tere,tahaks sisi teada et milline peaks olema ühe algaja ralliauto?
milline peaks seest olema? soovitatav võimsus?ja mis peaks ära vahetama?
plaan oli teha ralliauto ladast,nüüd ootan tagasisidet auto kohta,aa ja millised on nõuded?
ja tahaks veel teada et kuidas ja kus võiks ralli karjääri alustada? kas alguses lihtsald põllul harjutada ja siis järjest samm sammu haaval rallidele liikuda?
Aitäh mõistva suhtumise eest
NATUKENE ABI TARGEMA POOLT!
-
- algaja kommentaator
- Postitusi: 13
- Liitunud: 21 Dets 2013, 21:19
-
- Rallifoorum 24/7
- Postitusi: 5165
- Liitunud: 11 Veebr 2010, 13:05
- Asukoht: Tallinn
- Has thanked: 1
- Meeldimisi saanud: 2
Re: NATUKENE ABI TARGEMA POOLT!
Võta mingi muu auto kui Lada.. Lada ehitus E-rühma ralliautoks on tunduvalt kallim kui näiteks mõne Nissan Sunny/Opel Astra ehitus.
Söörlöne!
-
- Rallifoorum 24/7
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
Re: NATUKENE ABI TARGEMA POOLT!
Rallikrossi alateema valisid konkreetse huviga või niisama? Üldiselt http://www.autosport.ee on olemas alade kirjeldused ja autodele ning sõitjatele esitatavad nõuded. Ladat ehitada on kindlasti kallim kui lääne analooge, mis on tihtipeale juba originaalis päris okeid. Siin mõtlen siis olenevalt veoskeemidest jaapanlasi ja sakslasi.
RWD odavaim variant on kindlasti BMW, millel on ka päris head eeldused võidusõiduks, esiveolistest Hondad, Sunnyd jne. Venelane pole paha, eriti kui mõistliku hinnaga keegi head valmisprodukti müüb, aga ise ehitada...kallis ja keeruline ( võistlusteks sobivaid detaile Venemaalt juba keeruline saada)
Harjutamiseks talvised jäärajad ( eks ta tänavu ka ikka tuleb) ja rahvasport. Põllul saab ka loomulikult, paljud korralikud jäärajadki on põldudele rajatud, kuid iseseisvalt tehes tekib küsimus turvalisuses ning harjutusviisides. "Tiirukaid" tehes ja niisama ketsi lastes kogemusi eriti ei saa.
Algaja auto olgu tehniliselt korras, uute silladetailidega, originaalist parema vedrustusega ( pole nii kriitiline talvel) ning heade rehvidega.
RWD odavaim variant on kindlasti BMW, millel on ka päris head eeldused võidusõiduks, esiveolistest Hondad, Sunnyd jne. Venelane pole paha, eriti kui mõistliku hinnaga keegi head valmisprodukti müüb, aga ise ehitada...kallis ja keeruline ( võistlusteks sobivaid detaile Venemaalt juba keeruline saada)
Harjutamiseks talvised jäärajad ( eks ta tänavu ka ikka tuleb) ja rahvasport. Põllul saab ka loomulikult, paljud korralikud jäärajadki on põldudele rajatud, kuid iseseisvalt tehes tekib küsimus turvalisuses ning harjutusviisides. "Tiirukaid" tehes ja niisama ketsi lastes kogemusi eriti ei saa.
Algaja auto olgu tehniliselt korras, uute silladetailidega, originaalist parema vedrustusega ( pole nii kriitiline talvel) ning heade rehvidega.
-
- algaja kommentaator
- Postitusi: 13
- Liitunud: 21 Dets 2013, 21:19
Re: NATUKENE ABI TARGEMA POOLT!
aa,no okei eks ma siis valin mingi muu siduvahendi millest see asi kokku panna