Ja see vastus?ccve kirjutas:Mulle meeldis selles intervjuus kõige rohkem vastus küsimusele kas selle hooaja kohta oli ka muid pakkumisi laual
Ott Tänaku diskussioon
Moderaatorid: Jaanus, KAIKUL, Strike, Erki, jagr
-
- Rallifoorum 24/7
- Postitusi: 5165
- Liitunud: 11 Veebr 2010, 13:05
- Asukoht: Tallinn
- Has thanked: 1
- Meeldimisi saanud: 2
Re: Ott Tänaku diskussioon
Söörlöne!
Re: Ott Tänaku diskussioon
Oti fb lehelt
Meil on hea meel teatada, et õige pea on saadaval Ott Tänak fännitoodete kollektsioon. Enne seda aga on võimalik külma Rootsi ralli eel endale soe müts soetada. Mütsid saabuvad veebruari esimesel nädalal, et aga kõik soovijad mütsid õigeks ajaks kätte saada jõuaksid, on avatud eelmüük! http://www.otttanakshop.com
Meil on hea meel teatada, et õige pea on saadaval Ott Tänak fännitoodete kollektsioon. Enne seda aga on võimalik külma Rootsi ralli eel endale soe müts soetada. Mütsid saabuvad veebruari esimesel nädalal, et aga kõik soovijad mütsid õigeks ajaks kätte saada jõuaksid, on avatud eelmüük! http://www.otttanakshop.com
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Re: Ott Tänaku diskussioon
No mida pealkirja jälle! http://epl.delfi.ee/news/sport/opipoiss ... d=73500039
Kus selle inimese ajud küll peituvad, kes selliseid pealkirju suudab välja genereerida?
Kus selle inimese ajud küll peituvad, kes selliseid pealkirju suudab välja genereerida?
Ott Tänak on rallisõitja - mitte meelelahutaja.
Re: Ott Tänaku diskussioon
Täpsemalt, milles siin probleem on?Milor kirjutas:No mida pealkirja jälle! http://epl.delfi.ee/news/sport/opipoiss ... d=73500039
Kus selle inimese ajud küll peituvad, kes selliseid pealkirju suudab välja genereerida?
-
- I järgu kommentaator
- Postitusi: 525
- Liitunud: 12 Jaan 2016, 14:08
Re: Ott Tänaku diskussioon
Pigem on tekst ise veidi lonkav -
"Laupäeval hakkas Tänak tänu rivaalide (Jari-Matti Latvala, Kris Meeke, M-Spordist ta koha hõivanud Bryan Bouffier, Dani Sordo) ebaõnnele pingereas kerkima. Kerkis päeva lõpuks koguni kuuendaks."
"Laupäeval hakkas Tänak tänu rivaalide (Jari-Matti Latvala, Kris Meeke, M-Spordist ta koha hõivanud Bryan Bouffier, Dani Sordo) ebaõnnele pingereas kerkima. Kerkis päeva lõpuks koguni kuuendaks."
KRUUDA MAAILMAMEISTRIKS
Re: Ott Tänaku diskussioon
Mind isiklikult häirib selline käitumine, mis paraku meie ajakirjanduses on viimasel ajal in. Kuna lugupeetud ajakirjanik kartis, et lihtsalt Tänaku nimi ei müü, siis on vaja sinna midagi originaalset ette väänata. Milleks? Mis õpipoiss ta sellele ajakirjanikule on?Lärri kirjutas:Täpsemalt, milles siin probleem on?Milor kirjutas:No mida pealkirja jälle! http://epl.delfi.ee/news/sport/opipoiss ... d=73500039
Kus selle inimese ajud küll peituvad, kes selliseid pealkirju suudab välja genereerida?
Ott Tänak on rallisõitja - mitte meelelahutaja.
Re: Ott Tänaku diskussioon
Lead'is on ju kohe kirjas, et alustas kooliteed. Pole midagi halvustavat ja ma küll mingit põhjust erutumiseks ei näe.Milor kirjutas:Mind isiklikult häirib selline käitumine, mis paraku meie ajakirjanduses on viimasel ajal in. Kuna lugupeetud ajakirjanik kartis, et lihtsalt Tänaku nimi ei müü, siis on vaja sinna midagi originaalset ette väänata. Milleks? Mis õpipoiss ta sellele ajakirjanikule on?Lärri kirjutas:Täpsemalt, milles siin probleem on?Milor kirjutas:No mida pealkirja jälle! http://epl.delfi.ee/news/sport/opipoiss ... d=73500039
Kus selle inimese ajud küll peituvad, kes selliseid pealkirju suudab välja genereerida?
