2010. aasta kalender

Maailma rallitippude käekäigust

Moderaatorid: Jaanus, KAIKUL, Strike, Erki, jagr

Vasta
Rainy
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1771
Liitunud: 30 Sept 2005, 03:05
Asukoht: Kohila

Postitus Postitas Rainy »

valmacher kirjutas:Superralli reegel kaob aastast 2010 ja muutub ka punktiarvestus
http://www.autosport.com/news/report.php/id/76520
http://www.autosport.com/news/report.php/id/76521
Ega jah, see superrally oli rohkem päästerõngas võistlejate vähesuse vastu... , vastasel korral poleks viimasel päeval midagi vaadata...
Kolin
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 17
Kontakt:

Postitus Postitas Kolin »

Aga see rankingu süsteem on nats segane ikkagi. Aga see on hea, et SR ära kaob. Siis ei toimu sellist komejanti nagu seda Poolas Citroeni poolt korraldati. See Rautenbachi seismine 13 mintsa oli ikka väga labane tegevus. Aga hetke reeglid ju seda lubavad. Kuid ilma SR süsteemita poleks Loeb enam järgmisel päeval rajale pääsenud.

Ralli pikkus muutub ka. Liigub 350 km pealt 500 km peale.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Nimi
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 522
Liitunud: 22 Dets 2008, 12:56
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Nimi »

Ja hooldusaladel ei tohi enam tankida ka :)
Märtinfänn
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1864
Liitunud: 02 Jaan 2005, 16:32
Asukoht: Elva

Postitus Postitas Märtinfänn »

Super rally võiks olla,aga ei saaks punkte või mingi trikiga.Muidu oleks Poola viimane päev päris igav olnud.
Rainy
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1771
Liitunud: 30 Sept 2005, 03:05
Asukoht: Kohila

Postitus Postitas Rainy »

Kolin kirjutas:Aga see rankingu süsteem on nats segane ikkagi. Aga see on hea, et SR ära kaob. Siis ei toimu sellist komejanti nagu seda Poolas Citroeni poolt korraldati. See Rautenbachi seismine 13 mintsa oli ikka väga labane tegevus. Aga hetke reeglid ju seda lubavad. Kuid ilma SR süsteemita poleks Loeb enam järgmisel päeval rajale pääsenud.

Ralli pikkus muutub ka. Liigub 350 km pealt 500 km peale.
No ralli pikkuse arvelt peab ka konkurents suurenema...vastasel korral poleks lõpetajate vähesuse tõttu kedagi poodiumile panna...kui superrallit ka pole :D
uhtikas
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2221
Liitunud: 22 Sept 2005, 23:16
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas uhtikas »

Kolin kirjutas:Aga see on hea, et SR ära kaob. Siis ei toimu sellist komejanti nagu seda Poolas Citroeni poolt korraldati. See Rautenbachi seismine 13 mintsa oli ikka väga labane tegevus. Aga hetke reeglid ju seda lubavad. Kuid ilma SR süsteemita poleks Loeb enam järgmisel päeval rajale pääsenud.
Hea Kolin pole selle mõtte tsiteerimises üldse "tule all", aga selle tsiteerimise kommentaar võiks olla: "Kes alustas?" :?
Totakate taktikate kogusega juhib MM arvestuses üpris kindlalt keegi muu valmistaja, kui Citroen :?:
raulito
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 843
Liitunud: 06 Jaan 2009, 23:49

Postitus Postitas raulito »

Aga meeskondlik pubktisüsteem? Autofirmasid huvitab ju see see teema rohkem.
raulito
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 843
Liitunud: 06 Jaan 2009, 23:49

Postitus Postitas raulito »

punktisüsteem
Trw
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Postitusi: 313
Liitunud: 21 Nov 2008, 17:22
Asukoht: Tartumaa.

