ADAC Rallye Deutschland 2015 Day2

Maailma rallitippude käekäigust

Moderaatorid: Jaanus, KAIKUL, Strike, Erki, jagr

Vasta
jolev
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 802
Liitunud: 04 Mai 2003, 11:47
Asukoht: Suure-Jaani
Kontakt:

Re: ADAC Rallye Deutschland 2015 Day2

Postitus Postitas jolev »

soca kirjutas:miski on mäda siin rallil aga ei tea mis...Tänak ei leia klappi vist uue Fiestaga asfaltil veel.
Olen täiesti nõus, see pole oodatud kiirus ja tulemus ja EI SAA OODATA, et äkki keegi kukub eest ära. Ise tuleb kiire olla, aga peale rallit kuuleb täpsemalt.
rallinarkar
viplala
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 11801
Liitunud: 10 Dets 2011, 18:38
Asukoht: Haabneeme
Meeldimisi saanud: 2

Re: ADAC Rallye Deutschland 2015 Day2

Postitus Postitas viplala »

Kubica -ratas alt ära :) Hinkelstein on oma esimese ohvri leidnud
viplala
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 11801
Liitunud: 10 Dets 2011, 18:38
Asukoht: Haabneeme
Meeldimisi saanud: 2

Re: ADAC Rallye Deutschland 2015 Day2

Postitus Postitas viplala »

Prokopi auto rehv
Pilt
jolev
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 802
Liitunud: 04 Mai 2003, 11:47
Asukoht: Suure-Jaani
Kontakt:

Re: ADAC Rallye Deutschland 2015 Day2

Postitus Postitas jolev »

Kubica liigub uuesti
rallinarkar
Milor
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1685
Liitunud: 18 Juul 2004, 16:55
Asukoht: Roobuka

Re: ADAC Rallye Deutschland 2015 Day2

Postitus Postitas Milor »

viplala kirjutas:miks Fiesta rehvi sööb
Arvestades, kui palju heinapalle raja ääres on, siis jumal tänatud, et Fiesta rehvi sööb - mitte heina.

Huumor, ära võta isiklikult. :)
Ott Tänak on rallisõitja - mitte meelelahutaja.
teine_riiul
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1007
Liitunud: 18 Okt 2012, 18:29

Re: ADAC Rallye Deutschland 2015 Day2

Postitus Postitas teine_riiul »

on jah kuidagi poolkõva ralli olnud siiani. Mitu nädalat oli ootamist, et nüüd tuleb see purakas ja lõplik läbimurre, aga kuidagi emotsioonitu sõit on olnud. Ilmselt pole seadistust paika saadud või siis uus Fiesta ei sobigi asfaltile. :|
soca
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 11133
Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed

Re: ADAC Rallye Deutschland 2015 Day2

Postitus Postitas soca »

Tänak Ott - Mõlder Raigo "It was reasonably okay but when the tyres started to go off I lost a bit of confidence.


Evans Elfyn - Barritt Daniel "I tried to start quite slow, but still my tyres were worn by the end. It's very difficult to judge your pace in there without the split times."
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Kolin
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 14
Kontakt:

Re: ADAC Rallye Deutschland 2015 Day2

Postitus Postitas Kolin »

Nüüd siis mitu tundi pausi.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Milor
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1685
Liitunud: 18 Juul 2004, 16:55
Asukoht: Roobuka

Re: ADAC Rallye Deutschland 2015 Day2

Postitus Postitas Milor »

Juba testidel tundus paljudele, et VW käigukast teistest "lühem". Usun, et see ongi nende eelis, sest siin vaja head kiirendust mitte tippkiirust.
Ott Tänak on rallisõitja - mitte meelelahutaja.
viplala
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 11801
Liitunud: 10 Dets 2011, 18:38
Asukoht: Haabneeme
Meeldimisi saanud: 2

Re: ADAC Rallye Deutschland 2015 Day2

Postitus Postitas viplala »

Milor kirjutas:
viplala kirjutas:miks Fiesta rehvi sööb
Arvestades, kui palju heinapalle raja ääres on, siis jumal tänatud, et Fiesta rehvi sööb - mitte heina.

Huumor, ära võta isiklikult. :)
No hard feelings dear Milor :)
Martti
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Postitusi: 81
Liitunud: 06 Veebr 2014, 10:36

Re: ADAC Rallye Deutschland 2015 Day2

Postitus Postitas Martti »

Milor kirjutas:Juba testidel tundus paljudele, et VW käigukast teistest "lühem". Usun, et see ongi nende eelis, sest siin vaja head kiirendust mitte tippkiirust.
Endal on see artikkel vahele jäänud. Seda oleks huvitav lugeda kuidas selline üsnagi suur viga teiste tiimide poolt sisse lasti, eriti kui eelnevalt veel seda teati?
soca
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 11133
Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed

Re: ADAC Rallye Deutschland 2015 Day2

Postitus Postitas soca »

mulle ikka meeldib neid vanu asju vaadata nii et siis Aasta 2012 SS9 Arena Panzerplatte 1 - 46.54 km

1. Loeb Sébastien - Elena Daniel Citroën DS3 WRC WRC 27:31.9 101.4
2. Latvala Jari-Matti - Anttila Miikka Ford Fiesta RS WRC WRC 27:32.7 +0.8
3. Hirvonen Mikko - Lehtinen Jarmo Citroën DS3 WRC WRC 27:37.0 +5.1
4. Ostberg Mads - Andersson Jonas Ford Fiesta RS WRC WRC 27:40.5 +8.6
5. Tänak Ott - Sikk Kuldar Ford Fiesta RS WRC WRC 27:46.5 +14.6



teisel läbimisel tegi Tänak tutvust Hinkelsteiniga :D
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Vahula
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1199
Liitunud: 17 Dets 2014, 18:35