Re: Ott Tänaku diskussioon
keegi täit artiklit ka näeb? on seal üldse midagi uut? Kui ei ole siis pole mõtet täis versiooni siia copyda.
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
-
- I järgu kommentaator
- Postitusi: 525
- Liitunud: 12 Jaan 2016, 14:08
Re: Ott Tänaku diskussioon
Õpipoiss Tänak kannatas, aga teenis väärt punkte
Ott Tänak alustas uues tiimis omamoodi uut kooliteed, mille kestust ja tulemuslikkust ei tea keegi.
Kui M-Spordi meeskond aasta lõpus Ott Tänaku teenetest loobus ja Eesti parim roolikeeraja koos kaardilugeja Raigo Mõlderiga DMacki tiimi kolis, võis kuulda erinevaid hinnanguid. Ühed pidasid seda karjääris vähikäiguks, teised nägid edasiminekut, kolmandad uue võimaluse saamist.
Läinud nädalavahetus MM-hooaja avaetapil Monte Carlos tõestas: Tänaku istumise all on küll endiselt sama Ford Fiesta RS WRC, ometi on ta taas õpipoisi seisuses. Mitme ilmnenud raskuse puhul on positiivne, et Tänak püsis ralli lõpuni teel ja võttis seitsmenda koha eest kuus MM-punkti – tulemus, mida meeskond nimetas suurepäraseks.
" Kogu ralli jooksul kõlas Tänaku jutus sõna „arenema”.
„Ei olnud eriti, mida nautida. Teadsime algusest peale, et meil on uute rehvide kohta vaja palju õppida. Andsime parima, aga enne Saksamaa rallit on vaja nende kallal veel palju töötada. Arvatavasti üritasin seda kompenseerida ja surusin liiga kõvasti. Vähemalt on meil nüüd palju kasulikke andmeid,” kõlas Tänaku nelja päeva pikkuse ponnistuse – ja kohati ka kannatuse – lõpumõte. Seejuures ei saa jätta lisamata, et DMacki näol on tegemist rehvitootjaga…
Kogu ralli jooksul kõlas Tänaku jutus sõna „arenema”. „Vajutan nii kõvasti kui suudan, aga õiget esitust ei ole. Õpime ja areneme järgmisteks võistlusteks,” lausus ta näiteks.
Koht polnud kõige tähtsam
Reedel ristles Tänak mägiteedel 10. koha piirimail ehk WRC autoderivi paremusjärjestuse sabas. Siis käisid ta lühikommentaaridest veel läbi lausejupid „Tunneme end hästi, auto on hea”, „Masin töötab ideaalselt. Arvasimegi, et kaotame asfaldil sekundeid” jne.
Kuuendal kiiruskatsel kihutasid eestlased rajalt välja, kaotasid ligi kaks minutit ja said jätkata tänu pealtvaatajate abikätele. „Lõikasin üht kiiret kurvi, mis oli väga mudane. Kaotasin kontrolli auto tagumise osa üle. Tegime spinni, sõitsime kraavi ja käisime üle kaotuse. Autol tuli üks aken ära, aga see pole eriti hull asi. Hullem, et kaotasime tagaspoileri ja see lõi juhitavuse sassi,” selgitas Tänak.
"„Ei ole mõtet neis oludes head tulemust loota. Pidamist pole üldse.”
Laupäeval hakkas Tänak tänu rivaalide (Jari-Matti Latvala, Kris Meeke, M-Spordist ta koha hõivanud Bryan Bouffier, Dani Sordo) ebaõnnele pingereas kerkima. Kerkis päeva lõpuks koguni kuuendaks.
„Oli raske päev. Pingutasime nii kõvasti, kui suutsime – nagu näha, on sel rallil väga lihtne vigu teha. Lumised katsed on meile kindlasti keerulisemad, aga tulime siia täiesti uute rehvidega, et tingimustega tutvuda. Seda olemegi seni teinud,” kostis Tänak.
„Ei ole mõtet neis oludes head tulemust loota. Pidamist pole üldse. Me ei saa midagi teha. Tingimused lihtsalt on sellised. Meie ainuke võimalus on „ellu jääda”, õppida rallit tundma ja areneda,” jäi saarlane realistiks.
Pühapäeval loovutas Tänak ühe positsiooni: duellis ilmselgelt kiirema Sordo Hyundaiga oli ta relvitu.
