Ringraja hooaeg läbi
Moderaator: Strike
Ringraja hooaeg läbi
Veidike hilinenud info, aga parem hilja kui mitte kunagi
Selleks aastaks siis kahjuks on ringraja hooaeg Baltikumis lõppenud.
Uus ja põnev hooaeg hakkab juba taas kevadel. Loodame, et tuleb sama pingeline hooaeg nagu sel aastal oli, kus klasside võitjad selguvad alles viimastel etappidel.
Selle hooaja meeldejäävama sõidu elamused rajaääres olijatele pakkusid kindlasti Soomer-Budrikis, Linnaringil.
Loodame, et järgmine hooaeg nende duellid jätkuvad ja, et tuleb juurde veel konkurente. Ja teistes klassides ka jätkuks tulised heitlused poodiumi kohtadele.
Olgu siinkohal ära toodud ka hooaja 3 parimat igas klassis:
EMV:
Hansa Liising B2000
1.Indrek Sepp
2.Aivis Ohtla
3.Girts Kruzmanis
Super1600
1.Robertas Kupcikas
2.Andres Kaabel
3.Andrius Firantas
Gislaved VW Golf
1.Avo Vaher
2.Erki Lehiste
3.Priit Pööbel
Formula Baltic
1.Erko Vallbaum
2.Teppo Suvanto
3.Sten Pentus
Vabaklass
1.Tõnu Soomer
2.Paavo Rebane
3.Marius Budrikis
BMV:
Hansa Leasing B2000
1.Indrek Sepp
2.Girts Kruzmanis
3.Aivis Ohtla
Super1600
1.Robertas Kupcikas
2.Andrius Firantas
3.Audrius Makarskas
Gislaved VW Golf
1.Erki Lehiste
2.Avo Vaher
3.Girts Melbiksis
Formula Baltic
1.Ramunas Capkauskas
2.Erko Vallbaum
3.Teppo Suvanto
Vabaklass
1.Marius Budrikis
2.Tõnu Soomer
3.Paavo Rebane
Toyota Yaris Cup:
1.Ilmari Ullako
2.Robertas Kupcikas
3.Darius Baltramiejunas
P.S Lugejatelt ootaks kommentaare, kuidas ringraja hooaeg meeldis, milline sõit, sõitja jne....
Selleks aastaks siis kahjuks on ringraja hooaeg Baltikumis lõppenud.
Uus ja põnev hooaeg hakkab juba taas kevadel. Loodame, et tuleb sama pingeline hooaeg nagu sel aastal oli, kus klasside võitjad selguvad alles viimastel etappidel.
Selle hooaja meeldejäävama sõidu elamused rajaääres olijatele pakkusid kindlasti Soomer-Budrikis, Linnaringil.
Loodame, et järgmine hooaeg nende duellid jätkuvad ja, et tuleb juurde veel konkurente. Ja teistes klassides ka jätkuks tulised heitlused poodiumi kohtadele.
Olgu siinkohal ära toodud ka hooaja 3 parimat igas klassis:
EMV:
Hansa Liising B2000
1.Indrek Sepp
2.Aivis Ohtla
3.Girts Kruzmanis
Super1600
1.Robertas Kupcikas
2.Andres Kaabel
3.Andrius Firantas
Gislaved VW Golf
1.Avo Vaher
2.Erki Lehiste
3.Priit Pööbel
Formula Baltic
1.Erko Vallbaum
2.Teppo Suvanto
3.Sten Pentus
Vabaklass
1.Tõnu Soomer
2.Paavo Rebane
3.Marius Budrikis
BMV:
Hansa Leasing B2000
1.Indrek Sepp
2.Girts Kruzmanis
3.Aivis Ohtla
Super1600
1.Robertas Kupcikas
2.Andrius Firantas
3.Audrius Makarskas
Gislaved VW Golf
1.Erki Lehiste
2.Avo Vaher
3.Girts Melbiksis
Formula Baltic
1.Ramunas Capkauskas
2.Erko Vallbaum
3.Teppo Suvanto
Vabaklass
1.Marius Budrikis
2.Tõnu Soomer
3.Paavo Rebane
Toyota Yaris Cup:
1.Ilmari Ullako
2.Robertas Kupcikas
3.Darius Baltramiejunas
P.S Lugejatelt ootaks kommentaare, kuidas ringraja hooaeg meeldis, milline sõit, sõitja jne....
