Rally Argentina 2014
Moderaatorid: Jaanus, KAIKUL, Strike, Erki, jagr
-
- Rallifoorum 24/7
- Postitusi: 11801
- Liitunud: 10 Dets 2011, 18:38
- Asukoht: Haabneeme
- Meeldimisi saanud: 3
Re: Rally Argentina 2014
Latvala 18 sekundit Ogierist kiirem katsel. Aga see ei loe midagi, homme Ogier ei ole esimesena rajal ja saab jälle kalendriga kõigile virutada.
Ogier pärast katset: My rear tyre was moving a lot, the line was bad, I expect to lose a lot here."
Ogier pärast katset: My rear tyre was moving a lot, the line was bad, I expect to lose a lot here."
Re: Rally Argentina 2014
Vaatasin just seda Markko Argentiina crashi, Oti auto tundub puha uuena tolle avarii kõrval.
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
-
- Rallifoorum 24/7
- Postitusi: 11801
- Liitunud: 10 Dets 2011, 18:38
- Asukoht: Haabneeme
- Meeldimisi saanud: 3
Re: Rally Argentina 2014
Kubica ei ole veel täna katkestnud. Vaadates tema kiirust hetkel katsel siis see võimalus veel on olemas
Edit: Ja Kubica on päeva kenasti sõitnud ja auto tervena lõpuni toonud.
Edit: Ja Kubica on päeva kenasti sõitnud ja auto tervena lõpuni toonud.
Viimati muutis viplala, 09 Mai 2014, 21:23, muudetud 1 kord kokku.
-
- Rallifoorum 24/7
- Postitusi: 11801
- Liitunud: 10 Dets 2011, 18:38
- Asukoht: Haabneeme
- Meeldimisi saanud: 3
Re: Rally Argentina 2014
Mikkelsonil autoga tehnilised probleemid.
Argentiina ralli esimene pikem päev on röövinud 5 WRC masinat: Ostberg, Hirvonen, Sordo, Neuville ja Mikkelsen.
Argentiina ralli esimene pikem päev on röövinud 5 WRC masinat: Ostberg, Hirvonen, Sordo, Neuville ja Mikkelsen.
Re: Rally Argentina 2014
https://pbs.twimg.com/media/BnNKY7uCEAMw9xl.jpg:large
Kui hoolikalt pilti vaadata siis kas mulle tundub või tulevad jäljed risti üle selle "compressioni" ja otse sinna kivihunnikusse ?
Kui hoolikalt pilti vaadata siis kas mulle tundub või tulevad jäljed risti üle selle "compressioni" ja otse sinna kivihunnikusse ?
-
- Rallifoorum 24/7
- Postitusi: 11801
- Liitunud: 10 Dets 2011, 18:38
- Asukoht: Haabneeme
- Meeldimisi saanud: 3
Re: Rally Argentina 2014
Taga paistev küngas tundub olevat see sama, mis Ostbergi lennutas ja katkestama sundis. Ostberg käis ka selles kivihunnikus ära. Ilmselt sama tegi see ka Tänakuga, aga kahtlustada võib et Tänaku kasin lendas kõrgemale ja kaugemale ja siis kivihunnikusse kus võeti rattad alt ja nii edasi. Aga see puha oletus.Magnus kirjutas:https://pbs.twimg.com/media/BnNKY7uCEAMw9xl.jpg:large
Kui hoolikalt pilti vaadata siis kas mulle tundub või tulevad jäljed risti üle selle "compressioni" ja otse sinna kivihunnikusse ?
Viimati muutis viplala, 09 Mai 2014, 21:29, muudetud 1 kord kokku.
Re: Rally Argentina 2014
No ***** on mul ekraan ****** või tulevad tõsti kaks jutti diagonaalis üle künka. nagu oleks valesse suunda sõitnud sealt ? Võimalik et eksinviplala kirjutas:Taga paistev küngas tundub olevat see sama mis ostberi lennutas ja katkestama sundis. Ilmselt sama tegi see ka Tänakuga, aga kahtlustada võib et Tänaku kasin lendas kõrgemale ja kaugemale ja siis kivihunnikusse kus võeti rattad alt ja nii edasi. Aga see puha oletus.Magnus kirjutas:https://pbs.twimg.com/media/BnNKY7uCEAMw9xl.jpg:large
Kui hoolikalt pilti vaadata siis kas mulle tundub või tulevad jäljed risti üle selle "compressioni" ja otse sinna kivihunnikusse ?
