FIA WTCC 2005

BTCC, DTM, STCC...jne

Moderaatorid: Jaanus, Strike, mrali

mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Paar sõna ka Valencia sõidust.
Kui enne sõitu arvasin,et ülihästi istub see rada Alfadele,siis selles eksisin.Samamoodi Alfa mehed tunnistasid juba kvali järel,et seoses mõningaste muutustega rajal (äärekivid jne) on nad hädas,kuna ei osanud sellega arvestada.
Esimeses sõidus tõi Gene endale ja Seat Leonile esimese võidu ETCC-s/WTCC-s.Teine D.Müller,kolmas Terting ja neljas Priaulx.Ainus Alfa lõpus punktidel Giovanardi (6.) ja ka Larini tõi 7.koha Chevyle.Sõidu alguses oli rüselemist päris kõvasti:kõigepealt sõitis Farfus Huffi rajalt välja ja lõhkus ka oma autot,seejärel pani Thommo piirdesse,mingi era-bemm sõitis Funke välja ning Klenke pani kah päris tugeva löögiga müüri.Lõpufaasis oli äge jagelemine Tarquini vs Garcia,kus mitu kurvi järjest pandi külg küljes.Garcia käis lõpuks põllul,Tarquini sai manöövri eest 30-sekundise penalti.Rydell katkestas tehnikaviperuste tõttu üsna sõidu alguses,Zanardi oli kaheksas.Hispaanlastele oli see sõit pidu,kuna oma mees Hispaania autol võitja.
Teine sõit oli J.Mülleri soolo (avasõidus tal 5.koht).Sai ta juba avaringil kõigist ette ja võitis Giovanardi ees enam kui 7 sekundiga.Giovanardi Alfa järel tulid ülitihedas grupis mitmete kohavahetuste järel Priaulx,D.Müller,Zanardi,Garcia,Farfus.Debütant Carol parima Seatina kaheksas ja kiireim erasõitja üllatuslikult rootslane Engström 9.kohaga.Gene ja Terting taandusid pärast mõningaid väljaskäike teise kümnesse,Larini katkestas üsna sõidu alguses.

Üldis esikolmiku koosseis selge (D.Müller,Priaulx,Giovanardi),kuid mitte järjestus (praegu Müller 86,Priaulx 85,Giovanardi 81).Tootjaist on BMW-l siiski päris märkimisväärne edu Alfa ees,Seat,Chevy ja Ford on oma kohad 3-5 juba kindlustanud.
Viimane etapp siis 20.novembril Macaus peetav "Guia Race".Seal saab suure tõenäosusega näha üpriski dramaatilisi sõite,tegu 6-kilomeetrise tänavarajaga.
Mask
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 563
Liitunud: 19 Sept 2005, 20:02

Postitus Postitas Mask »

Giovanardi hoidis jah hästi Priaulx ja D.Müllerit teises sõidus seljataga!!
Teenitud võit J.Müllerile!! :thumbleft:
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Macaus saab näha päris palju värskeid nimesid stardilisti.
Teise JAS-i Hondaga sõidab,nagu varem mainit,Harrison ning Alfa paneb välja viis tehaseautot,viimase masina (nr 56) saab kohalik mees Andre Couto.
Kolm BMW-d paneb välja Saksa eratiim Engstler Motorsport;sõidavad tiimiomanik,endine DTM-i sõitja Franz Engstler,tailane Ratanakol Prutirat ja Hong Kongi sõitja Paul Poon.
Kuuldused räägivad ka Duncan Huismani osalemisest kuuenda tehase-BMWga ning James Kaye osalemisest GR Asia Seatiga (sama autot on sel hooajal liigutanud juba Mäkellä,Mastretta,Kizilirmak ja Villaamil).
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Macaus on tulemas ikka üsna pikk stardirivi:kinnitatud on ka James Kaye (GR Asia Seat,millega sel aastal on sõitnud Mäkelä,Mastretta,Kizilirmak ja Villaamil) ning mõned asiaadid,kelle nimede kohta ei oska midagi öelda.

