Rallye Monte-Carlo III päev

Maailma rallitippude käekäigust

Moderaatorid: Jaanus, KAIKUL, Strike, Erki, jagr

Vasta
viplala
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 11801
Liitunud: 10 Dets 2011, 18:38
Asukoht: Haabneeme
Meeldimisi saanud: 3

Postitus Postitas viplala »

No loodame siis et Ford on oma rehvivalikul arvestanud tänase viimase ja homse 4 katsega. Ehk soodavad siis üllatada teisi.
Kokkuvõtteks tuli Ott sellel katsel 8 ajaga, mis ei ole ju paha (nende rehvidega).
Viimati muutis viplala, 20 Jaan 2012, 12:36, muudetud 2 korda kokku.
mcwax

Postitus Postitas mcwax »

Millel see werder'i viimane väide nüüd baseerub? Fordid olid need 2 katset kõik samade rehvidega - ei ütleks, et Ott kuidagi halvemas seisus oli.
Viimati muutis mcwax, 20 Jaan 2012, 12:34, muudetud 1 kord kokku.
elchukakabra
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 824
Liitunud: 11 Nov 2011, 11:13
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas elchukakabra »

kristjanmust kirjutas:35 rehvi kokku siis, aga palju nendest on naaste huvitav.

OT: 12 rehvi oli F1's siis? :D
F1-s kindlasti rohkem kui 12, aga see selleks
Veel pole leidnud, kuidas need 35 jagunevad
elchukakabra
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 824
Liitunud: 11 Nov 2011, 11:13
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas elchukakabra »

vist peavad nende vahel valima

As is the case for the 2012 WRC calendar’s other rounds, competitors on the Rallye Monte-Carlos may use five tyres per tyre-change opportunity (compared to six previously), plus a further five for Tuesday’s shakedown. Meanwhile, drivers have a maximum quantity of each type of tyre at their disposal which they must manage carefully as a function of their respective strategies:

- Michelin Pilot Sport S1: 36 tyres
- Michelin Pilot Sport H1: 8 tyres
- Michelin Pilot Sport SS1: 12 tyres
- Michelin Pilot Alpin (non-studded): 8 tyres
- Michelin Pilot Alpin (studded): 20 tyres
meh
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 229
Liitunud: 13 Nov 2011, 11:53

Postitus Postitas meh »

werder kirjutas:Esikümne meestest on Ott kõige enam rehvivalikuga puusse pannud.
Lõpliku rehvivaliku teeb ilmselt piloot ise, seetõttu jääb mulje, et Ott kipub liigselt "jalgratast leiutama". Peaks vast kogenumate valikuid rohkem usaldama.
Ma pigem arvan, et Ott sõidab kindla peale ja ei võta liigseid riske. Parem "aeglaselt" finishis kui kiirelt kraavis/seinas :)
Kalm
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 219
Liitunud: 02 Aug 2009, 11:53

Postitus Postitas Kalm »

Motorsport.com foorumisse postitatud video samast katsest mis täna järgmisena sõidetakse, aasta 2005, Solbergi eksimus , päris raju vedamine nii inimestel, kes pildi järgi terveks jäid ja Solbergil kes kaldast alla ei läinud, polnudki seda videot enne näinud...

http://www.youtube.com/watch?v=gD6dYWE0qkM&feature=fvsr
"Iga km katse kohta on alati 2km kraavi."
box
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Postitusi: 301
Liitunud: 18 Jaan 2007, 01:17
Meeldimisi saanud: 1

Postitus Postitas box »

kas nad järgmise katse peavad ka samade kummidega ära sõitma, mis kaasas on või saavad nuud värsked võtta?
elchukakabra
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 824
Liitunud: 11 Nov 2011, 11:13
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas elchukakabra »

peale servicet saavad ikka vahetada
STI
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 950
Liitunud: 13 Veebr 2003, 20:34
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas STI »

Mini WRC mehaanik enne SS13, Bolted our tires on with 13 seconds to go, so ford couldn't react!
Allu12
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1128
Liitunud: 12 Nov 2011, 13:31
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas Allu12 »

Makkro! kuule sa täna võiksid ka proovida seda sõnumist enne viimast katset! :)
mcwax

Postitus Postitas mcwax »

Vaadates nüüd üle veel eelmise päeva kokkuvõtte, ja arvestades tänaseid katseid siis tuleb tunnistada, et Loeb on ikka parajalt müstiline vend.

