Kuna eelregistreerumine on alanud siis õige aeg teema ka käima lüüa!
Minu arvestuse järgi peaks olema 30. kord seega juubel
Võistlus viiakse läbi Harju- ja Raplamaa teedel.
Raja kogupikkus 354,85km sealt 12 lisakatset pikkusega 102km
98,4% kruus 1,6% asfalt.
Starti lubatakse kuni 120 autot.
Noorteralliga kindlasti tegu ei ole.Noorterallisi peeteaks koos karikavõistlustega.Tallinna ralli on aga meistrika etapp koos karikavõistlustega.Noorte meistrikate esimene etapp on Saaremaa rallisprint 4.mail,teine 8.juuni Kärla Ralli
Mulle hakkas silma huvitava autona sommide 'JUSSI KUMPUMÄKI / JANI SALO' masin CITROEN DS3 R3T.
Vaadates aknast välja, võiks öelda, et praegused ilmaolud küll sulatavad lund, kuid kas teed saavad mai teiseks nv piisavalt tugevaks, et nendele 120 rallikat peale lasta?
busse kirjutas:Vaadates aknast välja, võiks öelda, et praegused ilmaolud küll sulatavad lund, kuid kas teed saavad mai teiseks nv piisavalt tugevaks, et nendele 120 rallikat peale lasta?
Ma ei teaks, et siin foorumis just šamaane leidub, et selliseid raskeid küsimusi mõtet esitada on. Eks aeg näitab nagu alati.
Crapmaster kirjutas:Hetkel on kirjas ainult üks Subaru Impreza, A8 klassi Kuznetsov/Kapustin. On tulemas EVOde ralli!
Tallinna Ralli ikka
Jah, seda küll
Tundub, et "Imprezade ajastu" on läbi saamas, lähitulevikust meenub, et 2006-2010 võitsid N4 tiitlid just Imprezavennad, alates 2011 on läinud see üle EVOde kätte.
Subaru pole just väga oma Imprezat ralli visioonis edasi ka arendanud ning vanemad mudelid jäävad tehnoloogialt uutele mudelitele alla.
Ja eks kodanikud roolijad lähevad mugavamaks ka - EVO pidavat olema laisa mehe masin, Subaruga aga tuleb tööd teha roolitaga;)
Kas sellel Vaimõisa katsel oli see hiigel trampliin või oli se katse seal Märjamaa poole minna?
2000a. igatahes oli se katse sees, keegi teab kus too hüpe asus?