WRC4

CMR2, CMR3, WRC II Extreme...jne

Moderaatorid: Jaanus, Sparco, Strike, Erki, Sport, Heix, Krusa

Vasta
Strike
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5919
Liitunud: 06 Juun 2003, 11:58
Meeldimisi saanud: 2

Postitus Postitas Strike »

Burns kirjutas:Tervitus!
Ei tea millal siis Strikelt Soome ralli kokkuvõtet saab näha, kirjutamis ainet peaks ju päris kõvasti olema. :lol: :lol: :lol:
Seda ei oska hetkel öelda. Eile Tallinn ralli, täna saabusin just Lätist ringraja võistlustelt ja kiire nädal tööl tulemas. Loodan, et saan selle tehtud hiljemalt teisipäevaks.
Proud supporter of Angry Duck

Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Kolin
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 15
Kontakt:

Postitus Postitas Kolin »

Ära ennast ribadeks ka tõmba. :) Räägi parem kuidas teil läks Lätis.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Strike
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5919
Liitunud: 06 Juun 2003, 11:58
Meeldimisi saanud: 2

Postitus Postitas Strike »

Kolin kirjutas:Ära ennast ribadeks ka tõmba. :) Räägi parem kuidas teil läks Lätis.
Homme üritan ka sellest veidi ringraja teema alla kirjutada. Tulemas on põnev hooaeg.
Lähen hetkel magama. Kaks hommikut enne kuute üles ei mõju hästi.
Proud supporter of Angry Duck

Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Strike
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5919
Liitunud: 06 Juun 2003, 11:58
Meeldimisi saanud: 2

Postitus Postitas Strike »

Rallifoorum WRC4 meistrivõistlused jätkusid Soomes Jyvaskyla teedel.
Heade teede ja kiirete katsetega on see ralli kõikide sõitjate hooaja lemmik.

Rallile oli registreerunud 22 WRC sõitjat.
Rallile startisid 14.
Subaru tehasevärve oli Soomes esindamas uus sõitja Unat ja samuti oli stardis Ford Focus RS mudeliga uus erasõitja Tarmo.

Ralli TOP8 järjestus oli järgnev:

1.Ants Kints Pilt 20.32,98
2.Burns Pilt 20.34,26 +00.01,28
3.Kambu Pilt 20.34,26 +00.01,28
4.Strike Pilt 20.39,86 +00.06,88
5.Sparco Pilt 20.43,30 +00.10,32
6.Kolin Pilt 20.49,63 +00.16,65
7.Aix Pilt 21.00,26 +00.27,28
8.Unat Pilt 21.04,41 +00.31,43


SS1 Parkkola:

Ralli algas kiire Parkkola katsega. Osa sellest katsest oli kasutusel juba eelmisel hooajal ja nii oli see katse paljudele sõitjatele tuttav.
Ralli eelsel testikatsel lõhkus Fordi tehasesõitja Aix oma auto turbo, mida ei saanud mehaanikud kuni ralli lõpuni toimima.
Esimeselt katselt tuli kõige kiirema ajaga finishise Ants Kints.
Temast mõne sekundi kaugusel lõpetasid Burns, Strike.
Katse kaheksanda aja sõitis välja ilma turbota sõitnud Aix.
Parim erasõitja esimesel katsel oli Soomes Mitsu värve esindanud Alex.


SS2 Moksi:

Teisel katsel ei vääratanud taas Fordi tehasesõitja Ants Kints ja võitis juba teise katse järjest.
Katse teise ja kolmada aja said kirja Puegeot duo Kambu ja Kolin.
Subaru uus sõitja Unat oli Moksi esimesel läbimisel viies ja kaotas napilt Subaru esisõitja Sparcole.
Teise katse parim privaatsõitja oli Citroeni sõitja Maiko.
Katsel oli ainsana teelt eksinud Citroeni sõitja Erry. Ühes kurvis oli pidurdamine jäänud liiga hiljaks ja tulemuseks oli kokkupõrge aiaga ning lõhutud ülekanne.