Re: ADAC Rallye Deutschland 2015 Day2

Postitus Postitas Vahula »

Kas VW kasutab uusi Michelini rehve, või need kõigil? Kuskil oli jutt sellest ja käis läbi et "teistele hakkavad ka kindlasti meeldima", nagu osad ei saaks neid kasutada.
Milor
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1685
Liitunud: 18 Juul 2004, 16:55
Asukoht: Roobuka

Re: ADAC Rallye Deutschland 2015 Day2

Postitus Postitas Milor »

Martti kirjutas:
Milor kirjutas:Juba testidel tundus paljudele, et VW käigukast teistest "lühem". Usun, et see ongi nende eelis, sest siin vaja head kiirendust mitte tippkiirust.
Endal on see artikkel vahele jäänud. Seda oleks huvitav lugeda kuidas selline üsnagi suur viga teiste tiimide poolt sisse lasti, eriti kui eelnevalt veel seda teati?
Ja mida nad oleksid siis pidanud tegema? Ma ei usu, et nad aretavad käimareid nagu legosid kohapeal. :)
Ott Tänak on rallisõitja - mitte meelelahutaja.
Martti
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Postitusi: 81
Liitunud: 06 Veebr 2014, 10:36

Re: ADAC Rallye Deutschland 2015 Day2

Postitus Postitas Martti »

Milor kirjutas:
Martti kirjutas:
Milor kirjutas:Juba testidel tundus paljudele, et VW käigukast teistest "lühem". Usun, et see ongi nende eelis, sest siin vaja head kiirendust mitte tippkiirust.
Endal on see artikkel vahele jäänud. Seda oleks huvitav lugeda kuidas selline üsnagi suur viga teiste tiimide poolt sisse lasti, eriti kui eelnevalt veel seda teati?
Ja mida nad oleksid siis pidanud tegema? Ma ei usu, et nad aretavad käimareid nagu legosid kohapeal. :)
Seda ma tahtsingi ju õelda et kas te saaksite palun viite anda tahaks rohkem selle kohta lugeda :)
Milor
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1685
Liitunud: 18 Juul 2004, 16:55
Asukoht: Roobuka

Re: ADAC Rallye Deutschland 2015 Day2

Postitus Postitas Milor »

Sellest räägiti meie foorumis testide teemas. Mingit ametliku avaldust selle kohta pole.
Ott Tänak on rallisõitja - mitte meelelahutaja.
jolev
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 802
Liitunud: 04 Mai 2003, 11:47
Asukoht: Suure-Jaani
Kontakt:

Re: ADAC Rallye Deutschland 2015 Day2

Postitus Postitas jolev »

Milor kirjutas:
Martti kirjutas:
Milor kirjutas:Juba testidel tundus paljudele, et VW käigukast teistest "lühem". Usun, et see ongi nende eelis, sest siin vaja head kiirendust mitte tippkiirust.
Endal on see artikkel vahele jäänud. Seda oleks huvitav lugeda kuidas selline üsnagi suur viga teiste tiimide poolt sisse lasti, eriti kui eelnevalt veel seda teati?
Ja mida nad oleksid siis pidanud tegema? Ma ei usu, et nad aretavad käimareid nagu legosid kohapeal. :)
Ei peagi aretama, ülekandeid saab muuta ja seda ei saadud "eile" teada, et 2015 kalendris on Saksamaa ralli ja oh imet....samasugune kui varasematel 10 aastal. Nii et seda käigukasti asja ma väga ei usu.
rallinarkar
alk
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 777
Liitunud: 11 Okt 2005, 11:56

Re: ADAC Rallye Deutschland 2015 Day2

Postitus Postitas alk »

Härrased foorumlased.
Tundub, et hr.Martti kahtleb meie ülekaalukalt enamuse foorumlaste pädevuses, kes on hinnanud Fodi kiirendust võrreldes VW-ga üsna nigelaks...Mis on äraandja palk(Viimne reliikvia) ???
Maineka nimega sõitja
Milor
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1685
Liitunud: 18 Juul 2004, 16:55
Asukoht: Roobuka

Re: ADAC Rallye Deutschland 2015 Day2

Postitus Postitas Milor »

alk kirjutas:Härrased foorumlased.
Tundub, et hr.Martti kahtleb meie ülekaalukalt enamuse foorumlaste pädevuses, kes on hinnanud Fodi kiirendust võrreldes VW-ga üsna nigelaks...Mis on äraandja palk(Viimne reliikvia) ???
:D

Siis saab VW edu selgitada veel ainult 2 tegurit:
1. Nende eelarve on kõige suurem (see on fakt) ja nad maksavad kurvid sirgeks.
2. VW on palganud 3 kõige paremat pilooti (selles ma isiklikult kahtlen) ja ülejäänud "hall" mass võitleb omaette.
Ott Tänak on rallisõitja - mitte meelelahutaja.
pelmeen10
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 744
Liitunud: 12 Nov 2011, 17:53

Re: ADAC Rallye Deutschland 2015 Day2

Postitus Postitas pelmeen10 »

usun et nii mõnigi vend teeks VW roolis Mikkelsenile ära
Vasta