Acropolis Rally II päev
Moderaatorid: Jaanus, KAIKUL, Strike, Erki, jagr
Acropolis Rally II päev
Acropolis ralli teine võistluspäev SS10-17, kokku 149,56km
Autoralli MM-sarja kuuenda etapi avapäeva järel juhivad Kreeka teedel sõidetavat MM-rallit Sébastien Loeb - Daniel Elena (Citroen DS3 WRC).
Citroeni meeskonna sõitjad edestavad Fordi sõitjaid Jari-Matti Latvala – Miikka Anttila (Ford Fiesta WRC) 6,5 ja Petter Solberg – Chris Patterson (Ford Fiesta WRC) 17,1 sekundiga.
Fordi sõitjad võitsid avapäeval sõidetud üheksast kiiruskatsest seitse (Latvala 5, Solberg 2).
Neljandana lõpetas reedese võistluspäeva kaheksakordsete MM-võitjate meeskonnakaaslased Mikko Hirvonen – Jarmo Lehtinen (Citroen DS3 WRC), kes kaotavad liidritele 46 sekundiga.
Peale avapäeva jätkavad viiendal positsioonil M-Sport meeskonna sõitjad Jevgeny Novikov – Denis Giraudet (Ford Fiesta WRC), kellel oli seitsmendal kiiruskatsel probleeme mootoriga, mille tägajärjel kukuti üldjärjestuses seitsmendaks, kuid konkurentide probleemid viimasel kiiruskatsel tõstsid päeva lõpuks ekipaaži taas viiendaks.
Kuuenda ja seitsmenda positsiooni eest hakkavad laupäeval heitlema erasõitjad Martin Prokop (Ford Fiesta WRC) ja Nasser Al-Attiyah (Citroen DS3 WRC). Kahe erapiloodi vahe on 10,2 sekundit.
Ennem võistluspäeva viimast kiiruskatset viiendat positsiooni hoidnud Mads Østberg (Ford Fiesta WRC) sõitis viimasel katsel teelt välja ja kaotas sellega ligi kolm minutit ning langes kaheksandaks.
Viimased kaks punktikohta jagavad omavahel S2000 masinatega võistlevad VW Motorsport piloodid Sébastien Ogier ja Andreas Mikkelsen.
Ott Tänak ja Kuldar Sikk näitasid võistluspäeva jooksul katseaegasid kohtadele 6-8 ja hoidsid absoluutarvestuse seitsmendat positsiooni, kuid seitsmendal katsel sõideti tänu legendi veale teelt välja ning peale katset katkestati.
"Tegime katse esimesel läbimisel legendi paranduse, kuid kahjuks märkisime selle valesti - üks kurv varem. Selle tagajärjel sõitsime teelt välja ja kuigi saime rajale tagasi rajale, siis rehv oli puru ja vedrustus liialt viga saanud, et jätkata," sõnas Tänak wrc.com-ile antud intervjuus.