Copy-paste WTCC kodukalt:

61 Lei Chong Seng (MAC) Honda Civic Type-R
62 Ao Chi Hong (MAC) BMW 320i
63 Paul Poon (HKG) BMW 320i
64 TBA BMW 320i
65 Hironori Takeuchi (JPN) Toyota Altezza

Couto number on 56;Kaye'i 44 ja Huismani 41.
Kommentaariks veel niipalju,et Toyota Altezza on sama mis Lexus IS.Müüakse seda aga vaid Jaapanis...
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Macaus sõideti täna kvalit ja parim positsioon tiitliks on hetkel Priaulx'l,kellele pole.Teistest pretendentidest oli Müller kuues ja Giovanardi 9.Top 6-sse mahtusid veel Couto,Farfus,Tarquini ja Larini;kõik kolm Chevyt pääsesid esikümnesse.
Kvalit segasid neli punast lippu,kõige vähem tahtsid rajal püsida kohalikud mehed.Samuti oli päris tõsine kokkupõrge Tarquini ja Rydelli vahel;Tarquini viidi veel haiglasse kontrolli.
ES-i otseülekanne peaks pühapäeval algama kell 05:45 ja Macaus on dramaatika garanteeritud.

Tulemused kahh:

1 1 Andy Priaulx (GBR) BMW Team UK BMW 320i 2:31.712 145.22 kph
2 56 André Couto Alfa Romeo Racing Team Alfa Romeo 156 2:32.334 0.622
3 7 Augusto Farfus jr. (BRA) Alfa Romeo Racing Team Alfa Romeo 156 2:32.466 0.754
4 2 Gabriele Tarquini (ITA) Alfa Romeo Racing Team Alfa Romeo 156 2:32.524 0.812
5 22 Nicola Larini (ITA) Chevrolet Chevrolet Lacetti 2:32.808 1.096
6 43 Dirk Müller (GER) BMW Team Deutschland BMW 320i 2:33.062 1.350
7 8 Rickard Rydell (SWE) SEAT Sport SEAT León 2:33.238 1.526
8 23 Alain Menu (SUI) Chevrolet Chevrolet Lacetti 2:33.572 1.860
9 6 Fabrizio Giovanardi (ITA) Alfa Romeo Racing Team Alfa Romeo 156 2:33.653 1.941
10 21 Robert Huff (GBR) Chevrolet Chevrolet Lacetti 2:33.867 2.155
11 42 Jörg Müller (GER) BMW Team Deutschland BMW 320i 2:33.896 2.184
12 5 Antonio García (ESP) BMW Team Italy-Spain BMW 320i 2:33.983 2.271
13 20 I Tom Coronel (NED) GR Asia SEAT Toledo Cupra 2:34.284 2.572
14 31 I Giuseppe Cirò (ITA) Proteam Motorsport BMW 320i 2:34.459 2.747
15 9 Jordi Gené (ESP) SEAT Sport SEAT León 2:34.530 2.818
16 41 Duncan Huisman BMW Team Holland BMW 320i 2:34.812 3.100
17 3 James Thompson (GBR) Alfa Romeo Racing Team Alfa Romeo 156 2:35.383 3.671
18 64 Peter Scharmach (NZL) Engstler Motorsport BMW 320i 2:36.176 4.464
19 28 I Carl Rosenblad (SWE) Crawford Racing BMW 320i 2:36.199 4.487
20 17 Patrick Bernhardt Ford Hotfiel Sport Ford Focus 2:36.338 4.626
21 10 Peter Terting (GER) SEAT Sport SEAT León 2:36.645 4.933
22 30 I Stefano D´Aste (ITA) Proteam Motorsport BMW 320i 2:36.781 5.069
23 16 Michael Funke (GER) Ford Hotfiel Sport Ford Focus 2:37.145 5.433
24 39 I Simon Harrison JAS Motorsport Honda Accord Euro R 2:37.215 5.503
25 27 I Adriano De Micheli (ITA) JAS Motorsport Honda Accord Euro R 2:37.281 5.569
26 32 I Marc Hennerici (GER) Wiechers-Sport BMW 320i 2:38.686 6.974
27 4 Alessandro Zanardi (ITA) BMW Team Italy-Spain BMW 320i 2:38.942 7.230
28 63 Paul Poon (HKG) Engstler Motorsport BMW 320i 2:43.386 11.674
29 65 Hironori Takeuchi (JPN) Ao´s Racing Team Toyota Altezza 2:43.426 11.714
30 99 I Lo Ka Fai (HKG) GR Asia SEAT Toledo Cupra 2:44.626 12.914
31 62 Ao Chi Hong (MAC) Ao´s Racing Team BMW 320i
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Tarquini ei stardi homme (auto remont mõttetu).Samuti ei lasta starti kvali nelja viimast,kuna nad ei täitnud 107% reeglit.Lisaks,Sport1 andmeil oli Farfus pärast kvalit avalikult Pooni sõiduoskusi kritiseerinud ja hiinlane oli sellest ajendatuna lubanud Farfusile lõpu peale teha...
Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

