2012 aasta

Maailma rallitippude käekäigust

Moderaatorid: Jaanus, KAIKUL, Strike, Erki, jagr

Vasta
jens
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2077
Liitunud: 02 Aug 2005, 21:50
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas jens »

Veel 2 aastat? Loebil siis võimalus teha midagi suisa uskumatut - tulla 10x maailmameistriks!:P

Mis puudutab VW-d, siis tuleb arvestada, et Loeb pole enam esimeses nooruses ning ta ei pruugiks ära oodata kuni nende projekt edukaks muutub. Arvestades, et Loeb plaanib hetkel sõita veel ainult 2 aastat, siis VW-ga osaleks ta reaalselt vaid ühe hooaja, mida oleks ilmselt vähe.

VW põhiarendajaks saab ilmselt Hänninen, kes on veel kõigest 30a-ne ja jõuab oma parimad päevad ära oodata.
cali
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 725
Liitunud: 20 Mai 2003, 12:40
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas cali »

Loeb jättis ka mõne variandi õhku ...

"Loeb’s contract enables the Frenchman to walk away at the end of 2012 if he chooses, providing that he doesn’t drive for another manufacturer. A Le Mans campaign with Peugeot does not form part of his latest deal, but the possibility remains “open” for him to compete at the 24 Hours if the circumstances are suitable."
Viimati muutis cali, 18 Aug 2011, 09:28, muudetud 1 kord kokku.
cali
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 725
Liitunud: 20 Mai 2003, 12:40
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas cali »

Kustutamiseks.
Viimati muutis cali, 18 Aug 2011, 09:29, muudetud 1 kord kokku.
jens
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2077
Liitunud: 02 Aug 2005, 21:50
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas jens »

Veel 2 aastat? Loebil siis võimalus teha midagi suisa uskumatut - tulla 10x maailmameistriks!:P

Mis puudutab VW-d, siis tuleb arvestada, et Loeb pole enam esimeses nooruses ning ta ei pruugiks ära oodata kuni nende projekt edukaks muutub. Arvestades, et Loeb plaanib hetkel sõita veel ainult 2 aastat, siis VW-ga osaleks ta reaalselt vaid ühe hooaja, mida oleks ilmselt vähe.

VW põhiarendajaks saab ilmselt Hänninen, kes on veel kõigest 30a-ne ja jõuab oma parimad päevad ära oodata.
jens
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2077
Liitunud: 02 Aug 2005, 21:50
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas jens »

Veel 2 aastat? Loebil siis võimalus teha midagi suisa uskumatut - tulla 10x maailmameistriks!:P

Mis puudutab VW-d, siis tuleb arvestada, et Loeb pole enam esimeses nooruses ning ta ei pruugiks ära oodata kuni nende projekt edukaks muutub. Arvestades, et Loeb plaanib hetkel sõita veel ainult 2 aastat, siis VW-ga osaleks ta reaalselt vaid ühe hooaja, mida oleks ilmselt vähe.

VW põhiarendajaks saab ilmselt Hänninen, kes on veel kõigest 30a-ne ja jõuab oma parimad päevad ära oodata.
jens
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2077
Liitunud: 02 Aug 2005, 21:50
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas jens »

Veel 2 aastat? Loebil siis võimalus teha midagi suisa uskumatut - tulla 10x maailmameistriks!:P

Mis puudutab VW-d, siis tuleb arvestada, et Loeb pole enam esimeses nooruses ning ta ei pruugiks ära oodata kuni nende projekt edukaks muutub. Arvestades, et Loeb plaanib hetkel sõita veel ainult 2 aastat, siis VW-ga osaleks ta reaalselt vaid ühe hooaja, mida oleks ilmselt vähe.

