Firesloth moved from RF2 to RF1 - technical reason.
**************************
Firesloth stardib edaspidi RF1 toas. Põhjus umbes sama mis Rihodel ja Erry/Adil kuid pisut keerulisem. Nimelt Fireslot ja Nunzio sõidavad ühes ruumis mis teeb korraga sõitmise võimatuks kuna pole kõrvaklappe vmt. ja kaardilugejad + muud sõiduga kaasnevad helid segavad üksteist. Ühesõnaga on Itaalaste venitamine saanud põhjuse ja ka lahenduse. Kusjuures paar päeva tagasi just mõtlesime, et kui sõitjaid juurde tuleb, siis peab kellegi esimesse tuppa tõstma, sest RF2 on täis
Kui ikka üks ralli võib täiega p...sse minna,siis ta ka läheb...oskasin oma lemmik rallil neli viimast katset järjest puusse kärutada
Vabandused Mr.Pants'i ja tiimi ees...
vidrik kirjutas:kõigist maailma rallidest vihkan üle kõige argentiinat ja sinna ta ka läks kuhu oligi arvata...
Ühinen Vidriku öelduga, SS1 - SS3 täiesti ok(kuigi kõigis sai korra puuse pandud), SS5 - 2 pauku, SS6 pool sõitu ilge laggg ja 1 mats, SS6-2 pauku ja masin sõidukõlbmatu.
Krt SS1 ja 4 suutsin ilusa sõidu rikkuda ära põõsaste vahel. SS-4 no seal läks juba lugemine sassi kui palju suutsin rajalt väljas käiia. Eelmine hooaeg mainis siin Milor psüholoogi juures käimist. Ehk tema, kui nüüdne TEAMI kaaslane annab mulle kah oma psüholoogi numbri et saaksin selle tihendi rooli ja istmevahel õieti paika sokutada.
vidrik kirjutas:kõigist maailma rallidest vihkan üle kõige argentiinat ja sinna ta ka läks kuhu oligi arvata...
Mul hoopis vastupidi,sest Argentiina kindlalt üx lemmikutest.Oma sõiduga ülehulga aja väga rahul Riske ei võtnud ja olin ka piisavalt kiire.SS1jaSS4 olex võinud kiirem olla,aga olexid ei loe.Tähtis,et pauguvaba
Sama siin, et ARG lemmikrallisid. Kurb oli vaadata kudas SS2 hakkas katse alguses niimodi venitama ja läägama, et süda läheb pahaks, selle tulemusena jõudsin esimesse splitti 3-4sekki aeglasemalt.
Vaatamata paguvabale sõidule Argentiinas pretendeerin AKRT esisõitjaks ikkagi, sest üks sõit ei näita veel midagi
Siilikas, tibusid loetaske hooaja lõpus
Enda kohapealt siis niipalju et vähemalt mulle tundub, et hakkan tasapisi kiirust leidma, nüüd tuleb ainult see tihend rooli ja istme vahel ilusti pidama saada, et see tihend ei veaks järjekordselt alt ja liialt kiirustama hakka.
rw ma ei suuda siiani uskuda,et see ralli mida ma kõige rohkem ootasin ja mis pidi minu triumfiks kujunema,lõppes sellega,et ma neljal katsel järjest sõitsin puu otsa... ...väidetakse,et vene keeles vandumine on mahlakas jne,ma arvan,et ka eestikeeles tuleb see samuti väga kirglikult ja voolavalt välja...
assaa...nüüd peavad korraldajad erilist tähelepanu pöörama tubade koosseisule...noh sellesmõttes,et kui mõni tagatoa mees liialt andekaks osutub,siis tuleks ta kiiremas korras ettetuppa toimetada