sõidukogemused ja näpunäited
Moderaatorid: Sparco, Jaanus, cuke
Ma küll ei tunne siin kommenteerijaid.. kuid esialgu on jäänud mulje, et autospordiga on otseselt kokku puutun kodanikud: umm, alex ja carlos..
äkki siiski antud kodanikud räägiksid enda kogemustest.. et kuidas kõik alguse sai..
ei usu hästi legendi, et sünniti kohe ralliautos.. ja sõiduoskus tuli ema rinnapiimaga ühes..
Ette tänades,
Yl
PS! Väga häbelikud võivad ka postitada minu meilile.. baierman@hot.ee
äkki siiski antud kodanikud räägiksid enda kogemustest.. et kuidas kõik alguse sai..
ei usu hästi legendi, et sünniti kohe ralliautos.. ja sõiduoskus tuli ema rinnapiimaga ühes..
Ette tänades,
Yl
PS! Väga häbelikud võivad ka postitada minu meilile.. baierman@hot.ee
Kuda Sa selle esiveolise kontrasse saad ?Mul pole küll suurt sõidukogemust..olen küll üritanud, aga ei lähe teine kohe kuidagi .. ja mu mu RR-i piloot ütelb ka, et tema ei saa Golfi kohe kuidagi kontrasse ... aga nohh..me ju mõlemad oleme ka kaardilugejadalex kirjutas:ka esiveoline auto ajada kontrasse, et ära mahtuda.
Esiveolise auto saab libisema väga lihtsalt, iseasi, kas seda alati vaja on. Teadupärast ju igasugune libisemine vähendab kiirust. Kui seda vaja on, siis minu nappidest kogemustest ehk ainult kruusal teatud tüüpi kurvides, kus kasutan vasaku jala pidurdamist. Toimib väga hästi, kuigi pidurid muidugi paraja põõna saavad. Üldiselt aga RR-s seda eriti ei kasuta, kuna rajad suht aeglased, samuti ka kurvid.VWman kirjutas:Kuda Sa selle esiveolise kontrasse saad ?Mul pole küll suurt sõidukogemust..olen küll üritanud, aga ei lähe teine kohe kuidagi .. ja mu mu RR-i piloot ütelb ka, et tema ei saa Golfi kohe kuidagi kontrasse ... aga nohh..me ju mõlemad oleme ka kaardilugejadalex kirjutas:ka esiveoline auto ajada kontrasse, et ära mahtuda.
Ja niipalju kui mina oskan sõidukogemuste kohta öelda, siis ega suur osa sellest on kindlasti just sünniga kaasa saadud, teine asi on kindlasti suur tahe. Siin foorumis vast ei oska keegi kirjeldada, mis on õige ja mis on vale. Kõige parem on ikka auto võtta ja ise sõita, sõita, sõita... Eriti hea on seda näiteks talviti jääradadel teha, pead lihtsalt hakkama persega tundma, mida su auto hetkel teeb ja mida ta järgmiseks teeb. Ilmselt see sõiduoskus just läbi kogemuste tuleb, esmatähtis aga on harjutamine.
-
- Reactions: 0
Korralikud lisatuled (soovitatavalt 2 näitavad sirgelt ette ja 2natuke külgedele), korralik kaardilugeja lamp autos ja palju kainet mõistust. Pimedas sõites tekitavad tee ebatasasusest tingitud varjud palju segadust.Toomas kirjutas:Mida tuleks silmas pidada pimeda ajal sõitmisel? Nii juhi kui kaardilugeja seisukohast. Lisatulede vajadus/seadistus? Muu lisavarustus?
