kajakas1 kirjutas:No Wilsoni välja kuulutatud eesmärgid ja Atkinsoni palkamine küll kokku ei lähe.... Pluss veel Grönholm oma teada-tuntud sõidustiiliga. Hirvonen oleks veel loogiline.......
.....Varsti on Colin ka veel kandidaat
No kui Grönholmi/Hirvoneni/Atkinsoni ja Markkot võrrelda, siis olekski ühe paugutaja kõrvale ka kindlat punktitoojat vaja, nagu Markko on.
Antud juhul on kõige suurem kaotaja Märtin. Peugeotil pole enam midagi kaotada(ma ei ole küüniline, aga äkki on asi ka lõpetamata hooajas kinni). Fordi käes on trumbid, kuna vabasid mehi on palju ja parimat varianti (Märtin) ei ihka enam keegi muu.
Minu meelest oli eelmise hooaja lõppedes miski suurem teema Markko lepinguga. Seda ju ei kuulutatud pikka aega välja, kuna sai selgeks, et Markko oli sõlminud lepingu hooajale, kus Peugeot ei osale. See lahkumisotsus tuli toona üsna äkiliselt ju.
Jäi nagu mulje, et just sama teemaga toona maadeldi, et mis saab hooajast, kus Markko ei sõida.
Olts kirjutas:Fordi käes on trumbid, kuna vabasid mehi on palju ja parimat varianti (Märtin) ei ihka enam keegi muu.
Toho - hetkel ei ole veel Rovanperäl lepingut, seega on mitsus üks koht vaba . Mulle jäi kõrva kusagilt, et märtin olevat ise tahtnud mitsusse minna, vaba koht on ka subarul pluss mõni eratiim äkki tahab veel miskit korralikku tulemust saavutada.. ehk vabu toole järgmine hooaeg siiski on.
Mina ja paljud siin kommenteerijad ei ole lepinguid üldse näinud ja toetuvad infole, mida kusagilt kuulevad. Nii siis pakungi, et Rova(kruusal kindlasti) ja Galli(kõik etapid) on järgmine aasta Mitsus. Atkinsoni kiiruses ma veel kahtlen ja arvan samuti, et jätkab subarus. Eratiimid on kõik rahapeal väljas, seega........
No Piironen see kindlasti ei ole, ta ju loobus sellest ametist juba 12 aastat tagasi tervislikel põhjustel. Aga ma usun, et Markko uus kaardilugeja võib olla soomlane küll. Võimalikud kanditaadid on Jakke Honkanen ja Kaj Lindström, kes mõlemad oskavad ka inglise keeles rajalegendi ette lugeda ja mõlemad otsivad uut töökohta.
Isegi kahtlen selles sügavalt. Siin lihtsalt käis kuskil kõlakas läbi ja mõtlesin, et uurin mis RF seltskond asjast arvab. Ise pakuks, et pole võimatu Nicky, Reidi või Lindströmi istumine Markko kõrvale.
>
0
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Strike kirjutas:Isegi kahtlen selles sügavalt. Siin lihtsalt käis kuskil kõlakas läbi ja mõtlesin, et uurin mis RF seltskond asjast arvab. Ise pakuks, et pole võimatu Nicky, Reidi või Lindströmi istumine Markko kõrvale.
Kunagi juba väga ammu öeldi, et parimad ralliautod on prantslastel, parimad piloodid sommid ja parimad kaardilugejad britid. Kohati vastab see tõele siiani, vaid et tipp-piloote on nüüd kasvanud ka siitpoolt Soome lahte... ning jägmise hooaja parim auto on Ford.
Seega Markko karjääri huvides oleks hea kui šturman leiduks siiski Briti saartelt. Kahtlen Nicki Gristi variandis. McRae tundub ise mingil viisil jätkavat (Škoda, Subaru ?). Tõesti võimatu pole ka mõne põjanaabriga ühte pinki istumine, Lindström on kogenud mees, sõitnud aastaid ja mitme mehega. Nüüd oli Austraalias Natalie Barrati kõrval. Honkasest pole kuulnud, et Gardest lahku minna tahab. Mõni inglise keelne siiski...
Jaanus kirjutas:Võimalikud kanditaadid on Jakke Honkanen ja Kaj Lindström, kes mõlemad oskavad ka inglise keeles rajalegendi ette lugeda ja mõlemad otsivad uut töökohta.
Kas Lindströmil Firefighter Barratti kõrval istumisest juba rinnad kollaseks ei ole läinud?
Kusjuures ka üks lugeja on ju Giradeut. Too peaks ka raudselt inglise keeles lugeda oskama, sõitnud ta ju lisaks prantslastele ka veel Schwarzi, Radströmi, vist ka KKKga.
Ei ole just kõige lootustandvam seis hetkel. Samas Hirvose palkamine oleks vägagi kooskõlas Wilsoni käekirjaga meeste palkamiseks viimasel ajal. Kehv lugu oleks ka see kui leping oleks tõesti kaks aastat. Sel juhul hakkavad enam-vähem selgeks saama ka kohad hooajaks 2007.
Väidetavalt annab Skoda oma autod vähemalt kahele erameeskonnale. Esimene baseerub Tsehhis ja teine Saksamaal, mille juhiks saab Schwarz ja sponsoriks Red Bull. Kolmas võimalus on WRC teleõiguste omaniku David Richardsi meeskond, mille esisõitjaks saab Colin McRae.
Kuuldavasti annab Skoda autod ära tasuta, eeldusel, et eratiimid jätkavad Skoda margi promomist ja täna Tsehhi ajakirjandusest tulnud värske kuulujutt räägib, et Fabia WRC06 versioon on juba arendamisel passiivsete differentsiaalidega. Teatavasti peavad tuleval aastal passiivseid autosid kasutama ainult need mehed, kes on viimase kuue aasta jooksul saavutanud aasta kokkuvõttes MM sarjas vähemalt kuuenda koha. Sellesse kriteeriumi mahuvad ainult Colin, Garde ja muidugi ka Markko, kes tuleksid kõne alla Skoda sõitjatena.
Seda kuradi tänast uudist ma ausalt öeldes kartsin, et tuleb. MM positsioon ei ole peale septembrisündmusi sugugi hea, kuigi usun, et mees suudaks edaspidigi kõrgeimal tipptasemel tulemusi teha. Mida seal Fordi taga oli, eks kuuleme peagi. Mis variandid on nüüd veel jägmiseks hooajaks võimalikud? Üks koht "sinistes" ehk lahtine, Mitsu täis, Škodal võib olla kaks erameeskonda. Aga on ka veel ORECA Citroenidel välja tulev eratiim, ehk see... Halvim variant hooaja vahelejätmine või hoopis lõpetamine.