Rallye Monte-Carlo III päev
Moderaatorid: Jaanus, KAIKUL, Strike, Erki, jagr
Rallye Monte-Carlo III päev
Rallye Monte-Carlo kolmas võistluspäev SS11-SS13, kokku 77,30km
Monte-Carlo teisel võistluspäeval sõideti kokku kuus kiiruskatset ning põnevaima duelli eest hoolitsesid Mini sõitjad Dani Sordo - Carlos del Barrio ja ainsana Fordi tehasemeeskonna värve esindama jäänud Petter Solberg – Chris Patterson.
Avapäeva lumised ja jäised katsed olid neljapäevaks asendunud peaaegu kuivade tingimustega, mis tähendas, et rehvivalik oli küll endiselt oluline, kuid mitte nii määrav kui päev varem sõidetud katsetel.
Viiekordsed Monte võitjad Sebastien Loeb – Daniel Elena jätkasid sealt, kus kolmapäeva õhtul ööpausile mindi ning loovutasid sarnaselt avapäevaga vaid ühe kiiruskatse, olles seega võitnud Monte-Carlo kümnest sõidetud kiiruskatsest kaheksa.
„Võistluspäev oli ideaalne ning meil ei olnud ühtegi probleemi. Katsed olid küll kohati libedad, kuid see ei valmistanud suuremaid probleeme. Üritan homme anda endast maksimumi , et edu veelgi suurendad“, sõnas Sebastien Loeb võistluspäeva finišis.
Teise päeva esimene katsetering kujunes tõeliseks kassi-hiire etenduseks, kus Dani Sordo ja Petter Solberg vahetasid omavahel positsioone peale igat kiiruskatset. Hoolduspausile mindi norralase 3,7 sekundilise eduga.
Avaringil kõvasti pingutanud, kuid siiski katseaegadega 100% mitte rahul olnud Mini piloot palus hoolduses meeskonnal teha mõned seadistuse muudatused ning seda oli kohe näha ka katseajas.
Sorodo võttis päeva ainsa Loebile mitte läinud kiiruskatsevõidu ning vähendas vahe Solbergiga 1,5 sekundi peale.
Päeva viimasele katsele startides oli Fordi piloodi edu hispaanlase ees 2,4 sekundit, kuid viimasel katsel riskis Mini piloot veidi rohkem ning nii lõpetati ka teine võistluspäev TOP3 sõitjate osas sarnaselt esimesega.
Mõlemad piloodid sõnasid võistluspäeva lõpus, kui ühest suust, et kuigi tingimused on kohati päris keerulised, siis katsetel toimunud sekund-sekundis heitlus pakkus suurt naudingut.
Fordi boss sõnas, et Petteril on vabad käed võitlemaks Sordoga positsiooni pärast ning hetkel veel seisu „külmutama“ ei hakata, sest ralli lõpuni on ligi 170. katsekilomeetrit.
Monte avapäeval väikese sõiduvea tõttu piduriketta lõhkunud ning selle tõttu palju aega kaotanud Mikko Hirvonen näitas teise päeva katsetel oluliselt paremat tempot. Kuuendal kiiruskatsel sai soomlane meeskonnakaaslase Sebastien Loebi järel teise katseaja ning kerkis selle tulemusega absoluudi neljandale positsioonile, mida suutis hoida võistluspäeva finišini.
Juba ralli esimesel võistluspäeval head kiirust näidanud ning viiendana lõpetanud noor Venemaa piloot Jevgeny Novikov jätkas samas tempos ka teise päeva katsetel ning tulemuseks avapäeva resultaadi kordamine. Eelmisel hooajal enamjaolt kaardilugeja Dennis Giraudet käest sõimata saanud piloot on aga hooaja avarallil kõrvalistmelt saanud vaid kiidusõnu.
49.aastane Prantsusmaa ralliäss Francois Delecour kaotab meeskonnakaaslasele 01.28,4 ning edestab omakorda Mini tehasemeeskonna teisel masinal sõitvat kaasmaalast Pierre Campana´t 01.29,7.
M-Sport Ford WRT ekipaaž Ott Tänak – Kuldar Sikk näitasid teisel võistluspäeval väga tarka sõitu ning taktika esimesel ringil sõuad tasa, kuid teisel tõstad natukene sõidutempot on siiani ideaalselt toiminud.
