Varsti siis pool hooaega läbi ja võib juba tasapisi tibusid loendama hakata. Küsiks siis inimeste käest, kuidas uus kvalifikatsiooniformaat meeldib. Endale küll absoluutselt ei meeldi. Ennem võiks siis nii olla, et reede sõidetakse nagu vanasti ja laupäeval 1 ringi ja mõlemad tulemused liidetakse kokku.
Mulle küll meeldib. Strateegiline lähenemine saab märksa olulisema tähenduse ja sõitjate professionaalsus tõmmatakse ka liistule. Kõvemad mehed sõidavad oma ringi kiirelt ära ja saavad hea aja kirja.
Nojah, kellele ema, kellele tütar. Mulle igatahes tütar:) Miinuseks loeks ma seda, et ei saa aru, kes kiireim oli ja ise ma ei saa sellest reedese kvalifikatsiooni mõttest hästi aru. Aind rajalemineku järjekorra määrab see aga muud nagu eriti mitte. Või olen ma millestki valesti aru saanud...
Kvali süsteem on päris hea. Selle reedese kvali ainus mõte ongi laupäevase stardijärjekorra määramine. Strateegia loeb nüüd rohkem. See mis Erki Alonso ja Fisichella kohta ütles, on tõsi. Ka mina pole rahul. Selle-eest olen ma vägagi rahul Ralfiga
Mina olen igatahes uue süsteemiga rahul. Praeguse süsteemi korral võivad esiritta sattuda mehed, kes lähevad rajale kergema autoga, või siis võtavad rohkem riske sellel ühel ja ainsal ringil. Muidu vana süsteemi järgi luges see, kellel on parem kvalifikatsiooni mootor ja see ei olnud päris õiglane. Televaataja jaoks on minu meelest ka põnevam kui masinad sõidavad ükshaaval, kuna siis näed sa alati kõigi sooritusi, muidu eelmine aasta juhtus tihti, et reisöör näitas mida tahtis ja magas kiired mehed maha.
Kahjuks ei nõustu minugi keegi härra Ecclestone, kes arvab, et uus kvalifikatsioon on täielik jura