FIA uus rehvireegel !!!
Moderaatorid: Jaanus, Erki, Frank, RudiTurbo, mrali, nimh
-
- Moderaator
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Has thanked: 2
- Meeldimisi saanud: 17
- Kontakt:
FIA uus rehvireegel !!!
Michelin raskustes?
Kui küsida vormel 1 ekspertidelt ja fännidelt, miks on 2003 aastal tipp-meeskondade ja nende pilootide vahel nii tihe võitlus, siis võib vastusena kuulda enamasti, et üks rehvitootja domineerib teise üle. Kui juba mõne nädala eest tõestati, et alates Monaco GPst üha paraneva BMW-Williamsi konkurentsivõime taga võrreldes Ferrariga on uued Michelini laiad esirehvid, siis nüüd on ka Bridgestone`il või ühel Jaapani rehvitootja meeskondadest õnnestunud FIAle tõestada reeglites peituvat auku. Selle augu reeglites kasutas Michelin ära, mis võis viia Prantsuse rehvitootja meeskondade domineerimiseni viimastel etappidel.
Täpsemalt öeldes on jutuks esirehvide teega kokkupuute minna laius, mis on praegu maksimaalselt 270 mm. Michelin ei kasutanud seda pinda mitte ainult maksimaalselt ära, vaid konstrueeris rehvi, mille teega haakumise pind rehvi kuludes suureneb. Tulemuseks oli, et tänu rehvi suuremale pinnale oli Michelini meeskondadel parem pidamine.
FIA otsustas nüüd ühe paragrahvi uuesti defineerida. Rehvide teega haakumise pinnaks jääb endiselt 270 mm, kuid alates Itaalia GPst ei kontrollita seda mitte enam enne võistlust vaid pärast. FIA saatis vastava teate juba kõigile meeskondadele laiali, täpsemat põhjendust pole seni avaldatud.
Kõige hullemal juhul võib see nüüd Michelinile tähendada, et tuleb välja arendada täiesti uus rehvikonstruktsioon. Kuid on küsitav, kas Itaalia GPni jääv aeg on selleks piisav. Rehvisõjas tähendab see seda, et võimalik Michelini meeskondade eelis on nüüd kadunud ja rajal on meeskonnad nüüd jälle võrdsemad.
29.08.2003
allikas: www.formula1.ee
Kui küsida vormel 1 ekspertidelt ja fännidelt, miks on 2003 aastal tipp-meeskondade ja nende pilootide vahel nii tihe võitlus, siis võib vastusena kuulda enamasti, et üks rehvitootja domineerib teise üle. Kui juba mõne nädala eest tõestati, et alates Monaco GPst üha paraneva BMW-Williamsi konkurentsivõime taga võrreldes Ferrariga on uued Michelini laiad esirehvid, siis nüüd on ka Bridgestone`il või ühel Jaapani rehvitootja meeskondadest õnnestunud FIAle tõestada reeglites peituvat auku. Selle augu reeglites kasutas Michelin ära, mis võis viia Prantsuse rehvitootja meeskondade domineerimiseni viimastel etappidel.
Täpsemalt öeldes on jutuks esirehvide teega kokkupuute minna laius, mis on praegu maksimaalselt 270 mm. Michelin ei kasutanud seda pinda mitte ainult maksimaalselt ära, vaid konstrueeris rehvi, mille teega haakumise pind rehvi kuludes suureneb. Tulemuseks oli, et tänu rehvi suuremale pinnale oli Michelini meeskondadel parem pidamine.
FIA otsustas nüüd ühe paragrahvi uuesti defineerida. Rehvide teega haakumise pinnaks jääb endiselt 270 mm, kuid alates Itaalia GPst ei kontrollita seda mitte enam enne võistlust vaid pärast. FIA saatis vastava teate juba kõigile meeskondadele laiali, täpsemat põhjendust pole seni avaldatud.
Kõige hullemal juhul võib see nüüd Michelinile tähendada, et tuleb välja arendada täiesti uus rehvikonstruktsioon. Kuid on küsitav, kas Itaalia GPni jääv aeg on selleks piisav. Rehvisõjas tähendab see seda, et võimalik Michelini meeskondade eelis on nüüd kadunud ja rajal on meeskonnad nüüd jälle võrdsemad.