Ennem hoolduspausi sõnas eestlane: „Päris ok oli. Päeva esimesel kahel katsel (SS5&SS6) polnud rehvivalik kõige parem, kuid seitsmendal katsel toimis see valik juba paremini. Teeme hetkel oma sõitu ja ei jälgi väga teiste aegu. Kui jõuame lähemale neile siis vaatame. Pikk maa on veel minna ja meie eesmärk on tulla lõpuni.“
Kui avaringil oli Ott Tänaku katseaegadeks kaks üheksandat ja üks seitsmes positsioon, siis katsete teisel läbimisel olid katsete tulemusteks seitsmes, kuues ja üheksas.
„Hommikul ei olnud meil parimad rehvid, tegime parandused selles osas ära ja nüüd oli juba parem. Legend toimib korralikult, viimase katse stardis suri auto välja ja ei läinud kohe käima, see tundus nagu igavik. Muidu kõik OK, üks päev taas seljataga. Homseks mõtleme juba uued seadistused, sest katsed on tänasega võrreldes teise iseloomuga. Olen autoga aina rohkem sina peale saanud, kuid nendel keerulistel katsetel võtame siiski rahulikult. Ma usun, et suudaksin küll kiiremini sõita, kuid me peame selle ralli kindlasti lõpetama,“ sõnas Ott Tänak Ruudulipp.ee portaalil.
S-WRC klassi üldliidrina jätkab Protonil sõitev P-G Andersson.
Sebastien Ogier – Julien Ingrassia ja neljaveoline, kuid ilma turbota Skoda Fabia S2000 jätkasid ka teisel võistluspäeval suurepärases sõidutempos, kuid viimasel kiiruskatsel suurel kiirusel seina sõitnud ekipaaži jaoks tähendas see liitumist katkestanud sõitjate nimekirjaga.
Avarii tulemusena sai kaardilugeja Julien Ingrassia käsi tugevalt põrutada ning ta viidi igaks juhuks haiglasse kontrolli, kuid esialgse info kohaselt siiski õnneks midagi väga hullu pole.
Hoolimata rajule väljasõidule on Volkswagen Motorsport juhid oma esiekipaažiga rohkem kui rahul ning meeskonna marketingjuht Stefan Moser sõnas Autosport.com lehele järgmist:“ See on lihtsalt uskumatu, mis sõitu Sebastien ja Julien siin Monte teedel tegid. Me oleme nüüd üsna kindlat, et palkasime õiged sõitjad. Seb ja Julien on VW Motorspordi tulevik.“
Sebastien Ogier - Julien Ingrassia Rallye Monte-Carlo SS10 väljasõit
Kolmandal võistluspäeval sõidetakse Monte teedel küll ainult kolm kiiruskatset, kuid neist lühim on 23,28 ja pikim 29,89 kilomeetrit.
Teisel võistluspäeval kuuest kiiruskatsest viis võitnud Sebastien Loeb – Daniel Elena jätkavad Monte teedel liidrina
Foto: McKlein/redbull.GEPA-pictures.com
Katsevõite 2.võistluspäeval:
5 (SS5,6,7,9,10) – Sebastien Loeb Citroen DS3 WRC
1 (SS8) – Dani Sordo Mini John Cooper Works WRC
Rallye Monte-Carlo järjestus peale SS10:
1. Sébastien Loeb Citroën DS3 WRC 02:45:56,9
2.Dani Sordo Mini John Cooper Works WRC +01:37,2
3.Petter Solberg Ford Fiesta RS WRC +01:40,9
4.Mikko Hirvonen Citroën DS3 WRC +03:40,4
5.Jevgeni Novikov Ford Fiesta RS WRC +03:51,5
6.Francois Delecour Ford Fiesta RS WRC +05:19,9
7.Pierre Campana Mini John Cooper WRC +06:49,6
8.Ott Tänak Ford Fiesta RS WRC +07:00,6
9.P-G Andersson Proton Satria Neo S2000 +10:08,9
10.Kevin Abbring Skoda Fabia S2000 +10:31,4
Monte-Carlo 2.võistluspäeva parimad hetked
Rallye Monte Carlo kolmanda võistluspäeva kiiruskatsed SS11-SS13, kokku 77,30km
Reede 20.01
SS11 St. Jean-en-Royans - Font d'Urle 23,28km 11:02
SS12 Cimetiere de Vassieux - Col de Gaudissart 24,13km 11:43
SS13 Montauban sur l'Ouveze – Eygalayes 29,89km 16:11
Kasulikke linke ralli jälgimiseks:
http://www.acm.mc/page-tab.php?id_menu=4&id_sousmenu=23
http://www.irally-live.com/ir_home.htm
http://www.citroen-wrc.com/spip.php?pag
http://www.vysledky-rally.cz/
http://www.ewrc-results.com/results_main.php
Raadio:
http://www.worldrallyradio.com/World_Ra ... Radio.html
http://www.wrc.com/fanzone/world-rally-radio/
Monte-Carlo teisel võistluspäeval sõideti kokku kuus kiiruskatset ning põnevaima duelli eest hoolitsesid Mini sõitjad Dani Sordo - Carlos del Barrio ja ainsana Fordi tehasemeeskonna värve esindama jäänud Petter Solberg – Chris Patterson.
