Ford RallyeSport testib praegu oma uut autot Põhja-Inglismaal. M-Sporti lehel kirjutavad, et 1 aprillil peaks toimuma auto esitlus. Mida sellelt autolt oodata? Paremat esinemist kiiretel teedel ja samasugust tanki vastupidavust? Oleks hea küll. Aga kas poole hooaja pealt uue auto kasutuselevõtt on mõtekas, tavaliselt ju kipuvad mingid naljakad sünnivead küljes olema. Samas Peugeot toimib igal aastal nii, et suve alguses toob uue evo rajale.
Loodame, et võimalikud sünnivead parandatakse testimisel ära. Peugeotil pole ju küll miskit juhtund, kui nad suvel uue auto rajale toovad. Miks siis Fordil nii juhtuma peaks. Igatahes pöidlad pihku ja häid tulemusi lootma!!!
Kardan natuke, neid sünnivigasid, kuid tundes Fordi senist vastupidavust usun, et nendest saadakse üle. Samas parem katkestada esikohalt, kui lõpetada kusagil suvalisel kohal? Igatahes Markko enda sõnul on Ford teinud kõige rohkem tööd sellel aastal ja uus auto hakkab võitma rallisid. Selles ma ei kahtle. Mina olen igatahes optimistlikult meelestatud ja usun, 2003 aasta mudelisse, kuna juba preagune mudel on küllalt edukas, siis edasi saab minna ainult paremuse poole. Veel teeb head meelt, et Peugeot see aasta uut EVO-t välja ei too ja uus Subaru on võrdne Focuse praeguse mudeliga. Seega uus auto peab Peugeoti kinni püüdma ja mööda minema. Nüüd tuleb Markkol vaid näidata, et ta on suuteline ka Bossest kiirem olema
Njaa ise ka arvan, et uus auto on ikka eelmisest parem.Aint kiiretel kruusateedel on fordil raskusi olnud peso vastu, loodame, et nyyd on see viga parandatud. Samuti on Markko oma kiirust asfaldil kasvatanud, nyyd tuleb ootada uue auto tulekut ja siis hakkab MArkko panema
Muide, ühes auväärses autospordiajakirjas on kuulujutuna kirjas, et M-Sport olevat Grifone'st ostnud veits katkise 206 vertsu ja sealt shnitti võtnud uue auto loomisel.
Ma ka lugesin seda juttu, aga samas grifones ju vanemad pesod, ei tea kas neist kasu on, kui tahetakse pesole jargi jouda, sest ega konnasoojad ju kohapeal seisa
Juba varasemate Fordi piltide järgi panin tähele, et Pesöölt on snitti võetud . Tagatiib ju täitsa 206 oma (sarnane tiib ka sitikal). Ja tagastange suurem.
Seda Markko oma intervjuuski ütleb, et kiirete teede jaoks on vaja autot paremaks muuta. Näis, esimene esinemine on kohe Uus-Meremaal - väga kiiretel teedel. Nädal enne EOS-i rallit peaks tiim Soomes testimas olema, siis näeb kuda auto hüppab kah.
Erki kirjutas:Ei saand aru, mis see avarii siia puutus. Mõtled, et kuna kõik kolm numbrit olid kuued, siis see aasta läheb halvasti? Ma õnneks ebausklik pole.
ei ma tahtsin lihtaslt öelda miks märtin katkestas
Kas pole järjekord hästi meeles? Kõigepealt sõitis Markko pöösasse. Alles tüki aja pärast sõitis see Mitsu talle sisse. Katkestas ta üldse sellepärast, pani katuse maha ja siis läks mootor põlema.
Asi oli selline:
#1: Märtin sõitis rajalt välja
#2: Filmimehed tulid kohale
#3: Samal ajal tuli keegi N Mitsuga ja sõitis kellelegi telemehele otsa.
#4: Seesama mitsu sõitis seejärel Märtini autole sisse.
Võibolla on see vale. Tuletasin selle ise oma loogikaga.