WRC Evolved

CMR2, CMR3, WRC II Extreme...jne

Moderaatorid: Jaanus, Sparco, Strike, Erki, Sport, Heix, Krusa

Vasta
kiilakass
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1902
Liitunud: 02 Okt 2005, 08:26
Asukoht: Good Morning
Kontakt:

Postitus Postitas kiilakass »

super hea töö strike
Matthiew
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 623
Liitunud: 16 Nov 2005, 13:52
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Matthiew »

Burns kirjutas:
Matthiew kirjutas:selline kysimus et kas teil hakkab ka vahel pult kiskuma kui te seda mängite ve?
Mis mõttes kiskuma?????
selles suhtes kiskuma et ise keerab yhele või teisele poole auto?
lõpuks töötasin välja et kui lykata paremat joysticki vastaspoole sellest suunast kuhu auto kisub siis sõidab jälle sirgelt aga samas pole varem tähele pand et ta teiste mängudega ka kisuks? mõtlesin lihtsalt et kas mu puldid on mõlemad vigased või on see ka mängu viga
Burns
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1968
Liitunud: 31 Okt 2004, 12:29
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Burns »

Matthiew kirjutas:
Burns kirjutas:
Matthiew kirjutas:selline kysimus et kas teil hakkab ka vahel pult kiskuma kui te seda mängite ve?
Mis mõttes kiskuma?????
selles suhtes kiskuma et ise keerab yhele või teisele poole auto?
lõpuks töötasin välja et kui lykata paremat joysticki vastaspoole sellest suunast kuhu auto kisub siis sõidab jälle sirgelt aga samas pole varem tähele pand et ta teiste mängudega ka kisuks? mõtlesin lihtsalt et kas mu puldid on mõlemad vigased või on see ka mängu viga
Mul endal ka see viga esinenud ja kusjuures ka ainult viimaste WRC mängudega. Siis annan paar pauku puldi pihta ja jälle on ok. Nagu paremale kisub eriti kohe. Muidugi võib see ka puldi viga olla aga miks siis ainulr WRC mängudega.
Diagnoos- Rallisõltlane
Jokercom
V järgu kommentaator
V järgu kommentaator
Postitusi: 51
Liitunud: 06 Nov 2005, 22:34
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Jokercom »

õnne võitjatele ja nael kummi kõigile
Strike
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5918
Liitunud: 06 Juun 2003, 11:58
Meeldimisi saanud: 2

Postitus Postitas Strike »

P.S Kõik WRC:Evoled RF meistrikate osalejad. Palun saata laupäeva jooksul selle piloodi nimi, kes teie arvates Mehhiko ralli Rallistaar koos väikese kommentaariga, et miks just tema. Palun saatke see nimi ja kommentaar minule RF privaatsõnumina.

Tänud ette,
Strike
Proud supporter of Angry Duck

Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
andro
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 259
Liitunud: 21 Okt 2005, 11:50
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas andro »

Burns kirjutas:
Matthiew kirjutas:
Burns kirjutas: Mis mõttes kiskuma?????
selles suhtes kiskuma et ise keerab yhele või teisele poole auto?
lõpuks töötasin välja...
Mul endal ka see viga esinenud ja kusjuures ...
Mul oli samamoodi enne kui pult katki läks, uue puldiga pole seda viga enam olnud - siit vist võib järeldada, et varsti pult õhtal :cry:
Strike
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5918
Liitunud: 06 Juun 2003, 11:58
Meeldimisi saanud: 2

Postitus Postitas Strike »

Kas siis ainult kuus võistlejat avaldavadki arvamust Rallistaari valimisel?
Tundub, et see suht mõtetu üritus ja pingutus korraldaja poolt. Peab siis vist ikka ise hakkama edasi seda valikut tegema. Rallistaari valikul võivad osaleda kõik RFC osalejad, ka need kes Mehhikos ei startinud.
Proud supporter of Angry Duck

Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Burns
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1968
Liitunud: 31 Okt 2004, 12:29
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Burns »