VW põhiarendajaks saab ilmselt Hänninen, kes on veel kõigest 30a-ne ja jõuab oma parimad päevad ära oodata.
johunn
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1537
Liitunud: 27 Mär 2003, 21:26
Meeldimisi saanud: 1

Postitus Postitas johunn »

KidrA kirjutas:
Siim kirjutas:jama uudis...
loebi motiveerib tõesti vaid raha. uued väljakutsed ei tundu teda huvitavat (nt volkswagenisse minek).
wrc vaid kaotab selle uue lepinguga. loeb võiks juba noorematele ruumi teha... F1 schumacheri hiilgeaegadel oli kõvasti põnevam. praegune wrc ralli on tõsiselt igav...
Ajad midagi nüüd segamini siin. Kui Loebi oleks raha huvitanud siis ta oleks VW-ni valinud. Loebi huvitab võitmine ja 10 MM tiitlit, mitte raha.

Sa mõtled neid Schumacheri hiilgeaegu, kui Ferrari ja FIA said liigagi hästi läbi ja Ferraril oli salajane leping FIA'ga aastast 1998-2007, kus sai teiste tiimide uuendustele veto peale panna kui mõni konkurent hakkas liiga kiireks muutuma? Minu jaoks ei saanud midagi hullemat olla kui see et ma raiskasin peaaegu 10 aastat mingi sarja jälgimise peale kus isegi reeglid ei olnud kõigile samad. Põhimõtteliselt võitsid Häkkinen ja Alonso Schumacherit sel ajal Ferrari enda mõeldud reeglite alusel.

Praegune WRC sari on siiski kardinaalselt midagi muud. Loeb ja Citroen on teistest lihtsalt üle, sest nad on professionaalsemad kui Fordi pool-profid ja üksiküritajatest ei tasu rääkima hakatagi. Siiski vaatan ma pigem hästi igavat ja konkurentsivaeset sõitu, kus on kõigile samad reeglid kui mingit põnevat sõitu, mis tegelikult on lihtsalt üks FIA-Bernie-Ferrari näitemäng ja spordiga pole midagi pistmist.
Natuke off topic, aga mis kümne aastasest salalepingust sa räägid? Minu mäletamist mööda tulid selle ajavahemiku sees, mida sa mainid nii Häkkinen kui ka Alonso mitu korda maailmameistriks.

Ja teemasse, et Loebi Citroeni jäämine oli ainuke mõeldav lahendus. Tiim, kes on teda algusest peale toetanud ja kes pakub talle võitmiseks parimat tuge. Ja sakslased ning prantslased ei ole kunagi kõige paremini läbi saanud ;)
schalke
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1134
Liitunud: 27 Juul 2005, 10:35
Asukoht: Tallinn- Ida Virumaa

Postitus Postitas schalke »

Mõnes mõttes on isegi hea, annab noorematele (Ogier, Latvala, Tänak) võimaluse teda alistada. Võita tiitel Loebi lüües peaks olema kõva motivaator.
F-1 ennustusvõistluse võitja 2006; DTM ennustusvõistluse võitja 2011
Kolin
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 17
Kontakt:

Postitus Postitas Kolin »

schalke kirjutas:Mõnes mõttes on isegi hea, annab noorematele (Ogier, Latvala, Tänak) võimaluse teda alistada. Võita tiitel Loebi lüües peaks olema kõva motivaator.
Just:

Siiani ei ole seda suutnud mitte keegi veel teha.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
allar9944
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2443
Liitunud: 19 Jaan 2010, 22:02
Asukoht: Saaremaa

Postitus Postitas allar9944 »

Solberg 2003 ju suutis.
Strike
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5920
Liitunud: 06 Juun 2003, 11:58
Meeldimisi saanud: 2

Postitus Postitas Strike »

allar9944 kirjutas:Solberg 2003 ju suutis.
Siis ju teatavasti keelati Loebil viimasel päeval riskida ning kindlustada Citroenile meeskondlik tiitel.
Proud supporter of Angry Duck

Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
johunn
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1537
Liitunud: 27 Mär 2003, 21:26
Meeldimisi saanud: 1

Postitus Postitas johunn »

Seevastu Märtin oli üks väheseid, kes suutis Loebile ka asfaldil vastu hakata ;) Oleksid ei maksa midagi, aga vähemalt näide on olemas, et Loeb ei ole mitte ühelgi pinnasel võitmatu.
KidrA
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2225
Liitunud: 27 Nov 2005, 15:22

Postitus Postitas KidrA »

johunn kirjutas:Natuke off topic, aga mis kümne aastasest salalepingust sa räägid? Minu mäletamist mööda tulid selle ajavahemiku sees, mida sa mainid nii Häkkinen kui ka Alonso mitu korda maailmameistriks.
Ma kardan et Sul jäi vist 1 lause mu jutust lugemata: "Põhimõtteliselt võitsid Häkkinen ja Alonso Schumacherit sel ajal Ferrari enda mõeldud reeglite alusel."

Paar linki millega saad ennast asjaga kurssi viia:

http://www.timesonline.co.uk/tol/sport/ ... 313337.ece

http://mccabism.blogspot.com/2009/05/en ... tance.html

Vabandan offtopicu pärast.
Karlip
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2098
Liitunud: 11 Juul 2011, 02:06
Asukoht: Võru Linn

Postitus Postitas Karlip »

http://wrc.com/news/gales-loeb-staying- ... ?fid=15263

Seal ütleb, et tiim tõstis ta esile. Arvan vastupidist.
-
eWRC-Results Estonia - hoia end kursis sellega, mis toimub Eestiga seonduvalt eWRCs: http://rallifoorum.ee/foorum/viewtopic.php?f=24&t=6023
-
busse
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Postitusi: 456
Liitunud: 02 Okt 2009, 08:07
Asukoht: Aruküla
Kontakt:

Postitus Postitas busse »

Loeb ja Citroen on nagu kooslus. Ma ei kujutaks täna ette, et ta võiks VW või Fordis sõita.

Esiteks uue autoga harjumine võtab aega ja vaevalt ta suudab miskit sellist uues meeskonnas teha kui praeguses. Ehk jah kusagil teises meeskonnas Loeb segaks kaarte kohe kindlasti ja oleks vb teistel kergem teda võita. Samas arvestades tema vanust, siis lõpmatuseni ei jääks tema edu nagunii.

Samas ega meeskondade valikus pole ka miskit, mis hakkaks kaarte segi lööma. Mini on alles noor ja arenev meeskond. Samamoodi Ford kolis Fiestale, mis alles kulutab end sisse ja kindlasti on seal palju veel teha, et ta muutuks sama võidukaks kui Citroen. Ja ongi kõik, sest rohkem erinevaid automarke pole wrc's hetkel.
cali
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 725
Liitunud: 20 Mai 2003, 12:40
Asukoht: Tallinn

Ogier & Ford

Postitus Postitas cali »

Soome meedias siis esimesed kõlakad sellest, et Ogier pole rahul tiimikäskudega ja et Loebile on lubatud Citroen juhtkonna poolt "erikohtlemist" uues lepingus. Lisaks on Wilson andnud mõista, et on enam kui huvitatud Ogieri palkamisest, mis tähendaks ühe soomlase minekut Fordi meeskonnast. Esimeseks prioriteediks on Wilsonile siiski uue lepingu sõlmimine Fordiga.

http://www.ts.fi/moottoriurheilu/ralli/250835.html

http://www.mtv3.fi/urheilu/ralli/uutise ... n-fordilta
Lithium
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5165
Liitunud: 11 Veebr 2010, 13:05
Asukoht: Tallinn
Has thanked: 1
Meeldimisi saanud: 2

Postitus Postitas Lithium »

Hirvonen ja Latvala Stobartisse, Ogier ja Tänak Abu Dhabisse. :D
maailmameister
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1282
Liitunud: 03 Apr 2009, 16:21
Asukoht: Raasiku