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
-
- III järgu kommentaator
- Postitusi: 273
- Liitunud: 13 Veebr 2003, 11:32
- Asukoht: Tallinn / Tartu
- Kontakt:
Copy-paste EAL-i lehelt:
EAL juhatus tühistas oma korralisel koosolekul 7. oktoobril k.a. apellatsioonikomisioni otsuse Indrek Sepa Tallinna Linnaringi võistluse tulemuse ennistamise kohta. EAL apellatsioonikomision oli 17. septembril rahuldanud Saksa Auto AMK apellatsiooni, milles vaidlustati võistleja nr. 11 (Indrek Sepp) diskvalifitseerimine Linnaringil.
Ma pean natuke liitma ja lahutama, aga nii Balti kui ka Eesti lahtiste meistrivõistluste võitja peaks seega olema lätlane Girts Kruzmanis Opel Astarl
EAL juhatus tühistas oma korralisel koosolekul 7. oktoobril k.a. apellatsioonikomisioni otsuse Indrek Sepa Tallinna Linnaringi võistluse tulemuse ennistamise kohta. EAL apellatsioonikomision oli 17. septembril rahuldanud Saksa Auto AMK apellatsiooni, milles vaidlustati võistleja nr. 11 (Indrek Sepp) diskvalifitseerimine Linnaringil.
Ma pean natuke liitma ja lahutama, aga nii Balti kui ka Eesti lahtiste meistrivõistluste võitja peaks seega olema lätlane Girts Kruzmanis Opel Astarl
-
- III järgu kommentaator
- Postitusi: 273
- Liitunud: 13 Veebr 2003, 11:32
- Asukoht: Tallinn / Tartu
- Kontakt:
Liitsid punktid kokku selle arvestusega, et Sepa tulemus Linnaringil ei lähe arvesse.
Balti MV lõppseis:
1. Girts Kruzmanis- Opel Astra 121 p.
2. Indrek Sepp- VW Golf 97 p.
3. Aivis Ohtla - Honda Civic 95 p.
4. Martin Merisaar- Honda Civic 82 p.
5. Janis Horeliks- Honda Integra 81 p.
Eesti MV lõppseis:
1. Girts Kruzmanis 63 p.
2. Aivis Ohtla 60 p.
3. Janis Horeliks 48 p.
4. Martin Merisaar 45 p.
5. Indrek Sepp 44 p.
Balti MV lõppseis:
1. Girts Kruzmanis- Opel Astra 121 p.
2. Indrek Sepp- VW Golf 97 p.
3. Aivis Ohtla - Honda Civic 95 p.
4. Martin Merisaar- Honda Civic 82 p.
5. Janis Horeliks- Honda Integra 81 p.
Eesti MV lõppseis:
1. Girts Kruzmanis 63 p.
2. Aivis Ohtla 60 p.
3. Janis Horeliks 48 p.
4. Martin Merisaar 45 p.
5. Indrek Sepp 44 p.
Nii ta on jah, et Sepalt võit jälle ära võeti. See otsus on väga kahtlane igaljuhul. See oleks u. sama näit. kui jalgpallis kohtunik peale mängu otsustaks, et see värav ikkagi ei lugenud. Kohtunike kogu ise võttis vastu selle otsuse ja rahuldasid Saksa Auto AMK protesti ja nüüd muutsid ise oma otsuse ümber. Nii päris need asjad käima ei peaks.