SS3 Moksi 2:

Moksi teisel läbimisel hakkasid tõsiselt näitama oma kiirust ka teised sõitjad peale ralli üldliidri.
Katsevõit kuulus seekord lõvi meeskonna sõitjale Kambule.
Kui Kambu oli enne SS3 olnud ABS arvestuse viies 4,3 sekundilise kaotusega liidrile, siis peale SS3 finishit oli Kambu kerkinud ABS arvestuse teiseks ja jäi liidrist maha vaid 0,7 sekundit.
Liider Ants Kints sai katsel kirja kolmanda tulemuse.
Teise aja katsel sõitis tsehhi autotootja värve esindav Burns.
Peale SS3 mahtus liider trio Ants Kints, Kambu, Burns vaid 0,84 sekundi sisse.
Neljandat kohta hoidis endiselt Strike, kuid juba rohkem kui viie sekundilise kaotusega liidrile.
Täiesti ebaõnnestunud katse oli see veel eelmisel katsel kolmandat aega näidanud Kolinile. Katse alles kaheteistkümnes aeg kaotusega veidi vähem kui kolmteist sekundit kukutas Kolini ABS tabeli kolmandalt kohalt kuuendaks.
Parim erasõitja oli katsel juba teist katset järjest Maiko.
Samuti näitas Maiko suurepärast kiirust katsel olles kiirem ka paljudest tehasesõitjatest ning tulemuseks katse kuues aeg.
Katse ebaõnnestuja tehnilise poole pealt oli Peugeoti kolmas sõitja Tommi.
Heinapallidest tehtud shikaanis kaotas Tommi auto üle kontrolli ja kihutas mööda heinapalle. Tulemuseks purunenud mootor, käigukast ja jahutussüsteem.
Õnneks olid purustused siiski nii minimaalsed, et ta sai jätkata.
Seega kokkuvõttes hea (Kambu) ja samuti ka kehv (kolin, Tommi) katse Peugeotile.

SS4 Ouninpohja:

Ralli neljas kiiruskatse oli Soome kõige kuulsam katse Ouninpohja.
Enne katse algust olid autod saabunud servisest ja stardis oli kõikidel pilootidel aega anda ka mõned kommentaarid.
Kolmandat kohta hoidnud Burns lubas just sellel katsel rünnata ja liidrile lähemale jõuda, ning võimalusel juhtima minna.
Samuti lubasid tõsiselt oma positsiooni pärast võidelda Kambu ja Ants Kints ning ülejäänud sõitjad.
Katse võitis Skoda sõitja Burns.
Fabia WRC oli kurvilised ja hüppelised teed läbinud kiiremini, kui kõik teised konkurendid.
Katsel tuli teiseks Kambu, kuid kaotas Burnsile ligi kolm sekundit.
Kaheksa hulka mahtusid ka kõik Subarud vastavalt Sparco (6), Ott (7), Unat (8).
Kui enne katset mahtusid kõik kolm sõitjat ühe sekundi sisse oli selge, et peale Burnsi ligi kolme sekundilist katsevõitu oli just tema ka uus liider.
Ants Kints kukkus katsega koguni kolmandaks, kuigi kaotas Burnsile vaid veidi üle kahe sekundi.
Parim erasõitja oli Ouninpohja katsel Alex.
Enne katset ei suudetud täiesti korda saada Mitsu sõitja Tommi autot ja nii pidi ta ka läbima selle katse tõrkuva jahutussüsteemiga.
Kambu ütles peale katset, et säästis rehve järgmiseks ralli pikimaks katseks.
Väikse vea oli katsel teinud Subaru uus sõitja Unat, kes oli katsel spinnanud.

