WRC4

CMR2, CMR3, WRC II Extreme...jne

Moderaatorid: Jaanus, Sparco, Strike, Erki, Sport, Heix, Krusa

Vasta
Burns
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1968
Liitunud: 31 Okt 2004, 12:29
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Burns »

No nii, luban, et lähen Jaapanisse võitma, sest ma olen seda nüüd päris palju testinud. Strike tegi mulle siin ette heiteid :lol: :lol: ,et ma olen nii vähe enesekindel aga enne Jaapanit ma lausa pakatan sellest. Nii, et hoidke alt. :D :D :D
Strike
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5917
Liitunud: 06 Juun 2003, 11:58
Meeldimisi saanud: 2

Postitus Postitas Strike »

Burns kirjutas:No nii, luban, et lähen Jaapanisse võitma, sest ma olen seda nüüd päris palju testinud. Strike tegi mulle siin ette heiteid :lol: :lol: ,et ma olen nii vähe enesekindel aga enne Jaapanit ma lausa pakatan sellest. Nii, et hoidke alt. :D :D :D
Nagu näha on Burns vägagi enesekindlaks muutunud ja nüüd siis jääb meil teistel võistlejatel väljakutse vastu võtta ja väärikalt vastata. Ei oska öelda kas ise osalen Jaapanis ja suudan sõita heale kohale, kuid teistele soovin küll edu ja kiirust Jaapani libedatel teedel.
Proud supporter of Angry Duck

Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
ott
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 229
Liitunud: 17 Aug 2003, 23:27
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ott »

Strike kirjutas:Nagu näha on Burns vägagi enesekindlaks muutunud ja nüüd siis jääb meil teistel võistlejatel väljakutse vastu võtta ja väärikalt vastata. Ei oska öelda kas ise osalen Jaapanis ja suudan sõita heale kohale, kuid teistele soovin küll edu ja kiirust Jaapani libedatel teedel.
mjah, pikka aega juba testitud, kuid mida ei ole, seda ka välja ei võlu. SS2 on absoluutselt kõige kreisim - libe ja esimesed kaks checkpointi downhill - no ei tule. häbi öelda, aga no ei saa seal default aja väljasõitmisega hakkama :|
kambu
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Postitusi: 409
Liitunud: 17 Dets 2003, 12:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas kambu »

ott kirjutas:
Strike kirjutas:Nagu näha on Burns vägagi enesekindlaks muutunud ja nüüd siis jääb meil teistel võistlejatel väljakutse vastu võtta ja väärikalt vastata. Ei oska öelda kas ise osalen Jaapanis ja suudan sõita heale kohale, kuid teistele soovin küll edu ja kiirust Jaapani libedatel teedel.
mjah, pikka aega juba testitud, kuid mida ei ole, seda ka välja ei võlu. SS2 on absoluutselt kõige kreisim - libe ja esimesed kaks checkpointi downhill - no ei tule. häbi öelda, aga no ei saa seal default aja väljasõitmisega hakkama :|
ma ei taha PEZO seadistust välja lobiseda,aga muuda seadistust ja ära kuula oma insenere,vaid saada nad P.....se.siis hakkab midagi toimuma :D
Burns
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1968
Liitunud: 31 Okt 2004, 12:29
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Burns »

Nõustun täiesti Kambuga. Inseneride väljapakutud seadistused ei ole just paremate killast. Muutsin seadeid ja ajad paranesid totaalselt.
Burns
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1968
Liitunud: 31 Okt 2004, 12:29
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Burns »

Ootan pikisilmi Strikelt Saksa ralli kokkuvõtet!!!!!!!!
Strike
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5917
Liitunud: 06 Juun 2003, 11:58
Meeldimisi saanud: 2

Postitus Postitas Strike »

Rallifoorum WRC4 meistrivõistlused jätkusid Saksamaa keerulise pinnasega teedel.
Kuigi Saksamaa ADAC ralli on kalendris kirjas kui asfaldi ralli on sellel rallil peale asfaldi ka kruusa, betooni jne… ja kui peaks veel sadama vihma on see kindlasti üks hooaja raskemaid rallisi.
Kuna ralli toimub endise tankipolügoni teedel on teeääres ka ohtlikud hinkelsteinid ja üks eksimus nende läheduses tähendaks kohest katkestamist.

