Meeskonnad testiradadel

Maailma rallitippude käekäigust

Moderaatorid: Jaanus, KAIKUL, Strike, Erki, jagr

Vasta
soca
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 11133
Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed

Re: Meeskonnad testiradadel

Postitus Postitas soca »

Reikoh kirjutas:http://www.youtube.com/watch?v=IZjV7fx8Acs
Kindlasti ei tasu Montes ka seda meest alahinnata.
ja ka vanameistrit Delecouri!
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Mart_
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2128
Liitunud: 07 Okt 2010, 13:58

Re: Meeskonnad testiradadel

Postitus Postitas Mart_ »

Reikoh kirjutas:http://www.youtube.com/watch?v=IZjV7fx8Acs
Kindlasti ei tasu Montes ka seda meest alahinnata.
Kui teel püsib siis kindlasti, eelmise aasta 5. koht on piisav tõestus selleks.
Champions aren't made in the gyms. Champions are made from something they have deep inside them -a desire, a dream, a vision.
jens
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2077
Liitunud: 02 Aug 2005, 21:50
Asukoht: Tallinn

Re: Meeskonnad testiradadel

Postitus Postitas jens »

Kolin kirjutas:Ma usun, et tänavu näitab Hirvonen tunduvalt paremat minekut kui eelmine aasta. Selle testi põhjal ei ole midagi võimalik ütelda.
Algaval hooajal hakkavad kokkuvõttes poodiumi pärast heitlema kolm meest Ogier, Latvala ja Hirvonen. Hyundai kiirust ja vastupidavust ei tea. Aga kui kõik ok siis lisandub eelmainitud seltskonda veel ka Neuville.
Citroeni duost ei oska midagi arvata. Meek on väga kiire kui vaid teel püsib. Tänavu saab temalt kindlasti näha vaatemängulisi välja sõite. Östberg tundub selline natuke viripill olema. Kui setup sobib siis on rehvid jamad. Kui rehvid sobivad siis on setup pees. Aga juhul kui mõlemad on super ( rehvid+ setup) siis on rütm kadunud. See on minu arvamus ja nägemus algavast hooajast. Eks paistab kui palju ma hooaja lõpuks eksisin. Loodan, et eksin ja hooaja viimasteks rallideks on tipp terav ja tihe.
Hirvoneni puhul ma ei imestaks, kui ta taas sellise "stabiilse poodiuminõudleja" hooajaga hakkama saaks nagu tal Fordiga sageli õnnestus ja ka 2012 Citroeniga. 2010 ja 2013 olid selged ebaõnnestumised. Suurt kiirust ma talt siiski ei eelda - pigem jääb vähemasti VW'de varju.

Citroen on küll küsitav. Kahtlustada võib, et nende sõitjad hakkavad rahulduma isegi mitte regulaarsete, vaid aeg-ajalt saavutatavate poodiumikohtadega. Aga vähemalt põnev saab olema jälgida. Meeke võib asfaldil päris konkurentsis tegelikult olla. IRC-s oli ta seal mu mälu järgi tugev, Citroen on asfaldil hea ja Ford tavapäraselt asfaldil ei ole hiilanud.

Mu arust Mikkelsen on kuidagi varju jäänud hooaja-eelsetes diskussioonides. Ma ei imestaks, kui mõnelgi rallil tuleb VW kolmikvõit (nagu Citroenil 2003 Monte Carlos täishooaja debüüdil :D ). Ma ei tea, kas ta suudaks näidata sellist arengut nagu Neuville mullu, aga oleks pettumus, kui tänavu poodiume ei tuleks, arvestades, et ta sõidab hetke võimekaima tehasetiimi ridades. Make or break hooaeg noorele norralasele - ja kas temast on pikas perspektiivis olulist tegijat.
mcwax

Re: Meeskonnad testiradadel

Postitus Postitas mcwax »

Monte poodiumi osas ilmselt võib üldse mida-iganes oodata. Kui olud vähegi keerulisemad, siis võib vabalt viletsama masina omanik "üle masina võimete" sõita. Lisaks siis väljasõidud...

