F1-e hooaeg 2005!

maailma populaarseim mootorispordiala

Moderaatorid: Jaanus, Erki, Frank, RudiTurbo, mrali, nimh

mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Formula1.com-i livetiming nõuab alates Nürburgi etapist (tasuta) registreerimist...
Siim
"till kartulis" expert
Postitusi: 1735
Liitunud: 29 Veebr 2004, 17:35
Asukoht: EST
Kontakt:

Postitus Postitas Siim »

järgmine aasta on asi ilmselt juba tasuline
Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

sziim kirjutas:järgmine aasta on asi ilmselt juba tasuline
Võid selle peale mürki võtta. :roll:
gaas on endiselt laiffi
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Nii nad muudavadki autospordi jälgimise ainult tasuliseks...DTM-i kodukas on hetkel veel tasuta ja Champcaris tehti sel aastal lihtne livetiming uuest tasuta asjaks (eelmisel aastal oli kõik tasuline...)
WTCC on ka lives tasuta,kuid minu kogemuse järgi see MST timing kõige operatiivsem pole...
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Uskumatu dramaatika ikka Nürburgis! Button ja Räikkönen on küll õnnesärgis sündinud....kujutada võib vaid ette,mis oleks juhtunud ratta hoidekaablite puudumisel...asi meenutanuks vägagi Tom Pryce'i hukkumist 1977.aasta LAV-i GP-l.
Siim
"till kartulis" expert
Postitusi: 1735
Liitunud: 29 Veebr 2004, 17:35
Asukoht: EST
Kontakt:

Postitus Postitas Siim »

TV3 olevat stardi maha maganud?
Ise küll ülekande algust ei näinud. Kui palju nad siis hiljaks jäid ja mis kommentaatrid vabanduseks tõid?

Räikkoneni viimane ring oli küll täielik ebaõnn. Asja teeb hullemaks veel see, et Alonso sai mm. arvestuses veelgi suurema edumaa.
nimh
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 1195
Liitunud: 12 Mär 2003, 11:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas nimh »

Tegemist oli kordusstardiga. Klaar arvas, et jääb veel 5 minutit aega.
Tegelikult tuleks vastu võtta seadus otseülekannete ajal tehtavate rekaamide keelustamisest.
Aastal kaks tuhat kuuskümmend
saab teoks see, millest puudust tunti,
piloodid nr. 1 ja 2 taevastel radadel
viimaks üksteiselt mõõtu võtavad,
ja käia lasevad sellisel võitlusvaimul,
mida pole aegadest saati nähtud
Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

mrali kirjutas:Uskumatu dramaatika ikka Nürburgis! Button ja Räikkönen on küll õnnesärgis sündinud....kujutada võib vaid ette,mis oleks juhtunud ratta hoidekaablite puudumisel...asi meenutanuks vägagi Tom Pryce'i hukkumist 1977.aasta LAV-i GP-l.
Jajah, mul endalgi oli selline :shock: :shock: :shock: nägu peas.
gaas on endiselt laiffi
Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

Muideks, nii palju kui ma mäletan, kui Ralf pani Monaco kvalis seina, ei pidanud see rattatross kinni. Kinnitage/lükake ümber mu väide, kel parem mälu.
gaas on endiselt laiffi
arz
Statistik
Postitusi: 1056
Liitunud: 16 Veebr 2003, 12:00
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas arz »

See mis toimus oli ikka väga jube. See yhtede rehvide reegel on ikka täielik jama. Terve sõidu juhid ja yhtäkki no pole midagi teha rehvid lihtsalt ei kesta. See hooaeg nagu on paljugi võitmine kinni kuidas kumm kestab ja minu arust nii ei selgitata paremat sõitjat välja.
tax
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 844
Liitunud: 23 Veebr 2003, 22:20

Postitus Postitas tax »

F1s on juba pikka aega selline seis, kus parimat sõitjat välja selgitada vägagi raske, kui mitte võimatu. See rehvireegel teeb asja vähemalt huvitavaks. Igatahes see üks põnevamaid hooaegu, mida ma näinud (vaadanud alates 2000. aastast) ning ei kurda. Muidugi on see veidi ebaõiglane, et terve sõidu oled esikohal olnud ning nüüd viimasel ringil katkestad, kuid selline see võidusõit juba kord on. Olen igati praeguse rehvireegli poolt.
tax eriti ei tea, mida räägib
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

arz kirjutas:See mis toimus oli ikka väga jube. See yhtede rehvide reegel on ikka täielik jama. Terve sõidu juhid ja yhtäkki no pole midagi teha rehvid lihtsalt ei kesta. See hooaeg nagu on paljugi võitmine kinni kuidas kumm kestab ja minu arust nii ei selgitata paremat sõitjat välja.
Härra di Montezemolo nimetas asja juba päris mitu etappi tagasi "rehvitootjate MM-iks"...minu arvates tuleks kehtestada ühe tarnija nõue.See töötab DTM-is,Champcaris,WTCC-s ja mujal päris hästi...
Frank
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 3012
Liitunud: 17 Veebr 2003, 13:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Frank »

tax kirjutas:Igatahes see üks põnevamaid hooaegu, mida ma näinud (vaadanud alates 2000. aastast) ning ei kurda.
Sel juhul võib see kõige huvitavam olla.
"Come on, you can see more than that"
RaitV

