sõidukogemused ja näpunäited

tänavasõiduautodele mõeldud võiduajamistest

Moderaatorid: Sparco, Jaanus, cuke

cuke
Moderaator
Moderaator
Reactions: 0
Postitusi: 175
Liitunud: 17 Veebr 2003, 10:43
Asukoht: tartupoiss pealinnas
Kontakt:

Postitus Postitas cuke »

No Märtini´ga võrdlemine oleks vast ikka liig.. ja jutt käib pigem sellest kuidas kusagil põldude vahel oma lõbuks kihutada..
Hyundai ei ole tolmuimeja!!
yl
algaja kommentaator
algaja kommentaator
Reactions: 0
Postitusi: 4
Liitunud: 02 Sept 2003, 08:53
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas yl »

Ma küll ei tunne siin kommenteerijaid.. kuid esialgu on jäänud mulje, et autospordiga on otseselt kokku puutun kodanikud: umm, alex ja carlos..
äkki siiski antud kodanikud räägiksid enda kogemustest.. et kuidas kõik alguse sai..
ei usu hästi legendi, et sünniti kohe ralliautos.. ja sõiduoskus tuli ema rinnapiimaga ühes..

Ette tänades,
Yl

PS! Väga häbelikud võivad ka postitada minu meilile.. baierman@hot.ee
VWman
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Reactions: 0
Postitusi: 238
Liitunud: 22 Veebr 2003, 01:02

Postitus Postitas VWman »

alex kirjutas:ka esiveoline auto ajada kontrasse, et ära mahtuda.
Kuda Sa selle esiveolise kontrasse saad ?Mul pole küll suurt sõidukogemust..olen küll üritanud, aga ei lähe teine kohe kuidagi :P.. ja mu mu RR-i piloot ütelb ka, et tema ei saa Golfi kohe kuidagi kontrasse ... aga nohh..me ju mõlemad oleme ka kaardilugejad :D
RS
V järgu kommentaator
V järgu kommentaator
Reactions: 0
Postitusi: 48
Liitunud: 14 Apr 2003, 13:25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RS »

VWman kirjutas:
alex kirjutas:ka esiveoline auto ajada kontrasse, et ära mahtuda.
Kuda Sa selle esiveolise kontrasse saad ?Mul pole küll suurt sõidukogemust..olen küll üritanud, aga ei lähe teine kohe kuidagi :P.. ja mu mu RR-i piloot ütelb ka, et tema ei saa Golfi kohe kuidagi kontrasse ... aga nohh..me ju mõlemad oleme ka kaardilugejad :D
Esiveolise auto saab libisema väga lihtsalt, iseasi, kas seda alati vaja on. Teadupärast ju igasugune libisemine vähendab kiirust. Kui seda vaja on, siis minu nappidest kogemustest ehk ainult kruusal teatud tüüpi kurvides, kus kasutan vasaku jala pidurdamist. Toimib väga hästi, kuigi pidurid muidugi paraja põõna saavad. Üldiselt aga RR-s seda eriti ei kasuta, kuna rajad suht aeglased, samuti ka kurvid.
Ja niipalju kui mina oskan sõidukogemuste kohta öelda, siis ega suur osa sellest on kindlasti just sünniga kaasa saadud, teine asi on kindlasti suur tahe. Siin foorumis vast ei oska keegi kirjeldada, mis on õige ja mis on vale. Kõige parem on ikka auto võtta ja ise sõita, sõita, sõita... Eriti hea on seda näiteks talviti jääradadel teha, pead lihtsalt hakkama persega tundma, mida su auto hetkel teeb ja mida ta järgmiseks teeb. Ilmselt see sõiduoskus just läbi kogemuste tuleb, esmatähtis aga on harjutamine.
cuke
Moderaator
Moderaator
Reactions: 0
Postitusi: 175
Liitunud: 17 Veebr 2003, 10:43
Asukoht: tartupoiss pealinnas
Kontakt:

Postitus Postitas cuke »

Talv hakkab tulema ja sellega seoses küsimus:

Kas keegi teab, kas sel aastal Tallinna lähedale mõni "ametlik" jäärada ka rajatakse võib peab selle ise kätte võtma??
Hyundai ei ole tolmuimeja!!
Toomas
V järgu kommentaator
V järgu kommentaator
Reactions: 0
Postitusi: 59
Liitunud: 13 Veebr 2003, 21:10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Toomas »

Mida tuleks silmas pidada pimeda ajal sõitmisel? Nii juhi kui kaardilugeja seisukohast. Lisatulede vajadus/seadistus? Muu lisavarustus?
alex
Reactions: 0

Postitus Postitas alex »

Toomas kirjutas:Mida tuleks silmas pidada pimeda ajal sõitmisel? Nii juhi kui kaardilugeja seisukohast. Lisatulede vajadus/seadistus? Muu lisavarustus?
Korralikud lisatuled (soovitatavalt 2 näitavad sirgelt ette ja 2natuke külgedele), korralik kaardilugeja lamp autos ja palju kainet mõistust. Pimedas sõites tekitavad tee ebatasasusest tingitud varjud palju segadust.
2Fast
algaja kommentaator
algaja kommentaator
Reactions: 0
Postitusi: 19
Liitunud: 09 Nov 2003, 20:25
Asukoht: Harju
Kontakt:

Postitus Postitas 2Fast »

ega muud ei aita jah kui ainult proovimine ja harjutamine. Jäärada on tõesti abiks. Sõidu õppimiseks parim koht ja ohutu ka.
ma pole ka mingi ralliäääs aga koljat11-i seda mis ta rääkis kasutan isegi mõnedes kurvides, kuid loomulikult ei lase nagu käsipiduriga. Sidur äkitselt lahti ja siis hetkeks ainult rattad blokki, nii et sätid auto õigesse asendisse enne kurvi sisenemist ja siis vastavalt gaasi. Esisillaga tuleb ikka õige asend enne kurvi tavaliselt ikka piduritega saada ja järskudes pööretes ja tagasipööretes käsipiduriga. Ja käsipiduri puudumidel jäärajal kasutan ka seda et lükkan käigu alla ja siis rooliga nõks ja võtab külje ette(esisilla ja piikidega), loomulikult on see suurem ajakaotus kui käsipiduriga ja lõhub. Lõhkusin see talv enda harjutamise pillil poolassi käigukasti poolse osa ära sellega ja isegi käigukasti natuke lammutas..
Rääkisin lihtsalt enda kogumustest ja siiani on need mind teel hoidnud:)

kui midagi kellegi arust mööda panin siis parandage..
Need4Speed
Driver1
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Reactions: 0
Postitusi: 165
Liitunud: 27 Aug 2003, 14:06
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Driver1 »

Contra jaoks polegi vaja niivega seda käigu alla tõmmata...lase kaas tagasi tee rooliga nõks ja anna kaasi ja ongi kontra hakkamas...mul vähemalt tuleb nii
2Fast
algaja kommentaator
algaja kommentaator
Reactions: 0
Postitusi: 19
Liitunud: 09 Nov 2003, 20:25
Asukoht: Harju
Kontakt:

Postitus Postitas 2Fast »

mina kasutan seda järsemates kurvides..pikemates muidugi roolinõksuga
Need4Speed
janza
algaja kommentaator
algaja kommentaator
Reactions: 0
Postitusi: 5
Liitunud: 19 Nov 2003, 14:02
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas janza »

eespool kiideti seda adret http://beta.epinions.com/content_3136004228
kas on asi minus või ei olegi võimalik enam näha seda lehte :roll:
Driver1
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Reactions: 0
Postitusi: 165
Liitunud: 27 Aug 2003, 14:06
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Driver1 »