Avapäeva lumised ja jäised katsed olid neljapäevaks asendunud peaaegu kuivade tingimustega, mis tähendas, et rehvivalik oli küll endiselt oluline, kuid mitte nii määrav kui päev varem sõidetud katsetel.
Viiekordsed Monte võitjad Sebastien Loeb – Daniel Elena jätkasid sealt, kus kolmapäeva õhtul ööpausile mindi ning loovutasid sarnaselt avapäevaga vaid ühe kiiruskatse, olles seega võitnud Monte-Carlo kümnest sõidetud kiiruskatsest kaheksa.
„Võistluspäev oli ideaalne ning meil ei olnud ühtegi probleemi. Katsed olid küll kohati libedad, kuid see ei valmistanud suuremaid probleeme. Üritan homme anda endast maksimumi , et edu veelgi suurendad“, sõnas Sebastien Loeb võistluspäeva finišis.
Teise päeva esimene katsetering kujunes tõeliseks kassi-hiire etenduseks, kus Dani Sordo ja Petter Solberg vahetasid omavahel positsioone peale igat kiiruskatset. Hoolduspausile mindi norralase 3,7 sekundilise eduga.
Avaringil kõvasti pingutanud, kuid siiski katseaegadega 100% mitte rahul olnud Mini piloot palus hoolduses meeskonnal teha mõned seadistuse muudatused ning seda oli kohe näha ka katseajas.
Sorodo võttis päeva ainsa Loebile mitte läinud kiiruskatsevõidu ning vähendas vahe Solbergiga 1,5 sekundi peale.
Päeva viimasele katsele startides oli Fordi piloodi edu hispaanlase ees 2,4 sekundit, kuid viimasel katsel riskis Mini piloot veidi rohkem ning nii lõpetati ka teine võistluspäev TOP3 sõitjate osas sarnaselt esimesega.
Mõlemad piloodid sõnasid võistluspäeva lõpus, kui ühest suust, et kuigi tingimused on kohati päris keerulised, siis katsetel toimunud sekund-sekundis heitlus pakkus suurt naudingut.
Fordi boss sõnas, et Petteril on vabad käed võitlemaks Sordoga positsiooni pärast ning hetkel veel seisu „külmutama“ ei hakata, sest ralli lõpuni on ligi 170. katsekilomeetrit.
Monte avapäeval väikese sõiduvea tõttu piduriketta lõhkunud ning selle tõttu palju aega kaotanud Mikko Hirvonen näitas teise päeva katsetel oluliselt paremat tempot. Kuuendal kiiruskatsel sai soomlane meeskonnakaaslase Sebastien Loebi järel teise katseaja ning kerkis selle tulemusega absoluudi neljandale positsioonile, mida suutis hoida võistluspäeva finišini.
Juba ralli esimesel võistluspäeval head kiirust näidanud ning viiendana lõpetanud noor Venemaa piloot Jevgeny Novikov jätkas samas tempos ka teise päeva katsetel ning tulemuseks avapäeva resultaadi kordamine. Eelmisel hooajal enamjaolt kaardilugeja Dennis Giraudet käest sõimata saanud piloot on aga hooaja avarallil kõrvalistmelt saanud vaid kiidusõnu.
49.aastane Prantsusmaa ralliäss Francois Delecour kaotab meeskonnakaaslasele 01.28,4 ning edestab omakorda Mini tehasemeeskonna teisel masinal sõitvat kaasmaalast Pierre Campana´t 01.29,7.