Kreeka MM-rallit juhivad pealt reedest võistluspäeva Sébastien Loeb - Daniel Elena
Foto:GEPA pictures/ Citroen
Katsevõite 1.võistluspäeval:
5 (SS1-3,7,9) – Jari-Mati Latvala Ford Fiesta RS WRC
2 (SS4,8 ) – Petter Solberg Ford Fiesta RS WRC
1 (SS6) Sebastien Loeb Citroën DS3 WRC
1 (SS5) Mikko Hirvonen Citroën DS3 WRC
Acropolis ralli järjestuspeale SS9:
1. Sébastien Loeb Citroën DS3 WRC 02:14:01,3
2.Jari-Matti Latvala Ford Fiesta RS WRC +00:06,5
3.Petter Solberg Ford Fiesta RS WRC +00:17,7
4.Mikko Hirvonen Citroën DS3 WRC +00:46,0
5.Jevgeni Novikov Ford Fiesta RS WRC +03:54,9
6.Martin Prokop Ford Fiesta RS WRC +04:46,7
7. Nasser Al-Attiyah Citroën DS3 WRC +04:56,9
8.Mads Østberg Ford Fiesta RS WRC +05:14,6
9.Sébastien Ogier Škoda Fabia S2000 +05:27,2
10.Andreas Mikkelsen Škoda Fabia S2000 +06:31,0
21.Ott Tänak Ford Fiesta RS WRC +20:39,4
Acropolis ralli teise võistluspäeva kiiruskatsed SS10-17, kokku 149,56km
Laupäev 26.05
SS10 Klenia Mycenae 1 17,41km 08:38
SS11 Ghymno 1 17,61km 09:45
SS12 Kefalari 1 18,40km 10:40
SS13 Ziria 1 21,36km 12:06
SS14 Klenia Mycenae 2 17,41km 15:17
SS15 Ghymno 2 17,61km 16:24
SS16 Kefalari 2 18,40km 17:19
SS17 Ziria 2 21,36km 18:45
Kasulikke linke ralli jälgimiseks:
http://www.wrc.com/results/2012/acropol ... age-times/
http://www.vysledky-rally.cz/
http://www.ewrc-results.com/results_main.php
http://www.irally-live.com/ir_home.htm
Raadio:
http://www.worldrallyradio.com/World_Ra ... Radio.html
http://www.wrc.com/fanzone/world-rally-radio/
Autoralli MM-sarja kuuenda etapi avapäeva järel juhivad Kreeka teedel sõidetavat MM-rallit Sébastien Loeb - Daniel Elena (Citroen DS3 WRC).
Citroeni meeskonna sõitjad edestavad Fordi sõitjaid Jari-Matti Latvala – Miikka Anttila (Ford Fiesta WRC) 6,5 ja Petter Solberg – Chris Patterson (Ford Fiesta WRC) 17,1 sekundiga.
Fordi sõitjad võitsid avapäeval sõidetud üheksast kiiruskatsest seitse (Latvala 5, Solberg 2).
Neljandana lõpetas reedese võistluspäeva kaheksakordsete MM-võitjate meeskonnakaaslased Mikko Hirvonen – Jarmo Lehtinen (Citroen DS3 WRC), kes kaotavad liidritele 46 sekundiga.
Peale avapäeva jätkavad viiendal positsioonil M-Sport meeskonna sõitjad Jevgeny Novikov – Denis Giraudet (Ford Fiesta WRC), kellel oli seitsmendal kiiruskatsel probleeme mootoriga, mille tägajärjel kukuti üldjärjestuses seitsmendaks, kuid konkurentide probleemid viimasel kiiruskatsel tõstsid päeva lõpuks ekipaaži taas viiendaks.
Kuuenda ja seitsmenda positsiooni eest hakkavad laupäeval heitlema erasõitjad Martin Prokop (Ford Fiesta WRC) ja Nasser Al-Attiyah (Citroen DS3 WRC). Kahe erapiloodi vahe on 10,2 sekundit.
Ennem võistluspäeva viimast kiiruskatset viiendat positsiooni hoidnud Mads Østberg (Ford Fiesta WRC) sõitis viimasel katsel teelt välja ja kaotas sellega ligi kolm minutit ning langes kaheksandaks.
Viimased kaks punktikohta jagavad omavahel S2000 masinatega võistlevad VW Motorsport piloodid Sébastien Ogier ja Andreas Mikkelsen.
Ott Tänak ja Kuldar Sikk näitasid võistluspäeva jooksul katseaegasid kohtadele 6-8 ja hoidsid absoluutarvestuse seitsmendat positsiooni, kuid seitsmendal katsel sõideti tänu legendi veale teelt välja ning peale katset katkestati.
"Tegime katse esimesel läbimisel legendi paranduse, kuid kahjuks märkisime selle valesti - üks kurv varem. Selle tagajärjel sõitsime teelt välja ja kuigi saime rajale tagasi rajale, siis rehv oli puru ja vedrustus liialt viga saanud, et jätkata," sõnas Tänak wrc.com-ile antud intervjuus.