Järgmine MM-etapp peetakse veebruari teisel nädalavahetusel Rootsis, mille lumised olud on Tänakule erinevalt Monte Carlost varasemat arvestades sobilikud.
E: Päevalehtedest ongi rallisõpradel raske asjalikku teksti oodata. ERR on siiamaani head tööd teinud, eriti (audio)intervjuudega. Lisaks on õnneks Rallinaut ja Rauno olemas, kes viitsivad kirjutada. Nende poolt ootaks vähem (igavat) reportaaži ja rohkem analüüsi ja arvamust.
Ott Tänak alustas uues tiimis omamoodi uut kooliteed, mille kestust ja tulemuslikkust ei tea keegi.
Kui M-Spordi meeskond aasta lõpus Ott Tänaku teenetest loobus ja Eesti parim roolikeeraja koos kaardilugeja Raigo Mõlderiga DMacki tiimi kolis, võis kuulda erinevaid hinnanguid. Ühed pidasid seda karjääris vähikäiguks, teised nägid edasiminekut, kolmandad uue võimaluse saamist.
Läinud nädalavahetus MM-hooaja avaetapil Monte Carlos tõestas: Tänaku istumise all on küll endiselt sama Ford Fiesta RS WRC, ometi on ta taas õpipoisi seisuses. Mitme ilmnenud raskuse puhul on positiivne, et Tänak püsis ralli lõpuni teel ja võttis seitsmenda koha eest kuus MM-punkti – tulemus, mida meeskond nimetas suurepäraseks.
" Kogu ralli jooksul kõlas Tänaku jutus sõna „arenema”.
„Ei olnud eriti, mida nautida. Teadsime algusest peale, et meil on uute rehvide kohta vaja palju õppida. Andsime parima, aga enne Saksamaa rallit on vaja nende kallal veel palju töötada. Arvatavasti üritasin seda kompenseerida ja surusin liiga kõvasti. Vähemalt on meil nüüd palju kasulikke andmeid,” kõlas Tänaku nelja päeva pikkuse ponnistuse – ja kohati ka kannatuse – lõpumõte. Seejuures ei saa jätta lisamata, et DMacki näol on tegemist rehvitootjaga…
Kogu ralli jooksul kõlas Tänaku jutus sõna „arenema”. „Vajutan nii kõvasti kui suudan, aga õiget esitust ei ole. Õpime ja areneme järgmisteks võistlusteks,” lausus ta näiteks.
Koht polnud kõige tähtsam
Reedel ristles Tänak mägiteedel 10. koha piirimail ehk WRC autoderivi paremusjärjestuse sabas. Siis käisid ta lühikommentaaridest veel läbi lausejupid „Tunneme end hästi, auto on hea”, „Masin töötab ideaalselt. Arvasimegi, et kaotame asfaldil sekundeid” jne.
Kuuendal kiiruskatsel kihutasid eestlased rajalt välja, kaotasid ligi kaks minutit ja said jätkata tänu pealtvaatajate abikätele. „Lõikasin üht kiiret kurvi, mis oli väga mudane. Kaotasin kontrolli auto tagumise osa üle. Tegime spinni, sõitsime kraavi ja käisime üle kaotuse. Autol tuli üks aken ära, aga see pole eriti hull asi. Hullem, et kaotasime tagaspoileri ja see lõi juhitavuse sassi,” selgitas Tänak.
"„Ei ole mõtet neis oludes head tulemust loota. Pidamist pole üldse.”
Laupäeval hakkas Tänak tänu rivaalide (Jari-Matti Latvala, Kris Meeke, M-Spordist ta koha hõivanud Bryan Bouffier, Dani Sordo) ebaõnnele pingereas kerkima. Kerkis päeva lõpuks koguni kuuendaks.
„Oli raske päev. Pingutasime nii kõvasti, kui suutsime – nagu näha, on sel rallil väga lihtne vigu teha. Lumised katsed on meile kindlasti keerulisemad, aga tulime siia täiesti uute rehvidega, et tingimustega tutvuda. Seda olemegi seni teinud,” kostis Tänak.
„Ei ole mõtet neis oludes head tulemust loota. Pidamist pole üldse. Me ei saa midagi teha. Tingimused lihtsalt on sellised. Meie ainuke võimalus on „ellu jääda”, õppida rallit tundma ja areneda,” jäi saarlane realistiks.
