Meeskonnad testiradadel
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
Küprose rallist tuleb sama absurdne etapp, kui seda on FIA-säästupoliitika. On ju selge, et ees sõidavad tulevasel rallil ainult tippmeeskonnad, kellel on ressurse uute tingimuste testimseks. Küpros 2009: Citroen, Ford, tükk tühja maad ja siis ülejäänud pardipere (nii palju, kui neid üldse selleks etapiks koguneb).
BP Ford Abu Dhabi World Rally Team valmistub Sardiinias tervelt kuuel päeval eelseisvaks Küprose ralliks. Kahel esimesel päeval testitakse asfaldil ning neljal järgneval kruusal.
http://www.youtube.com/watch?v=fXgS86nQ5-Y
http://www.youtube.com/watch?v=fXgS86nQ5-Y
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Citroen Racing pre-Rally Cyprus test videos
http://www.youtube.com/watch?v=CiZFW9rTNzM
http://www.youtube.com/watch?v=fA223c17Vdo
http://www.youtube.com/watch?v=YyRn8h4M6y0
http://www.youtube.com/watch?v=CiZFW9rTNzM
http://www.youtube.com/watch?v=fA223c17Vdo
http://www.youtube.com/watch?v=YyRn8h4M6y0
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Petter Solberg loodab, et uus mootor ja veel mõned seadmed aitavad tal Küprose rallil kiiremini edeneda.
Kuigi ettevalmistusaeg jäi napiks, sai eksmaailmameister kodusel Norra rallil ühe katsevõidu ja tuli kokkuvõttes 2001. aasta Citroen Xsaral kuuendaks.
Järgmisena kavas olevalt Küprose etapilt loodab ta enamat. "Citroen annab mulle täiesti uuesti mootori. Samuti saame uued summutid ja mis kõige tähtsam - aega ettevalmistuseks," sõnas Solberg.
"Meil on poolteist päeva aega testida. Ma ei hoolinud nii väga Norra ralli üksikasjadest - hea, et üldse startida saime - aga Küprosel on asjad teisiti."
"Ma ei usu, et oleksin õnnelik kuuenda koha üle. Tahan sõita probleemideta ja võidelda kõrgemate kohtade nimel. Ma ei räägi võidust, aga võib-olla kolmandast või neljandast kohast."
www.wrc.com
Kuigi ettevalmistusaeg jäi napiks, sai eksmaailmameister kodusel Norra rallil ühe katsevõidu ja tuli kokkuvõttes 2001. aasta Citroen Xsaral kuuendaks.
Järgmisena kavas olevalt Küprose etapilt loodab ta enamat. "Citroen annab mulle täiesti uuesti mootori. Samuti saame uued summutid ja mis kõige tähtsam - aega ettevalmistuseks," sõnas Solberg.
"Meil on poolteist päeva aega testida. Ma ei hoolinud nii väga Norra ralli üksikasjadest - hea, et üldse startida saime - aga Küprosel on asjad teisiti."
"Ma ei usu, et oleksin õnnelik kuuenda koha üle. Tahan sõita probleemideta ja võidelda kõrgemate kohtade nimel. Ma ei räägi võidust, aga võib-olla kolmandast või neljandast kohast."
www.wrc.com
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
This car was built in 26.03.2001.
First numberplates '32 CSP 92'
In 2001 reregistered as '723 CZM 78'.
In 2004 was in Citroen museum 'Le Conservatoire'.
In 2005 used by Kronos Racing with numberplates '322 DFQ 78'.
In 2007 used by Kronos Racing with numberplates '98 DZF 78'.
In 2008 used by Conrad Rautenbach in Swedish rally with numberplates '875 EHW 78'.
After that in 2008 was used by Felice Re in Italy (got the title) with numberplates '14R 0101'.
Also Kris Meeke start with this car in Bettega Memorial.
In 2009 used by Conrad Rautenbach in Galway rally with numberplates '138 EQY 78'.
This car take first ever WRC win for Citroen with Jesus Puras (2001 Rally Tour de Corse).
This car has 4 wins at all (Puras/Corse 2001, Loeb/MC 2003, Loeb/Sanremo 2003, Loeb/Cyprus 2004).
Mills autost: http://www.youtube.com/watch?v=nhNnczelKGM
Veel ajalugu: http://www.rallysport.hu/info/2009/02/0 ... _Xsara.htm
First numberplates '32 CSP 92'
In 2001 reregistered as '723 CZM 78'.
In 2004 was in Citroen museum 'Le Conservatoire'.
In 2005 used by Kronos Racing with numberplates '322 DFQ 78'.
In 2007 used by Kronos Racing with numberplates '98 DZF 78'.
In 2008 used by Conrad Rautenbach in Swedish rally with numberplates '875 EHW 78'.
After that in 2008 was used by Felice Re in Italy (got the title) with numberplates '14R 0101'.
Also Kris Meeke start with this car in Bettega Memorial.
In 2009 used by Conrad Rautenbach in Galway rally with numberplates '138 EQY 78'.
This car take first ever WRC win for Citroen with Jesus Puras (2001 Rally Tour de Corse).
This car has 4 wins at all (Puras/Corse 2001, Loeb/MC 2003, Loeb/Sanremo 2003, Loeb/Cyprus 2004).
Mills autost: http://www.youtube.com/watch?v=nhNnczelKGM
Veel ajalugu: http://www.rallysport.hu/info/2009/02/0 ... _Xsara.htm
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
spec = specification = spetsifikatsioon
auto ehitatud 01, kuid peal oli näiteks 06 kone
täpselt nagu kasutaja jüriöö lahti kirjutas.
fia homogleering xsara mootorile (viimane) pärineb 2006 aastast (1.1.2006)
1.1.2008 homogleeris sidrun xsarale käimari ja jõuluülekande ja need sai vist peeter ka peale?
auto ehitatud 01, kuid peal oli näiteks 06 kone
täpselt nagu kasutaja jüriöö lahti kirjutas.
fia homogleering xsara mootorile (viimane) pärineb 2006 aastast (1.1.2006)
1.1.2008 homogleeris sidrun xsarale käimari ja jõuluülekande ja need sai vist peeter ka peale?
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]