Kreeka MM-rallit juhivad pealt reedest võistluspäeva Sébastien Loeb - Daniel Elena
Foto:GEPA pictures/ Citroen
Katsevõite 1.võistluspäeval:
5 (SS1-3,7,9) – Jari-Mati Latvala Ford Fiesta RS WRC
2 (SS4,8 ) – Petter Solberg Ford Fiesta RS WRC
1 (SS6) Sebastien Loeb Citroën DS3 WRC
1 (SS5) Mikko Hirvonen Citroën DS3 WRC
Acropolis ralli järjestuspeale SS9:
1. Sébastien Loeb Citroën DS3 WRC 02:14:01,3
2.Jari-Matti Latvala Ford Fiesta RS WRC +00:06,5
3.Petter Solberg Ford Fiesta RS WRC +00:17,7
4.Mikko Hirvonen Citroën DS3 WRC +00:46,0
5.Jevgeni Novikov Ford Fiesta RS WRC +03:54,9
6.Martin Prokop Ford Fiesta RS WRC +04:46,7
7. Nasser Al-Attiyah Citroën DS3 WRC +04:56,9
8.Mads Østberg Ford Fiesta RS WRC +05:14,6
9.Sébastien Ogier Škoda Fabia S2000 +05:27,2
10.Andreas Mikkelsen Škoda Fabia S2000 +06:31,0
21.Ott Tänak Ford Fiesta RS WRC +20:39,4
Acropolis ralli teise võistluspäeva kiiruskatsed SS10-17, kokku 149,56km
Laupäev 26.05
SS10 Klenia Mycenae 1 17,41km 08:38
SS11 Ghymno 1 17,61km 09:45
SS12 Kefalari 1 18,40km 10:40
SS13 Ziria 1 21,36km 12:06
SS14 Klenia Mycenae 2 17,41km 15:17
SS15 Ghymno 2 17,61km 16:24
SS16 Kefalari 2 18,40km 17:19
SS17 Ziria 2 21,36km 18:45
Kasulikke linke ralli jälgimiseks:
http://www.wrc.com/results/2012/acropol ... age-times/
http://www.vysledky-rally.cz/
http://www.ewrc-results.com/results_main.php
http://www.irally-live.com/ir_home.htm
Raadio:
http://www.worldrallyradio.com/World_Ra ... Radio.html
http://www.wrc.com/fanzone/world-rally-radio/
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
FIA reeglite järgi,mis kehtivad ka meil,on lubatud esineda varjunime all. Kõige rohkem kasutatakse seda Kreekas,Itaalias ja Portugalis,eriti Hictoric-rallidel. Enamuses on need jõukad ärimehed,kes ei taha oma nime all sõita.KLX kirjutas:Stardinimekirjas on nr 68 all piloot, kelle täisnimi on "RO-NI". Ja jutumärgid on ka nimekirjas ilusti sees
Kas on siis nii, et kuigi mul passis kirjas pole võin minna starti nimega Crazy Mike vms?
Juba litsents väljastatakse varjunime all. Dokumentide kontrollis tuleb küll esitada oma pass,kuid võistluste ametnikel pole õigust varjunime taga peituvat isikut paljastada.
-
- Rallifoorum 24/7
- Postitusi: 4810
- Liitunud: 10 Veebr 2003, 22:47
- Asukoht: Tallinn
- Meeldimisi saanud: 1
- Kontakt:
Väike tagasipõige hooaja algusesse, kus kõik lootsid, et Ott saab koha Hirvoneni asemel. Taas selgub, et Wilson on ikka targem kui meie kõik kokku:D. Tundub ikka, et tehase tiimi võetakse ainult sõitjad, kes on vanemad ja kogenumad ja kes sõidavad kindla peale ja samas ka kiiresti.
Noortel lastakse sarved ikka ennem maha "sõita". Kui vaadata hetkel nelja esimest tehase sõitjat, siis on nad ikka omas maailmas, kuhu teistel eriti asja ei ole. Loomulikult on olemas eredaid hetki ja katsevõite ka noortelt, kuid need on vaid hetke sähvatused. Niiet ma arvan kah - andkem Tänakule aega atra seada.
Noortel lastakse sarved ikka ennem maha "sõita". Kui vaadata hetkel nelja esimest tehase sõitjat, siis on nad ikka omas maailmas, kuhu teistel eriti asja ei ole. Loomulikult on olemas eredaid hetki ja katsevõite ka noortelt, kuid need on vaid hetke sähvatused. Niiet ma arvan kah - andkem Tänakule aega atra seada.