Strike kirjutas:Kas siis ainult kuus võistlejat avaldavadki arvamust Rallistaari valimisel?
Tundub, et see suht mõtetu üritus ja pingutus korraldaja poolt. Peab siis vist ikka ise hakkama edasi seda valikut tegema. Rallistaari valikul võivad osaleda kõik RFC osalejad, ka need kes Mehhikos ei startinud.
Rahvas avaldage siis arvamust, huvitav kui see teema välja käidi siis olid küll kõik selle poolt :?
Diagnoos- Rallisõltlane
Jokercom
V järgu kommentaator
V järgu kommentaator
Postitusi: 51
Liitunud: 06 Nov 2005, 22:34
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Jokercom »

oma arvamus saadetud
kiilakass
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1902
Liitunud: 02 Okt 2005, 08:26
Asukoht: Good Morning
Kontakt:

Postitus Postitas kiilakass »

a see teie puldi värk kui te analogiga soidate siis vajutaga korra analogide vahel olevat nuppu peaks korda minema
Burns
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1968
Liitunud: 31 Okt 2004, 12:29
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Burns »

Strike, kas jõuad täna veel Mehhiko ralli kokkuvõtte ülesse panna. Ma veel täna saan netis olla ja siis paar päeva ei jõua, oleks seda hea tööl lugeda :lol: :lol:
Diagnoos- Rallisõltlane
Strike
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5918
Liitunud: 06 Juun 2003, 11:58
Meeldimisi saanud: 2

Postitus Postitas Strike »

Kokkuvõte peaks saama valmis homme õhtuks. Ehk siis teisipäeval on see RF kõigile lugemiseks.
Proud supporter of Angry Duck

Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Krusa
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 3057
Liitunud: 19 Juul 2005, 21:29
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Krusa »

Puldi ja auto kiskumist kuulen esimest korda. Siiani olen hoidunud puldi loopimisest vmt, aga see puruks murdmine on kohati viimase piiri peal olnud :roll:
Matthiew
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 623
Liitunud: 16 Nov 2005, 13:52
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Matthiew »

ega ma ka oma pulti loobi. mina hoolitsen jumala hästi aga kui pult peaks veic katki olema on see venna süü niikuinii
aix
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 4810
Liitunud: 10 Veebr 2003, 22:47
Asukoht: Tallinn
Meeldimisi saanud: 1
Kontakt:

Postitus Postitas aix »

Niisiis juhtus selline asi, et mäng kiilus kinni siis kui hakkas loudima profiili.
Vahetasin mängu, kuid abit ei miskit. Lõpuks selgus, et mälukaart kas andis otsad või sai täis.
Deliitisin kaardi pealt evolvedi ja ennäe hakkas tööle mäng. See tähendab aga seda, et kõik on nullis ja vaja taas otsast alata.
Oeh. Ega minu elu pole ka kerge.
Strike
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5918
Liitunud: 06 Juun 2003, 11:58
Meeldimisi saanud: 2

Postitus Postitas Strike »

WRC:Evolved Rallifoorum Challenge hooaeg jätkus Mehhiko kuuma päikese all.
Tegu oli hooaja esimese kruusaralliga.

Enne rallit toimunud testikatsel näitas kõige kiiremat minekut, sellele hooajal juba kaks esimest rallit võitnud Puma Ford Motorsport sõitja Strike.

Rally Mexico shakedown:

1. Strike Pilt 03:08,76
2. Krusa Pilt 03:10,52 +00:01,76
3. Andro Pilt 03:15,14 +00:06,38
4. Matthiew Pilt 03:20,98 +00:12,22
5. Erry Pilt 03:24,28 +00:15,52
6. Kambu Pilt 03:25,98 +00:17,22
7. Kait Pilt 03:26,58 +00:17,82
8. QJU2 Pilt 03:26,88 +00:18,12
9. Heix Pilt 03:38,16 +00:29,40


RFC Mehhiko ralli varasemad võitjad:

WRC4 Burns (Skoda Fabia WRC)


RFC liidrina asus Mehhikos starti erameeskonna Puma Ford Motorspot värve esindav Strike.
Strike sõnas peale testikatset:” Tunne enne rallit on väga hea ja korralik seade meeskonna mõlemale autole on leitud. Hooaeg on alanud võrratult ja miks mitte proovida siin rallil hat-tricki.
Loodan, et ka meeskonna teine piloot Sparco on konkurentsis tagasi ja pääseme tehnilistest probleemidest.
Kindlasti loodan kõigile võistlejatele selleks ralliks edu ning üritan võidelda viimase meetrini ka selle ralli võidu eest.”