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
-
- III järgu kommentaator
- Postitusi: 273
- Liitunud: 13 Veebr 2003, 11:32
- Asukoht: Tallinn / Tartu
- Kontakt:
Minu arvates ei oleks pidanud apellatsioonikomisjon kohe algul seda Saksa Auto AMK protesti rahuldama. Olid pidurikettad suuremad ja kõik.
Sellest võib saada ka ohtlik pretsedent, kui kellegil edaspidi mingi jama on, siis saab ta viidata :" Sepa autol olid ju pidurikettad suuremad, et miks mul ei või siis see ja see olla natuke muudetud?"
Eks see otsus sündis ka paraja kiirustamisega, sest muidu oleks Balti meistrivõistluste ja Eesti meistrivõistluste tulemused lahtiseks jäänud.
Saksa Auto AMK lubas juba algul minna kohtuni välja, kui neid õigeks ei mõisteta....... Eks siis näha ole, mis nüüd saama hakkab. Hooaja lõpetamine pidi olema novembri lõpus, ehk selleks ajaks on mingit selgust
Sellest võib saada ka ohtlik pretsedent, kui kellegil edaspidi mingi jama on, siis saab ta viidata :" Sepa autol olid ju pidurikettad suuremad, et miks mul ei või siis see ja see olla natuke muudetud?"
Eks see otsus sündis ka paraja kiirustamisega, sest muidu oleks Balti meistrivõistluste ja Eesti meistrivõistluste tulemused lahtiseks jäänud.
Saksa Auto AMK lubas juba algul minna kohtuni välja, kui neid õigeks ei mõisteta....... Eks siis näha ole, mis nüüd saama hakkab. Hooaja lõpetamine pidi olema novembri lõpus, ehk selleks ajaks on mingit selgust
Jah ma juba olen Saksa Auto meeskonnaga nvahetusel koos Pärnus. Eks seal ole kuulda, mis nad sellest asjast arvavad ja siis ehk tean juba veidi rohkem asjast.
Aga see on jah see teema, et näe oli Sepal 2 mm ketas paksem kui lubatud siis seda võidakse hakata tooma ettekäändeks. Aga siiski see 2mm ei lugenud ju sel võistlusel ja ei loe kunagi ühelgi võistlusel ja ei mõjuta kuidagi sõidu kiirust seega see on tegelikult väga kahe otsaga asi.
Aga noh reeglid on reeglid ja neist peab kinni pidama.
Vabaklass on hea. Tee mis tahad peaaegu kõik lubatud ja nii palju kui raha ja võimalusi niipalju oma autot arendad.
Eks näis mis järgmisel hooajal hakkab saama. Kes sinna B2000 klassi jäävad, sest väidetavalt pidi uued reeglid tulema B2000 klassile ja hooaja eelraved tänu sellele ka tõusma.
Vabaklassis igaljuhul on oodata põnevat hooaega, sest juurde on tulemas konkurente. Mai tea kas sa Kihutaja, Leedus käisid mõnel võistlusel,(ise käisin kaasas kõikidel sõitudel mehaanikuna va Hiiumaa, kui olin loomulikult EOS il), aga seal on neil ehitatud üks Opel Astra nagu DTM i oma ja see ika väga kiire, aint juht veic kardab veel kiirelt sellega sõita. Aga järgmise hooaja lubas kaasa sõita terve hooaja. Seal oli viimasel etapil ka 2 Audit stardis, mis küll polnud kõige kiiremad, kuid siiski. Nii, et sealtpoolt hakkab neid konkurente veel juurde tulema ja loodetavasti tuleb Eestist ka mõned piloodid juurde.
Kuulda on, et mõned tulevad, kuid ei hakka neid siinkohal välja hõikama enne kui asi ametlik.
Aga see on jah see teema, et näe oli Sepal 2 mm ketas paksem kui lubatud siis seda võidakse hakata tooma ettekäändeks. Aga siiski see 2mm ei lugenud ju sel võistlusel ja ei loe kunagi ühelgi võistlusel ja ei mõjuta kuidagi sõidu kiirust seega see on tegelikult väga kahe otsaga asi.
Aga noh reeglid on reeglid ja neist peab kinni pidama.