Postitus Postitas Trw »

Õige on see tõesti et Citroeni suunas ei oleks mõtet esimesena kriitikat suunata.
Kolin
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 17
Kontakt:

Postitus Postitas Kolin »

Trw kirjutas:Õige on see tõesti et Citroeni suunas ei oleks mõtet esimesena kriitikat suunata.
OK OK. Aga kas siis teie arvates oli see mis Poolas toimus normaalne? Mis sellel kimamisel siis üldse tõmmelda kui pead viimasel katsel tee äärde seisma jääma ja ootama. Nõme on see igatahes.
Ford pole sellist lollust küll korda saatnud, et mingi sõitja peab ootama tee ääres 13 mintsa, et keegi kõrgemale tõusta saaks.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
jens
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2077
Liitunud: 02 Aug 2005, 21:50
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas jens »

Kui vaja, ootaks ka Fordi sõitja 13 minutit või miks mitte kauemgi. Kõik sõltub konkreetsest situatsioonist.
Keio
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1124
Liitunud: 19 Jaan 2006, 16:37
Asukoht: Valgamaa

Postitus Postitas Keio »

jens kirjutas:Kui vaja, ootaks ka Fordi sõitja 13 minutit või miks mitte kauemgi. Kõik sõltub konkreetsest situatsioonist.
http://www.ewrc-results.com/final.php?e ... &section=1

Noh siin oleks ju võinud teha samamoodi, aga ei tehtud. Usun, et Ford mängib ikka pisut ausamalt kui Citroen. Mul ei olnud enne Poola etappi ka Citroenile midagi ette heita, kuid see mis Poolas toimus ajas mind ikka tõsiselt vihaseks :evil:
#4 Pilt Jari-Matti Latvala Pilt Miikka Anttila
Pilt Ford Fiesta RS WRC
cali
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 725
Liitunud: 20 Mai 2003, 12:40
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas cali »

ja nüüd siis peale Poola etappi kohe palju ebaausam? Ford on sellist teemat juba aastaid viljelenud
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Nojah, peamised Citroeni kallal pröökajad siin ju Fordi soomlaste fännid :D
Krusa
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 3057
Liitunud: 19 Juul 2005, 21:29
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Krusa »

Keio kirjutas:
jens kirjutas:Kui vaja, ootaks ka Fordi sõitja 13 minutit või miks mitte kauemgi. Kõik sõltub konkreetsest situatsioonist.
http://www.ewrc-results.com/final.php?e ... &section=1

Noh siin oleks ju võinud teha samamoodi, aga ei tehtud. Usun, et Ford mängib ikka pisut ausamalt kui Citroen. Mul ei olnud enne Poola etappi ka Citroenile midagi ette heita, kuid see mis Poolas toimus ajas mind ikka tõsiselt vihaseks :evil:

Ei poolda ka sellist Citroeni käitumist! Aga Argentiinas oli üks kohalik ja teine pealiku poeg kes Latvalast ettepoole jäid. See ei ole päris võrdne võrdlus.
Ei taha hästi uskuda, et need mehed niisama oma punktid ära andsid? Seda ei saa me vist kunagi teada.
valmacher
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 4404
Liitunud: 04 Okt 2005, 16:31

Postitus Postitas valmacher »

Alister Mcraed seostatakse Protoniga:
http://www.autosport.com/news/report.php/id/77018
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
valmacher
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 4404
Liitunud: 04 Okt 2005, 16:31

Postitus Postitas valmacher »

"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
rally
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1427
Liitunud: 24 Nov 2008, 16:27
Has thanked: 1

Postitus Postitas rally »

See on ju väga hea uudis. :)
Rallime Mönuga !
rally
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1427
Liitunud: 24 Nov 2008, 16:27
Has thanked: 1

Postitus Postitas rally »

Soome ralli on kalendris vähemalt 2014 aastani.:)
Rallime Mönuga !
valmacher
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 4404
Liitunud: 04 Okt 2005, 16:31

Postitus Postitas valmacher »

Galli otsib võimalusi comebackiks.
http://www.crash.net/world+rally/news/1 ... n_wrc.html
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Vasta