Aga Hirvoneni harjumisest Citroeniga... tundub lihtsalt vabanduste otsimine. Kindlasti on mingi harjumise aeg vajalik, kuid tipp-professionaalil ei tohiks selleks kuluda terve aasta (ja enam). Minumeelest oli üks korralik rallimees Grönholm, kes suutis alati võtta antud hetkel sõiduvahendist maksimumi ja pisut enam välja. Vahet pole - mis tootja masinaga tegu. Lihtsalt võttis ja sõitis, ja ei virisenud... kui just roolivõim x rallit järjest üles ei öeldnud :)
Aga mine tea - kodusema masinaga - äkki näeme Hirvoneni sel hoojala pisut paremast küljest jälle.
maailmameister
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1282
Liitunud: 03 Apr 2009, 16:21
Asukoht: Raasiku

Re: Meeskonnad testiradadel

Postitus Postitas maailmameister »

Kui vaadata kuidas Grönholm Peugeot 307 - ga sõitis, siis ta punnitas ikka hirmsasti . Selle autoga ei olnud võimalik kiiresti sõita, ilma liigseid riske võtmata. Märtin ei suutnudki selle autoga ära harjuda.
See võib olla kohatu võrdlus muidugi, sest Citroen on ikkagi kiire auto, mida ei saanud öelda Peugeot 307 - e kohta.
Loodan minagi, et Hirvonen veel näitab korraliku kiirust.
Viimati muutis maailmameister, 10 Jaan 2014, 14:09, muudetud 1 kord kokku.
"If you're in a hurry there's no time to lift." Ott Tänak, Rally Poland 2016
Lithium
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5165
Liitunud: 11 Veebr 2010, 13:05
Asukoht: Tallinn
Has thanked: 1
Meeldimisi saanud: 2

Re: Meeskonnad testiradadel

Postitus Postitas Lithium »

http://www.youtube.com/watch?v=_QsZhME3-uY

307-ga päris head killud Grönholmil, tuli seoses sellega kohe meelde. :D
Söörlöne!
maailmameister
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1282
Liitunud: 03 Apr 2009, 16:21
Asukoht: Raasiku

Re: Meeskonnad testiradadel

Postitus Postitas maailmameister »

Klassika :) Peale Grönholmi ei teagi sellist meest, kes julges välja öelda mida ta mõtles. Olgugi, et tiimile see võibolla ei meeldinud :)
"If you're in a hurry there's no time to lift." Ott Tänak, Rally Poland 2016
333
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 247
Liitunud: 04 Veebr 2004, 10:45
Asukoht: harjumaa

Re: Meeskonnad testiradadel

Postitus Postitas 333 »

maailmameister kirjutas:Klassika :) Peale Grönholmi ei teagi sellist meest, kes julges välja öelda mida ta mõtles. Olgugi, et tiimile see võibolla ei meeldinud :)
Delecour, Panizzi, jne, tavaliselt kipub erinevalt Grönholmist julgete väljaütlejate karjäär lühikeseks jääma. Kummaline ,et tal lasti aastaid eetris peugeoti kiruda, samas ei meenu, et ta hiljem fordi väga kirunud oleks.
Sajandialguse sõitjate katselõpus tehtud intervjuud olid palju sisukamad kui tänapäeval, kus kurdetakse rütmi ja valede seadistuste ning rehvide üle. Kas keegi suudaks teha video Loeb, Östberg, Ogier vms "funny moments" ?
muhk
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1965
Liitunud: 01 Mai 2010, 17:59

Re: Meeskonnad testiradadel

Postitus Postitas muhk »

äkki võiks selle vestluse ikka 2014 hooaeg teemasse viia.
testimisega siin juba suht vähe pistmist viimastes postitustes...
Oliver05
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Postitusi: 95
Liitunud: 29 Apr 2005, 22:19
Asukoht: Tallinn

Re: Meeskonnad testiradadel

Postitus Postitas Oliver05 »

MKD
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1659
Liitunud: 08 Veebr 2008, 19:28
Asukoht: Tallinn

Re: Meeskonnad testiradadel

Postitus Postitas MKD »

Kubica tagasi küll midagi ei hoia, ootusärevus aina kasvab :D
Rallijutud ralliblogis.. http://www.rallinaut.ee/ |
soca
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 11133
Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed

Re: Meeskonnad testiradadel

Postitus Postitas soca »

MKD kirjutas:Kubica tagasi küll midagi ei hoia, ootusärevus aina kasvab :D
Tahtsin just sama kirjutada, väga lõbus on tema videosi vaadata, tüüp paneb ikka täiega kogu aeg.