Testikatse teise aja sai Fordi tehasemeeskonna sõitja Krusa, kes sõnas enne rallit:”Oleme meeskonna teise piloodi Kaitiga viibinud palju koos testidel enne rallit ja üritame sellel rallil peatada Strike ülemvõimu. Seega loodan, et suudan selle ralli võita ja liidriga punktivahet vähendada.”

Mehhiko rallile oli registreerunud kokku 24 sõitjat ja 9 meeskonda. Neist kolm erameeskonda. Uue meeskonna värve oli esindamas Ants Kints, kes sõitis Mehhikos Red Bull Skoda Motrosport värvides. Hooaja avastardi tegi RFC kogenud piloot Aix. Aix on selleks aastaks kolinud Skoda tehasemeeskonda ja üritab kindlasti saada hooaja jooksul ka mõne võidu nagu seda ka eelnevatel hooaegadel, ning lõpuks oli ka stardis Fordi kolmas sõitja Adi007 keda meeskond on juba ammu oodanud rajale. Samuti oli Citroeni erameeskonna Kronos värve esindamas uus piloot Vidrik.

Rallile startis ja ka finisheeris kokku 17 ekipaazi.

SS1 El Cubilete:

Ralli algas kõige pikema katsega. Tegu oli selle sama katsega mida sõitjad läbisid ka shakedowni ajal.
Kuna rajale starditi punktide järjestuses siis esimesena Mehhiko libedale kruusale startis Strike ja Ford.
Kui Strike enne rallit oli öelnud, et nad on leidnud autole õige seade, siis seda tõestas ka ekipaazi SS1 aeg. Katse läbiti üle nelja sekundi kiiremini kui seda oli tehtud testikatsel.
Olgu juba ette öeldud, et seda aega ei suutnud tagant tulijatest üle sõita mitte keegi.
Peale katset sõnas Strike:”Kõik klappis katsel ideaalselt ja oleme väga rahul ajaga. Korralik algus rallile on tehtud, loodame nüüd edaspidi vigu vältida ja jätkata heas tempos.”
Teise ajaga jõudis finishise ka MM arvestuses teist kohta hoidev ja eelmise aasta Mehhiko ralli võitu kaitsev Burns. Burns sõnas peale katset:”Tegime natuke vale rehvivaliku ja mõned katse osad olid sellepärast libedad, kuid samas tunnistas Burns, et Strike on taas alustanud uskumatult kiirelt.”
SS1 esimesed 7 ekipaazi mahtusid natuke vähem, kuid seitsme sekundi sisse. Eriti võimsalt olid alustanud Fordi sõitjad kelle neli sõitjat olid kõik kuue hulgas.
Väga hästi oli rallit alustanud Skoda Red Bull värve esindav Ants Kints, kellele ralli avakatselt neljas aeg.
Katse kümnenda ajaga saabus finishise Citroeni sõitja Andro, kes oli katsel spinnanud, kuid hoolimata sellest ütles mees, et kavatseb sellel rallil kindlasti avada oma hooaja punktiarve.

SS2 Otates:

Ralli teine kiiruskatse oli ralli kõige lühem ja oli sõitjatele sprindi mõõtu katsega,
Kuid seda katset ei saanud siiski alahinnata, sest see oli väga kiire ja paljude ohtlike hüpete ja kurvidega.
Katsel andis tõsise tormihoiatuse järelejäänud katseteks Fordi tehasemeeskonna piloot Krusa.
Katsevõit tähendas seda, et Krusa küll säilitas ABS arvestuses kolmanda koha, kuid hingas juba liidritele kuklase. Peale katset sõnas Krusa:”See katse õnnestus täpselt nii nagu seda soovisin. Vältisin vigu ja teadsin, et kui siin katsel kõik õnnestub oleme kiired ja võtame liidritelt aega tagasi.”
Katse teise aja sai kirja Sparco, kes kaotas Krusale sellel katsel 0,86 sekundit ja meeskonna esisõitja Strike sai kirja kolmanda tulemuse. Krusast maas 1,1 sekundit.
Seega kuulus see katse Fordile. Katsel koguni kolmikvõit.
Kui avakatsel oli eksinud Citroeni sõitja Andro, siis teisel katsel välja sõidetud hiilgav neljas tulemus kergitas Andro ABS arvestuse kümnendalt kohalt, seitsmendaks.
Veel mahtusid katsel kaheksa parema hulka Fordi piloot Kait (5), Burns (6), Jokercom (7) ja Ants Kints (8 ).
Katsel eksis kiiruse valikuga Citroeni piloot Heix ja tulemuseks ABS arvetuse seitsmenda koha kaotus ja kukkumine kümnendaks.
Katsel tegi spinni ka Mitsu tehasesõitja QJU2, kes peale SS2 asus ABS arvestuse üheteistkümnendal kohal.

SS3 La Esperanza:

Esimese ringi viimane kiiruskatse sõideti väga keerulisel ja tehnilisel katsel.
Juba teist katset saabus parima katseajaga finishise Fordi sõitja Krusa.
Ja samuti ka juba teist katset järjest oli katse esimesed kolm kohta vallutanud Fordi sõitjad.
See mida tegid Fordi sõitjad katsel tundus ebareaalne. Kõik kolm sõitjat mahtusid vaid 0,24 sekundi sisse. Katsel neljanda aja saanud Burns kaotas SS võitjale juba veidi rohkem, kui kaks sekundit.
Esimese ringi viimase katse kaheksanda ajaga saabus finishise eelneval kahel rallil punktidel lõpetanud Girlpower. Peale LEG1 lõppu sõnas Girlpower:” Liidrid liiguvad ees ikka hullu tempoga. Seekord ei suuda pakkuda nii head konkurentsi, kui varasematel rallidel, kuid kindlasti üritan ka sellelt rallilt mõne punkti lisaks saada. Samas sunnib see rohkem teste tegema tulevaste rallide tarvis ja küll ma ka selle poodiumi varsti saan.”
Katsel tundus, et oli peaaegu kõigil probleeme mööda saamisega viimases splitis seisva katkestanud masinaga. Õnneks ikkagi õnnestus kuidagi kõigil võistlejatel mööduda sellest masinast ja eks saab näha mida kohtunikud selleks ette võtavad, et midagi taolist sellel rallil enam ei korduks.
Kõige õnnetumalt käis TOP8 sõitjatest käsi Skoda Red Bull sõitjal Ants Kints. Meeskond sõitis katse keskel teelt välja ja katse lõpus vastu äsja mainitud katkestanud autot. Tulemuseks katse alles üheteistkümnes aeg ja langemine viiendalt kohalt seitsmendaks.
Mööda kerkisid Kait (Ford) ja Andro (Citroen).

Esimese ringi lõpp seega nägi välja ABS arvestuse järgmine. 1.Strike, 2.Krusa, 3.Sparco.

Sõitjate kommentaare:

Strike:”Ralli esimene katse õnnestus ideaalselt, kuid peale seda olen teinud mõned väiksed vead ja lasknud Krusa juba päris lähedale. Loodan kohe hommikul uuesti rünnata ja vahe enne otsustavad kuuendat katset turvaliseks sõita, et see läbida ilma riskideta.”

Krusa:”Oleme leidnud hea sõidurütmi ja üritan nüüd ka järgmise ringiga võita mõne kiiruskatse ja loodan, et Strike mõnel katsel eksiks, ning siis on võimalus ka võiduks.”

Sparco:”Olen oma sõiduga rohkem kui rahul. Suutsime viimase katse hea ajaga mööduda ka ees olnud Burnsist. Kuigi vahe on minimaale üritan kuuenda katse lõpuks kindlustada Fordile kolmikvõidu.”