mrali kirjutas:Tarquini ei stardi homme (auto remont mõttetu).Samuti ei lasta starti kvali nelja viimast,kuna nad ei täitnud 107% reeglit.Lisaks,Sport1 andmeil oli Farfus pärast kvalit avalikult Pooni sõiduoskusi kritiseerinud ja hiinlane oli sellest ajendatuna lubanud Farfusile lõpu peale teha...
Kui lõpu peale tegemisest rääkida, siis Macaus ühele mehele lõpp tuligi... Seal Macaus toimub ka baikide sõit ja warm-upil sai surma prantlsane Bruno Bonhui. :(

crash.net
gaas on endiselt laiffi
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Vaatasin ka hooaja finaali.
Priaulx oli suurest kolmikust ainuke,kel see nädalavahetus õnnestus.Tasuks kaks teist kohta ja MM-tiitel ühe võiduga.
Avasõidu võitis lõpuks Farfus,kellele see esimene MM-i etapivõit.Priaulx oli teine ja Rydell kolmas.Larini tõi Chevyle hooaja parima koha;neljanda ja Menu oli viies.D.Müller kukkus viimasel ringil murdunud pooltelje tõttu kümnendaks ja Giovanardi sõitis kaks ringi enne lõppu vedrustuse lagunemise tõttu piirdesse ja muutis oma auto kolmerattaliseks.Sõit katkestati ka alguses,kui J.Müller,Huff ja Coronel Lisboa kurvis külakuhja ehitasid.Couto katkestas kordusstardis,samuti Lisboa kurvis rajapiirdes käigu tõttu.

Teise sõidu võitis Huisman Priaulx' ja Farfusi ees.D.Müller katkestas juba kolmandal ringil sõiduvea tõttu,Thommo katkestas 2.kohalt tehnikavigade tõttu.Esialgu lõpetas kolmandana Menu (esimene poodium Chevyle),kuid kütuse vähesuse tõttu võeti ta hiljem maha :( Sõit venis oodatust pikemaks,kuna eelviimases kurvi korraldasid hulk erasõitjaid 4.ringil külakuhja ja katkestasid,mistõttu ka turvaauto rajal käis.Larini kaotas 4.koha eelviimasel ringil sõiduvea tõttu.

Üldvõit kuulus Priaulx'le (101 silma),teine oli Müller (86) ja kolmas Giovanardi (81).Farfus oli neljas,J.Müller viies,Rydell parima Seatina kuues.Chevydest jäid Menu ja Larini jagama 16-17.kohta (ilma disklahvita olnuks Menu 13.).Etapivõite sai koguni 12 eri pilooti (20 stardist),enim tuli neid Giovanardile (4).Tootjate tiitel läks BMW-le Alfa ja Seati ees.

Järgmine aasta? Alfa on küll lahkumas,ent Seat tugevdas ridu,BMW-l on uus auto tulemas,Macau sõit annab lootust,et ka Chevy on rohkem konkurentsis...lisaks juttude järgi on Honda tugevdamas toetust JAS-ile ja tulemas on ka Lada...

Natuke statistikat ka:

Lõpp-punktid:

1. Priaulx 101
2. D.Müller 86
3. Giovanardi 81
4. Farfus 65
5. J.Müller 59
6. Rydell 57
7. Tarquini 55
8. Thompson 53
9. Garcia 51
10. Zanardi 36
11. Gene 33
12. Terting 32
13. Huisman 13
14. Coronel 11
15. Plato 10
16. Larini 9
17. Menu 9
18. d'Aste 8
19. Colciago 4
20. Ortelli 3
21. Huff 3
22. Carol 1
23. Ciro 1

Tootjad:

1. BMW 273
2. Alfa 237
3. Seat 188
4. Chevrolet 68
5. Ford 14

Etapivõite anno 2005:

Giovanardi 4
D.Müller,J.Müller 3
Tarquini 2
Priaulx,Zanardi,Huisman,Thompson,Farfus,Rydell,Terting,Gene 1

BMW 9
Alfa 8
Seat 3
Vasta