M-Sport Ford WRT ekipaaž Ott Tänak – Kuldar Sikk näitasid teisel võistluspäeval väga tarka sõitu ning taktika esimesel ringil sõuad tasa, kuid teisel tõstad natukene sõidutempot on siiani ideaalselt toiminud.
Ennem hoolduspausi sõnas eestlane: „Päris ok oli. Päeva esimesel kahel katsel (SS5&SS6) polnud rehvivalik kõige parem, kuid seitsmendal katsel toimis see valik juba paremini. Teeme hetkel oma sõitu ja ei jälgi väga teiste aegu. Kui jõuame lähemale neile siis vaatame. Pikk maa on veel minna ja meie eesmärk on tulla lõpuni.“
Kui avaringil oli Ott Tänaku katseaegadeks kaks üheksandat ja üks seitsmes positsioon, siis katsete teisel läbimisel olid katsete tulemusteks seitsmes, kuues ja üheksas.
„Hommikul ei olnud meil parimad rehvid, tegime parandused selles osas ära ja nüüd oli juba parem. Legend toimib korralikult, viimase katse stardis suri auto välja ja ei läinud kohe käima, see tundus nagu igavik. Muidu kõik OK, üks päev taas seljataga. Homseks mõtleme juba uued seadistused, sest katsed on tänasega võrreldes teise iseloomuga. Olen autoga aina rohkem sina peale saanud, kuid nendel keerulistel katsetel võtame siiski rahulikult. Ma usun, et suudaksin küll kiiremini sõita, kuid me peame selle ralli kindlasti lõpetama,“ sõnas Ott Tänak Ruudulipp.ee portaalil.
S-WRC klassi üldliidrina jätkab Protonil sõitev P-G Andersson.
Sebastien Ogier – Julien Ingrassia ja neljaveoline, kuid ilma turbota Skoda Fabia S2000 jätkasid ka teisel võistluspäeval suurepärases sõidutempos, kuid viimasel kiiruskatsel suurel kiirusel seina sõitnud ekipaaži jaoks tähendas see liitumist katkestanud sõitjate nimekirjaga.
Avarii tulemusena sai kaardilugeja Julien Ingrassia käsi tugevalt põrutada ning ta viidi igaks juhuks haiglasse kontrolli, kuid esialgse info kohaselt siiski õnneks midagi väga hullu pole.
Hoolimata rajule väljasõidule on Volkswagen Motorsport juhid oma esiekipaažiga rohkem kui rahul ning meeskonna marketingjuht Stefan Moser sõnas Autosport.com lehele järgmist:“ See on lihtsalt uskumatu, mis sõitu Sebastien ja Julien siin Monte teedel tegid. Me oleme nüüd üsna kindlat, et palkasime õiged sõitjad. Seb ja Julien on VW Motorspordi tulevik.“
Sebastien Ogier - Julien Ingrassia Rallye Monte-Carlo SS10 väljasõit
Kolmandal võistluspäeval sõidetakse Monte teedel küll ainult kolm kiiruskatset, kuid neist lühim on 23,28 ja pikim 29,89 kilomeetrit.