Mads
http://www.youtube.com/watch?v=QX5x7PQolo4
http://www.youtube.com/watch?v=z0KT--w_7m4

Neuville
http://www.youtube.com/watch?v=9X4f8aYk3ng
http://www.youtube.com/watch?v=Mdcj4lexAiw
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
ivar80
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 978
Liitunud: 30 Mai 2007, 10:36
Asukoht: Pärnu

Re: Meeskonnad testiradadel

Postitus Postitas ivar80 »

Kui tuleb Rallivõlur ka, siis võiks olla lisaküsimusena, et millisel kiiruskatsel paneb Kubica katuse :D
Lärri
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1084
Liitunud: 11 Jaan 2012, 20:00

Re: Meeskonnad testiradadel

Postitus Postitas Lärri »

Selle video põhjal ütleks küll, et Hyundai pole alajuhitavusest jagu saanud. Nina pidamise-keeramisega maadleb Neuville päris tõsiselt (eriti hästi näha video teises pooles, kus natuke ka teisi kurve lisaks hairpin-ide jälgitav). Aga see eest saab kõvasti oma käsipduritehnikat lihvida :)
Divine
Rallijumal
Postitusi: 1950
Liitunud: 10 Nov 2012, 11:15

Re: Meeskonnad testiradadel

Postitus Postitas Divine »

Kubica sõitu oli küll hea vaadata, vend üritab igas võimalikus kurvis nii palju kui võimalik sõita F1 stiilis (maksimaalselt väljast kurvi sisse lõigates, ei lase autot libisema, optimaalne sõidustiil=ei kuluta rehvi)
soca
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 11133
Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed

Re: Meeskonnad testiradadel

Postitus Postitas soca »

Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
vaana
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 562
Liitunud: 17 Nov 2012, 13:21

Re: Meeskonnad testiradadel

Postitus Postitas vaana »

Divine kirjutas:Kubica sõitu oli küll hea vaadata, vend üritab igas võimalikus kurvis nii palju kui võimalik sõita F1 stiilis (maksimaalselt väljast kurvi sisse lõigates, ei lase autot libisema, optimaalne sõidustiil=ei kuluta rehvi)
Löebi edu oli paljuski olnud selles, et just kurvi sisenemise kiirus ei pidanud pooldki nii palju andma kui kurvist väljumine! Tuiskad hooga kurvi aga sealt väljumisega võid aega tunduvalt rohkem kaotada.
Nii kuskil ajakirjanduses ralli asjatundjad-eksperdid rääkisid.
Ka Kubica testis on näha kuidas ta mitmed kurvid laseb pikaks, kuna kiirus kurvi sisenedes on liiga suur.
Kurvist väljudes ja õige sõidujoone saavutamine võtab jälle pisut aega mis sadade kurvidega
võib maksma minna sekundeid.

Latvala kurtis omakorda: kurvi pidurdades vajutan mina mitu korda pidurit aga Ogier korra ja sujuvalt.
Seda on näha nii datas kui sõidus. Kiiretes osades olen mina kiirem aga kurvilistel osadel jään Ogierile alla.
Üritan see hooaeg Ogieri tehnikat kasutada, seletas Latvala.
mcwax

Re: Meeskonnad testiradadel

Postitus Postitas mcwax »

See on tõsi-mis tõsi, et pidurdusmaal just liiga palju aega ei võida. Kui kõik kurvid suudad perfektselt läbida, siis on võimalik jah nö. viimase hetke pidurdamisega aega võita, kui aga juba mõni kurv läheb pikaks, siis kurvist väljumisel on sul algkiirus väiksem (ning selle võrra väiksem on see kiirus ka kogu järgneva sirge) - ehk võidad kurvi pidurdades 0,05 sek, kaotad järgmisel sirgel 0,2 sek.

Aga Latvala kommentaari kohta - isiklik mulje on jäänud selline, et kui ühe pidurdusmaa jooksul peab mitu korda pidurdama siis on häda selles, et pole kindlust auto käitumise ja/või pidamise osas. Ja seda lihtsalt "teisel mehelt üle võtta" ju ei saa...
jens
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2077
Liitunud: 02 Aug 2005, 21:50
Asukoht: Tallinn

Re: Meeskonnad testiradadel

Postitus Postitas jens »

mcwax kirjutas: Aga Latvala kommentaari kohta - isiklik mulje on jäänud selline, et kui ühe pidurdusmaa jooksul peab mitu korda pidurdama siis on häda selles, et pole kindlust auto käitumise ja/või pidamise osas. Ja seda lihtsalt "teisel mehelt üle võtta" ju ei saa...
Otse teiselt sõitjalt tõesti midagi üle võtta ei saa, eriti kui tegemist on tunnetusliku asjaga. Oma tunnetust saame vaid ise oma tegevuse läbi täiendada. Teiselt sõitjalt võib saada ehk vaid üldise eesmärgi, kuhu oleks hea välja jõuda.
Vasta