29.08.2003
allikas: www.formula1.ee
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Tegemist on tõesti juhtumiga, mis võib terve hooaja ära rikkuda. Iseenesest ei teinud Michelin midagi valesti, sest, et reeglites ei olnud kirjas, et rehvid ka peale sõitu peavad olema 120mm. Tegelikult peaks see olema FIA enda süü, et reeglid niivõrd halvasti on sõnastatud. Michelin sellepärast kannatama ei peaks. Pealegi, on täielik lollus muuta reegleid hooaja keskel. Peale hooaega, tehku mis tahavad. Aga kannatagu need 3 etapi ära. See rehvireegel rikub Williamsi lootused MM tiitlit saada täielikult ( kui just mingit varuvarianti pole ). Kahju, et hooaeg niimoodi lõppema peab.
tax eriti ei tea, mida räägib
Muhahahahaha, see on super uudis, oi kuidas mul oli seda uudist vaja, muhahahaha, elagu Schumacher
Muide reegleid hakati muutma sellepärast, et Ferrari teistelt nii eest ära oli, nüüd lõpuks päästavad natuke Ferrari-t
Yesssssss, Ma loodan, et see mõjuba ja Schumacher võidab kõik etapid kuni hooaja lõpuni ära.
Muide reegleid hakati muutma sellepärast, et Ferrari teistelt nii eest ära oli, nüüd lõpuks päästavad natuke Ferrari-t
Yesssssss, Ma loodan, et see mõjuba ja Schumacher võidab kõik etapid kuni hooaja lõpuni ära.
<Gener_AL> what was the name of that rally driver early nineties juhan kankernaun ... he was an awsome driver ...
www.liveforspeed.net
www.liveforspeed.net
Schumacheril on aeg lõpetada peale käesolevat hooaega, kuues MM-tiitel on reaalne ning selle võitmise korral edasi jätkamine on täielik mõttetus...
Aastal kaks tuhat kuuskümmend
saab teoks see, millest puudust tunti,
piloodid nr. 1 ja 2 taevastel radadel
viimaks üksteiselt mõõtu võtavad,
ja käia lasevad sellisel võitlusvaimul,
mida pole aegadest saati nähtud
saab teoks see, millest puudust tunti,
piloodid nr. 1 ja 2 taevastel radadel
viimaks üksteiselt mõõtu võtavad,
ja käia lasevad sellisel võitlusvaimul,
mida pole aegadest saati nähtud
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Postitusi: 1484
- Liitunud: 07 Mär 2003, 18:29
- Asukoht: Sibulaküla
- Kontakt:
RudiTurbo kirjutas:Muhahahahaha, see on super uudis, oi kuidas mul oli seda uudist vaja, muhahahaha, elagu Schumacher
Muide reegleid hakati muutma sellepärast, et Ferrari teistelt nii eest ära oli, nüüd lõpuks päästavad natuke Ferrari-t
Yesssssss, Ma loodan, et see mõjuba ja Schumacher võidab kõik etapid kuni hooaja lõpuni ära.
Mulle ka väga meeldiks vaadata Monza etappi, kus Schumi Minardide, Sauberite, Jordanite ja BARidega võidu kimab. Roppumoodi põnev oleks.
Miks sa selle üle nii rõõmus oled? Konkurentidelt võetakse igasugune tiitlilootus niimoodi ära. Kas on siis tore, kui MS sellisel viisisl tiitli võidab. Ma arvan, et niisugust lõppu ei soovi ükski F1 fänn näha. Kusagilt lugesin, et Michelin kavatseb Monzas ikka oma samade rehvidega rajale tulla, saagu mis siis saab. Loodame, et midagi hullu ette ei võeta. Igatahes veidi respekti ka teiste vastu, peale Ferrari.RudiTurbo kirjutas:Muhahahahaha, see on super uudis, oi kuidas mul oli seda uudist vaja, muhahahaha, elagu Schumacher
Muide reegleid hakati muutma sellepärast, et Ferrari teistelt nii eest ära oli, nüüd lõpuks päästavad natuke Ferrari-t
Yesssssss, Ma loodan, et see mõjuba ja Schumacher võidab kõik etapid kuni hooaja lõpuni ära.
tax eriti ei tea, mida räägib
Mul selle punase meeskonna vastu mingit austust. Olen automaatselt õnnelikum kui nad panevad seina või katkestavad.
Jah, see kes ei ole mingi tifoosi (või kuidas need ka on) või mingi muu kes on ainult ühe meeskonna pooldaja ei kotti see eriti üldse.
Kui FIA kavatseb nii teha siis tuleb otsida nende e-maili aadressid üles ja juttu vähekene ajada.
Jah, see kes ei ole mingi tifoosi (või kuidas need ka on) või mingi muu kes on ainult ühe meeskonna pooldaja ei kotti see eriti üldse.
Kui FIA kavatseb nii teha siis tuleb otsida nende e-maili aadressid üles ja juttu vähekene ajada.