Pühapäeval loovutas Tänak ühe positsiooni: duellis ilmselgelt kiirema Sordo Hyundaiga oli ta relvitu.
Järgmine MM-etapp peetakse veebruari teisel nädalavahetusel Rootsis, mille lumised olud on Tänakule erinevalt Monte Carlost varasemat arvestades sobilikud.
E: Päevalehtedest ongi rallisõpradel raske asjalikku teksti oodata. ERR on siiamaani head tööd teinud, eriti (audio)intervjuudega. Lisaks on õnneks Rallinaut ja Rauno olemas, kes viitsivad kirjutada. Nende poolt ootaks vähem (igavat) reportaaži ja rohkem analüüsi ja arvamust.
KRUUDA MAAILMAMEISTRIKS
-
- Rallifoorum 24/7
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
Re: Ott Tänaku diskussioon
Kahjuks on kole raske analüüse tõsiselt võtta jah, kui lambiseid faktivigu kõik kohad täis on: "M-Spordist ta koha hõivanud Bryan Bouffier".
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Postitusi: 1008
- Liitunud: 01 Dets 2004, 11:39
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Ott Tänaku diskussioon
http://www.thetimes.co.uk/tto/business/ ... 673208.ece - siin kirjas, et Dmack ja boss (vist) hirmus rahul debüüdiga ... Tasuline paraku täispikk versioon.
Re: Ott Tänaku diskussioon
Eks ta on rahul muidugi, kuid artikkel keskendub siiski Dmacki algusele ja arengule
Väikse googel-moogeliga leiab pika versiooni ka täiesti tasuta kätte, siin kopeeritud osa:
http://pastebin.com/6xiJ6m4p
Väikse googel-moogeliga leiab pika versiooni ka täiesti tasuta kätte, siin kopeeritud osa:
http://pastebin.com/6xiJ6m4p
Rallijutud ralliblogis.. http://www.rallinaut.ee/ |
Re: Ott Tänaku diskussioon
DMACK Tyres kokkuvõte Montest:
25 JANUARY 2016
DMACK Scores Top Finish On Tough Monte Carlo Opener
DMACK started its 2016 FIA World Rally Championship campaign in style this weekend when a solid debut for its new DMT-RC2 asphalt rally tyre saw the manufacturer score its best-ever finish on the season-opening Rallye Monte Carlo.
The new tyre helped take DMACK World Rally Team driver Ott Tänak to an excellent seventh overall finish and placed the team fifth in the race for the Manufacturer Championship, sealing the team’s top result on the magical Monte.
The controlled drive from Estonians Tänak and Raigo Mõlder saw them master the mixed conditions over the four-day event, which kicked off with a glitzy opening ceremony outside Monte Carlo Casino on Thursday evening.
It was a strong start to DMACK’s sixth season as an authorised tyre supplier to the FIA World Rally Championship (WRC) as the iconic event lived up to its legendary reputation.
Tänak, once again piloting an M-Sport-run Ford Fiesta RS WRC, had to cope with a diverse range of road conditions – ranging from dry and damp asphalt to ice and snow-covered frozen asphalt roads. Choosing tyres over the weekend involved a mix of experience and skill with a degree of luck and compromise as weather conditions changed.
The tough Monte event saw Tänak use DMACK’s all-new range of asphalt tyres, developed specifically to compete at the top of the sport against tyre giants Michelin and Pirelli. The DMT-RC2 featured a completely new tread pattern and latest generation compounding, resulting in a significant step forward in performance.
Tänak used new extra soft and soft compounds alongside DMT-ICE winter tyres in studded form to extract traction and grip from the frozen surfaces.
Monte Carlo was a tough start to the season. One of the most famous and respected events, the timed special stages wind their way through the high-altitude mountain passes. Most of the competitive element was based in the town of Gap in the Hautes Alpes region of France.
After two night stages on Thursday, Friday’s action was played out north of Gap over a three-stage loop. Then competitors returned to Monaco on Saturday via the classic Sisteron test and the huge 51.55km runs through Lardier et Valença - Faye.
The rally came to an exciting finish today when action included the legendary Col de Turini where thousands of fans lined the iconic mountain pass. In total, 377.59km across 16 timed special stages were contested before finish podium celebrations back in the principality.
Dick Cormack, DMACK managing director, said: “We’ve made a big step forward with our new asphalt tyre and everyone is encouraged with such a strong result on its debut. With lots of performance data from this tough event, we’re well equipped to make even further improvements for the remainder of the season. Overall it’s been an extremely positive event and a strong start to the new season for the DMACK World Rally Team.”
