ja ka vanameistrit Delecouri!Reikoh kirjutas:http://www.youtube.com/watch?v=IZjV7fx8Acs
Kindlasti ei tasu Montes ka seda meest alahinnata.
Meeskonnad testiradadel
Moderaatorid: Jaanus, KAIKUL, Strike, Erki, jagr
Re: Meeskonnad testiradadel
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Re: Meeskonnad testiradadel
Kui teel püsib siis kindlasti, eelmise aasta 5. koht on piisav tõestus selleks.Reikoh kirjutas:http://www.youtube.com/watch?v=IZjV7fx8Acs
Kindlasti ei tasu Montes ka seda meest alahinnata.
Champions aren't made in the gyms. Champions are made from something they have deep inside them -a desire, a dream, a vision.
Re: Meeskonnad testiradadel
Hirvoneni puhul ma ei imestaks, kui ta taas sellise "stabiilse poodiuminõudleja" hooajaga hakkama saaks nagu tal Fordiga sageli õnnestus ja ka 2012 Citroeniga. 2010 ja 2013 olid selged ebaõnnestumised. Suurt kiirust ma talt siiski ei eelda - pigem jääb vähemasti VW'de varju.Kolin kirjutas:Ma usun, et tänavu näitab Hirvonen tunduvalt paremat minekut kui eelmine aasta. Selle testi põhjal ei ole midagi võimalik ütelda.
Algaval hooajal hakkavad kokkuvõttes poodiumi pärast heitlema kolm meest Ogier, Latvala ja Hirvonen. Hyundai kiirust ja vastupidavust ei tea. Aga kui kõik ok siis lisandub eelmainitud seltskonda veel ka Neuville.
Citroeni duost ei oska midagi arvata. Meek on väga kiire kui vaid teel püsib. Tänavu saab temalt kindlasti näha vaatemängulisi välja sõite. Östberg tundub selline natuke viripill olema. Kui setup sobib siis on rehvid jamad. Kui rehvid sobivad siis on setup pees. Aga juhul kui mõlemad on super ( rehvid+ setup) siis on rütm kadunud. See on minu arvamus ja nägemus algavast hooajast. Eks paistab kui palju ma hooaja lõpuks eksisin. Loodan, et eksin ja hooaja viimasteks rallideks on tipp terav ja tihe.
Citroen on küll küsitav. Kahtlustada võib, et nende sõitjad hakkavad rahulduma isegi mitte regulaarsete, vaid aeg-ajalt saavutatavate poodiumikohtadega. Aga vähemalt põnev saab olema jälgida. Meeke võib asfaldil päris konkurentsis tegelikult olla. IRC-s oli ta seal mu mälu järgi tugev, Citroen on asfaldil hea ja Ford tavapäraselt asfaldil ei ole hiilanud.
Mu arust Mikkelsen on kuidagi varju jäänud hooaja-eelsetes diskussioonides. Ma ei imestaks, kui mõnelgi rallil tuleb VW kolmikvõit (nagu Citroenil 2003 Monte Carlos täishooaja debüüdil ). Ma ei tea, kas ta suudaks näidata sellist arengut nagu Neuville mullu, aga oleks pettumus, kui tänavu poodiume ei tuleks, arvestades, et ta sõidab hetke võimekaima tehasetiimi ridades. Make or break hooaeg noorele norralasele - ja kas temast on pikas perspektiivis olulist tegijat.
Re: Meeskonnad testiradadel
Monte poodiumi osas ilmselt võib üldse mida-iganes oodata. Kui olud vähegi keerulisemad, siis võib vabalt viletsama masina omanik "üle masina võimete" sõita. Lisaks siis väljasõidud...
Aga Hirvoneni harjumisest Citroeniga... tundub lihtsalt vabanduste otsimine. Kindlasti on mingi harjumise aeg vajalik, kuid tipp-professionaalil ei tohiks selleks kuluda terve aasta (ja enam). Minumeelest oli üks korralik rallimees Grönholm, kes suutis alati võtta antud hetkel sõiduvahendist maksimumi ja pisut enam välja. Vahet pole - mis tootja masinaga tegu. Lihtsalt võttis ja sõitis, ja ei virisenud... kui just roolivõim x rallit järjest üles ei öeldnud
Aga mine tea - kodusema masinaga - äkki näeme Hirvoneni sel hoojala pisut paremast küljest jälle.