Tuleb välja, et Ferrari oligi see, kes FIAt Michelini rehvide kohta informeeris. Intriigid möllavad F1s.
http://www.formula1.ee/index.php?page=0 ... is_id=1729
http://www.formula1.ee/index.php?page=0 ... is_id=1729
tax eriti ei tea, mida räägib
je, je, je. selles uudises on ainuilt head kuulda
Krt kolm etappi on jäänud, loodan, et need lõppevad punaselt.
Krt kolm etappi on jäänud, loodan, et need lõppevad punaselt.
<Gener_AL> what was the name of that rally driver early nineties juhan kankernaun ... he was an awsome driver ...
www.liveforspeed.net
www.liveforspeed.net
Äkki ta polegi F1 fänn vaid MS fänntax kirjutas:Miks sa selle üle nii rõõmus oled? Konkurentidelt võetakse igasugune tiitlilootus niimoodi ära. Kas on siis tore, kui MS sellisel viisisl tiitli võidab. Ma arvan, et niisugust lõppu ei soovi ükski F1 fänn näha. Kusagilt lugesin, et Michelin kavatseb Monzas ikka oma samade rehvidega rajale tulla, saagu mis siis saab. Loodame, et midagi hullu ette ei võeta. Igatahes veidi respekti ka teiste vastu, peale Ferrari.RudiTurbo kirjutas:Muhahahahaha, see on super uudis, oi kuidas mul oli seda uudist vaja, muhahahaha, elagu Schumacher
Muide reegleid hakati muutma sellepärast, et Ferrari teistelt nii eest ära oli, nüüd lõpuks päästavad natuke Ferrari-t
Yesssssss, Ma loodan, et see mõjuba ja Schumacher võidab kõik etapid kuni hooaja lõpuni ära.
Ma küll soovin avariisid kuid kellelegi ma vigastusi küll ei soovi.[/quote]RudiTurbo kirjutas:je, je, je. selles uudises on ainuilt head kuulda
Krt kolm etappi on jäänud, loodan, et need lõppevad punaselt.
gaas on endiselt laiffi
Ferrari ei anna ka järele. Ferrari kavatseb veel protestida osasid 2003 etape, kus Michelin osales. No krt selline asi ikka ajab närvi. http://www.formula1.ee/index.php?page=0 ... is_id=1734
tax eriti ei tea, mida räägib
Muide Erki, ma ei olegi vormeli fänn, ma olen M.Schumacheri fänn, mulle meeldib ka vormel ja ma vaatan ja jälgin seda edasi pärast kui Schumacher lahkub ja mul on olemas juba tüüp, kes mulle ikka tõsiselt meeldib, Fernando Alonso hakkab minu jaoks M.Schumacherit asendama, kuid kes teab, võib-olla saab olema see hoopis Marko Asmer.Enamikule meeldib praegu Alonso, sest ta on nii kõva mees, aga mina hakkasin vormelit vaatama just sellel ajal, kui Schumacher oma esimesi samme Ferraris tegi ja ta võitis sellel ajal võite nii ülekaalukalt, kuid hoaega siiski ei võitnud, te olete kõik järelikult siin kõik hakanud liiga hilja vormelit vaatama, et teil siin mingi Mclareni maania on.Ma ei näe ühtegi põhjust miks mingi krdi Mclaren-i sõitjate kari siin M.Schumacherist parem on, 5 maailmameistritiitlit räägivad enda eest, pluss veel enne seda oldud poodiumi kohad hooajal ja veel tulevik on ka olemas.
Te ajate oma lolli juttu, et Schumacher on tugev ainult tänu Ferrarile, aga tänu kellele on Ferrari tugevaks saanud, lugege natuke Schumacheri ajalugu ja siis näete mida ta juba enne Ferrarit korda saatis, Ferrari valis Schumacheri, sest ta oli parim ja Schumacher tegi Ferrari parimaks, Schumacheril pole tehnilistel põhjustel katkestamisi, sest ta oskab sõita, krt võtaks, jätke nüüd see vingumine.Kui oled fänn, siis ei ole igav kui lemmik võidab ülekaalukalt, see tekitab minusse päeva jooksul selllise rõõmu, et mind üldse ei uvita , mis sõidus toimus.
Minu elu pikim post ja Schumacheri nimel, see tüüp on maailma kõige kiirem mees, keegi ei saa vastu vaielda.PUNKT.
Te ajate oma lolli juttu, et Schumacher on tugev ainult tänu Ferrarile, aga tänu kellele on Ferrari tugevaks saanud, lugege natuke Schumacheri ajalugu ja siis näete mida ta juba enne Ferrarit korda saatis, Ferrari valis Schumacheri, sest ta oli parim ja Schumacher tegi Ferrari parimaks, Schumacheril pole tehnilistel põhjustel katkestamisi, sest ta oskab sõita, krt võtaks, jätke nüüd see vingumine.Kui oled fänn, siis ei ole igav kui lemmik võidab ülekaalukalt, see tekitab minusse päeva jooksul selllise rõõmu, et mind üldse ei uvita , mis sõidus toimus.