Rallile oli registreerunud 22 WRC sõitjat.
Rallile startisid 11.
Enne rallit oli selge, et Fordi piloot Aix peab ka selle ralli nagu ka Soomes sõitma ilma turbota.

Ralli TOP8 järjestus oli järgnev:

1.Strike Pilt 19.01,52
2.Burns Pilt 19.01,74 +00.00,22
3.Ants Kints Pilt 19.25,06 +00.23,54
4.Sparco Pilt 19.25,98 +00.24,46
5.Tom Pilt 19.28,26 +00.26,74
6.Erry Pilt 19.35,98 +00.34,46
7.Ott Pilt 19.47,04 +00.45,52
8.Maiko Pilt 19.48,96 +00.47,44

SS1 Bosenberg:

Sakamaa ralli algas kiire katsega nimega Bosenberg.
Nagu arvata oli alustavad punktitabeli liidrid kohe kiirelt ja nii see oligi. Katsel mahtusid kaheksa sõitjat 1,74 sekundi sisse.
Siiski läbis kõige kiiremini SS1 Fordi lippu viimsel ajal väga kõrgel hoidnud Ants Kints.
Seega oli SS1 võiduga Fordi piloodil kirjas järjekordne katsevõit ja see oli talle hooaja üheksandaks katsevõiduks.
Katsel ebaõnnestus veidi setingutega Peugeoti sõitja Kambu.
Tema 307WRC ülekanne oli jäetud liiga lühike ja nii kaotas Kambu teistele just sirgetel lõikudel mida SS1 oli liialt palju.
Siiski suutis ta võidelda katsel kõvasti ja kaotada liidrile ainult kolm sekundit.


SS2 Moselland:

Ralli oli alanud ünsa tasavägiselt ja nüüd liikusid ekipaazid teise katse starti. Ühtlasi oli tegu ka ralli pikima katsega.
Katse võitis Skoda sõitja Burns ja kerkis selle SS võiduga ka ralli üldliidriks.
Teisena oli lõpetanud SS1 Citroeni sõitja Strike ja teisena lõpetas ta ka SS2 ning asus samuti ABS arvestuses teisel kohal.
Esimest kahte pilooti lahutas peale SS2 kõigest 0,28 sekudndit.
Tempos oli veidi järele andnud SS1 võitja Ants Kints ja asus nüüd ABS arvestuse kolmandal kohal, kaotades liidrile veidi üle viie sekundi.
Teist katset järjest oli Topp 8 aja välja sõitnud erasõitja Maiko, kes oli SS2 seitsmes.
Kui SS1 oli Kambu eksinud väheke setinguga, siis teisel katsel olid setingud juba paigas ja katse kolmas aeg kergitas teda ABS tabelis kuuendale kohale.
Ainsana raporteeris probleemidest katsel Citroeni sõitja Erry, kes oli katse kolmadas splitis üle pingutanud ja ühe spinni teinud.


SS3 Moselland 2:

Kolmas kiiruskatse ei toonud muutusi kahe esimese hulgas. Burns võitis katse Strike ees. Katse üllatuseks võib kindlasti lugeda Erry kolmandat aega. Eelmisel kaotatud aeg oli Erryl veel kindlasti meeles ja nüüd püüdis ta seda meeleheitlikult tagasi sõita ning plaan õnnestus 100%.
Katse viienda aja sõitis välja Subaru esisõitja ja MM liider Sparco. Peale SS3 asus Sparco neljandal kohal, mis tähendas seda, et juhul kui ta peaks lõpetama ralli samal kohal ja Burns teda edestama vahetuks ka MM liider.
Katsel eksis teine Subaru sõitja Ott, kes spinnas katsel ja kaotas mõned väärtuslikud sekundid.