Ei viga polnud sinus seda lehte polegi võimalik näha :D
Toomas
V järgu kommentaator
V järgu kommentaator
Reactions: 0
Postitusi: 59
Liitunud: 13 Veebr 2003, 21:10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Toomas »

janza kirjutas:eespool kiideti seda adret http://beta.epinions.com/content_3136004228
kas on asi minus või ei olegi võimalik enam näha seda lehte :roll:
Kuna mul oli see materjal ettenägelikult salvestatud, siis saab seda siit vaadata
PõrrPõrr
algaja kommentaator
algaja kommentaator
Reactions: 0
Postitusi: 2
Liitunud: 13 Nov 2003, 19:12

Postitus Postitas PõrrPõrr »

Miks seda kontra viskamist nii väga vaja on ? Efektne - seda ainult pealtvaatajatele. Endale tundub fun, kui saab auto külg ees kurvi kallata - ilmselt seda ka. Üks on aga täitsa selge, sekundeid kulub kindlalt rohkem. Eks see üks suur õppimise kunst on, aga mida sirgemalt ja puhtamalt sõidad, seda kiiremini edasi jõuad. Esmatunne võib see olla, et üldse ei liigu edasi ja slaidimise funi ka pole. Ja pealtvaatajad ei arva sellisest sõidust üldse midagi. Võtke stopper abiks ning proovige.
Kristo
---
---
Reactions: 0
Postitusi: 3475
Liitunud: 15 Jaan 2003, 12:16
Asukoht: Everywhere
Kontakt:

Postitus Postitas Kristo »

Külglibisemise puhul on kogenud piloodil autot palju lihtsam hallata, vigu parandada. Uuema aja ralliautod on aga sellised, mis väga ei vaja külg ees sõitmist - vanasti jälle ei saanud väga otse sõita.
Kasuta ikka turvavööd ka!
alex
Reactions: 0

Postitus Postitas alex »

Carlos kirjutas:Külglibisemise puhul on kogenud piloodil autot palju lihtsam hallata, vigu parandada. Uuema aja ralliautod on aga sellised, mis väga ei vaja külg ees sõitmist - vanasti jälle ei saanud väga otse sõita.
Olen sinuga nõus. On ju ülejuhitavat autot tunduvalt lihtsam kontrollida, kui alajuhitavat. Ja mis kontrasse puutub, siis tihtilugu ei õnnestugi tagasipööret ilma selleta teha.
2Fast
algaja kommentaator
algaja kommentaator
Reactions: 0
Postitusi: 19
Liitunud: 09 Nov 2003, 20:25
Asukoht: Harju
Kontakt:

Postitus Postitas 2Fast »

hm..kontraga ju saad hoo maha pidurdatud ja ta viskab sind kurvi hooga..
Need4Speed
Tährik
V järgu kommentaator
V järgu kommentaator
Reactions: 0
Postitusi: 47
Liitunud: 30 Okt 2003, 18:34
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Tährik »

Kuule alex olin reinsalu krossi rajal kringliks külmunud tahtsin hirmsasti vaadata kuidas sa tuled ilma abs ja kontraga kurvi aga võta näpust ei tulnudki?
Erki
Kiddo soon 5000!
Reactions: 0
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

Tährik kirjutas:Kuule alex olin reinsalu krossi rajal kringliks külmunud tahtsin hirmsasti vaadata kuidas sa tuled ilma abs ja kontraga kurvi aga võta näpust ei tulnudki?
Ära muretse, ta oleks selle ära teind, lihtsalt sinu kiuste ei teinud :P
gaas on endiselt laiffi
Tährik
V järgu kommentaator
V järgu kommentaator
Reactions: 0
Postitusi: 47
Liitunud: 30 Okt 2003, 18:34
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Tährik »

alex kirjutas:
Toomas kirjutas:Mida tuleks silmas pidada pimeda ajal sõitmisel? Nii juhi kui kaardilugeja seisukohast. Lisatulede vajadus/seadistus? Muu lisavarustus?
Korralikud lisatuled (soovitatavalt 2 näitavad sirgelt ette ja 2natuke külgedele), korralik kaardilugeja lamp autos ja palju kainet mõistust. Pimedas sõites tekitavad tee ebatasasusest tingitud varjud palju segadust.
Seda kohe kindlasti et korralik kaareilugeja lamp vöi mis :?: :idea:
Vasta