Re: Rally Argentina 2014
Ketomaal probleemid? Nasser näitab päris head minekut.
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
-
- Rallifoorum 24/7
- Postitusi: 4810
- Liitunud: 10 Veebr 2003, 22:47
- Asukoht: Tallinn
- Meeldimisi saanud: 1
- Kontakt:
Re: Rally Argentina 2014
No ilmselt on lennanud alguses kivihunnikusse, sealt viskas tee paremasse serva ja siis veeres ilma ratasteta juba tee vasakusse serava. Sellest ka jutid äkki.
-
- Rallifoorum 24/7
- Postitusi: 4810
- Liitunud: 10 Veebr 2003, 22:47
- Asukoht: Tallinn
- Meeldimisi saanud: 1
- Kontakt:
Re: Rally Argentina 2014
No seda ma arvasingi, et jääb pigem seisma...aix kirjutas:Ma vaatan, et Fuchsil oleks mõistlikum praegu katkestada ja saada 5 min trahvi, kui tulla see katse lõpuni ja kaotada iga splitiga minut, ehk kokku ca 7 min.
Re: Rally Argentina 2014
http://postimg.org/image/yenvkpz4p/
Tegelikult mõtlesin neid jälgi. Ilmselt näen seda mida uskuda tahan Sorry et segadust tekitasin
Tegelikult mõtlesin neid jälgi. Ilmselt näen seda mida uskuda tahan Sorry et segadust tekitasin
Re: Rally Argentina 2014
Sealt ei andnud nii otse ka lennata, ja kui hoog vali siis ta vast oleks nii otse lennates sealt üle lennanud jätmata jälgegi maha.
-
- Rallifoorum 24/7
- Postitusi: 4810
- Liitunud: 10 Veebr 2003, 22:47
- Asukoht: Tallinn
- Meeldimisi saanud: 1
- Kontakt:
Re: Rally Argentina 2014
Sul võib õigus olla. Kui videot vaadata siis östberg seda liinipidi tuli hüppest. maandus sinu näidatud jälgedele ja sealt kivisse...
-
- Rallifoorum 24/7
- Postitusi: 11801
- Liitunud: 10 Dets 2011, 18:38
- Asukoht: Haabneeme
- Meeldimisi saanud: 3
Re: Rally Argentina 2014
Vaadake vidot alates 37 sekundist. Seal näha mis Ostbergiga juhtus.
Künkale tullakse paremalt vasakule ja ilmselt liigselt lõigates ja vale kiirusega oledki põõsas/kivides nagu Ostbergil läks http://www.wrc.com/en/wrc/media/videos/ ... -80--.html
Ilmselt oli seal ka Tänakuga sama olukord ja kahtlustaks siis "legendi viga jälle".
Künkale tullakse paremalt vasakule ja ilmselt liigselt lõigates ja vale kiirusega oledki põõsas/kivides nagu Ostbergil läks http://www.wrc.com/en/wrc/media/videos/ ... -80--.html
Ilmselt oli seal ka Tänakuga sama olukord ja kahtlustaks siis "legendi viga jälle".
Re: Rally Argentina 2014
Õnnitlused nendele kes täna lõpuni jõudsid, 2 pikka päeva veel minna. Põhiline nüüd, et Ott ja Raigo saaksid ikka jätkata.
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Re: Rally Argentina 2014
Tulemustes on neil Rally2 karitusminutid märgitudsoca kirjutas:Õnnitlused nendele kes täna lõpuni jõudsid, 2 pikka päeva veel minna. Põhiline nüüd, et Ott ja Raigo saaksid ikka jätkata.
"Come on, you can see more than that"
Re: Rally Argentina 2014
25.01 peaks olema kaotus liidrile peale ss5. Seega homme õhtuks 5-6 koht kui hästi läheb.
Suurte kogemustega ralliturist
Re: Rally Argentina 2014
Oti seletus ning on-board crashist
https://www.youtube.com/watch?v=WYSNY7C ... e=youtu.be
rallijumal polnud jälle meie poolt, tehniline rike ehk roolivõimendi. Kummaline crash
Tehniline rike nurjas Ott Tänaku ja Raigo Mõlderi reedese päeva Argentina rallil
foto: Andre Lavadinho/@tWorld
Reedel jätkus Argentinas autoralli MM-sarja viies etapp ja kavas oli kokku neli kiiruskatset. Sõitjaid ootasid ees küllaltki rasked olud ja pikad katsed. Drive DMACK meeskonna Ford Fiesta R5 autoga sõitvad Ott Tänak ja Raigo Mõlder startisid reedesele päevale peale neljapäevast avakatset WRC 2 arvestuse kolmandalt kohalt. Paraku jäi nende reedene võistluspäev lühikeseks, kui nad ralli teisel katsel tehnikarikke tõttu välja sõitsid.