Postitus Postitas maailmameister »

Lithium kirjutas:Hirvonen ja Latvala Stobartisse, Ogier ja Tänak Abu Dhabisse. :D
See oleks hea plaan küll! :P
"If you're in a hurry there's no time to lift." Ott Tänak, Rally Poland 2016
Karlip
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2098
Liitunud: 11 Juul 2011, 02:06
Asukoht: Võru Linn

Re: Ogier & Ford

Postitus Postitas Karlip »

cali kirjutas:Soome meedias siis esimesed kõlakad sellest, et Ogier pole rahul tiimikäskudega ja et Loebile on lubatud Citroen juhtkonna poolt "erikohtlemist" uues lepingus. Lisaks on Wilson andnud mõista, et on enam kui huvitatud Ogieri palkamisest, mis tähendaks ühe soomlase minekut Fordi meeskonnast. Esimeseks prioriteediks on Wilsonile siiski uue lepingu sõlmimine Fordiga.

http://www.ts.fi/moottoriurheilu/ralli/250835.html

http://www.mtv3.fi/urheilu/ralli/uutise ... n-fordilta
Kui see hellitamine Loebile pähe hakkab siis hakkan ootama närvilisemaid väljaütlusi Loebi poolt. See eriti hea poleks tema suhtes.
-
eWRC-Results Estonia - hoia end kursis sellega, mis toimub Eestiga seonduvalt eWRCs: http://rallifoorum.ee/foorum/viewtopic.php?f=24&t=6023
-
KidrA
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2225
Liitunud: 27 Nov 2005, 15:22

Re: Ogier & Ford

Postitus Postitas KidrA »

cali kirjutas:Soome meedias siis esimesed kõlakad sellest, et Ogier pole rahul tiimikäskudega ja et Loebile on lubatud Citroen juhtkonna poolt "erikohtlemist" uues lepingus. Lisaks on Wilson andnud mõista, et on enam kui huvitatud Ogieri palkamisest, mis tähendaks ühe soomlase minekut Fordi meeskonnast. Esimeseks prioriteediks on Wilsonile siiski uue lepingu sõlmimine Fordiga.

http://www.ts.fi/moottoriurheilu/ralli/250835.html

http://www.mtv3.fi/urheilu/ralli/uutise ... n-fordilta
Eks kogu see uudis on tegelikult seotud prantslaste sisesõjaga Citroenis. Ja Ogier saades teada et Loeb sõidab veel järgmised 2 aastat ja et veel Saksamaal ei lubatud tal Loebile ohtlikuks saada, siis lõi ta oma Fordi kaardi lauale. Sama tegi ta ka enne oma lepingu pikendamist. Kahjuks ei ole see uudis tõsiselt võetav. Esiteks on Ogieril Citroeniga leping veel 2 järgmiseks aastaks. Selle oma algatuslik lõpetamine tooks Ogieril suured jamad arvatavati kaela. Ja Citroenil on võitja auto ja hea palk, Fordil vastupidi. Ükski tegelane ei valiks hetkel Fordi Citroenile. Tegemist lihtsalt järjekordse Ogieri hoolealuste jutukese liikvele panekuga, et näidata milleks nad nö suutelised oleks. Eriti kui Ogieri manager on veel soomlane ka siis on väga kerge soome meediasse igasugu jutte levitada.

Kõige rohkem on kahju Malcolm Wilsonist, kes selle õnge läks ja lubas ühe soomlase kohe kuu peale saata kui Ogieri saaks. Ridade vahelt võib ju lugeda oma sõitja mahategemist ja konkurendi kiitmist. Isegi kui see oleks niimoodi, siis õige tiimipealik niimoodi siiski ei tohiks öelda meedias, eriti kui tegemist pole isegi tõsiseltvõetava uudisega.
Vasta