saaremaa ralli 2006
Moderaatorid: KAIKUL, Sparco, Jaanus
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1864
- Liitunud: 02 Jaan 2005, 16:32
- Asukoht: Elva
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1009
- Liitunud: 15 Juul 2003, 07:21
- Asukoht: Tallinn
Parandagu mind spetsid kui ma eksin. Mikkelseni kasutuses olevast kahest värskemast WRC'st on üks asfaldiseades ( see jalgpalliauto ) ja teine kruusaseades. Toetudes norra ajakirjandusele põhjus lihtne, poiss sõidab niipalju erinevaid rallisid ja teste, et ei tiim ei jõuaks seadeid vahetada. Kolmas ja vanem WRC on testideks ja sellega osaletakse rohkem masinat lõhkuvatel rallidel. Lisaks garaazis veel n-rühma Mitsu ja Subaru. Esimene on recceauto ja teist kasutatakse testideks ja samuti rallidel osalemiseks. Saaremaale tuleb siis tõenäoliselt sama autoga mille number vähemalt klapib selle auto omaga millega Märtin-Park Argentiinas hullumeelse salto tegid. Jaanus sa seletasid seda asja natuke ka rahvusvahelises foorumis, äkki teed seda siingi, kas tõesti ehitati sama masin uuesti M-Spordis üles?
-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 5671
- Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
- Asukoht: seal kus ralli
- Kontakt:
Ma võin korrata sama mis sealgi ütlesin. Ma ei oska seda fenomeni täpselt seletada. Number on autol tõepoolest EG53 CCN, ehk siis sama, mille Markko hävitas Argentiinas 2004. aastal. Kuidas see auto üles ehitati on ka minu jaoks müstika, kuna Malcolm Wilsoni sõnade kohaselt oli see kõige hullemas olukorras Focus WRC, mida ta eales näinud on.
Igatahes fakt on see, et selle numbriga auto on olemas ja Mikkelson sellega sõidab.
Samas ei saa ma 100% väita, et Mikkelson just selle autoga siia tuleb, kuna tegelikult ei ole asfaldi- ja kruusaseade vahetamine ülemõistuse keeruilne ja kallis töö. Ilmselt selgub see alles Saaremaal, kas me näme siin ET53 URO:t, või siis EG53 CCN:i.
Igatahes fakt on see, et selle numbriga auto on olemas ja Mikkelson sellega sõidab.
Samas ei saa ma 100% väita, et Mikkelson just selle autoga siia tuleb, kuna tegelikult ei ole asfaldi- ja kruusaseade vahetamine ülemõistuse keeruilne ja kallis töö. Ilmselt selgub see alles Saaremaal, kas me näme siin ET53 URO:t, või siis EG53 CCN:i.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1009
- Liitunud: 15 Juul 2003, 07:21
- Asukoht: Tallinn
Eks näis jah, kuid siiani on kasutatud jah ühte masinat ainult kruusal ja teist asfaldil. Aga väheke lugemist ka juurde http://www.andreasmikkelsen.com/2006052 ... htrans.pdf
Ja igal juhul on tema kiirust Saaremaa kiviaedade vahel huvitav näha.
Ja igal juhul on tema kiirust Saaremaa kiviaedade vahel huvitav näha.
Flodin
Minu arust on Flodini siiatulek paljugi põnevam, kuna siis saame kasvõi mingi orientiiri meie N-i tippude kiirusest. Igaljuhul on tegemist väga kiire ja hea tasemega sõitjaga. Loodame, et see ei jää ainult kuulujutuks ja näeme meest Saaremaa ralliradadel kihutamas.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1864
- Liitunud: 02 Jaan 2005, 16:32
- Asukoht: Elva
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1864
- Liitunud: 02 Jaan 2005, 16:32
- Asukoht: Elva
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1864
- Liitunud: 02 Jaan 2005, 16:32
- Asukoht: Elva
Okei, Patrik siia võistlema ei tule. See on täna suht 95% kindel. Üle-eelmisel rallil ümber läinud auto tegi eelarvesse augu ja neil ees veel walesi mm-etapp detsembris.
Aga nad veel paar päeva otsivad variante, sest huvi suur. Üks nende mehaanik on käinud saaremaad sõitmas paar aastat tagasi ja mujalt kuulnud kiidusõnu selle kohta.
Aga nad veel paar päeva otsivad variante, sest huvi suur. Üks nende mehaanik on käinud saaremaad sõitmas paar aastat tagasi ja mujalt kuulnud kiidusõnu selle kohta.
Kasuta ikka turvavööd ka!
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1864
- Liitunud: 02 Jaan 2005, 16:32
- Asukoht: Elva