Aga Hirvoneni harjumisest Citroeniga... tundub lihtsalt vabanduste otsimine. Kindlasti on mingi harjumise aeg vajalik, kuid tipp-professionaalil ei tohiks selleks kuluda terve aasta (ja enam). Minumeelest oli üks korralik rallimees Grönholm, kes suutis alati võtta antud hetkel sõiduvahendist maksimumi ja pisut enam välja. Vahet pole - mis tootja masinaga tegu. Lihtsalt võttis ja sõitis, ja ei virisenud... kui just roolivõim x rallit järjest üles ei öeldnud
Aga mine tea - kodusema masinaga - äkki näeme Hirvoneni sel hoojala pisut paremast küljest jälle.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Postitusi: 1282
- Liitunud: 03 Apr 2009, 16:21
- Asukoht: Raasiku
Re: Meeskonnad testiradadel
Kui vaadata kuidas Grönholm Peugeot 307 - ga sõitis, siis ta punnitas ikka hirmsasti . Selle autoga ei olnud võimalik kiiresti sõita, ilma liigseid riske võtmata. Märtin ei suutnudki selle autoga ära harjuda.
See võib olla kohatu võrdlus muidugi, sest Citroen on ikkagi kiire auto, mida ei saanud öelda Peugeot 307 - e kohta.
Loodan minagi, et Hirvonen veel näitab korraliku kiirust.
See võib olla kohatu võrdlus muidugi, sest Citroen on ikkagi kiire auto, mida ei saanud öelda Peugeot 307 - e kohta.
Loodan minagi, et Hirvonen veel näitab korraliku kiirust.
Viimati muutis maailmameister, 10 Jaan 2014, 14:09, muudetud 1 kord kokku.
"If you're in a hurry there's no time to lift." Ott Tänak, Rally Poland 2016
-
- Rallifoorum 24/7
- Postitusi: 5165
- Liitunud: 11 Veebr 2010, 13:05
- Asukoht: Tallinn
- Has thanked: 1
- Meeldimisi saanud: 2
Re: Meeskonnad testiradadel
http://www.youtube.com/watch?v=_QsZhME3-uY
307-ga päris head killud Grönholmil, tuli seoses sellega kohe meelde.
307-ga päris head killud Grönholmil, tuli seoses sellega kohe meelde.
Söörlöne!
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Postitusi: 1282
- Liitunud: 03 Apr 2009, 16:21
- Asukoht: Raasiku
Re: Meeskonnad testiradadel
Klassika Peale Grönholmi ei teagi sellist meest, kes julges välja öelda mida ta mõtles. Olgugi, et tiimile see võibolla ei meeldinud
"If you're in a hurry there's no time to lift." Ott Tänak, Rally Poland 2016
Re: Meeskonnad testiradadel
Delecour, Panizzi, jne, tavaliselt kipub erinevalt Grönholmist julgete väljaütlejate karjäär lühikeseks jääma. Kummaline ,et tal lasti aastaid eetris peugeoti kiruda, samas ei meenu, et ta hiljem fordi väga kirunud oleks.maailmameister kirjutas:Klassika Peale Grönholmi ei teagi sellist meest, kes julges välja öelda mida ta mõtles. Olgugi, et tiimile see võibolla ei meeldinud
Sajandialguse sõitjate katselõpus tehtud intervjuud olid palju sisukamad kui tänapäeval, kus kurdetakse rütmi ja valede seadistuste ning rehvide üle. Kas keegi suudaks teha video Loeb, Östberg, Ogier vms "funny moments" ?
Re: Meeskonnad testiradadel
äkki võiks selle vestluse ikka 2014 hooaeg teemasse viia.
testimisega siin juba suht vähe pistmist viimastes postitustes...
testimisega siin juba suht vähe pistmist viimastes postitustes...
