Ferrarit ja Sauberit süüdistatakse koostöös

maailma populaarseim mootorispordiala

Moderaatorid: Jaanus, Erki, RudiTurbo, mrali, nimh, Frank

Vasta
Erki
Kiddo soon 5000!
Reactions: 0
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Ferrarit ja Sauberit süüdistatakse koostöös

Postitus Postitas Erki »

Vormel-1 lava taga on tõusmas suur torm seoses Ferrari ja Sauberi meeskonna autode sarnasusega. Konkurentidest tiimibossid väidavad, et valitseval maailmameistril on justkui neli autot rajal, sest Sauber C23 on Ferrari F2004 täpne koopia.

"Ferrari on kindlasti tänu sellele tunduvalt tugevam," kommenteeris Jaguari pealik Tony Purnell. "Kuna neil on arvatavasti juurdepääs kõigile Sauberi telemeetria andmetele, on nad rajal justkui nelja vormeliga."

Lisaks rääkis Peter Sauber aasta alguses, et kuna neil endil pole testimiseks eriti palju võimalik raha kulutada, võivad nad Ferrarile 'laenata' oma piloote Felipe Massat ja Giancarlo Fisichellat.

McLareni juhtivdirektor Martin Whitmarsh on kahest autost tehtud pilte uurinud väga põhjalikult ja jõudnud järeldusele, et tegemist on sama autoga.

Meeskondade vahel sõlmitud Concorde'i leping näeb ette, et iga meeskond peab oma auto ise ehitama. FIA pressiesindaja aga väitis, et Sauberi meeskond on tõestanud, et nad on selle auto ise konstrueerinud. Näiteks on Sauber C23 telgedevahe 5 cm lühem kui Ferrari oma.

alikas: http://f1.nss.ee


Nohnii, tegelt kui keegi oskaks seletada siis miks olid testidel Sauberi ajad üsna märgatavalt aeglasemad kui näiteks Williamsil, McLarenil (kui neil vähem probleeme autodega oli) või nt. BARist. Minu arvamus on et seal jäetigi väike vahe sisse konkurentidega et teised auto tõelisest potensiaalist teada ei saaks (mida ma arvan ka McLareni kohta tegelikult).
Ega see jah aus ei ole et Ferrari sellest kasu saab aga samas on Sauber väike võistkond ja Ferrari toetus on talle suureks kasuks...
gaas on endiselt laiffi
Fulber
Hooaja Rallivõlur
Hooaja Rallivõlur
Reactions: 0
Postitusi: 1589
Liitunud: 15 Nov 2003, 23:06
Kontakt:

Postitus Postitas Fulber »

Kavalus ei hüüa tulles. :)
Küllap Ferrari mehed ütlesid teeme teile auto, aga teeme igass-juhuss telgede vahe 5cm lühema, et keegi ei saaks kraesse hüpata. Eks nii, kuis FIA mõtleb seadusi, nii ka tiimid painutavad neid oma kasuks. Vaevalt, et see nüüd Sauberile "Pole position"-eid ette hakkab laduma.
What goes around, comes around!
Vasta