Hooaeg 2010
Moderaatorid: Jaanus, Erki, RudiTurbo, mrali, nimh, Frank
Ferrari kaotas kohtus.
http://www.autosport.com/news/report.php/id/75442
2010 näeme F1-s siis selliseid tiime nagu (F1ga liitujate soovijate list, mis lekkis välja)
Wirth Research
Lola
USF1
Epsilon Uskadi
RML
Formtech
Campos
iSport
+
Brawn GP
Williams
McLaren
Force India
BMW Sauber
Renault
http://www.autosport.com/news/report.php/id/75442
2010 näeme F1-s siis selliseid tiime nagu (F1ga liitujate soovijate list, mis lekkis välja)
Wirth Research
Lola
USF1
Epsilon Uskadi
RML
Formtech
Campos
iSport
+
Brawn GP
Williams
McLaren
Force India
BMW Sauber
Renault
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
The 11 names linked with new F1 entries in 2010 so far are:valmacher kirjutas:Ferrari kaotas kohtus.
http://www.autosport.com/news/report.php/id/75442
2010 näeme F1-s siis selliseid tiime nagu (F1ga liitujate soovijate list, mis lekkis välja)
Wirth Research
Lola
USF1
Epsilon Uskadi
RML
Formtech
Campos
iSport
+
Brawn GP
Williams
McLaren
Force India
BMW Sauber
Renault
Lola - Have several past F1 projects to their name.
Racing Engineering – Took Giorgio Pantano to the GP2 crown last year.
Epsilon Euskadi – Active in World Series by Renault, conceived a striking sports coupe for last year’s Le Mans 24 Hours.
Team USF1 – American F1 project.
Prodrive – David Richards’ team nearly entered F1 in 2008, considered buying Honda’s team for 2009, possibly branded as ‘Aston Martin’ in 2010.
iSport – GP2 champions with Timo Glock in 2007.
Litespeed - F3 team planning a tie-up with MGI with assistance from ex-Jordan/Renault/Toyota/Force India F1 designer Mike Gascoyne.
Ray Mallock Limited - Over 70 years’ experience in a range of motor sports, currently run Chevrolet’s World Touring Car Championship cars.
Nick Wirth - Boss of former Grand Prix team Simtek.
Formtech - Automotive parts builder.
Campos Racing/Addax - Formed by ex-F1 driver Adrian Campos, compete in GP2 (where they were teams’ champions last year) and Spanish Formula Three. Have now said they’re not entering.
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Mina olen igatahes skeptiline, et me nii palju uusi tiime 2010 näeme isegi kui reeglid jäävad nii nagu on (40M piirang). Hea kui üldse keegi uus liitub. Varasemad aastad on näidanud, et kuigi soovijaid võib olla, on reaalne F1 starti jõudmise teostamine tunduvalt keerukam. Ja suurel osal mainitud huvilistest pole isegi korralikku infrastruktuuri, kus F1 masinat disainiga. Seega selle muretsemisele kuluks veel omajagu raha lisaks 40 miljonile.
Ei ole midagi nii vaene, kõik kümme tiimi on valmis F1-st lahkuma!
http://www.pitpass.com/fes_php/pitpass_ ... t_id=37970
http://www.pitpass.com/fes_php/pitpass_ ... t_id=37970
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Fota ja Fia ei jõudnud kokkuleppeni
http://www.autosport.com/news/report.php/id/75521
http://www.autosport.com/news/report.php/id/75521
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Kogu see eelarvete lugu lükatakse aastasse 2012?
http://f1.gpupdate.net/en/news/2009/05/ ... ntil-2012/
http://f1.gpupdate.net/en/news/2009/05/ ... ntil-2012/
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Esialgu pidi Prodrive nime all olema, 2012 pidi Aston Martiniks ümber muutuma
<Gener_AL> what was the name of that rally driver early nineties juhan kankernaun ... he was an awsome driver ...
www.liveforspeed.net
www.liveforspeed.net