Märtin: OFFROAD! + Solberg CRASH!

Maailma rallitippude käekäigust

Moderaatorid: Jaanus, KAIKUL, Strike, Erki, jagr

KuriUss
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1484
Liitunud: 07 Mär 2003, 18:29
Asukoht: Sibulaküla
Kontakt:

Postitus Postitas KuriUss »

Erki kirjutas:
KuriUss kirjutas:
Fulber kirjutas: Mõtlesin, et see hirmus pauk sobiks selle teema järkuks. Kui ikka nii turvaline auto, nii hullusti ära laguneb, on ikka lood üsna karmid. Pole nagu miskit rohkem ka kuulda olnud, et kas ikka meestega kõik korras. Seekord vist pääsesid piloodid vaid šokiga, aga vaade on ikka üsna õudne.
Suur "tänu" veelkord FIA, esiautode kaotamise eest! :evil:
Solberg ise mainis, et turvapuuril polnud kriimugi. Oli väga rahul, et nii turvaline auto on – paistab, et turvapuur oligi ainus asi, mis terveks jäi.
Tõsiselt räägid või? No siis oli ta vist šokis...
wrc.com-is väidab nõnda:
“I’m very impressed with the standards at Subaru. Everything was well handled after the accident, with doctors and everything, but also the car itself is very good with the way it is welded and put together. We didn’t get one crack in the rollcage or in the welding. Somebody in Prodrive needs a big trophy. It was incredible after an accident like that.”
Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

Ma ei tea mida öelda...
gaas on endiselt laiffi
Rasmus
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 841
Liitunud: 11 Sept 2003, 09:16
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Rasmus »

Mina ülten selle kohta, et püütakse halba heas valguses vaadata, ehk vea abil reklaami teha.
Mitte et autod nõrgad oleks, aga saate aru küll.
Frank
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 3012
Liitunud: 17 Veebr 2003, 13:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Frank »

Osta Subaru ja sa jõuad tervelt koju! :lol:

No, huvitav mida see FIA järgmiseks mõtleb. Äkki mootorite kasutus ära keelata, suur kulude kokku hoid ju.
"Come on, you can see more than that"
Olts
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1082
Liitunud: 25 Mär 2003, 13:20
Asukoht: seal kus parimad ralliteed

Postitus Postitas Olts »

Kas kusagil sellest autost veel pilte on? See auto oli ikka täitsa segi, ka turvapuur Philli poolne nurk. Tavaliselt turvapuur ei tohiks järgi anda, aga see nurk oli ikka väga alla vajunud. Fordil oli tugevam puur või oli õnne rohkem.
Selliste suurte avariide puhul, nagu Saksas, on kindlasti esiautode puudumisel suur roll.
Rando
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2112
Liitunud: 04 Aug 2003, 11:16
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Rando »

Olts kirjutas:Kas kusagil sellest autost veel pilte on? See auto oli ikka täitsa segi, ka turvapuur Philli poolne nurk. Tavaliselt turvapuur ei tohiks järgi anda, aga see nurk oli ikka väga alla vajunud. Fordil oli tugevam puur või oli õnne rohkem.
Selliste suurte avariide puhul, nagu Saksas, on kindlasti esiautode puudumisel suur roll.
Üks pilt mul siin just käepärast on:

Pilt
Kolin
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 17
Kontakt:

Postitus Postitas Kolin »

Pilt
Siin vee üks
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Kolin
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 17
Kontakt:

Postitus Postitas Kolin »

See jutt, et turvapuur terveks jäi on minu arust küll segane jutt. Solberg ei saanud veel vist isegi aru mis toimunud oli. Piltidel ju selgelt näha, et turvapuur on sisse vajunud. Videol oli ka näha kuda puur kokku vajus.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Jackal
Kaval Ants
Kaval Ants
Postitusi: 125
Liitunud: 25 Veebr 2003, 10:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Jackal »

Puur võis kyl vajuda, vähemalt ei tulnud torud lahti, sis läheb asi juba nati ulluks kui torud lahti tulevad ja kedagi vigastavad.
Strike
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5920
Liitunud: 06 Juun 2003, 11:58
Meeldimisi saanud: 2

Postitus Postitas Strike »

Päris koledad pildid need ikka. Videost oli näha kuidas Mills iga korraga pead aina madalamale tõmbas. Oleks üks või kaks katust veel olnud siis ei tea mis oleks võinud juhtuda. Selliseid lakse pole olnud kaua, mis nüüd 2 kuuga on olnud 2tk. Markko ütles väga õieti lause, et kas see on siis normaalne, kui üle katse viiakse ühe tippmeeskonna piloot või kaardilugeja haiglase. See asi peab lõppema ja FIA võiks mõistuse pähe võtta. Järgmisest aastast HANS väidetavalt kohustuslik, ega see veel elusi päästa. Loodan siiralt, et kui Berger FIA ette asub siis mõtleb kõik muutused läbi, mis seni tehtud WRC sarjas.
Proud supporter of Angry Duck

Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

Gerhard Berger? Kas siis kui HANS peas on, oleks saanud Mills pead painutada?
gaas on endiselt laiffi
Frank
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 3012
Liitunud: 17 Veebr 2003, 13:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Frank »

Jah, HANS peab pead just sirgena hoidma ja mitte peal/kaelal painduda :roll:
Kui tal oleks see olnud kaelas siis oleks olnud täitsa p****es
"Come on, you can see more than that"
KuriUss
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1484
Liitunud: 07 Mär 2003, 18:29
Asukoht: Sibulaküla
Kontakt:

Postitus Postitas KuriUss »

See HANS-u teema on praegu küll selline bla-bla-bla kuni seda testitud veel ei ole. Märtini oleks see võibolla jällegi kergemalt päästnud tema laksust jne. Fakt on, et F1 versioon ilmselt üks-ühele kohaldatav ei ole ja kogu teema on väga poolik.

Esialgu kui pole reaalselt selge kas ja kuidas see toimib oleks väga radikaalselt vastast seisukohta võtta sama jabur kui teatada, et turvavöö takistab õnnetuse korral autost väljumist või, et mõned autojuhid on mõnedest avariidest eluga pääsenud tänu sellele, et vöö kinni ei ole.
Vasta