Re: Meeskonnad testiradadel
http://www.youtube.com/watch?v=87tmk_mZ_Xw Hirvoneni test
http://www.youtube.com/watch?v=D5vSthK31oM Kubica test
http://www.youtube.com/watch?v=D5vSthK31oM Kubica test
Re: Meeskonnad testiradadel
Kubica tagasi küll midagi ei hoia, ootusärevus aina kasvab
Rallijutud ralliblogis.. http://www.rallinaut.ee/ |
Re: Meeskonnad testiradadel
Tahtsin just sama kirjutada, väga lõbus on tema videosi vaadata, tüüp paneb ikka täiega kogu aeg.MKD kirjutas:Kubica tagasi küll midagi ei hoia, ootusärevus aina kasvab
Mads
http://www.youtube.com/watch?v=QX5x7PQolo4
http://www.youtube.com/watch?v=z0KT--w_7m4
Neuville
http://www.youtube.com/watch?v=9X4f8aYk3ng
http://www.youtube.com/watch?v=Mdcj4lexAiw
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Re: Meeskonnad testiradadel
Kui tuleb Rallivõlur ka, siis võiks olla lisaküsimusena, et millisel kiiruskatsel paneb Kubica katuse
Re: Meeskonnad testiradadel
Selle video põhjal ütleks küll, et Hyundai pole alajuhitavusest jagu saanud. Nina pidamise-keeramisega maadleb Neuville päris tõsiselt (eriti hästi näha video teises pooles, kus natuke ka teisi kurve lisaks hairpin-ide jälgitav). Aga see eest saab kõvasti oma käsipduritehnikat lihvidasoca kirjutas: Neuville
http://www.youtube.com/watch?v=9X4f8aYk3ng
Re: Meeskonnad testiradadel
Kubica sõitu oli küll hea vaadata, vend üritab igas võimalikus kurvis nii palju kui võimalik sõita F1 stiilis (maksimaalselt väljast kurvi sisse lõigates, ei lase autot libisema, optimaalne sõidustiil=ei kuluta rehvi)
Re: Meeskonnad testiradadel
Evans
http://www.youtube.com/watch?v=ORGRJlmiAWg
Bouffier
http://www.youtube.com/watch?v=dHhwbCEmcX0
http://www.youtube.com/watch?v=ORGRJlmiAWg
Bouffier
http://www.youtube.com/watch?v=dHhwbCEmcX0
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Re: Meeskonnad testiradadel
Löebi edu oli paljuski olnud selles, et just kurvi sisenemise kiirus ei pidanud pooldki nii palju andma kui kurvist väljumine! Tuiskad hooga kurvi aga sealt väljumisega võid aega tunduvalt rohkem kaotada.Divine kirjutas:Kubica sõitu oli küll hea vaadata, vend üritab igas võimalikus kurvis nii palju kui võimalik sõita F1 stiilis (maksimaalselt väljast kurvi sisse lõigates, ei lase autot libisema, optimaalne sõidustiil=ei kuluta rehvi)
Nii kuskil ajakirjanduses ralli asjatundjad-eksperdid rääkisid.
Ka Kubica testis on näha kuidas ta mitmed kurvid laseb pikaks, kuna kiirus kurvi sisenedes on liiga suur.
Kurvist väljudes ja õige sõidujoone saavutamine võtab jälle pisut aega mis sadade kurvidega
võib maksma minna sekundeid.
Latvala kurtis omakorda: kurvi pidurdades vajutan mina mitu korda pidurit aga Ogier korra ja sujuvalt.
Seda on näha nii datas kui sõidus. Kiiretes osades olen mina kiirem aga kurvilistel osadel jään Ogierile alla.
Üritan see hooaeg Ogieri tehnikat kasutada, seletas Latvala.
Re: Meeskonnad testiradadel
See on tõsi-mis tõsi, et pidurdusmaal just liiga palju aega ei võida. Kui kõik kurvid suudad perfektselt läbida, siis on võimalik jah nö. viimase hetke pidurdamisega aega võita, kui aga juba mõni kurv läheb pikaks, siis kurvist väljumisel on sul algkiirus väiksem (ning selle võrra väiksem on see kiirus ka kogu järgneva sirge) - ehk võidad kurvi pidurdades 0,05 sek, kaotad järgmisel sirgel 0,2 sek.
Aga Latvala kommentaari kohta - isiklik mulje on jäänud selline, et kui ühe pidurdusmaa jooksul peab mitu korda pidurdama siis on häda selles, et pole kindlust auto käitumise ja/või pidamise osas. Ja seda lihtsalt "teisel mehelt üle võtta" ju ei saa...
Aga Latvala kommentaari kohta - isiklik mulje on jäänud selline, et kui ühe pidurdusmaa jooksul peab mitu korda pidurdama siis on häda selles, et pole kindlust auto käitumise ja/või pidamise osas. Ja seda lihtsalt "teisel mehelt üle võtta" ju ei saa...
Re: Meeskonnad testiradadel
Otse teiselt sõitjalt tõesti midagi üle võtta ei saa, eriti kui tegemist on tunnetusliku asjaga. Oma tunnetust saame vaid ise oma tegevuse läbi täiendada. Teiselt sõitjalt võib saada ehk vaid üldise eesmärgi, kuhu oleks hea välja jõuda.mcwax kirjutas: Aga Latvala kommentaari kohta - isiklik mulje on jäänud selline, et kui ühe pidurdusmaa jooksul peab mitu korda pidurdama siis on häda selles, et pole kindlust auto käitumise ja/või pidamise osas. Ja seda lihtsalt "teisel mehelt üle võtta" ju ei saa...