Frank kirjutas:Linnakatse posti intsident ja turvade töö seal oli kohutav kui mitte olematu. Just tulevate autode hoiatamisel.
Räägi palun lähemalt..
Post kukkus keset teed ca 30 sekki pärast auto nr. 18 läbimist sellest kohast. Inimesed karjusid küll, et post keset teed. Jah, nad (turvad) võtsid kellegi kolmandaga ühendust ning ütlesid, et post kukkus teele, aga mitte ühtegi turvat polnud näha tulevaid autosid hoiatamas. Ja enne kui asi seisma pandi startis veel kümme autot (ajaliselt tundus nii palju olevat).
Tee ääres oli vehkimas üks pealtvaataja ning mina. Turvat, kes seal kohas "patrullis" nägin uuesti siis kui katse juba seisis pm. Viimaste autode vahel tõstsid/vedasid pealtvaatajad posti tee pealt ära.
Frank kirjutas:Linnakatse posti intsident ja turvade töö seal oli kohutav kui mitte olematu. Just tulevate autode hoiatamisel.
Räägi palun lähemalt..
Post kukkus keset teed ca 30 sekki pärast auto nr. 18 läbimist sellest kohast. Inimesed karjusid küll, et post keset teed. Jah, nad (turvad) võtsid kellegi kolmandaga ühendust ning ütlesid, et post kukkus teele, aga mitte ühtegi turvat polnud näha tulevaid autosid hoiatamas. Ja enne kui asi seisma pandi startis veel kümme autot (ajaliselt tundus nii palju olevat).
Tee ääres oli vehkimas üks pealtvaataja ning mina. Turvat, kes seal kohas "patrullis" nägin uuesti siis kui katse juba seisis pm. Viimaste autode vahel tõstsid/vedasid pealtvaatajad posti tee pealt ära.
kanguril mingi jama autoga. pidavat koguaeg mingit reseti tegema tehnikale. et roolivõimuga mingi jama. eile olevat olnud vähemalt. kaotanud mingine paarkend sekki iga katsega. inff päris tiimi seest.
Frank kirjutas:Linnakatse posti intsident ja turvade töö seal oli kohutav kui mitte olematu. Just tulevate autode hoiatamisel.
Räägi palun lähemalt..
Post kukkus keset teed ca 30 sekki pärast auto nr. 18 läbimist sellest kohast. Inimesed karjusid küll, et post keset teed. Jah, nad (turvad) võtsid kellegi kolmandaga ühendust ning ütlesid, et post kukkus teele, aga mitte ühtegi turvat polnud näha tulevaid autosid hoiatamas. Ja enne kui asi seisma pandi startis veel kümme autot (ajaliselt tundus nii palju olevat).
Tee ääres oli vehkimas üks pealtvaataja ning mina. Turvat, kes seal kohas "patrullis" nägin uuesti siis kui katse juba seisis pm. Viimaste autode vahel tõstsid/vedasid pealtvaatajad posti tee pealt ära.
skahar kirjutas:Tuli siis Ott meistriks?
Igatahes vastast talle polnud, ilmselt juba R4 masinaga oleks ta ka WRC-st üle.
Tuli tuli.
Sellised sõnad siis Otilt: «Auto sõidab väga hästi – Subaru on ikka s****s parem masin, kui Mitusbishi ning see annab meile teatud edu,»
vahepeal oli ju jutt meie sõitjatel, et Subaru täis saan ja sellega polegi võimalik vastu saada Mitsudele. Nüüd siis selline jutt.
Mida see peaks tähendama, et N4 klassi kolme esimese (Tänaku, Kauri, Kõrge) tulemuste juures on tärnike tähendusega, et ametlikud tulemused selguvad peale tehnilise komisjoni otsust 19.10.2013 (* results will be official after report of Technical Commission on 19.10.2013)?
Kas sõidetakse jälle paberil?