Burns:” Kõik on siin rallil veel lahtine. Ainsana on väikese edu teiste ees endale saanud Strike. Tundub, et kui Strikel kõik klapib ja ta vigu ei tee on ta teiste jaoks püüdmatult eest läinud, kuid kohad 2-4 on ikka veel väga väikeste vahedega ja tõsine heitlus kestab kuni lõpuni.”

Esimese ringi lõpetasid veel TOP8 hulgas: Kait (5), Andro (6), Ants Kints (7), Heix (8 ).
Üheksandana lõpetas esimese ringi Girlpower keda lahutas punktikohast vaid 0,3 sekundit.
Kohtadele kümme kuni kaksteist käis tihe rebimine kolme sõitja vahel. Jokercom (Citroen), QJU2 (Mitsubishi) ja Reiman (Peugeot). Nende omavaheline vahe oli kõigest 1,7 sekundit.
Kohtadel 13-17 olid esimese ringi lõpuks järgnevad sõitjad: Aix (13), Adi007 (14), Tom (15), Kiilakass (16), Vidrik (17).

SS4 El Cubilete1:

Teise võistluspäeva hommikul startisid autod tagurpidi järjestuses, mis tähendas, et rajale esimesena läks eelmise päeva 17ndal kohal lõpetanu ja selleks oli Kronose värve esindav Vidrik.
Vidrik sõidab alles hooaja ja karjääri esimest RFC rallit seega ei looda meeskond veel temalt häid tulemusi, vaid autoga tutvumist ja legendi klappima saamist.
Katselt küll viimane tulemus, kuid iga läbitud kilomeeter on kullaväärtusega ja kogemus hindamatu.
Eks ole ju nii alustanud kõik RFC piloodid.
Kui eelmise päeva lõpus oli Girlpower lootnud ka sellel rallil mõned punktid võtta siis Citroeni piloodi Heix väljasõit SS4 tähendas seda, et Girlpower oli nüüd kaheksandal kohal ja kinni ühes punktis.
Heix kukkus koguni kümnendaks ja lasi endast mööda meeskonnakaaslase Jokercomi.
Katse seitsmenda aja sõitis välja Ants Kints. Kui eelneval katsel oli olnud tegu väljasõiduga ja katkestajaga kokkupõrkega, siis seekord purunes rehv ja katse lõpuni tuldi veljel.
Kogu ralli TOP6 katseaegu sõitnud Kait jätkas ka SS4 samas tempos. Tulemuselt katse viies aeg ja sama koht ka ABS arvestuses.
Katse neljanda ajaga kaotas kolmanda koha Burnsile (katsel teine) Sparco.
Nüüd oli vahe nende kahe sõitja vahel kõigest 1,4 sekundit, kuid hea uudis Burnsile oli see, et vahe teisel kohal oleva Krusaga oli nüüd kõigest sekund.
Teise ringi esimene katsevõit läks Strikele.
Strike sõnas peale katset:”Õnneks sobis ka seekord sellele katsel kõik ideaalselt ja seatud eesmärk rünnata just sellel katse õnnestus ideaalselt. Nüüd on mu edu teise kohaga veidi üle viie sekundi, mis tähendab, et võin sõita nüüd natuke kindlamalt”.

SS5 Otates1:

Ralli viies katse viis taas meeskonnad „sprindi rajale”. Esimesel ringil oli selle katse võitnud mäletavast Krusa ja kolmikvõidu saanud Ford.
Katse kolmeteistkümnenda aja sai kirja Skoda tehasesõitja Aix. Piloot oli katse lõpus väga vihane:”Katsel jäid ette koguni kolm katkestajat ja keegi oli hooletult jälginud oma koeri ja, et vältida otsasõitu nendega, pidime pidurdama kuuenda käigu hoo peaaegu nulli.”
Katsel sõitis teelt välja ja tekitas tõsiseid vigastusi masinale Citroeni sõitja Andro.
Tulemuseks katse kaheteistkümnes aeg ja kukkumine ABS arvestuse seitsmendaks.
Millegi uskumatu ja ajaloolisega RFC ajaloos said hakkama, aga Fordi sõitjad.
Kui SS2 näitas, et see katse sobib Fordile, siis SS5 tõestas seda veel rohkem.
Tulemuseks Fordi sõitjate nelikvõit.
Katse võitja Strike sõnas peale katset:”Mul oli terve katse ülevaade olemas meeskonna poolt teiste sõitjate splittidest, kuid lõpus läks ikka see päris napikaks. Üli hea meel oli näha katse lõpus koguni nelja Fordi sõitja nime tipus. See tõestab, et Ford on ka kruusal hea ja kiire, ning annab hooajaks hea võimaluse võidelda ka edaspidi võitude eest.”
Katse teise aja sai Kait, kolmanda Krusa ja neljanda Sparco.
Kuna Burns oli sellel katsel alles kaheksas, tähendas see seda, et Sparco kerkis taas kolmandaks ja nüüd lahutas neid kahte sõitjat enne otsustavad kuuendat katset vaid 0,6 sekundit.

SS6 La Esperanza1:

Enne viimase katse starti olid paljud sõitjad kommentaarides öelnud, et Strike on taaskord teistele püüdmatult eest läinud ja tuleb leppida kohtadega 2-8 ning võidelda punktide eest.
Esimesena saabus finishise RFC debüüdi teinud Vidrik. Mees ise sõnas peale rallit, et kuigi kaotust kogunes võitjale üle minuti on siit hea jätkata tuleviku silmas pidades ja ainult kiiremaks muutuda.
16ndana saabus finishise Adi 007 ja 15ndana Kiilakass.
Kui Rootsis oli Kiilakass saanud ralli lõpuks hooaja esimese punkti, siis sellele rallil jäi punktikoht 44 sekundi kaugusele.
Mitsubishi esisõitja Tom ralli alles 14nes ja SS6 viimane aeg polnud kindlasti see mida Rootsi ralli kolmanda koha omanik ning rallistaar siit lootnud oleks. Piloot oli enda sõidu peale nii kuri peale rallit, et keeldus igasugustest kommentaaridest. Kaardilugeja sõnul ei õnnestunud nendel sellel rallil midagi nii nagu tahtnuks, kuid lubas, et juba Uus-Meremaal on nad jälle punktidel tagasi.
Hooaja esimese ralli ja esimese stardi Skoda roolis lõpetas Aix 13ndal kohal.
Peugeoti piloot Reiman lõpetas hooaja teise ralli 12nda kohaga. See on koguni viis kohta kõrgemal kui seda Rootsis ja, kui Rootsis kogunes kaotus liidrile üle minuti, siis seekord kogunes kaotust liidrile 52 sekundit. Seega tubli edasiminek ja arvan, et paari ralli pärast on Reiman juba teeninud RFC esimesed punktid.
11ndana jõudis ralli lõppu ekipaaz nr.12 QJU2 ja Mitsubishi Lancer WRC.
QJU2 oli lõpetanud hooaja kaks esimest rallit 13ndal kohal seega oldi nüüd koguni kaks kohta paremad ja punktist jäi lahutama 11 sekundit.
10ndana lõpetas ralli Heix, kes viimased kaks katset sõitis kindla peale, kuid tundub ,et see taktika seekord punkte juurde ei toonud. Kindlasti üritab Heix taas punktidel olla Uus-Meremaal.
Esimesena jäi punktidest ilma Citroeni sõitja Jokercom. Viimasest punktikohast jäi puudu vaid 5 sekundit.
Kõige pettunum punkti saaja oli kindlasti Ants Kints. Enne SS6 starti oli meeskond kuues, kuid kuuenda katse ebaõnn ja suur ajakaotus kukutas meeskonna kuuendalt kohalt kaheksandaks.
Seitsmendana lõpetas ralli Girlpower kellele see oli juba hooaja kolmas ralli, kus punkte saada.
Selline stabiilsus on hämmastav ja seda kõike esimesel hooajal. Edu edaspidiseks.
Ralli lõpus oli üks õnnelikuma näoga piloote kindlasti Andro. Hooaja esimesed punktid ja karjääri kõrgeim kuues koht oli just see mille järgi oli meeskond Mehhikose tulnud.
Viie hulgas esimene Ford oli Kait. Kogu ralli stabiilselt häid katseaegu sõitnud piloot sai kirja hooaja esimesed punktid ja WRC karjääri kõrgeima koha.
Neljandana lõpetas ralli Subaru sõitja Burns. Valitsev meister ja Mehhiko ralli eelmise hooaja võitja ei suutnud viimasel katsel olla piisavalt kiire ja seega jagus seekord poodiumile ainult automark Ford ja nende piloodid.
Hooaja parima tulemuse ja ralli kolmanda koha sai Puma Ford Motorport sõitja Sparco.
Mehe enda kommentaar peale rallit oli järgnev:”Uskumatu, et suutsin nii ruttu kohaneda uue meeskonnaga ja poodiumi koht teeb alati suurt rõõmu. Samuti teeb veel rõõmu, et suutsin viimase katse võita ja meeskond sai poodiumile mõlemad piloodid.”
Teiseks tuli rallil Krusa. Võitjale kaotust veidi üle viie sekundi.
Kui siiani oli Krusa parim WRC tulemus Rootsi ralli neljas koht, siis seekord võitis Krusa karjääri kaks esimest WRC kiiruskatset ja lõpetas esimest korda karjääri jooksul WRC arvestuses nii kõrgel, kui teisel kohal.
Peale rallit sõnas Krusa:”Hea meel on, et suutsin pakkuda nii kõva konkurentsi Strikele ja teistele sõitjatele. Õnnitlen Strike hooaja kolmanda võidu puhul, kuid luban, et Uus-Meremaal võitlen juba tõsiselt ralli võidu nimel. Nii, et kui ta ka seal plaanib võita, peab ta algul saama jagu minust.”
Viimase katse finishise oli saabunud ka ralli võitja Strike.
Suur oli Strike imestus kui ta nägi, et taas oli katse esimesed neli aega välja sõitnud Fordi sõitjad.
Üldse mahtusid viimasel katsel kuus pilooti 0,74 sekundi sisse.
Strike esimesena olid õnnitlemas Krusa ja Sparco. Sparco kinkis meeskonna kaaslasele kaabu.
See kinnitas seda, et Strike oli saanud hakkama millegi enneolematuga. RFC ajaloos pole keegi suutnud enne võita kolme rallit järjest.
Strike sõnas finishis:”Uskumatu mida ma see hooaeg olen suutnud uues meeskonnas korda saata. Kui keegi öelnuks mulle enne hooaja algust, et juhin peale Mehhikot täiseduga ja teen hat-tricki siis oleksin ta arvatavast välja naernud, sest sellel hooajal on konkurents väga tihe ja võitmine väga raske. Tänan ka meeskonna kaaslast ja teisi Fordi sõitjaid suurepärase sõidu eest ja konkurentsi eest. Samuti tänan taaskord mehaanikuid, kes tegid hoolduses super tööd ja masin töötas terve ralli aja laitmatult. Uus-Meremaale on hea startida RFC liidrina ning kindlasti üritan parandada eelmise aasta ebaõnnestunud kaheksandat kohta.”

Ralli TOP 8 järjestus peale SS6 oli järgnev:

1.Strike Pilt 15:31,32
2.Krusa Pilt 15:37,02 +00:05,70
3.Sparco Pilt 15:39,56 +00:08,24
4.Burns Pilt 15:40,52 +00:09,20
5.Kait Pilt 15:49,72 +00:18,40
6.Andro Pilt 15:59,60 +00:28,28
7.Girlpower Pilt 16:05,86 +00:34,54
8.Ants Kints Pilt 16:08,82 +00:37,50

Mehhiko ralli poodiumile kerkisid: 1.Strike (Ford), 2.Krusa (Ford), 3.Sparco (Ford).

RFC liidrina lahkub ka Mehhikost Strike.

Tootjate punktitabelis sai kõige rohkem punkte kolmandat rallit järjest Puma Ford Motorsport.