SS4 Panzerplatte Ost:

Neljandal katsel avanesid taevaluugid ja see oli just see mida olid kõik sõitjad enne rallit kartnud. Panzerplatte katse oli põhiline, kus oli tegemist hinkelsteinidega ja seal vihmas kiirelt liikuda tähendas meeletut riskimist.
Katse kolmanda aja sõitis välja Kambu ja kerkis sellega napilt mööda Mitsu sõitja Tom-ist. Katsel ilma turbota liikunud Aix sai sellel katsel kirja üheteiskümnenda aja ja kukkus tänu sellele ABS tabeli kümnendaks.
Liidritest saabus esimesena Strike. Kes sai katsel ajaks 03.12,82.
Nüüd jäi vaid oodata Skoda sõitja Burnsi aega.
Peale katset kommenteeris vihma spetsina tuntud Citroeni sõitja Strike, et riskis meeletult ja esimeses splitis ei jäänud palju puudu, et oleks ühe lõikamisega hinkelsteini vastu oma auto esiotsa lõhkunud. Piloodi sõnul olevat ta endast kõik jätnud katsele. Vihm pidavat ainus relv olema millega Burnsi lüüa.
Juba kostuski vihmases Saksamaa õhus Fabia WRC hääli ja viimaseid kurve maalides jõudis Burns finishise.
Kõigi küsimus oli kas ta oli kiirem või aeglasem kui Strike???
Burnsi kaardilugeja ajakaardile kirjutati SS4 kohale aeg 03.14,50.
See tähendas seda, et kui enne katset oli vahe liidrite vahel 1,2 sekundit, siis Stike oli võitnud katse 1,7 sekundiga ja nii oli ralli saanud uue liidri.
Burns ütles peale katset, et pingutas katsel väga, et säilitada liidrikoht, kuid samas oli ta katsel täheldanud ka eelmise auto lõikamise jälgi ja mõistnud, et Strike on sellel katsel alustanud tõsist rünnakut ralli võidu suunas.
Kui ralli liider duo oli teistel suhteliselt püüdmatult eest libisenud (vahe esimese ja kolmanda vahel juba 14 sekundit), siis järgnevatele kohtadele käis tihe heitlus Ants Kints, Sparco, Kambu ja Tom vahel. Kolmandat ja kuuendat kohta lahutas teineteisest kõigest veidi üle kolme sekundi.

SS5 Panzerplatte Ost 2:

Viies kiiruskatse algas kohe positiivselt. Subaru teine piloot Ott sõitis välja hiilgava aja ja oli katsel koguni neljas. Tema ette jäid vaid kogu ralli head tempot näidanud trio.
Kui Burns oli kaotanud neljandal katsel ralli liidrikoha siis kindlasti oli ta peas ainus mõte kui ta startis SS5, et see koht tagasi võita.
Katse finishise jõudes ütles Burns, et oli pidevalt Strike vaheaegadega kursis, kuid veidi jäi puudu katsevõidust ja loovutas veel Strikele mõned kümnendikud.
Seega teist katset järjest domineeris Panzerplatte ümbruses Citroen ja Strike.
Vahe kahe liidri vahel oli nüüd enne viimast ja otsustavat katset 1,74 sekundit.
Katsele jäi hiljaks servises tekkinud probleemide tõttu Peugeoti sõitja Kambu ja tulemuseks talle SS5 viimane aeg. Minut trahvi kukutas ta väga healt ABS viiendalt kohalt üheteistkümnendaks.


SS6 Wendel:

Nagu ka eelmisel rallil Soomes jäi palju otsustada just viimasel katsel. Kahe liidri Strike ja Burnsi vahe oli kõigest 1,74 sekundit. See tähendas seda, et pisikesest eksimusest piisas, et mängida maha oma kogu rallil sõidetud head ajad.
Kui kogu rallipublik ja meedia oli ootamas duo Strike vs Burns viimase katse aegu käis ka nende seljataga tõsine heitlus viimastele punktikohtadele.
Esimesena jõudis katse finishise Fordi erasõitja Tarmo, kes lõpetas ralli üheteistkümnenda kohaga.
Kui SS5 kukutas Peugeoti sõitja Kambu ABS arvestuse viimaseks siis SS6 kaheksas aeg kergitas ta lõpuks kümnendaks.
Esimesena võis punktidest suu puhktaks pühkida Fordi sõitja Aix. Aixi Focus WRC mudelit vaevasid terve ralli turbo probleemid ja nii oli ralli üheksas koht igati loogiline resultaat.
Kuid Fordile tõi siiski Aix ühe vajaliku MM punkti ja sõitis viimasel katsel igati arvestatava neljanda aja. Jääb vaid oletada mida suutnuks Aix korras masinaga.
Kaheksandana lõpetas Saksamaal Citroeni erasõitja Maiko. Tubli esitus erasõitjalt ja kindlasti jäi ta silma ka Citroeni tehasemeeskonna juhtidele ning pole võimalik, et mõnel järelejäänud MM rallil võime Maikot näha keeramas tehase Xsara rooli.
ABS seitsmenda koha ja Subarule vajalikud kaks MM punkti tõi Ott. Vähe selles, et piloot sai Saksamaalt korraliku „saagi” näitas ta ralli viimasel kahel katsel tagatulesi ka Subaru esisõitja Sparcole. Tulemuseks SS5 neljas ja SS6 koguni kolmas aeg. Tundub, et Otti Subarus veedetud testitunnid on ennast lõpuks tasumas ja ei usu, et katsevõit ja korralik ABS tulemus enam kaugel on.
ABS kuuendana lõpetas ralli Citroeni sõitja Erry. Erry panus Citroeni meeskonda oli sellel ralli väga positiivne ja tulemuseks 3 MM punkti. Prantsuse meeskond oli igaljuhul tulemusega väga rahul ja juubeldas kui SS6 finishist jõudis servisese teada katse lõpetatud Erry. Samuti olid need Erryle esimesed MM punktid sellel hooajal.
Viienda koha punktid kuulusid seekord Mitsu piloodile Tom. Kuna Tom oli ainus Mitsu sõitja rallil siis kindasti oli nii Tom, kui ka meeskond tulemusega rahul.
Neljandana lõpetas ralli MM liider Sparco. Nagu juba enne sai öeldud, et arvatavasti ei suuda Subaru sõitja liidrikohta hoida ja kukub MM arvestuses teiseks siis nii ka läks.
Kolmanda koha punktid tõi napilt Fordile Ants Kints. Napilt sellepärast, et viimast katset läks RS piloot sõitja sõitma kindla peale ja see oleks saanud peaaegu saatuslikuks.
SS6 alles üheksas aeg tõi ainult sekundi kaugusele Subaru sõitja Sparco.
Nüüd siis kui ülejäänud kohad olid rallil selgunud jäi oodata vaid Fabia ja Xsara hääli katselt ja piloote finishise.
Esimena saabus SS6 finishise Burns. Ajaks 01.54,64. Burns ise arvas, et andis endast kõik viimasel katsel ja nüüd jääb oodata kas sellest piisas, et võita ralli või peab ta leppima sellel rallil teise kohaga.
Hetk pärast Burnsi ära sõitmist finishikoridorist kostis taamal juba Xsara turbo pauke ja sealt viimasest vasakust kurvist tuiskaski välja punasinine Xsara ja Strike.
Nüüd jäid kõik ootama Citroeni sõitja aega. Strike kaardilugeja ajakaardile kirjutati ajaks 01.56,16.
See tähendas seda, et Burns oli võitnud katse, kuid mitte ralli. Vahe kahe sõitja vahele jäi kõigest 0,22 sekundit.
Nüüd kui oli selgunud, et Strike on siiski võitnud ralli avanes ka võitja auto uks ja laial naeratusel oli Strike nõus jagama kommentaare.
Esmalt tänas Strike kõiki konkurente põneva ralli eest ja eelkõige Burnsi, kes viimase katseni ei lasknud võidust mõelda.
Suured tänud läksid piloodi poolt teele ka Citroeni meeskonnale, kes on ehitanud kiire auto just tema sõidustiili järgi.
Citroeni piloot oli veel õnnelik selle üle, et Saksamaal on nö saavutatud hat-trick. Kui eelnevad hooajad kuulus Strikele võit Fordiga siis sellel aastal tuli see Citroeni roolis.
Seega hooaja kaks asfaldi rallit Monte ja Saksamaa on mõlemad läinud Citroenile ja Strikele ja tulemas on veel Kataloonia ning Korsika.
Siin vist on konkurentidel veel vaja teha tööd, et peatada asfaldil Citroen ja Strike.