Ott Tänak said: “We’ve had a challenging weekend but overall it’s a good start to the championship on one of the toughest events. DMACK has made good improvements and we’ve got some really useful and positive experience from this event. I’ve driven more or less a perfect rally and we pushed when we could when the conditions suited us more. Now we move to Sweden and I event I really enjoy.”
25 JANUARY 2016
DMACK Scores Top Finish On Tough Monte Carlo Opener
DMACK started its 2016 FIA World Rally Championship campaign in style this weekend when a solid debut for its new DMT-RC2 asphalt rally tyre saw the manufacturer score its best-ever finish on the season-opening Rallye Monte Carlo.
The new tyre helped take DMACK World Rally Team driver Ott Tänak to an excellent seventh overall finish and placed the team fifth in the race for the Manufacturer Championship, sealing the team’s top result on the magical Monte.
The controlled drive from Estonians Tänak and Raigo Mõlder saw them master the mixed conditions over the four-day event, which kicked off with a glitzy opening ceremony outside Monte Carlo Casino on Thursday evening.
It was a strong start to DMACK’s sixth season as an authorised tyre supplier to the FIA World Rally Championship (WRC) as the iconic event lived up to its legendary reputation.
Tänak, once again piloting an M-Sport-run Ford Fiesta RS WRC, had to cope with a diverse range of road conditions – ranging from dry and damp asphalt to ice and snow-covered frozen asphalt roads. Choosing tyres over the weekend involved a mix of experience and skill with a degree of luck and compromise as weather conditions changed.
The tough Monte event saw Tänak use DMACK’s all-new range of asphalt tyres, developed specifically to compete at the top of the sport against tyre giants Michelin and Pirelli. The DMT-RC2 featured a completely new tread pattern and latest generation compounding, resulting in a significant step forward in performance.
Tänak used new extra soft and soft compounds alongside DMT-ICE winter tyres in studded form to extract traction and grip from the frozen surfaces.
Monte Carlo was a tough start to the season. One of the most famous and respected events, the timed special stages wind their way through the high-altitude mountain passes. Most of the competitive element was based in the town of Gap in the Hautes Alpes region of France.
After two night stages on Thursday, Friday’s action was played out north of Gap over a three-stage loop. Then competitors returned to Monaco on Saturday via the classic Sisteron test and the huge 51.55km runs through Lardier et Valença - Faye.
The rally came to an exciting finish today when action included the legendary Col de Turini where thousands of fans lined the iconic mountain pass. In total, 377.59km across 16 timed special stages were contested before finish podium celebrations back in the principality.
Dick Cormack, DMACK managing director, said: “We’ve made a big step forward with our new asphalt tyre and everyone is encouraged with such a strong result on its debut. With lots of performance data from this tough event, we’re well equipped to make even further improvements for the remainder of the season. Overall it’s been an extremely positive event and a strong start to the new season for the DMACK World Rally Team.”
Ott Tänak said: “We’ve had a challenging weekend but overall it’s a good start to the championship on one of the toughest events. DMACK has made good improvements and we’ve got some really useful and positive experience from this event. I’ve driven more or less a perfect rally and we pushed when we could when the conditions suited us more. Now we move to Sweden and I event I really enjoy.”
Ott Tänak on rallisõitja - mitte meelelahutaja.
Re: Ott Tänaku diskussioon
Veits statistikat nii oma lõbuks, uueneb peale järgmist etappi, kui on midagi veel lisada andke teada või kui leiate midagi valesti olevat.
https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... sp=sharing
https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... sp=sharing
http://svstockdigital.blogspot.com/
http://www.youtube.com/user/svstock
Rallijutud Discord'is https://discord.gg/yVqYv2q
http://www.youtube.com/user/svstock
Rallijutud Discord'is https://discord.gg/yVqYv2q
Re: Ott Tänaku diskussioon
svs89 kirjutas:Veits statistikat nii oma lõbuks, uueneb peale järgmist etappi, kui on midagi veel lisada andke teada või kui leiate midagi valesti olevat.
https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... sp=sharing
Re: Ott Tänaku diskussioon
Ma soovitaks välja tuua ka kaotuse per kilomeeter, sest rallide distantsid varieeruvad aastast aastasse.
Re: Ott Tänaku diskussioon
kui kuskil mingi suurem apsakas sees olnud siis see kaotus kilomeetri kohta ei näita päris tõeset kiirust, aga midagi ikka.