Monte Carlo (21-24 jaanuar) Rootsi (11-14 veebruar) Horvaatia (22-25 aprill) Portugal (20-23 mai) Sardiinia (3-6 juuni) Keenia (24-27 juuni) Rally Estonia (15-18 juuli) Soome (29 juuli – 1 august) Inglismaa (19-22 august) Tšiili (9-12 september) Kataloonia (14-17 oktoober) Jaapan (11-14 november)
Päris ausalt öeldes, ikka suht lame variant. Ainult 12 etappi. Ma ei saa aru, F1 on nüüd peaaegu igal nädalavahetusel(sealhulgas ka alamad vormelisarjad) ja rallisid ei suudeta korraldada? Peab nõustuma Ogieriga, kui ta ütleb et hunnik amatööre on pulti saanud seal juhtkonnas.
Mida me võrdleme? Põialt emmiga? 70x 5km statsionaarset, väljaehitet ja rohkem "suurt midagi" vajavat motoriseeritud spordiks mõeldud rada, kus tõenäoliselt pole vaja ka arvestada kellegi kodudega ja huvidega (nii palju, kuigi Audru ringraja äärde kolinud inimesed kinnitavad erandit) või 300 km SS km loogiliste ülesõitudega hajutatult?
Oodatust rohkem etappe, praegusel keerulisel ajal, kus shital juhul pole ülejärgmisel hooajal üldse kedagi konkureerimas (hetkeseisuga kindlalt sõitvale Toyotale).
Pane tähele, kui sellele nohule mis praegu levib, vaktsiini ei leita, siis võib julgelt pooled etapid maha kustutada sellest kalendrist. Kas sellist MM-i me soovimegi? Põhiküsimus on selles, miks korraldajad ei suuda organiseerida sellist etappi nagu näiteks rally estonia, kasvõi ilma pealtvaatajateta, paranoikude rahustuseks? FIA peaks neile andma selleks selged juhendid ja kui seda ei suudeta täita, alles siis ralli ära jätta.
teine_riiul kirjutas: ↑09 Okt 2020, 22:00
Päris ausalt öeldes, ikka suht lame variant. Ainult 12 etappi. Ma ei saa aru, F1 on nüüd peaaegu igal nädalavahetusel(sealhulgas ka alamad vormelisarjad) ja rallisid ei suudeta korraldada? Peab nõustuma Ogieriga, kui ta ütleb et hunnik amatööre on pulti saanud seal juhtkonnas.
Täiesti ajuvaba.. premium liigat on terve suvi Alecoqil korraldatud ja nüüd ei suudeta mitusada km MM rallit üle riikide ja avalike teede/metsade teha..
-huviline2- kirjutas: ↑09 Okt 2020, 22:27
Mida me võrdleme? Põialt emmiga? 70x 5km statsionaarset, väljaehitet ja rohkem "suurt midagi" vajavat motoriseeritud spordiks mõeldud rada, kus tõenäoliselt pole vaja ka arvestada kellegi kodudega ja huvidega (nii palju, kuigi Audru ringraja äärde kolinud inimesed kinnitavad erandit) või 300 km SS km loogiliste ülesõitudega hajutatult?
Oodatust rohkem etappe, praegusel keerulisel ajal, kus shital juhul pole ülejärgmisel hooajal üldse kedagi konkureerimas (hetkeseisuga kindlalt sõitvale Toyotale).
Küsimus pole niivõrd rallide organiseerimises (neid korraldatakse niikuinii), vaid pigem ikkagi selles, et tiimid ise on märku andnud, et palju rohkem ei jaksa. F1/vormeli puhul on ju jah kogu infra kohapeal olemas, tiimid tulevad sisuliselt ainult vormeli ja kohvri mutrivõtmetega. WRC puhul on kogu see killavoor, mida tiimid kaasas veavad, kordades suurem, seega ka logistika keerulisem ja kallim.
Ja teistpidi, F1 on täna kahjuks teles oluliselt populaarsem, mistõttu suure osa eelarvest saavad tiimid tegelikult promootoritelt läbi teleõiguste kasumijagamise, WRC-tiimid minu teada ei saa promootorilt midagi.
Suht karmiks laksimiseks läks hetkedega - saatsin oma teada tuntud püsikundena olemise majutuse kohale e-maili majutuse sooviga ja täna juba helistati kuidas booking.com on neil kohe punaseks aetud, siiski sain oma bronni kätte. Ulme. WRC Rally Estonia 2021 siis jutt.
Väga hea meel kalendris näha rallisi nagu Portugal, Soome, Sardiinia, Keenia, Horvaatia ja ... Kataloonia !!
Aava Rally Estonia kohta: «2021. aasta võistlustrass on juba paigas ja ta on üle 320 km. Oleme leidnud palju uusi katseid ja liigume ka teistesse piirkondadesse. Loomulikult peab ta olema mitmekülgne ja huvitav, pakkudes sõitjatele erinevaid rütme. Meie ülesanne on kvaliteeti tõsta ja seda ka hoida.»
Eesti Talve raames on küll ja enamgi veel katseid tartust Alatskivi poole olnud, seega probleemi pole. Pigem on teemaks korduvkatsed, kus meil üsna kehv seis vrdl. nt. soome graniidise põhjaga katetega.