Teisel võistluspäeval kuuest kiiruskatsest viis võitnud Sebastien Loeb – Daniel Elena jätkavad Monte teedel liidrina
Foto: McKlein/redbull.GEPA-pictures.com
Katsevõite 2.võistluspäeval:
5 (SS5,6,7,9,10) – Sebastien Loeb Citroen DS3 WRC
1 (SS8) – Dani Sordo Mini John Cooper Works WRC
Rallye Monte-Carlo järjestus peale SS10:
1. Sébastien Loeb Citroën DS3 WRC 02:45:56,9
2.Dani Sordo Mini John Cooper Works WRC +01:37,2
3.Petter Solberg Ford Fiesta RS WRC +01:40,9
4.Mikko Hirvonen Citroën DS3 WRC +03:40,4
5.Jevgeni Novikov Ford Fiesta RS WRC +03:51,5
6.Francois Delecour Ford Fiesta RS WRC +05:19,9
7.Pierre Campana Mini John Cooper WRC +06:49,6
8.Ott Tänak Ford Fiesta RS WRC +07:00,6
9.P-G Andersson Proton Satria Neo S2000 +10:08,9
10.Kevin Abbring Skoda Fabia S2000 +10:31,4
Monte-Carlo 2.võistluspäeva parimad hetked
Rallye Monte Carlo kolmanda võistluspäeva kiiruskatsed SS11-SS13, kokku 77,30km
Reede 20.01
SS11 St. Jean-en-Royans - Font d'Urle 23,28km 11:02
SS12 Cimetiere de Vassieux - Col de Gaudissart 24,13km 11:43
SS13 Montauban sur l'Ouveze – Eygalayes 29,89km 16:11
Kasulikke linke ralli jälgimiseks:
http://www.acm.mc/page-tab.php?id_menu=4&id_sousmenu=23
http://www.irally-live.com/ir_home.htm
http://www.citroen-wrc.com/spip.php?pag
http://www.vysledky-rally.cz/
http://www.ewrc-results.com/results_main.php
Raadio:
http://www.worldrallyradio.com/World_Ra ... Radio.html
http://www.wrc.com/fanzone/world-rally-radio/
Viimati muutis Strike, 20 Jaan 2012, 11:03, muudetud 2 korda kokku.
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh kokkuvõtte eest, Strike, ülim töö nagu alati!
-
eWRC-Results Estonia - hoia end kursis sellega, mis toimub Eestiga seonduvalt eWRCs: http://rallifoorum.ee/foorum/viewtopic.php?f=24&t=6023
-
eWRC-Results Estonia - hoia end kursis sellega, mis toimub Eestiga seonduvalt eWRCs: http://rallifoorum.ee/foorum/viewtopic.php?f=24&t=6023
-
-
- II järgu kommentaator
- Postitusi: 470
- Liitunud: 06 Juul 2008, 11:09
-
- Moderaator
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Has thanked: 2
- Meeldimisi saanud: 17
- Kontakt:
The rain is falling steadily here in Valence, but it's quite mild - 5C.aix kirjutas:On midagi kuulda, et kuidas seal ilmastikuolud täna on?
Reports say both Stages 11 and 12 are 100% wet, with sheet ice in the middle of Stage 12.
The ice crews went through quite early, and the conditions may have changed by the time the drivers attempt the stages.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Minupoolsed tänud lugejatele! Poleks Teid, kirjutaks lauasahtlisse
Sel hooajal saan siis lisaks Rallifoorumile oma kirjutisi avaldada ka Ruudulipp.ee lehel (Monte esimesed päeva eelvaade seal ka üleval). Tänud Margusele selle võimaluse eest.
Sel hooajal saan siis lisaks Rallifoorumile oma kirjutisi avaldada ka Ruudulipp.ee lehel (Monte esimesed päeva eelvaade seal ka üleval). Tänud Margusele selle võimaluse eest.
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Ehh, ma peaks hoopis Sulle tänusõnad ütlema, sellised lood kaunistaks iga väljaannet. Võitleme edasi!Strike kirjutas:Minupoolsed tänud lugejatele! Poleks Teid, kirjutaks lauasahtlisse
Sel hooajal saan siis lisaks Rallifoorumile oma kirjutisi avaldada ka Ruudulipp.ee lehel (Monte esimesed päeva eelvaade seal ka üleval). Tänud Margusele selle võimaluse eest.
Tänud Sulle ja ka veelkord kõigile teistele. Võitleme kõik koos edasi ja loodame, et sellest tuleb positiivne hooaeg mida mäletame veel aastate pärast aga keskendume nüüd kolmandale võistluspäevale.Kiiver kirjutas:Ehh, ma peaks hoopis Sulle tänusõnad ütlema, sellised lood kaunistaks iga väljaannet. Võitleme edasi!Strike kirjutas:Minupoolsed tänud lugejatele! Poleks Teid, kirjutaks lauasahtlisse
Sel hooajal saan siis lisaks Rallifoorumile oma kirjutisi avaldada ka Ruudulipp.ee lehel (Monte esimesed päeva eelvaade seal ka üleval). Tänud Margusele selle võimaluse eest.
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
-
- I järgu kommentaator
- Postitusi: 824
- Liitunud: 11 Nov 2011, 11:13
- Asukoht: Tallinn
-
- I järgu kommentaator
- Postitusi: 824
- Liitunud: 11 Nov 2011, 11:13
- Asukoht: Tallinn