-
- algaja kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 19
- Liitunud: 09 Nov 2003, 20:25
- Asukoht: Harju
- Kontakt:
ega muud ei aita jah kui ainult proovimine ja harjutamine. Jäärada on tõesti abiks. Sõidu õppimiseks parim koht ja ohutu ka.
ma pole ka mingi ralliäääs aga koljat11-i seda mis ta rääkis kasutan isegi mõnedes kurvides, kuid loomulikult ei lase nagu käsipiduriga. Sidur äkitselt lahti ja siis hetkeks ainult rattad blokki, nii et sätid auto õigesse asendisse enne kurvi sisenemist ja siis vastavalt gaasi. Esisillaga tuleb ikka õige asend enne kurvi tavaliselt ikka piduritega saada ja järskudes pööretes ja tagasipööretes käsipiduriga. Ja käsipiduri puudumidel jäärajal kasutan ka seda et lükkan käigu alla ja siis rooliga nõks ja võtab külje ette(esisilla ja piikidega), loomulikult on see suurem ajakaotus kui käsipiduriga ja lõhub. Lõhkusin see talv enda harjutamise pillil poolassi käigukasti poolse osa ära sellega ja isegi käigukasti natuke lammutas..
Rääkisin lihtsalt enda kogumustest ja siiani on need mind teel hoidnud:)
kui midagi kellegi arust mööda panin siis parandage..
ma pole ka mingi ralliäääs aga koljat11-i seda mis ta rääkis kasutan isegi mõnedes kurvides, kuid loomulikult ei lase nagu käsipiduriga. Sidur äkitselt lahti ja siis hetkeks ainult rattad blokki, nii et sätid auto õigesse asendisse enne kurvi sisenemist ja siis vastavalt gaasi. Esisillaga tuleb ikka õige asend enne kurvi tavaliselt ikka piduritega saada ja järskudes pööretes ja tagasipööretes käsipiduriga. Ja käsipiduri puudumidel jäärajal kasutan ka seda et lükkan käigu alla ja siis rooliga nõks ja võtab külje ette(esisilla ja piikidega), loomulikult on see suurem ajakaotus kui käsipiduriga ja lõhub. Lõhkusin see talv enda harjutamise pillil poolassi käigukasti poolse osa ära sellega ja isegi käigukasti natuke lammutas..
Rääkisin lihtsalt enda kogumustest ja siiani on need mind teel hoidnud:)
kui midagi kellegi arust mööda panin siis parandage..
Need4Speed
eespool kiideti seda adret http://beta.epinions.com/content_3136004228
kas on asi minus või ei olegi võimalik enam näha seda lehte
kas on asi minus või ei olegi võimalik enam näha seda lehte
-
- V järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 59
- Liitunud: 13 Veebr 2003, 21:10
- Asukoht: Tallinn
Kuna mul oli see materjal ettenägelikult salvestatud, siis saab seda siit vaadatajanza kirjutas:eespool kiideti seda adret http://beta.epinions.com/content_3136004228
kas on asi minus või ei olegi võimalik enam näha seda lehte
Miks seda kontra viskamist nii väga vaja on ? Efektne - seda ainult pealtvaatajatele. Endale tundub fun, kui saab auto külg ees kurvi kallata - ilmselt seda ka. Üks on aga täitsa selge, sekundeid kulub kindlalt rohkem. Eks see üks suur õppimise kunst on, aga mida sirgemalt ja puhtamalt sõidad, seda kiiremini edasi jõuad. Esmatunne võib see olla, et üldse ei liigu edasi ja slaidimise funi ka pole. Ja pealtvaatajad ei arva sellisest sõidust üldse midagi. Võtke stopper abiks ning proovige.
-
- Reactions: 0
Olen sinuga nõus. On ju ülejuhitavat autot tunduvalt lihtsam kontrollida, kui alajuhitavat. Ja mis kontrasse puutub, siis tihtilugu ei õnnestugi tagasipööret ilma selleta teha.Carlos kirjutas:Külglibisemise puhul on kogenud piloodil autot palju lihtsam hallata, vigu parandada. Uuema aja ralliautod on aga sellised, mis väga ei vaja külg ees sõitmist - vanasti jälle ei saanud väga otse sõita.
Seda kohe kindlasti et korralik kaareilugeja lamp vöi mis :idea:alex kirjutas:Korralikud lisatuled (soovitatavalt 2 näitavad sirgelt ette ja 2natuke külgedele), korralik kaardilugeja lamp autos ja palju kainet mõistust. Pimedas sõites tekitavad tee ebatasasusest tingitud varjud palju segadust.Toomas kirjutas:Mida tuleks silmas pidada pimeda ajal sõitmisel? Nii juhi kui kaardilugeja seisukohast. Lisatulede vajadus/seadistus? Muu lisavarustus?