Kolin kirjutas:Sõitjate punktide järgi. Meenutame aastat 2002 kui Burns kes oli tulnud meitriks liikus subarust Peugeoti ja võttis kaasa number ühe.
Vale. Loe paar postitust eelnevalt...
Tsitaat Wikist
Each driver is assigned a number for the season. The previous season's champion is designated number one, with his team-mate given number 2. Numbers are then assigned in the previous season's constructors' championship order.
Aga kui tiitlivõtja lõpetab karjääri sai vähemalt F1 sarjas eelmise hooaja võitjatiim numbrid 0 ja 2. Siis saaks Hirvonen 0 ja Sordo 2. Ja Loeb 1 neil rallidel kui osaleb. Kuigi 2006 kui Loeb hooaja lõpus vigastatud sõitis autoga 1 teda asendanud Mcrae ja Xavier Pons.
raulito kirjutas:Aga kui tiitlivõtja lõpetab karjääri sai vähemalt F1 sarjas eelmise hooaja võitjatiim numbrid 0 ja 2. Siis saaks Hirvonen 0 ja Sordo 2. Ja Loeb 1 neil rallidel kui osaleb. Kuigi 2006 kui Loeb hooaja lõpus vigastatud sõitis autoga 1 teda asendanud Mcrae ja Xavier Pons.
Ma arvan, et see "0" numbri teooria küll paika ei pea. See on ju ikkagi ralli ja numbril "0" on juba oma kindel tähendus. Kujutage nüüd endale ette olukorda, et "null-autoga" võetakse rallivõit
Eks see numbritejagamine saab Fiale keeruline olema. M-Sport saab tõenäoliselt väiksemad numbrid autodele sest kui meenutada näiteks hooaega 2007 siis Kronos(Loebi võistkond) kes 2006 edestas kokkuvõttes Subarut siis 2007 oli Kronose tiim 6 ja 6 ning Subaru 7ja 8. Aga noh pole ju teada mis mahus M-sport üldse osaleb
Hello everyone.. There seems to be a lot of talk about me retiring via pieces of quotes being compressed in to numerous articles around the web. I wish things moved more quickly, but they do not. Of course my full interest is to be in the WRC and the works seat at M-Sport, but these things take time. We're attempting to figure things out from both sides. IF for some reason nothing happens with this, then I do have other plans, and those plans will have me competing behind the wheel of a race car. Thank you for your concern, and I will keep you updated. I will never stop competing within Motorsports. That's a combination of my passion, and your support!
Intervjuu Sander Pärnaga, kes võtab kokku enda hooaja ning mainib, et järgmisel aastal tahaks MM rallidel osaleda WRC 2 või JWRC klassis (sp. tundus wrc / mm teema sobivam, kui eesti autoralli alafoorum)
Niipalju veel, et WTCC suur juht ja õpetaja Marcello Lotti on valmis WTCC-s nelikvedu lubama, peaasi, et Subaru tuleks. Tulevad miskipärast meelde 1990te keskpaiga Supertouringu hiilgeajad, kus 1996 Audi võitis kõik, mis annab (BTCC, Saksa STW, Itaalia, Hispaania, LAV, Austraalia jm meistrikad) ja pärast seda 4x4 keelati...(Audi ainuke, kes oskas seda võistluskõlbulikuks teha...).
WTCC-s niipalju, et 2013 on seal vist kaks tehasetiimi. Honda ja Lada...
mrali kirjutas:Niipalju veel, et WTCC suur juht ja õpetaja Marcello Lotti on valmis WTCC-s nelikvedu lubama, peaasi, et Subaru tuleks. Tulevad miskipärast meelde 1990te keskpaiga Supertouringu hiilgeajad, kus 1996 Audi võitis kõik, mis annab (BTCC, Saksa STW, Itaalia, Hispaania, LAV, Austraalia jm meistrikad) ja pärast seda 4x4 keelati...(Audi ainuke, kes oskas seda võistluskõlbulikuks teha...).
WTCC-s niipalju, et 2013 on seal vist kaks tehasetiimi. Honda ja Lada...
Pisut offtopicut aga enne Audit suutis väga võistluskõlbuliku nelikveoga Alfa Romeo turismisarjades osaleda.