AS kirjutas:Huvitav on lugeda seda kõike siin!
Aga mehed, kas te pole ära unustanud, et täna on Sõbrapäev!
Head Sõbrapäeva ja sõbralikku ralli jälgimist!
Absoluutselt Loodame, et Urmo ka tõusvas joones jätkab. Aga Peeter tuleb vigase mootori kohta ikka ülikiiresti. Ajas mingit häma või?
AS kirjutas:Huvitav on lugeda seda kõike siin!
Aga mehed, kas te pole ära unustanud, et täna on Sõbrapäev!
Head Sõbrapäeva ja sõbralikku ralli jälgimist!
Absoluutselt Loodame, et Urmo ka tõusvas joones jätkab. Aga Peeter tuleb vigase mootori kohta ikka ülikiiresti. Ajas mingit häma või?
[quote="Eraisik"][quote="Kolin"]Nagu ma juba ennem mainisin siis Urmo ei olnud oma legendiga üldse rahul. See oli liiga aeglane ja ettevaatlik.[/quote]
Mõnes mõttes täiesti väljapääsmatu olukord- nii edasi kulgeda puudub sügavam mõte, hakkad legendile tuimalt "otsa liitma" siis kuskil tuleb katus... ei kujutagi ette kuidas seda dilemmat lahendada ilma esiautota..[/quote]
neil mu meelest ikka on oma luurekas (v6i on see vaid asfaldirallidel?), aga - nii palju kui mina aru saan - nende ylesanne on pisiparandusi teha (a la kus m6ni libedaks margitud koht eriti libe on, kus vesi teel, m6ni uus kivi valjas jne) mitte urmo-kuldari legendi taiesti ymber kirjutada
cravel crewsid enam kruusa (cravel inglise keeles, mis teeb selle eriti irooniliseks) rallidel ei ole, vaid asfaldil. Isegi asfaldil taheti neid vähendada, kuid õnneks tuli FIA-l viimasel hetkel mõistus tagasi