Saksamaa ralli poodiumile kerkisid 1.Strike (Citroen), 2.Burns (Skoda), 3.Ants Kints (Ford).

Uueks MM liidriks kerkis Skoda sõitja Burns. Teda on tihedalt jälitamas duo Sparco-Strike. Piloodid kaotavad Burnsile vastavalt ühe ja kolme punktiga.

Tootjate punktitabelis sai kõige rohkem punkte Citroen.


Tootjate punktid jagunesid Saksamaal järgnevalt:

1.Citroen 13
2.Skoda 7
3.Ford 7
4.Subaru 7
5.Mitsubishi 4

Ainsana tootjatest ilma punktideta jäi Peugeot.

Katsevõite jagus seekord kolmele sõitjale: Burns (3), Strike (2), Ants Kints (1)
SS All-Star selle rallil nägi välja järgnev:

SS1 02.55,64 Ants Kints
SS2 04.36,46 Burns
SS3 03.50,08 Burns
SS4 03.12,82 Strike
SS5 02.28,14 Strike
SSS 01.54,64 Burns

Total: 18.57,78


RFC rallistaari auhind läheb seekord Subaru sõitja Ottile.
Ott näitas Saksamaa rallil head kiirust ja sõitis kahel viimasel katsel tõelised tippajad. Sellega teenis ta nii endale kui ka meeskonnale MM punktid.
Seega on Ott hea näide sellest mis juhtub SS aegadega, kui on aega piisavalt testida enne rallisi.



Järgmine MM ralli sõidetakse Jaapani kruusal.
Kuna tegu on uue ralliga MM kalendris ei oska kellegi õlgadele soosiku koormat panna ja seega saab olema see täiesti uus väljakutse kõikidele sõitjatele.
Edu Jaapani testidel ja kohtumiseni juba rallil.

FLAT-OUT
Strike
Proud supporter of Angry Duck

Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
aix
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 4810
Liitunud: 10 Veebr 2003, 22:47
Asukoht: Tallinn
Meeldimisi saanud: 1
Kontakt:

Postitus Postitas aix »

Strike - 12 points
Burns
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1968
Liitunud: 31 Okt 2004, 12:29
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Burns »

Strike- väääääääääga huv itav kokkuvõte. Kui niisama ralli aegu lugeda siis ei pane nagu tähelegi kuidas teistel läks aga kokkuvõtetest saab ka lugeda, kuidas teistel on läinud. Jätka samas vaimus. :lol: :lol: :lol:
Strike
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5917
Liitunud: 06 Juun 2003, 11:58
Meeldimisi saanud: 2

Postitus Postitas Strike »

aix kirjutas:Strike - 12 points
Tore, et meeldis ja eks ma üritan edaspidi ka kirjutada, kuigi mõtteid pole enam palju jäänd millega üllatada. :wink:
Proud supporter of Angry Duck

Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Strike
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5917
Liitunud: 06 Juun 2003, 11:58
Meeldimisi saanud: 2

Postitus Postitas Strike »

Burns kirjutas:Strike- väääääääääga huv itav kokkuvõte. Kui niisama ralli aegu lugeda siis ei pane nagu tähelegi kuidas teistel läks aga kokkuvõtetest saab ka lugeda, kuidas teistel on läinud. Jätka samas vaimus. :lol: :lol: :lol:
Eks jah ralli ajal jäävd meelde need keda võidad või kelelle kaotad ja ega seda tihtipeale jälgi kui kaugel ülejäänud on.
Eks ma üritan samas vaimus jätkata, kuid millegi uuega üllatada on juba päris raske. Nagu Aix mulle ütles ma olevad kaduma läind talent. :) Foorumi Jaan Tatikas :)
Proud supporter of Angry Duck

Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
ott
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 229
Liitunud: 17 Aug 2003, 23:27
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ott »

Burns kirjutas:Nõustun täiesti Kambuga. Inseneride väljapakutud seadistused ei ole just paremate killast. Muutsin seadeid ja ajad paranesid totaalselt.
wow. täitsa tõsi ta on, normaja ülesõitmisega ei tekkinud esimesel katsel mingeid probleeme pärast seda kui insenerid sai pekki saadetud. well done.
erry
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Postitusi: 339
Liitunud: 28 Juul 2004, 18:38
Asukoht: Jõhvi