SS5 Ouninpohja 2:

Ouninpohja teisel läbimisel oli ilm totaalselt muutunud esimesest korrast.
Kui esimesel korral säras taevas päike ja olid ideaalsed tingimused, siis Ouninpohja teiseks korraks oli avanenud taevaluugid ja sadas kõvasti vihma.
Kuna enne katset oli veel olnud kiire servis ja viimased taktikad siis tundus, et kõige paremad ilmaennustajad olid Fordi meeskonnal.
Just Ford Rallye Sport sõitjad olid ainsad kes saabusid katse starti vihmarehvidega. Teistel sõitjatel olid all intermediate rehvid.
Nagu arvata oligi haarasid katsel paremad kohad just Fordi sõitjad.
Kui enne SS5 oli Ants Kints loovutanud oma ralli liidrikoha siis peale viienda katse võitu (juba kolmas SS võit sellel rallil) tõusis ta taas ralli liidriks.
Uskumatu aja sõitis katsel välja Fordi esipiloot Aix. Ilma turbota (loe:ilma evodeta) sõites oli tulemuseks koguni katse teine aeg. Selle hea tulemusega kerkis Aix ka üldtabeli kaheksandalt kohalt seitsmendaks.
Kolmanda aja katsel sai Citroeni värve esindav Strike ja neljas oli katsel Kambu.
Enne viimast katset oli seega jälle vahetunud liider ja esimesed kolm sõitjad mahtusid enne viimast otsustavat Killeri publikukatset vaid 2,26 sekundi sisse.
Parim erasõitja katsel oli üheksanda aja sõitnud Fordi erasõitja Tarmo.
Katse lõpus antud intervjuudes ütlesid kõik sõitjad peale Fordi sõitjate, et olid väga rasked tingimused ning kõigil esines suuremaid või väiksemaid vigu katsel.


SSS Killeri:

Viimase katse algus oli närvesööv nii sõitjatele, meeskodadele kui ka nende fännidele.
Ralli võitja pidi otsustama just see lühike ja viimane sprint Killeri.
Katse kõige kiirema aja sai kirja Peugeoti sõitja Kolin.
Väga õnnestunud aja suutis Killeri katsel välja sõita Citroeni erasõitja Maiko. Maiko saavutas katsel koguni teise aja. See on igati kiiduväärt saavutus ja kindlasti ei jäänud see märkamata tehasemeeskondadel.
Samuti hea aja sai kirja Subaru sõitja Unat, kes edestas napilt neljandaks jäänud Sparcot.
Kuid kõiki neid tulemusi varjutas siiski esikolmiku omavaheline rebimine. Esimesena kolmest sai aja kirja Burns. Seejärel jäi veel lõppvaatus Kambu vs Ants Kints.
Katsel oli kiirem Kambu, kuid mitte piisavalt, et kerkida ralli võitjaks.
Selle ajaga hoopis oli Kambu sunnitud laskma endast mööda Burnsi.
Burns ja Kambu sõitsid välja kuue katse peale täselt võrdse ABS aja.
Kuna Burns oli olnud SS1 Kambust kiirem, siis kuulus reeglite järgi teine koht just Skoda sõitjale
Parim erasõitja rallil oli Maiko lõpetades ralli ABS arvestuse üheksanda kohaga.
Üldse mahtus näiteks esikuuik rallil kõigest 16 sekundi sisse ja teine ning kolmas koht kaotasid ralli võidu minimaalse 1,28 sekundiga.


Soome ralli poodiumile kerkisid seega 1.Ants Kints (Ford), 2.Burns (Skoda), 3.Kambu (Peugeot).

MM liirina jätkab peale Soome rallit Subaru sõitja Sparco, kuid talle tuli lähemale teist rallit teisena lõpetanud Burns.

Tootjate punktitabelis sai kõige rohkem punkte Ford.