Ei tea kas autot vaevavad tehnilised probleemid? Kui puhtalt sõiduga 17 km'ga pea minut liidrist maas olla, kuigi stardipositsioon pole kiita siis see oleks ikka liig mis liig. Kui see on nüüd see tõeline kindla peale sõit siis on jama majas. Sest nii Prokop kui Neuville näitavad iga järgmise ralliga aina kindlamat ja kiiremat sõitu. Aga aega on, mitte palju, kuid on.
Absoluutselt nõus. Kuid üha rohkem hakkab keelt paitama küsimus, et kui hooaja teises pooles samad lollid vead ja ebaõnn jätkuvad, kas Tänakule antakse rohkem aega adra seadmiseks. Rallifännid ehk annavad seda kergemalt, aga kas ka Wilson.... Eriti olukorras, kus rahapatakaga pole võimalust Wilsoni veidi uimasemaks lüüa. Loomulikult tuleb arvesse võtta, et kogemusi WRC masinaga on võrreldes näiteks Novikoviga palju vähem ja natuke võrdsem verstapuu oleks Neuville. Too aga on rohkem "asfaldi" taustaga, samas kui Tänakul N-rühma ja S2000 masinaga on mõõdetud juba mingil määral erinevaid WRC etappide nimekirjas olevaid kruusarallisid.aix kirjutas:Väike tagasipõige hooaja algusesse, kus kõik lootsid, et Ott saab koha Hirvoneni asemel. Taas selgub, et Wilson on ikka targem kui meie kõik kokku:D. Tundub ikka, et tehase tiimi võetakse ainult sõitjad, kes on vanemad ja kogenumad ja kes sõidavad kindla peale ja samas ka kiiresti.
Noortel lastakse sarved ikka ennem maha "sõita". Kui vaadata hetkel nelja esimest tehase sõitjat, siis on nad ikka omas maailmas, kuhu teistel eriti asja ei ole. Loomulikult on olemas eredaid hetki ja katsevõite ka noortelt, kuid need on vaid hetke sähvatused. Niiet ma arvan kah - andkem Tänakule aega atra seada.
Kuna raha toeks eriti võtta ei ole, siis kindlasti on pinged ja kohustus arvestatava kiirusega lõpuni tulla, hakkamas Teda rohkem painama. Arvestatav kiirus võiks siis tähendada seda, et kui kõik esiotsa mehed lõpuni tulevad, siis kohti 6-8. See pole kahjuks lolli ebaõnne tõttu teostunud. Muidugi võrreldes küll sama noore aga juba väga kogenud Matthew Wilsoniga on kiiruse poolest Tänak juba praegu üle. Tuleb loota lihtsalt, et Malcolm usub endiselt Tänakusse nagu eestlased usuvad Facebookis Andrust ja talle antakse võimalus järgmisel hooajal "vigade paranduseks". Ehk siis umbes sama, mida hetkel Novikov teeb sellel hooajal.
Kuldsed sõnad.TaaviJ kirjutas:Absoluutselt nõus. Kuid üha rohkem hakkab keelt paitama küsimus, et kui hooaja teises pooles samad lollid vead ja ebaõnn jätkuvad, kas Tänakule antakse rohkem aega adra seadmiseks. Rallifännid ehk annavad seda kergemalt, aga kas ka Wilson.... Eriti olukorras, kus rahapatakaga pole võimalust Wilsoni veidi uimasemaks lüüa. Loomulikult tuleb arvesse võtta, et kogemusi WRC masinaga on võrreldes näiteks Novikoviga palju vähem ja natuke võrdsem verstapuu oleks Neuville. Too aga on rohkem "asfaldi" taustaga, samas kui Tänakul N-rühma ja S2000 masinaga on mõõdetud juba mingil määral erinevaid WRC etappide nimekirjas olevaid kruusarallisid.