Kui vaadata nö. katse-katselt tulemusi, siis justkui polegi ta edu nii suur. Kord võidab midagi, kord kaotab natuke. Aga kust tuleb väga suur vahe teistega on just see, et ta ei lähe kordagi tõeliselt alt. Teeb oma ühtlase hea tulemuse alati ära. Kui võidab katse siis isegi kui teine mees kaotab kord 0,5 kord 6-7 sekundit, siis taaskord põhivahe konkurentidega tuleb sellest, et see "teine" mees vaheldub, ja kõigil teistel lipsab aeg-ajalt selline tubli pluss 15-20 sekundit mingil katsel. Ja nii see vahe näiliselt pisikeste võidusekunditega üha käriseb.
smartass
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 207
Liitunud: 17 Nov 2005, 16:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas smartass »

mcwax kirjutas:Vaadates nüüd üle veel eelmise päeva kokkuvõtte, ja arvestades tänaseid katseid siis tuleb tunnistada, et Loeb on ikka parajalt müstiline vend.

Kui vaadata nö. katse-katselt tulemusi, siis justkui polegi ta edu nii suur. Kord võidab midagi, kord kaotab natuke. Aga kust tuleb väga suur vahe teistega on just see, et ta ei lähe kordagi tõeliselt alt. Teeb oma ühtlase hea tulemuse alati ära. Kui võidab katse siis isegi kui teine mees kaotab kord 0,5 kord 6-7 sekundit, siis taaskord põhivahe konkurentidega tuleb sellest, et see "teine" mees vaheldub, ja kõigil teistel lipsab aeg-ajalt selline tubli pluss 15-20 sekundit mingil katsel. Ja nii see vahe näiliselt pisikeste võidusekunditega üha käriseb.
see ongi ralli ja mõistusega sõitmine
Lithium
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5165
Liitunud: 11 Veebr 2010, 13:05
Asukoht: Tallinn
Has thanked: 1
Meeldimisi saanud: 2

Postitus Postitas Lithium »

Eks Monte ole üldse paras bingo, seal ei tea kunagi mis toimub. Vedamise värk. :D
STI
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 950
Liitunud: 13 Veebr 2003, 20:34
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas STI »

Mis foorumirahvas sellest 5 päevasest formaadist arvab? Mulle isiklikult meeldib kolme päeva N-L variant rohkem. Paistab, et korraldajad ise pole ka selle aasta formaadi üle väga õnnelikud: http://www.autosport.com/news/report.php/id/97112
svs89
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2367
Liitunud: 10 Aug 2006, 17:31

Postitus Postitas svs89 »

Mid-day quotes from Evgeny, Francois and Ott
http://rallijututuba.blogspot.com/p/leave-message.html
STI
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 950
Liitunud: 13 Veebr 2003, 20:34
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas STI »

siim0607
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Postitusi: 77
Liitunud: 18 Jaan 2012, 17:36
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas siim0607 »

Lithium kirjutas:Eks Monte ole üldse paras bingo, seal ei tea kunagi mis toimub. Vedamise värk. :D
Noo bingo küll, aga alati suudab Loeb montes jackpoti võtta
(pean silmas eelnevaid mote rallisid ja ega seekord ka liigub kõik sinna suunas)
Speed is everything!
mcwax

Postitus Postitas mcwax »

Heh. Tiimid peakski kasutusele võtma mingi loodus-sõbraliku rehivkoti, mis servicest lahkudes rehvidele peale jääb. Niipea kui vähegi koormust saab - nt. katse starti sõites, siis kott "laguneb" ja konkurendid võivad ainult oletada, mis alla pandi :)
STI
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 950
Liitunud: 13 Veebr 2003, 20:34
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas STI »

Kuulasin just Malcolmi intervjuud kus ta mainis ka, et kõik, isegi Markko olla soovitanud Otil slikke kasutada.... Ehk see ei olnud Oti enda otsus ainult.
meh
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 229
Liitunud: 13 Nov 2011, 11:53

Postitus Postitas meh »

Lithium kirjutas:Eks Monte ole üldse paras bingo, seal ei tea kunagi mis toimub. Vedamise värk. :D
On võimalik, et mõni kaotab palju, kuna tal oli ebaõnne, kuid on ülimalt vähetõenäoline, et keegi võidab sellepärast, et tal oli Monte Carlos lihtsalt 5 päeva järjest meeletult õnne.
Õnn on kasuks ja abiks, kuid võitmiseks tuleb ikka ise mees olla. Loeb seda on.
Vasta