Tootjate punktid jagunesid Soomes järgnevalt:

1.Ford 12
2.Peugeot 9
3.Skoda 8
4.Subaru 5
5.Citroen 5

Katsevõite jagus seekord neljale sõitjale: Ants Kints (3), Kambu, Burns, Kolin (1)

SS All-Star selle rallil nägi välja järgnev:

SS1 03.57,22
SS2 03.31,18
SS3 03.10,74
SS4 03.55,76
SS5 04.50,38
SSS 00.58,88

Total: 20.24,16


RFC rallistaari auhind läheb seekord Fordi sõitja Aixile.
Aix sõitis kõigil katsetel tehniliselt mitte korras autoga, kuid hoolimata sellest suutis Aix ralli kõige raskemal katsel sõita välja koguni teise aja ja lõpetada punktikohal.



Järgmine MM ralli sõidetakse Saksamaa vahelduva pinnasega teedel.
Kuigi Saksamaa on kalendris kirjas kui asfaldiralli on siiski tegemist väga raske teekattega (asfald, betoon, muda) ja tihti on rallil sadanud ka vihm.

Eelmise hooaja võitu Saksamaal asub kaitsma Strike.
Strike võitis eelmisel hooajal ralli Fordi meeskonnas värvides.

Tundub, et foorumis on täielik vaikus ja kõik testivad tõsiselt Saksamaa ralliks. Edu kõigil Saksamaa teedel ja vältige hinkelsteini.

FLAT-OUT
Strike
Proud supporter of Angry Duck

Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
maiko
V järgu kommentaator
V järgu kommentaator
Postitusi: 50
Liitunud: 20 Veebr 2005, 15:04
Asukoht: tartu

Postitus Postitas maiko »

Mis ikka öelda üks kõige parematest ralli kokkuvõtetest mida ma olen siiani lugenud.Ma arvan jah et super vaikus on jah fooumis sest isegi mina testin igapäev ja iga päevaga meeldib mulle saksamaa ralli üha rohkem.Loodan saada punktikesegi.Aga ma arvan et ma pole saanud nii palju testida kui teised sest mul praegu väga pingelised koolipäevad ees.Palju pole jäänud,sellepärast peabki pingutama lõpuni.Aga eks näeb kui paljud osalevad saksamaa rallil.Pean jälle ütlema et sss kõige lühemat katset sõidan ma kõige rohkem ja tahaks saksamaal ollagi sss esi kolmikus.Soovin kõigile veel head testimist ja ikka et saksamaa ralli oleks sama pingeline algusest lõpuni kui soome oma.Ja erry sinule ka märguanne kus jäävad sinu head ajad võta ennast kokku ja pinguta palju,sest võiks ikka tootjate punktitabelis kolmanda koha ära võita sul palju puudu ei jäe tegelt et alexit võita see viimases rallis 15 sekundit see oligi nendes vigades mis rallikokkuvõttes strike ära mainis.Edu sulle siis ja püüa rohkem sest kui mina hakkasin wrc4 osalema esimesel etapil mille nimeks New Zealand siis ma ju kaotasin sulle 31 sekundit ju ,et mõtle mu sõnade üle:ja viimaseks strike miks ma üldsegi jälgijat pole stardis näinud see ju suur probleem et saada mingi hea koht tootjate tabelis.Tuleks muretseda mingi uus inimene kes tahaks sõita citroeni roolis. :lol:
Burns
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1968
Liitunud: 31 Okt 2004, 12:29
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Burns »

Strike- taaskord väga huvitav ralli kokkuvõte.
Nüüd aga üleskutse erasõitjatele- kuna paisatb, et ma sõidan Skodaga üksi siis Skoda meeskond oleks väga huvitatud uue sõitja palkamisest. Nii et kui keegi on huvitatud siis konsulteerige kõigepealt Strikega aga ma arvan et takistusi ei ole. Lihtsalt suht keeruline on meeskonda üksi tootjate arvestuses liidri positsioonil hoida, kuigi praegu on ju seis üli hea ja auto väääääga konkurentsi võimeline.
Tom
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 580
Liitunud: 14 Nov 2004, 00:00
Asukoht: Välismaa
Kontakt:

Postitus Postitas Tom »

Sama lugu Mitsuga. Otsime noort andekat sõitjat kes asendaks pikaks ajaks kadunud Rallipoissi! Oleks vaja Meeskondade arvestuses ees püsida ja samas anda võimalus noorele sõitjale kogemus saada tehasemeeskonnas.
Märtin-Park- We Will Never Forget A Great Man!
Strike
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5919
Liitunud: 06 Juun 2003, 11:58
Meeldimisi saanud: 2

Postitus Postitas Strike »

Tom kirjutas:Sama lugu Mitsuga. Otsime noort andekat sõitjat kes asendaks pikaks ajaks kadunud Rallipoissi! Oleks vaja Meeskondade arvestuses ees püsida ja samas anda võimalus noorele sõitjale kogemus saada tehasemeeskonnas.
Nagu ma Kolini jutust aru sain on ka lisaks Rallipoisile selleks hooajaks lõpetanud Fuler.
Kes sooviks erasõitjatest tehasemeeskondadese saada andku teada.
Proud supporter of Angry Duck

Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Tom
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 580
Liitunud: 14 Nov 2004, 00:00
Asukoht: Välismaa
Kontakt:

Postitus Postitas Tom »

Strike kirjutas:
Tom kirjutas:Sama lugu Mitsuga. Otsime noort andekat sõitjat kes asendaks pikaks ajaks kadunud Rallipoissi! Oleks vaja Meeskondade arvestuses ees püsida ja samas anda võimalus noorele sõitjale kogemus saada tehasemeeskonnas.
Nagu ma Kolini jutust aru sain on ka lisaks Rallipoisile selleks hooajaks lõpetanud Fuler.
Kes sooviks erasõitjatest tehasemeeskondadese saada andku teada.
Seda ma kartsin nii et siis Mitsus 2 kohta vaba!
Märtin-Park- We Will Never Forget A Great Man!
Kolin
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 15
Kontakt:

Postitus Postitas Kolin »

Nii ta paraku on jah, et nii Fulber kui Kucoch on selleks hooajaks lõpetanud võistlemise. Mina jätkan nii nagu suudan. Koos Kambu-ga tuleb Peugeoti võim taastada. Loodan igalt etappilt korralike punkte. Kuigi iga ralliga läheb see aina raskemaks. Tagant poolt tulevad suure hooga peale noored ja andekad sõitjad.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
ants kints
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 251
Liitunud: 15 Sept 2004, 07:34

Postitus Postitas ants kints »

Tundub et ka Fordis on koht vaba, nii et tulge aga. Mis aga Saksamaasse puutub, siis oh mind lolli, alles täna sain teada et seadistusi saab ka peensusteni muuta mitte valida olemasolevate vahel .... tunnistan oma rumalust ja .... no nüüd alles hakkan sõitma. Need 9 rallit siiani olid alles soenduseks.
Tom
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 580
Liitunud: 14 Nov 2004, 00:00
Asukoht: Välismaa
Kontakt:

Postitus Postitas Tom »

Sain teada juhtkonnalt et nii Alex kui ka maiko oleksid vägagi oodatud Mitsubishi meeskonda.
Märtin-Park- We Will Never Forget A Great Man!
aix
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 4810
Liitunud: 10 Veebr 2003, 22:47
Asukoht: Tallinn
Meeldimisi saanud: 1
Kontakt:

Postitus Postitas aix »

