Kahjuks on see nii jah, et VW-sse on asja vaid valitu nägudel. Neil, kes süsteemis sees juba madalamast sarjast.johunn kirjutas:See võib olla täitsa reaalne. Tundub, et Latvala on Volkswagenis murdund. Kui varem oli ta väga kiire, aga tegi vigu, siis nüüd kipub jääma igas aspektis Ogieri varju. Tihtipeale on sellises situatsioonis ainukeseks võimaluseks keskkonnavahetus. Lootus on, et uus tiim aitaks taastada kaduma kippuvat motivatsiooni. Latvala vanust arvestades on 6-7 aastat aega veel tiitlit taga ajada.333 kirjutas:Timo Jouhki on nüüd oma kliendid(Hirvonen, Mäkinen, Suninen) jne Toyotasse tööle pannud, kas järgmine on Latvala?
Latvala lahkumise korral tõuseks vast Mikkelsen Ogieri kõrvale teiseks sõitjaks ning Lappi ja/või Tidemand VW teise tiimi. Tänak jääks ikkagi eestlaste igipõlise sõbra Wilsoni juurde
Toyota WRC
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
Re: Toyota WRC
Champions aren't made in the gyms. Champions are made from something they have deep inside them -a desire, a dream, a vision.
-
- III järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 247
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 10:45
- Asukoht: harjumaa
Re: Toyota WRC
Tidemand on ju uus uus tulija, 03.2015 alatesMart_ kirjutas:Kahjuks on see nii jah, et VW-sse on asja vaid valitu nägudel. Neil, kes süsteemis sees juba madalamast sarjast.johunn kirjutas:See võib olla täitsa reaalne. Tundub, et Latvala on Volkswagenis murdund. Kui varem oli ta väga kiire, aga tegi vigu, siis nüüd kipub jääma igas aspektis Ogieri varju. Tihtipeale on sellises situatsioonis ainukeseks võimaluseks keskkonnavahetus. Lootus on, et uus tiim aitaks taastada kaduma kippuvat motivatsiooni. Latvala vanust arvestades on 6-7 aastat aega veel tiitlit taga ajada.333 kirjutas:Timo Jouhki on nüüd oma kliendid(Hirvonen, Mäkinen, Suninen) jne Toyotasse tööle pannud, kas järgmine on Latvala?
Latvala lahkumise korral tõuseks vast Mikkelsen Ogieri kõrvale teiseks sõitjaks ning Lappi ja/või Tidemand VW teise tiimi. Tänak jääks ikkagi eestlaste igipõlise sõbra Wilsoni juurde
Aga ma arvan , et kindlasti hakkab Toyotaga ka mõni kogenum sõitja kohe võistlema, vaevalt Suninen ja Camilli algul konkurentsi suudavad pakkuda
Re: Toyota WRC
Kuljettajia onkin nyt hyvä aika kartoittaa, kun ne kaikki tulee Jyväskylän MM-ralliin kohta. Siinähän niitä on hyvä käydä jututtamassa. Ja kyllä meidän pitää joku ralli 2017 jo voittaakin. Silloin me voitaisiin olla tyytyväisiä projektin onnistumiseen, summaa Mäkinen.
http://yle.fi/uutiset/toyotan_rallipaal ... ta/8136731
http://yle.fi/uutiset/toyotan_rallipaal ... ta/8136731
Re: Toyota WRC
See on üsna hea oletus, mis võib juhtuda. Toyota tahab omale kindlasti mõnda kogenud sõitjat (Latvala sobib). Võimalik, et jahib ka mõnda poolkogenut, aga nooruslikku ja kiiret sõitjat (valikust Neuville, Paddon, Tänak, Mikkelsen). Camilli ja Suninen oleksid esialgu ehk 3.-4. autoga, nii nagu Paddon ja Abbring Hyundais alustanud on. Aga nii prantslane kui soomlane peavad end eelnevalt siiski nii sel kui 2016. aastal WRC2-s tõestama.johunn kirjutas:See võib olla täitsa reaalne. Tundub, et Latvala on Volkswagenis murdund. Kui varem oli ta väga kiire, aga tegi vigu, siis nüüd kipub jääma igas aspektis Ogieri varju. Tihtipeale on sellises situatsioonis ainukeseks võimaluseks keskkonnavahetus. Lootus on, et uus tiim aitaks taastada kaduma kippuvat motivatsiooni. Latvala vanust arvestades on 6-7 aastat aega veel tiitlit taga ajada.333 kirjutas:Timo Jouhki on nüüd oma kliendid(Hirvonen, Mäkinen, Suninen) jne Toyotasse tööle pannud, kas järgmine on Latvala?