Postitus Postitas RaitV »

minu meelest on see rehvi värk täieliks jama,mis kuradi ohutus see on kui rehve lihtsalt lõhkeb ja paned seina.Ennem tuleks midagi kütusega teha oleks üks poksi peatus ja oleks vähe suuremad paagid siis sõidetakse ökonoomselt.see minu arvamus
arz
Statistik
Postitusi: 1056
Liitunud: 16 Veebr 2003, 12:00
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas arz »

tax kirjutas:F1s on juba pikka aega selline seis, kus parimat sõitjat välja selgitada vägagi raske, kui mitte võimatu. See rehvireegel teeb asja vähemalt huvitavaks. Igatahes see üks põnevamaid hooaegu, mida ma näinud (vaadanud alates 2000. aastast) ning ei kurda. Muidugi on see veidi ebaõiglane, et terve sõidu oled esikohal olnud ning nüüd viimasel ringil katkestad, kuid selline see võidusõit juba kord on. Olen igati praeguse rehvireegli poolt.
Kas Alonso võitudejada on siis palju huvitavam. See on vist mu enda viga, kuid mulle Alonso kohe mitte ei sympatiseeri ning et talle see tiitel selliste asjaolude pärast nii lihtsalt sylle kukub, ei ole minu arust õige. Vähemalt minu jaox ei ole :P.
Kolin
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 17
Kontakt:

Postitus Postitas Kolin »

Tigra144 kirjutas:mis kuradi ohutus see on kui rehve lihtsalt lõhkeb ja paned seina.
Kui hästi tähele panid siis Räikköneni autol ei lõhkenud rehv. Vaid kõvast vibratsioonist andis järgi vedrustus.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Siim
"till kartulis" expert
Postitusi: 1735
Liitunud: 29 Veebr 2004, 17:35
Asukoht: EST
Kontakt:

Postitus Postitas Siim »

FIA keelas rehvivahetuse lootes, et nii läheb F1 põnevamaks.
Läkski.
Küll on naljakas kui liideril puruneb üks ring enne lõppu, kandilise rehvi tõttu, vedrustus. Seda ju me tahamegi, et kõige kiirem mees rajal katkestaks ja võidaks keegi teine.
Sellest pole midagi, et keegi rehve säästes ei hakka möödasõite tegema. Tähtis ongi vaatemäng. Jube põnev on vaadata, kuidas mehed 200 kmh sirge peal järsku seina lendavad!

VÕI MIS? :D
tax
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 844
Liitunud: 23 Veebr 2003, 22:20

Postitus Postitas tax »

Kulla foorumikaaslane sziim. See, kui keegi seina paneb, ei ole vaatemängulisus. Vähemalt see pole põhjus, miks keegi F1 vaatab, ma loodan. Naljast on asi vägagi kaugel. Lihtsalt uus rehvireegel eeldab mõningast riskimist. McLareni meeskond teadis, millega riskib, kui ei vahetanud Räikkoneni rehvi ära. See lihtsalt ebaõnn, et viimasel ringil sellisel põhjusel katkestada. Kui nad oleks aga kindla peale välja läinud, siis nad oleks selle rehvi ka ära vahetanud. Niipalju kui mina sellest F1st üldsegi midagi jagan, siis on minu arvates just möödasõitude arv suurenenud, võrreldes eelmiste hooaegadega. Eriti huvitavaks on kujunenud just võidusõidu viimane pool.
tax eriti ei tea, mida räägib
Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

arz kirjutas:Kas Alonso võitudejada on siis palju huvitavam. See on vist mu enda viga, kuid mulle Alonso kohe mitte ei sympatiseeri ning et talle see tiitel selliste asjaolude pärast nii lihtsalt sylle kukub, ei ole minu arust õige. Vähemalt minu jaox ei ole :P.
2004. seis peale 7. etappi:

1. MS 60
2. Barrichello 46 - 14p
3. Button 38 - 22p

2005. seis peale 7 etappi:

1. Alonso 59
2. Räikkönen 27 - 32p
3. Trulli 27 - 32p

2004. aastast räägiti samal ajal, et on jube igav aasta, nüüd aasta hiljem samal ajal räägitakse, et 2005. aasta on jube põnev. Ega see, et ühe punase auto asemel üks sini-kollane auto domineerib, asja palju huvitavamaks ei tee...

Tõsi, sõidud on siiani huvitavamad olnud kui nad olid eelmine aasta.
gaas on endiselt laiffi
Kolin
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 17
Kontakt:

Postitus Postitas Kolin »

Asi ongi lihtsalt sõidus kui sellises. Eelmine aasta tuiskas punane eest ära ja sinna ta jäigikuni lõpuni. Aga see aasta ei tea sa ennem midagi kui finiši lipp on langenud, et kes võitis.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Vasta