Lithium kirjutas:S2000 masinal on 280hp ja Grossil on 300hp.. Väänetest ei tasu isegi rääkida veel rohkem tippkiirusest.
ned 280hp ja 300hp on teatud põõretel. tegelikult on mootorid suutelised rohkem hp-sii arendama, eriti kiiretel teedel. Muidu jah S2000 autol ei ole 320 hp-d, ajasin RRCga sassi M-spordi kodulehel on õeldud 280hp-d 8000 põõrdel ja 294hp-d 8250 põõrdel.
Ja ülejäänud valdav osa katsetest olid nagu Otepää teed. Olin ise Services esimesi kogemusi võtmas ja taaskord legendikirjutamisel tagapingil kõrvad kikkis kuulamas.
Meil kõik katsed kaamera peal olemas seest. Tavaline HD kaamera ilma lainurgata, ehk täpselt samamoodi nagu Lada sees oli. Lainurk teeb teed väga sirgeks ja mõttetuks, sellepärast loobusime 'gopro kasutamisest
Pints kirjutas:Meil kõik katsed kaamera peal olemas seest. Tavaline HD kaamera ilma lainurgata, ehk täpselt samamoodi nagu Lada sees oli. Lainurk teeb teed väga sirgeks ja mõttetuks, sellepärast loobusime 'gopro kasutamisest
GoProl on nii 127 kui ka 170 (olid vist sellised vääretused kraadides)
Ning 127 ei moonuta midagi.
Küll aga saab fullhd-d ja väga korraliku sealjuures 127 kraadiga
Pints kirjutas:Meil kõik katsed kaamera peal olemas seest. Tavaline HD kaamera ilma lainurgata, ehk täpselt samamoodi nagu Lada sees oli. Lainurk teeb teed väga sirgeks ja mõttetuks, sellepärast loobusime 'gopro kasutamisest
Lithium kirjutas:S2000 masinal on 280hp ja Grossil on 300hp.. Väänetest ei tasu isegi rääkida veel rohkem tippkiirusest.
ned 280hp ja 300hp on teatud põõretel. tegelikult on mootorid suutelised rohkem hp-sii arendama, eriti kiiretel teedel. Muidu jah S2000 autol ei ole 320 hp-d, ajasin RRCga sassi M-spordi kodulehel on õeldud 280hp-d 8000 põõrdel ja 294hp-d 8250 põõrdel.
Suurem rõhk on rallis väändemomendil, mitte hobujõududdel ja seal on meeletu eelis vanadel WRC autodel. Ei viitsi numbreid otsima hakata siia.
Lithium kirjutas:S2000 masinal on 280hp ja Grossil on 300hp.. Väänetest ei tasu isegi rääkida veel rohkem tippkiirusest.
ned 280hp ja 300hp on teatud põõretel. tegelikult on mootorid suutelised rohkem hp-sii arendama, eriti kiiretel teedel. Muidu jah S2000 autol ei ole 320 hp-d, ajasin RRCga sassi M-spordi kodulehel on õeldud 280hp-d 8000 põõrdel ja 294hp-d 8250 põõrdel.
Suurem rõhk on rallis väändemomendil, mitte hobujõududdel ja seal on meeletu eelis vanadel WRC autodel. Ei viitsi numbreid otsima hakata siia.
tegelikult on see inseneri teadus, mõlemad on tähtsad ja need peavad tasakaalus olema. ei tule üks ilma teiseta, et see mootor kestaks ja sujuv oleks sõita siis peavad asjad tasakaalsus olema asfaldil ja kruusal võibolla on ka erinevused sees et on tõstetud ühte ja langenud teine.