Ahude Mitsu E10
Moderaatorid: KAIKUL, Sparco, Jaanus
-
- II järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 348
- Liitunud: 05 Veebr 2003, 11:47
- Asukoht: Tallinn
Ahude Mitsu E10
Millest see, et Ahude evo on poole aasta pealt klassi vahetanud ja N-st. saanud E?
Kui kaua kestab homologeering autodel? Vaatasin järele ja minu teada homologeeriti Mitus Lancer evo III 1995 aastal (95 aasta alustati rallis küll veel evo II-ga.).
Samas Popovi auto (nüüd vist juba kuangine auto, kuid mine tea) on väliselt ka ju evo III (sisu järgi vist jälle evo IV) on/oli edasi klassis A6?
Oskab keegi kommentaare jagada!
Kui kaua kestab homologeering autodel? Vaatasin järele ja minu teada homologeeriti Mitus Lancer evo III 1995 aastal (95 aasta alustati rallis küll veel evo II-ga.).
Samas Popovi auto (nüüd vist juba kuangine auto, kuid mine tea) on väliselt ka ju evo III (sisu järgi vist jälle evo IV) on/oli edasi klassis A6?
Oskab keegi kommentaare jagada!
Karl
-
- II järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 348
- Liitunud: 05 Veebr 2003, 11:47
- Asukoht: Tallinn
Karl
See kehtib vist rohkem nende kohta, kes N-st. A-sse. lähevad. Ma usun Ahud oleks ikka N-s. parema meelega sõitnud. Pealegi E-klassi võit või isegi võidud on neil juba ammu käes (VFTS-i. ajastust)!
Karl
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 2393
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 06:45
- Asukoht: Tallinn
Re: Ahude Mitsu E10
Karl kirjutas:Millest see, et Ahude evo on poole aasta pealt klassi vahetanud ja N-st. saanud E?
Kui kaua kestab homologeering autodel? Vaatasin järele ja minu teada homologeeriti Mitus Lancer evo III 1995 aastal (95 aasta alustati rallis küll veel evo II-ga.).
Samas Popovi auto (nüüd vist juba kuangine auto, kuid mine tea) on väliselt ka ju evo III (sisu järgi vist jälle evo IV) on/oli edasi klassis A6?
Oskab keegi kommentaare jagada!
FIA üldistes võistlusmääruste on järgmine tekst (vaba tõlkena) :
§ 21 a) lõige 7 - kui võistlusauto homologatsioon rühmades A või N on lõppenud,on võistlejail õigus 4 aasta jooksul peale homologatsiooni lõppu osaleda rahvusvahelistel 1 kategooria rallidel (v.a. MM)
kõnesoleva autoga järgmistel tingimustel:
esitada tuleb kõik jõusolnud homologatsioonipaberid
auto peab täielikult vastama kehtinud homologatsioonile
auto üldine olukord hinnatakse tehnilise komisjoni poolt
turbopiiraja mõõdud ja miinimumkaal peavad vastama hetkel kehtivatele
Seega on sellise auto omanikel õigus sõita omal valikul kas A-s,N-s või rahvuslikus klassis,kui riigi reeglid seda lubavad.
-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 5671
- Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
- Asukoht: seal kus ralli
- Kontakt:
Re: Karl
Punktitabelis ongi ju A6 ja E10 klass kokku tõmmatud, ehk siis nagu üks klass.Karl kirjutas:Eilses ,,Mootorite Maailmas'' telesaates lipsas läbi lause, et Ahud on minemas A-klassi?!
-
- III järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 206
- Liitunud: 18 Apr 2003, 11:48