Aastal kaks tuhat kuuskümmend
saab teoks see, millest puudust tunti,
piloodid nr. 1 ja 2 taevastel radadel
viimaks üksteiselt mõõtu võtavad,
ja käia lasevad sellisel võitlusvaimul,
mida pole aegadest saati nähtud
ma ise tegin täiesti tavalise A4-ga seda prinditud värki... lasin endale Dakari Pajero EVO välja... tunnikesega tegi valmis kere... päris hea jäi... rattaid pole viitsinud teha ainult.
Räägiks siis enda ideest kah, mida üritan teostada juba peaaegu aasta aega.
Eelmine aasta pidi koolis ehitama auto mudeli, mis liiguks.
Sai siis ettevõetud Skoda Fabia WRC EVO I pildid ja sai joonised valmis tehtud.
Poole aasta jooksul sai neid jooniseid täiendatud ja parandatud.
Aga siis tekkis lõpuks probleem, kuidas masin valmis teha nii, et kõik oleks korralik.
Siis võtsin ette Lancer EVO IV või midagi taolist. Ei mäleta milline ta nimi oli. Jõulude aegu sai hakkatud siis seda ehitama kui harjutus tööna.
Sai enamus raami tükid tehtud, aga siis tekkisid väiksed probleemid: tükide otsad polnud 90 kraadi all ja käsitsi sa seda ei paranda kah.
Sellest hetkest alates on töö seisnud kuna pole eriti aega leidnud, et sellega tegelda.
ma küsiks kah, et kas 1996 mercedes e klassi või Bmw 3.seeriat ei ole suuruses 1/24 või 1/18 kusagil pärnu poes müügil...kasminbgit erilist vahet kah on etapi marko focus on...
Kuna nüüd on tekkinud natuke vaba raha, otsustasin paar mudelit osta. Soome rallilt sai ostetud Markko Focus WRC03 2003 aaasta Korsika rallilt, firmalt Solido ja mõõtkavas 1/43. Väga kaunis masin ja julgen soovitada. Minusugusele Fordi WRC meeskonna toetajale suur maiuspala.
Teine Soomest kaasa toodud mudel on Tommi Mäkineni Escort Cosworth aastast 1994, millega Tommi võitis oma esimese WRC etapi. Tegu on Ixo Junior mõõtkavas 1/43 mudeliga. Kvaliteet pole paha, aga kaardilugeja nimi on valesti kirjutatud esiporitiivale Selle avastasin muidugi alles pärast ostmist.
Ja täna saabus eriline kaunitar. Tegemist on mu esimese 1/18 mõõtkavas mudeliga. Ülikvaliteetse Solido poolt toodetud Colin McRae Xsara WRC ostsin sooduskampaania ajal vaid 368 krooniga! See hind on koos postikuludega otse Inglismaalt. Tegu on sarnase autoga nagu Gafferi Xsara antud teema kolmandal lehel ja on loomulikult Monte Carlo rallilt 2003, kust pärineb ka Colini parim tulemus Citroeni roolis.
10 naela plus saatmine 6 naela. Rohkem lisakulusid ei ole, ainult krediitkaart peab olema. Arvestama peab umbes 20 päevase ooteajaga, aga kaup on kohal ja aus.