Hooaeg 2006
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
-
- IV järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 99
- Liitunud: 30 Jaan 2004, 12:57
- Asukoht: Tartu
radiation,
märtin ütles, et "ma arvan, et ma väga kaua rallit sõita ei viitsi". (nii ütles ta siis, kui peugeot`ga lepingu sõlmimise puhul radissonis pressika andis. võimalik, et ta on kusagil öelnud, et kaalub loobumist.) aga mina tõlgendasin tema juttu nii, et kui tiitel käes, siis enam kaua ei viitsiks. vähemalt oli kontekst mäletamist mööda selline. (eelnesid küsimused a la "mida tahad rallis saavutada?" ja "kas sa kavatsed terve elu sõita?")
märtin ütles, et "ma arvan, et ma väga kaua rallit sõita ei viitsi". (nii ütles ta siis, kui peugeot`ga lepingu sõlmimise puhul radissonis pressika andis. võimalik, et ta on kusagil öelnud, et kaalub loobumist.) aga mina tõlgendasin tema juttu nii, et kui tiitel käes, siis enam kaua ei viitsiks. vähemalt oli kontekst mäletamist mööda selline. (eelnesid küsimused a la "mida tahad rallis saavutada?" ja "kas sa kavatsed terve elu sõita?")
-
- II järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 413
- Liitunud: 07 Aug 2003, 13:52
- Asukoht: Tallinn
Ja minu mäletamist mööda oli siis just see Sainzu lõpetamise teemas asi.mmargus kirjutas:radiation,
märtin ütles, et "ma arvan, et ma väga kaua rallit sõita ei viitsi". (nii ütles ta siis, kui peugeot`ga lepingu sõlmimise puhul radissonis pressika andis. võimalik, et ta on kusagil öelnud, et kaalub loobumist.) aga mina tõlgendasin tema juttu nii, et kui tiitel käes, siis enam kaua ei viitsiks. vähemalt oli kontekst mäletamist mööda selline. (eelnesid küsimused a la "mida tahad rallis saavutada?" ja "kas sa kavatsed terve elu sõita?")
Selge see, et ega tal pole sugugi kerge hetkel. Kukkumine on olnud ikka üsna kõrga ja valus. Mees, kellega igal rallil tuli kindlalt arvestada, on hetkel ikka täiesti pildilt väljas. Pole siis ime, et loobumismõtted mõlguvad peas.
Siiski ma usun, et kõik siinviibijad on minu ühel meelel, et loobuda on ilmselgelt vara veel.
Siiski ma usun, et kõik siinviibijad on minu ühel meelel, et loobuda on ilmselgelt vara veel.
-
- II järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 348
- Liitunud: 05 Veebr 2003, 11:47
- Asukoht: Tallinn
Karl
Igatahes vara! Selline mees, kellel siiski peaks kiirust jaguma ja vanus selline, et oma 10 aastat veel võimalus paugutada, ei peaks loobumismõtteid mõlgutama!
Sellisesse suurde mängu nagu ralli-MM sissesaamine on piisavalt keeruline, et sellest mitte ,,kohe'' loobuda.
Sellisesse suurde mängu nagu ralli-MM sissesaamine on piisavalt keeruline, et sellest mitte ,,kohe'' loobuda.
Karl
-
- IV järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 99
- Liitunud: 30 Jaan 2004, 12:57
- Asukoht: Tartu
Aga mis rõõm ongi mingi rappega katseid nühkida, kui tänutäheks kostab ainult mingit irinat: http://www.wrc.com/page/BreakingNewsDet ... 22,00.html
-
- Hooaja Kaval Ants
- Reactions: 0
- Postitusi: 1232
- Liitunud: 28 Veebr 2003, 14:23
- Asukoht: Tallinn
Selle peale küsiks et kas keegi Peugeot meeskonnast ennast liigutab ka, et midagi paremaks muuta? Vastus on vist ilmselge EI. Ainukesed, kes paaniliselt midagi muuta soovivad on kaks maailma tippsõitjat, kes selgelt ei saa sellise käsnaga näidata tulemust, mis neid rahuldaks. Tundub et 307 ei sobi kellegi driving stylega. Loodame, et järgmine aasta läheb Markko tagasi vanasse heasse Fordi. Ja see on lausa õnn, et ta ei pidanud 2 aastat selle käruga sõitma.J.P Nicolas kirjutas:"Perhaps our opponents are more reliable, but that doesn't explain everything. It's true that the handling of the 307 WRC doesn't completely suit his driving style"
Ei võtaks seda artiklit üldse nii tõsiselt. See tekst on pärit Jean-Pierre Nicolas' intervjuust (http://rally.racing-live.com/en/headlin ... 2156.shtml).
"Peugeot boss criticises Martin" on wrc.com'i enda tõlgendus ja ilmselge liialdus.