Postitus Postitas erry »

kedagi pole unustatud, tõesti hea esitlus.
aga jaapanis mul ilmselt nii hästi ei lähe.teste olen vähe teinud ja seadistust pole ka proovinud muuta aga ära sõidan ikka
Burns
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1968
Liitunud: 31 Okt 2004, 12:29
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Burns »

Noh foorumis päris vaikus. Kõigil vist hirmsad Jaapani sõidud käsil. Ise üritan homme ära sõita, tunne on küll hea aga kunagi ei või teada mis juhtub-motosport ju. Igathes edu kõigile Jaapanis.
Burns
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1968
Liitunud: 31 Okt 2004, 12:29
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Burns »

Nii, oli aega ja sõitsin Jaapani ralli ära. Tunne oli enam vähem. Kuidagi palju parem on sõita kui oled kahe-kolme päevase pausi pidanud. Kõik tuli kuidagi palju sujuvamalt. Eks siis esmaspäeval paistab, kuidas teistega võrreldes läks.
maiko
V järgu kommentaator
V järgu kommentaator
Postitusi: 50
Liitunud: 20 Veebr 2005, 15:04
Asukoht: tartu

Postitus Postitas maiko »

Nagu ikka minule sobiv on ikka saata ajad pühapäeva õhtul et saaks võta igast etappist maksimumi aga nüüd pean kahjuks pühapäeva hommikul ära minema meil klassi ekskursioon saaremaale.Nii et esimest korda pean saatma ajad laupäeva õhtul,aga pole midagi jaapan mulle meeldib küll aga võin öelda et midagi imelist siin ei tule,sest ütlen ausalt ära pole peale sss katse sõitnud teisi katseid puhtalt nii et vigu eriti ei tule.Aga proovin anda endast parimaa ja loodan et ikka tihe võistlus on et ikka üle kümne osavõtja saadavad oma ajad ära,sest siis on ikka põnev rebimine.Edu teistel ka jaapani rallil ja loodan väga et esimene koht jaapanis selgub alles vimmasel sss katses.Ja üks asi veel erry pole saanudki sind kiita saksamaal näitasid ikka super tulemust nii et jätka samas vaimus ja proovi ka jaapanis mõnda head üllatust pakkuda.
Tom
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 580
Liitunud: 14 Nov 2004, 00:00
Asukoht: Välismaa
Kontakt:

Postitus Postitas Tom »

Oh jah vaja ka sõita Jaapan ära. Püüan olla positiivne ja ütlen et punkt tuleb ikka ära. :) Loodan et Jaapanis on platsis ka Alex, sest Mitsul on hädasti punkte vaja. Edu kõigile Jaapani muutlikel kruusa ja asfaldi teedel ja olgu tihe rebimine!
Märtin-Park- We Will Never Forget A Great Man!
Kolin
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 11
Kontakt:

Postitus Postitas Kolin »

Minu andmetel startis Jaapanis ka Fulber Mitsubishi kunagine esisõitja.
Ise olen ka platsis Peugeotiga. J ärgmine hooaeg võtame me osa erasõitjatena. Sest nagunii ei ole aega kõikidest etappidest osa võtta. Seega otsustasime kaasa teha erakatena.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Burns
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1968
Liitunud: 31 Okt 2004, 12:29
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Burns »

Olen siis Inglismaa ka korra läbi sõitnud ja see ralli on küll minu maitse järgi, selline käänuline ja kiirused on väikesed. Nii et üritan sealt ka mõned pun ktid noppida, kuigi raskusi võib tulla jälle vihma katsetega.
Tom
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 580
Liitunud: 14 Nov 2004, 00:00
Asukoht: Välismaa
Kontakt:

Postitus Postitas Tom »

Võibolla peaks võtma puhkuse Inglismaa ralli ajaks saaks ka mingi hea tulemuse kirja sest muidu ralli sobib mulle.
Märtin-Park- We Will Never Forget A Great Man!
Vasta