Tere rahvas. Sain ka aega arvuti taha istuda ja kas sa näe. Teinekord on nõrga autoga sõitmisest kasu ka. Rallistaari auhind tuli meeldiva üllatusena.
kui nüüd tagantjärele mõelda, siis olin mängu (või mälukaardi, või plaadi või mis iganes) riknemise pärast nii tusane, et plaanisin sõita stiilis käsi kullas p.... mullas. Kohati ajas naerma ennastki kuidas ohtlikust olukorrast sai väljutud. SS 5 vihmasel katsel võis aga nõrgem auto tulla pigem kasuks kui kahjuks. Ei olnud võimalik lihtsalt üle pingutada. võib ainult arvata, mis oleks olnud, kui mäng oleks toiminud normaalselt. Oleksid siin aga ei loe. Kui Soomes sai nõrga autoga veel kuidagi vastu, siis usun, et Sksamaal nii libedalt ei lähe.
Ja see, et ma Saksas taas ilma EVO- ta sõidan on suht tõenäoline, sest pole aega uurida, mis asi see mängu juures siis lõppude lõpuks jupsib. Sellegipoolest lähen Saksamaale endast parimat andma ja samamoodi riskima. Äkki naeratab õnn veelkord. Ants Kintsu ridu lugedes tundub, et Ford püüab taas kõrgeid punkte. Saksamaal on panustab ka team rohkem tema peale. Ja tänud RF juhtkonnale veelkord rallistaari auhinna eest.
ants kints
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 251
Liitunud: 15 Sept 2004, 07:34

Postitus Postitas ants kints »

Tootjate punktitabel:

1.Skoda M73
2.Peugeot M71
3.Subaru P58
4.Mitsubishi M55
5.Citroen M47
6.Ford M46

No kui seda tabelit vaadata, siis peaks meeskonna kogu inseneride väe sinu konsooli kallale saatma, et see korda teha. Punktitabel on nukker aga kaugeltki mitte lootusetu.
alex
algaja kommentaator
algaja kommentaator
Postitusi: 5
Liitunud: 07 Veebr 2005, 22:19

Postitus Postitas alex »

Viimati muutis alex, 01 Mai 2011, 20:18, muudetud 2 korda kokku.
Tom
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 580
Liitunud: 14 Nov 2004, 00:00
Asukoht: Välismaa
Kontakt:

Postitus Postitas Tom »

alex kirjutas:
Tom kirjutas:Sain teada juhtkonnalt et nii Alex kui ka maiko oleksid vägagi oodatud Mitsubishi meeskonda.
Võtaksin hea meelega selle pakkumise vastu. Palju ma küll punkte ei too aga annan endast parima.
Väga hea! Mõni punkt võib tähendada väga palju ja loodan et suudad veelgi oma senist kiirust suurendada. :D :D
Märtin-Park- We Will Never Forget A Great Man!
Burns
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1968
Liitunud: 31 Okt 2004, 12:29
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Burns »

Skoda meeskond teeks siis maikole pakkumise liituda meiega. Võin seda öelda, et pettuma sa ei pea ja nagu sa näed meeskondlikus arvestuses hoiame me liidri positsiooni. Nii, et mõtle aga ma arvan, et kahetsema sa ei pea.
ants kints
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 251
Liitunud: 15 Sept 2004, 07:34

Postitus Postitas ants kints »

No mis masendav vaikus siin on ???
aix
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 4810
Liitunud: 10 Veebr 2003, 22:47
Asukoht: Tallinn
Meeldimisi saanud: 1
Kontakt:

Postitus Postitas aix »

ants kints kirjutas:No mis masendav vaikus siin on ???
Kõigil on käed tööd täis. Fordi teamis ollakse murelike nägudega, kuna ei leita aix-i autol soomes tekkinud viga. Välja vaated ei ole head. :cry:
ants kints
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 251
Liitunud: 15 Sept 2004, 07:34

Postitus Postitas ants kints »

Tegelt on ka minu konsoolil miski pisike viga külges. Nimelt kui mängu käima panen, ei tunne ta kohe plaati ära, müttab jupi aega mööda oma süsteeme ja ..... lõpuks läheb käima. On kellegil kogemusi, et miks ta nii teeb ja ega ta lähiajal hoopis lolliks ei lähe?
Vasta