"Peugeot boss criticises Martin" on wrc.com'i enda tõlgendus ja ilmselge liialdus.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1864
- Liitunud: 02 Jaan 2005, 16:32
- Asukoht: Elva
Gallil on seevastu järgmiseks aastaks koht kindel=Mitsubishi.
http://www.wrc.com/page/BreakingNewsDet ... 40,00.html
Aga tundub ,et Märtin Mitsus poleks ka paha.Senist arengut nähes.
http://www.wrc.com/page/BreakingNewsDet ... 40,00.html
Aga tundub ,et Märtin Mitsus poleks ka paha.Senist arengut nähes.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1864
- Liitunud: 02 Jaan 2005, 16:32
- Asukoht: Elva
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1864
- Liitunud: 02 Jaan 2005, 16:32
- Asukoht: Elva
Nüüd on siis Bosse kord olla linked for ford.http://www.wrc.com/page/BreakingNewsDet ... 66,00.html
aga miks ei tule juba artiklit,et Märtin on allakirjutanud lepingu Fordiga??
aga miks ei tule juba artiklit,et Märtin on allakirjutanud lepingu Fordiga??
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 699
- Liitunud: 03 Nov 2003, 17:22
- Asukoht: Tartu
fordi on palju noudlejaid, täna on sl ohtulehes uudis, et Bosset seostatakse ka Fordiga.Kuskil kuulsin juttu, et Märtin pole kyll pesooga kiire kuid kiirust pole ta kaotanud-ma arvan et see on tosi.See, mis hetkel WRC maailmas toimub on väga imelik ja voib saatuslikuks saada nii monele soitjale. GO Markko!!!
mida veel....
-
- "till kartulis" expert
- Reactions: 0
- Postitusi: 1735
- Liitunud: 29 Veebr 2004, 17:35
- Asukoht: EST
- Kontakt:
Kaldun arvama, et järgmisel aastal me Märtinit Fordis ei näe. Ilmselt on seal Grönholm ja Gardemeister (kui Fordil palju raha, siis võib Garde asmel ka Loeb olla).
Märtin võib vabalt Mitsubishiga käed lüüa.
Kui Ford Loebi ei suuda osta, siis võib ta era Citroeniga osaleda.
Hetkel pole meil eriti midagi hõisata küll järgmise aasta osas. Markko võiks end veidi kiiremast küljest näitama hakata. Eelmine ralli tuleks küll unustada...
Märtin võib vabalt Mitsubishiga käed lüüa.
Kui Ford Loebi ei suuda osta, siis võib ta era Citroeniga osaleda.
Hetkel pole meil eriti midagi hõisata küll järgmise aasta osas. Markko võiks end veidi kiiremast küljest näitama hakata. Eelmine ralli tuleks küll unustada...
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1058
- Liitunud: 16 Nov 2004, 14:17
- Asukoht: keskel
No küllap tiimide bossid, eriti Wilson, teavad, mis seis praegu on ja kui kiire Märtin tegelikult on.
Arvestades seda, et Märtin oli focusega väga kiire ja uut ehitab sama peadisainer, võib väita, et Märtin+ Ford sobivad hästi endiselt.
Märtini (ka teiste pilootide) kohanemisraskused annavad küll alust arvata, et ei pruugi Grönholm, Loeb või keegi muu sinna Fordi kohe paugust sobida.
Kui Märtin palju raha ei küsi ja Fordist rahumeelselt 2004 ära läks, võivad nende teed ehk siiski uuesti kohtuda.
Arvestades seda, et Märtin oli focusega väga kiire ja uut ehitab sama peadisainer, võib väita, et Märtin+ Ford sobivad hästi endiselt.
Märtini (ka teiste pilootide) kohanemisraskused annavad küll alust arvata, et ei pruugi Grönholm, Loeb või keegi muu sinna Fordi kohe paugust sobida.
Kui Märtin palju raha ei küsi ja Fordist rahumeelselt 2004 ära läks, võivad nende teed ehk siiski uuesti kohtuda.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1864
- Liitunud: 02 Jaan 2005, 16:32
- Asukoht: Elva
Vaevalt kaks soomlast ühes tiimis.Põhiline asi tiimidele on ju reklaam.Aga mis on parem reklaam kui rallisõitja.Aga kaks ühes tiimis.Neil on vaja erimaalasi.Nii et Markko ja Garde,või Markko ja Loeb, või Markko ja Bosse.
Aga kui Mitsu jätkab sellist arengut siis polegi Mitsu ja Märtin nii paha.Rovis ennustas ju et Märtin võtab tema koha ka Mitsus.Ja Mitsu on ka öelnud et tahavad järgmiseks aastaks tippsõitjat.
Aga kui Mitsu jätkab sellist arengut siis polegi Mitsu ja Märtin nii paha.Rovis ennustas ju et Märtin võtab tema koha ka Mitsus.Ja Mitsu on ka öelnud et tahavad järgmiseks aastaks tippsõitjat.