Tootjate punktid jagunesid Mehhikos järgnevalt:

1.PiltPuma-Ford Motorsport M 16
2.PiltFord BP Rallye Sport M 12
3.PiltSubaru World Rally Team P 5
4.PiltCitroen Motorsport M 3
5.PiltKronos Racing M 2
6.PiltRed Bull Skoda Racing M 1

Tootjatest ei saanud punkte Mitsubishi, Peugeot ja Skoda.

Katsevõite jagus seekord kolmele sõitjale: Strike (3), Krusa (2), Sparco (1).

SS All-Star selle rallil nägi välja järgnev:

SS1 03:04,40 Strike
SS2 01:38,26 Krusa
SS3 03:01,84 Krusa
SS4 03:04,72 Strike
SS5 01:37,62 Strike
SS6 03:03,00 Sparco

Total: 15:29,84

RFC rallistaari auhind läheb seekord pilootide hääletuse tulemusena Puma Ford Motorsport piloodile Strike. Strike tegi RFC ajalugu ja on nüüd võitnud järjest hooaja kolm esimest rallit.
RFC ajaloos pole keegi enne suutnud teha Hat-Tricki.
Strike ise ütles rallistaari auhinda vastu võttes, et tema annaks selle auhinna hoopis Fordi meeskonnale, sest samuti pole RFC ajaloos enne olnud poodiumil kolm sama margi masinat.

Hooaja neljas ralli viib meeskonnad maakera teisele poolele.
Ralli toimub Uus-Meremaal, kus lisaks maalilisele loodusele on uskumatult kiired kruusateed ja seal võib üks viga tähendada kukkumist punktidelt, kuna enamus ajast on seal rallil FLAT OUT!
Eelmise aasta Uus-Meremaa võitu asub kaitsma eelmisel hooajal Fordi värvides ülekaaluka võidu võtnud, kuid sellele aastal Red Bull Skoda meeskonnas sõitev Ants Kints.
Edu kõigile testidel ja järgmisel rallil.

FLAT-OUT
Strike
Viimati muutis Strike, 21 Veebr 2006, 09:06, muudetud 1 kord kokku.
Proud supporter of Angry Duck

Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Sparco
Hooaja Kaval Ants
Hooaja Kaval Ants
Postitusi: 1232
Liitunud: 28 Veebr 2003, 14:23
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Sparco »

Järjekordselt üks tõeliselt hea kokkuvõte Strike! Näeme U-M.
Matthiew
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 623
Liitunud: 16 Nov 2005, 13:52
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Matthiew »

tõesti hea aga peaks ikkagi ära märkima yhe väikse vea, mis mu (võibolla ka teised) alguses segadusse ajas. nimelt on ss3 eelviimases lõigus kirjas selline asi:

Kohtadele kümme kuni kaksteist käis tihe rebimine kolme sõitja vahel. Jokercom (Citroen), QJU2 (Mitsubishi) ja Reiman (Skoda). Nende omavaheline vahe oli kõigest 1,7 sekundit.

aga Reiman peaks ju peugeot's sõitma. lihtsalt mõtlesin et märgin igaksjuhuks ära.
Strike
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5918
Liitunud: 06 Juun 2003, 11:58
Meeldimisi saanud: 2

Postitus Postitas Strike »

Matthiew kirjutas:tõesti hea aga peaks ikkagi ära märkima yhe väikse vea, mis mu (võibolla ka teised) alguses segadusse ajas. nimelt on ss3 eelviimases lõigus kirjas selline asi:

Kohtadele kümme kuni kaksteist käis tihe rebimine kolme sõitja vahel. Jokercom (Citroen), QJU2 (Mitsubishi) ja Reiman (Skoda). Nende omavaheline vahe oli kõigest 1,7 sekundit.

aga Reiman peaks ju peugeot's sõitma. lihtsalt mõtlesin et märgin igaksjuhuks ära.
Hea tähelepanek. Tänud, nüüd see muudetud.
Proud supporter of Angry Duck

Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Heix
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1654
Liitunud: 20 Okt 2005, 15:37
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Heix »

Taaskord müts maha Strike-i ees. Suurepärane kokkuvõte :)
Vasta