Kuna raha toeks eriti võtta ei ole, siis kindlasti on pinged ja kohustus arvestatava kiirusega lõpuni tulla, hakkamas Teda rohkem painama. Arvestatav kiirus võiks siis tähendada seda, et kui kõik esiotsa mehed lõpuni tulevad, siis kohti 6-8. See pole kahjuks lolli ebaõnne tõttu teostunud. Muidugi võrreldes küll sama noore aga juba väga kogenud Matthew Wilsoniga on kiiruse poolest Tänak juba praegu üle. Tuleb loota lihtsalt, et Malcolm usub endiselt Tänakusse nagu eestlased usuvad Facebookis Andrust ja talle antakse võimalus järgmisel hooajal "vigade paranduseks". Ehk siis umbes sama, mida hetkel Novikov teeb sellel hooajal.
Jutt on õige, kuid ebaõnnega on siin vähe pistmist - katkestanud on ta siiski peamiselt oma vigade tõttu ja siin pole õnnega eriti midagi pistmist. Sõidad kraavi, siis sõidad.TaaviJ kirjutas:
Kuna raha toeks eriti võtta ei ole, siis kindlasti on pinged ja kohustus arvestatava kiirusega lõpuni tulla, hakkamas Teda rohkem painama. Arvestatav kiirus võiks siis tähendada seda, et kui kõik esiotsa mehed lõpuni tulevad, siis kohti 6-8. See pole kahjuks lolli ebaõnne tõttu teostunud. Muidugi võrreldes küll sama noore aga juba väga kogenud Matthew Wilsoniga on kiiruse poolest Tänak juba praegu üle. Tuleb loota lihtsalt, et Malcolm usub endiselt Tänakusse nagu eestlased usuvad Facebookis Andrust ja talle antakse võimalus järgmisel hooajal "vigade paranduseks". Ehk siis umbes sama, mida hetkel Novikov teeb sellel hooajal.
Huvitav, et nüüd on peaaegu kõik kriitiliseks muutunud, samas olen mina ja mõningad inimesed saanud iga ralli sõimata, kui natukenegi kriitilised Oti tegemistesse suhtume. Tegelikult ei oleks sellist läbipõlemist oodanud temalt, sest Inglismaal näitas ta ju DMACKidega vägagi head kiirust.
Stabiilsusega on suuri probleeme ja seda oli juba siin "lapsemänguga" võrreldud S2000 ja N-rühma autodega, sisuliselt jõudis ta eelmine hooaeg vaid Sardiinias niimoodi lõpuni, et viga ei teinud. Kõige kurvem on asja juures see, et ta teeb neid vigasid mitte koha eest sõites vaid niisama ja see on juba päris murettekitav asjaolu. Otti on võrreldud Novikovi algusaegadega, kuid paljud teist unustavad asjaolu, et kui Novikov välja kupatas, oli ta eelnevalt väga raju kiirust näidanud - Ott sõidab välja 6-8 kohal olles.
Kaardilugeja vahetus peaks olema vägagi aktuaalne, eriti kui arvestada asjaolusid Rootsist, mis ajakirjandusse küll ei jõudnud, kuid iseloomustavad nende omavahelisi suhteid vägagi hästi. Sikk on väga hea kaardilugeja ilmselt Eesti parim ning kogenum, kuid kui kahe mehe koostöö ei suju ning sellega kaasnevad eksimused mitmetel rallidel, siis oleks aeg midagi teha.
Loomulikult loodan ka mina, et Wilson laseb Tänakul edasi "õppida ja lõhkuda", kuid.. realistlikult võttes hakkavad asjad väga kreeni vajuma. Wilsonist võib ju aru saada - ta on investeerinud raha, kuid mitte mingisugust arengut pole Ott suutnud näidata, ka pole täitnud talle seatud eesmärke.
http://t.co/o4YDxOODMelka kirjutas:Novikovil veepump ja tänaseks kõik.
Novikov üritas midagigi teha, kahjuks see Ford sinna jäigi.
-
eWRC-Results Estonia - hoia end kursis sellega, mis toimub Eestiga seonduvalt eWRCs: http://rallifoorum.ee/foorum/viewtopic.php?f=24&t=6023
-
eWRC-Results Estonia - hoia end kursis sellega, mis toimub Eestiga seonduvalt eWRCs: http://rallifoorum.ee/foorum/viewtopic.php?f=24&t=6023
-