Oti aegasid vaadates ja kui kõrvale jätta kõikvõimalikud muud tegurid, siis tundub, et rehv ei taha hästi töötada katse lõpupoole. Kas on vale temp. või ***** teab mis.
smartass kirjutas:Oti aegasid vaadates ja kui kõrvale jätta kõikvõimalikud muud tegurid, siis tundub, et rehv ei taha hästi töötada katse lõpupoole. Kas on vale temp. või ***** teab mis.
ma pole küll matemaatikas tugev aga kui vaadata Oti kaotusi SS7- SS10 siis on just viimastes splittides kaotus väiksem kui teises-kolmandas splitis. Paistab just vastupidi, et lõpus saab hoo kätte ja rehvid vajaliku temperatuuri.
smartass kirjutas:Oti aegasid vaadates ja kui kõrvale jätta kõikvõimalikud muud tegurid, siis tundub, et rehv ei taha hästi töötada katse lõpupoole. Kas on vale temp. või ***** teab mis.
ma pole küll matemaatikas tugev aga kui vaadata Oti kaotusi SS7- SS10 siis on just viimastes splittides kaotus väiksem kui teises-kolmandas splitis. Paistab just vastupidi, et lõpus saab hoo kätte ja rehvid vajaliku temperatuuri.
ma tegelt vaatasin paari esimest katset . aga arvata võib, et kõik on uus ja vajab harjumist.
Natuke üle ühe päeva on veel sõita Academys aga hetkel kahjuks tundub jah et eestlaste unistus esimesest tiitlist hakkab vaikselt käest libisema. Ma küll arvasin et Breen on igal katsel võitmatu, kuid uskusin et Fisheriga suudab Kaur konkureerida. Ju Fisheri kogemus kodusaare rallist maksab üle Kauri kogemused. Kahju muidugi aga ralli pole veel läbi.
Aga olgem ausad, kui jätta Soome ralli kõrvale on Breen terve hooaja paremat kiirust näidanud. Egon on teinud küll tarka sõitu, kuid puhtalt kiirusega on Breen üle olnud.
Ma tahaks loota, et Egon siiski võidab, sest sellest sõltub tema edasine karjäär - võibolla tuleks selle lootuses pingutada rohkem?