Minu elu pikim post ja Schumacheri nimel, see tüüp on maailma kõige kiirem mees, keegi ei saa vastu vaielda.PUNKT.
<Gener_AL> what was the name of that rally driver early nineties juhan kankernaun ... he was an awsome driver ...
www.liveforspeed.net
www.liveforspeed.net
Ja Ferrari protestimise koha pealt veel nii palju, et miks peaksid nemad mitte protestima, reegleid muudeti niigi sellepärast see aasta niipalju, et nende meeskond oli liiga võimas, keda uvitab, kui meeskonnas on targad ja andekad inimesed, kes selle võimsaks teevad, sis tuleb lihtsalt oodata põnevust niikaua, kuni tuleb ebaõnn, või vanadus peale, või veel andekam meeskond.Kõige perverssem reegel F1-hes, meeskonna korraldused ei ole lubatud, issand jumal, ta ei ole ju enam meeskond, kui meeskonna töö ei ole lubatud rajal, meeskond ise teab mis teeb ja kuidas teeb, see reegel tuleks küll maha tõmmata.
<Gener_AL> what was the name of that rally driver early nineties juhan kankernaun ... he was an awsome driver ...
www.liveforspeed.net
www.liveforspeed.net
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Postitusi: 1484
- Liitunud: 07 Mär 2003, 18:29
- Asukoht: Sibulaküla
- Kontakt:
Ruudi,
Mul on kuri eelaimdus, et ma olen mõneti vanem kui sina. Ja tiim, mis tegeleb vaid ühe mehe upitamisega on mage tiim. Olgu see mees kui kõva tahes.
Mul on itaallastest tuttavaid, kes on loomulikult Ferrari fännid, aga kelledele Schumi absoluutselt meeltmööda ei ole. Nõme sakslane. Sittade maneeride ja ebaviisaka käitumisega.
Ja mis kriitika see siin meeskonnakorralduste teemal on? Kui Schumi nii kõva mees on siis ta neid ju ei peaks vajama. Igatahes on minu meelest Ferrari mage tiim peale seda kui see Jean Todt'i bande sinna üle kolis. Tulemused, mis saavutatakse läbi kombineerimise on statistika mitte sportlikud võidud.
Mul on kuri eelaimdus, et ma olen mõneti vanem kui sina. Ja tiim, mis tegeleb vaid ühe mehe upitamisega on mage tiim. Olgu see mees kui kõva tahes.
Mul on itaallastest tuttavaid, kes on loomulikult Ferrari fännid, aga kelledele Schumi absoluutselt meeltmööda ei ole. Nõme sakslane. Sittade maneeride ja ebaviisaka käitumisega.
Ja mis kriitika see siin meeskonnakorralduste teemal on? Kui Schumi nii kõva mees on siis ta neid ju ei peaks vajama. Igatahes on minu meelest Ferrari mage tiim peale seda kui see Jean Todt'i bande sinna üle kolis. Tulemused, mis saavutatakse läbi kombineerimise on statistika mitte sportlikud võidud.
Ole tasa! ei vaidle enam!KuriUss kirjutas:Ruudi,
Mul on kuri eelaimdus, et ma olen mõneti vanem kui sina. Ja tiim, mis tegeleb vaid ühe mehe upitamisega on mage tiim. Olgu see mees kui kõva tahes.
Mul on itaallastest tuttavaid, kes on loomulikult Ferrari fännid, aga kelledele Schumi absoluutselt meeltmööda ei ole. Nõme sakslane. Sittade maneeride ja ebaviisaka käitumisega.
Ja mis kriitika see siin meeskonnakorralduste teemal on? Kui Schumi nii kõva mees on siis ta neid ju ei peaks vajama. Igatahes on minu meelest Ferrari mage tiim peale seda kui see Jean Todt'i bande sinna üle kolis. Tulemused, mis saavutatakse läbi kombineerimise on statistika mitte sportlikud võidud.
<Gener_AL> what was the name of that rally driver early nineties juhan kankernaun ... he was an awsome driver ...
www.liveforspeed.net
www.liveforspeed.net
Ross brawn ültes Michelini rehvide kohta nüüd midagi inetut ühes ajalehes ja Michelini direktor (vist) saatis sellele ajalehele ja Rossi pruunile kirja, milles vist väga hea sisu pole.
www.f1-live.com - seal on sellest uudis olemas. ei tea kas formula1.ee's on see olemas
www.f1-live.com - seal on sellest uudis olemas. ei tea kas formula1.ee's on see olemas