„Reedene päev meile tõesti kõige paremini ei alanud. Kõigepeal kadus 10 km peale starti ära meie omavaheline side ja Raigo pidi valju häält tegema aga see oli väike mure. Katse 16. kilomeetril oli väga kiire koht, vasak-parem kurv hüppega ja kuna Mads Østberg oli seal varem välja sõitnud, siis olime seal veelgi ettevaatlikumad. Hüppest maandudes juhtus midagi roolivõimuga ja auto keeras ise metsa, seda olukorda oli võimatu vältida. Analüüsisime koos meeskonnaga ka sisevideot ja auto datat ning üritame aru saada, miks nii juhtus. Kui vähegi võimalik siis jätkame,“ rääkis Tänak, kui oli jõudnud Carlos Paz'is asuvasse Argentina ralli hooldusalasse.
Drive DMACK meeskonna mehaanikud teevad Argentinas eestlaste autoga kõvasti tööd, et Tänak ja Mõlder pääseks laupäeval taas starti, seda siis juba Rally 2 reeglite kohaselt. WRC 2 arvestuse liidrid on Nasser Al-Attiyah-Giovanni Bernacchini (Ford Fiesta RRC). Koos eilsete lisaminutitega on Tänaku ja Mõlderi kaotus neile pea 20 minutit. Laupäeval on kavas viis kiiruskatset kogupikkusega 164,34 kilomeetrit. Esimene auto stardib esimesele kiiruskatsele Eesti aja järgi kell 14.33.
https://www.youtube.com/watch?v=WYSNY7C ... e=youtu.be
rallijumal polnud jälle meie poolt, tehniline rike ehk roolivõimendi. Kummaline crash
Tehniline rike nurjas Ott Tänaku ja Raigo Mõlderi reedese päeva Argentina rallil
foto: Andre Lavadinho/@tWorld
Reedel jätkus Argentinas autoralli MM-sarja viies etapp ja kavas oli kokku neli kiiruskatset. Sõitjaid ootasid ees küllaltki rasked olud ja pikad katsed. Drive DMACK meeskonna Ford Fiesta R5 autoga sõitvad Ott Tänak ja Raigo Mõlder startisid reedesele päevale peale neljapäevast avakatset WRC 2 arvestuse kolmandalt kohalt. Paraku jäi nende reedene võistluspäev lühikeseks, kui nad ralli teisel katsel tehnikarikke tõttu välja sõitsid.
„Reedene päev meile tõesti kõige paremini ei alanud. Kõigepeal kadus 10 km peale starti ära meie omavaheline side ja Raigo pidi valju häält tegema aga see oli väike mure. Katse 16. kilomeetril oli väga kiire koht, vasak-parem kurv hüppega ja kuna Mads Østberg oli seal varem välja sõitnud, siis olime seal veelgi ettevaatlikumad. Hüppest maandudes juhtus midagi roolivõimuga ja auto keeras ise metsa, seda olukorda oli võimatu vältida. Analüüsisime koos meeskonnaga ka sisevideot ja auto datat ning üritame aru saada, miks nii juhtus. Kui vähegi võimalik siis jätkame,“ rääkis Tänak, kui oli jõudnud Carlos Paz'is asuvasse Argentina ralli hooldusalasse.
Drive DMACK meeskonna mehaanikud teevad Argentinas eestlaste autoga kõvasti tööd, et Tänak ja Mõlder pääseks laupäeval taas starti, seda siis juba Rally 2 reeglite kohaselt. WRC 2 arvestuse liidrid on Nasser Al-Attiyah-Giovanni Bernacchini (Ford Fiesta RRC). Koos eilsete lisaminutitega on Tänaku ja Mõlderi kaotus neile pea 20 minutit. Laupäeval on kavas viis kiiruskatset kogupikkusega 164,34 kilomeetrit. Esimene auto stardib esimesele kiiruskatsele Eesti aja järgi kell 14.33.
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"