Vabaklass on hea. Tee mis tahad peaaegu kõik lubatud ja nii palju kui raha ja võimalusi niipalju oma autot arendad.
Eks näis mis järgmisel hooajal hakkab saama. Kes sinna B2000 klassi jäävad, sest väidetavalt pidi uued reeglid tulema B2000 klassile ja hooaja eelraved tänu sellele ka tõusma.
Vabaklassis igaljuhul on oodata põnevat hooaega, sest juurde on tulemas konkurente. Mai tea kas sa Kihutaja, Leedus käisid mõnel võistlusel,(ise käisin kaasas kõikidel sõitudel mehaanikuna va Hiiumaa, kui olin loomulikult EOS il), aga seal on neil ehitatud üks Opel Astra nagu DTM i oma ja see ika väga kiire, aint juht veic kardab veel kiirelt sellega sõita. Aga järgmise hooaja lubas kaasa sõita terve hooaja. Seal oli viimasel etapil ka 2 Audit stardis, mis küll polnud kõige kiiremad, kuid siiski. Nii, et sealtpoolt hakkab neid konkurente veel juurde tulema ja loodetavasti tuleb Eestist ka mõned piloodid juurde.
Kuulda on, et mõned tulevad, kuid ei hakka neid siinkohal välja hõikama enne kui asi ametlik.
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Sai siis käidud nvahetusel Pärnus - Balti MV ja NGK karika hooajalõpetamisel. Seal sai B2000 klassi esikoha ikkagi Gruzmanis ja Sepp siis kokkuvõttes teine nagu ma aru sain. Seega asi ikkagi lahendati nii, et meie lõunanaaber võidutses sel aastal. Kas Saksa-Auto üldse sõidab enam järgmine aasta tänu sellistele otsustele ole siis juba näha, Mai kuus.
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
minuarust vahet pole, kas see rikkumine on 2 mm 1mm või 1 cm ja kas see mõjutab midagi tulemustes või ei, kehtestataud reeglid kehtivad ka Saksa auto jaoks, ja lapsikuks minnakse siis kui teavitatakse, et sellepärast ei sõideta järgmine hooaeg, et ise ei kontrollitud oma tehnikat. Ja kui oli tootjapoolne praak, siis saab kahjunõude esitada.
Mis puutub Saksa-Auto otsusese, kas osaled või mitte hooaeg 2004. Siis asi selles, et olen igati nõus selle väitega, et reeglid kehtivad kõigi jaoks ja ka nende jaoks. Kuid kahju oli sõpru vaadata, kui oli juba kohtunike kogu otsustanud, et jah kõik protestid mis linnarigil tuli sai tühistatud ja Sepp sai tagasi esikoha jne... Ja siis hiljem muutsid samad kohtunikud selle otsuse uuesti ümber ja võtsid jällegi esikoha ära. See oleks midagi sellist umbes, kui jalgpallis kohtunik peale mängu ütleks meeskonnale, et see värav mis te lõite see ikka ei lugenud ja kahjuks te kaotasite. Sepal võeti esikoht kohtunike otsusega ja protestidega. Soomeri esikoht BMV arvestuses jäi ka Linnaringile. Kui mitte ühtegi protesti ei esitatud ja esikoht võeti lihtsalt kohtunike otsusega. Kas ikka oli see väärt seda? Kes seda sõitu kohapeal nägid ja käisid pärast jälgi vaatamas jne.. arvasid küll teisiti, kui kohtunikud. A no las see jääb see nüüd juba unustatud teema, kuigi vaevalt, et need sõidud kellegil veel nii pea ununevad. Mis puutub järgmise aasta kalendrise ja etappide arvu, siis hetkel võin öelda, et tulevad veel mõned suuremad ja väiksemad muudatused Eesti ringrajas, kuid neist siis juba, kui neil juttudel juba ametlik käik antud. Hetke seisudega on kuulda, et Hiiumaa ja Saaremaa etapid ei toimu üldse.
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P