Latvala lahkumise korral tõuseks vast Mikkelsen Ogieri kõrvale teiseks sõitjaks ning Lappi ja/või Tidemand VW teise tiimi. Tänak jääks ikkagi eestlaste igipõlise sõbra Wilsoni juurde
Aga see on teema, mille üle saame järgmisel aastal arutlema hakata.
Re: Toyota WRC
Tänakut usun, et ei ole mõtet hetkel siia nimekirja paigutada, kui Tänakul kõik sujub on tal mõistlik jääda M-SPORTILE esialgu truuks.
Re: Toyota WRC
Tänaku puhul on tegelt tehasemeeskond ainuõige valik. Kui Toyotalt pakkumine tuleb siis 100% on ka minek. M-Sport on küll oma finantsi arvestades väga head tööd teinud aga pikemas perspektiivis pole tehasemeeskondadele vastast. Usun, et Wilson on mõistev inimene ja saab aru. Ühes kohas ikkagi makstakse Palka, suure P-ga. Teises kohas pead ka ise vaeva nägema, et oleks sponsorid, kes su reisimist ja kulusid natuke kataks. Siin pole raske valida.
Ma arvan, et Toyota kohad on hetkel peale VW'ni kõige tahetumad.
Kuigi peab mainima, et see informatsioon, mis ajakirjandusest on saanud lugeda, ei tekita just erilist kindlustunnet. Lugesin Mäkineni intervjuud ja kuidagi ebakindel mulje jäi kogu sellest ettevõtmisest. Selline mulje nagu suure hurraaga minnakse midagi tegema aga ise ka päris kindlalt ei tea, et kuidas seda ikka teha. Ja need Sunineni ja Camilli valimine Toyota juunioriteks, ma ka aru ei saa. Samas vanuses on minu arust tegijamaid sõitjaid. Kui õigesti mäletan siis neil on Toyotaga 3 aastased lepingud ja viimasel ehk siis 3'l aastal peaks nad saama ka mõned rallid WRC masinaga sõita. Mõlemal on muidugi väga kõva tugi taga, ühel Jouhki miljonid ja teisel prantsusmaa autospordiliit. Seda imelikum, et võeti nö maksupiloodid, mitte parimad, mis turul saada.
Ma arvan, et Toyota kohad on hetkel peale VW'ni kõige tahetumad.
Kuigi peab mainima, et see informatsioon, mis ajakirjandusest on saanud lugeda, ei tekita just erilist kindlustunnet. Lugesin Mäkineni intervjuud ja kuidagi ebakindel mulje jäi kogu sellest ettevõtmisest. Selline mulje nagu suure hurraaga minnakse midagi tegema aga ise ka päris kindlalt ei tea, et kuidas seda ikka teha. Ja need Sunineni ja Camilli valimine Toyota juunioriteks, ma ka aru ei saa. Samas vanuses on minu arust tegijamaid sõitjaid. Kui õigesti mäletan siis neil on Toyotaga 3 aastased lepingud ja viimasel ehk siis 3'l aastal peaks nad saama ka mõned rallid WRC masinaga sõita. Mõlemal on muidugi väga kõva tugi taga, ühel Jouhki miljonid ja teisel prantsusmaa autospordiliit. Seda imelikum, et võeti nö maksupiloodid, mitte parimad, mis turul saada.
Re: Toyota WRC
Ma arvan, et kui Ott wrc sarjas jätkab, siis ta püsib M-Spordis. Ta on viimasel jajal nii palju kiitnud MW-d teise vimaluse eest, et vaevalt ta suudab MW-le ära õelda kui talle pakutakse aotot sõitmiseks. Ka olen ma kindel, et Mikkelsen püsib VW-s.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11801
- Liitunud: 10 Dets 2011, 18:38
- Asukoht: Haabneeme
Re: Toyota WRC
Samas kui Wilson hakkab jälle oma Neuville jutuga pihta siis ei peaks ka Tänak risti ette lööma ja võiks rahulikult kaaluda võimalusi.
Re: Toyota WRC
Seltsimehed... Jälle jagatakse laskmata karu nahka? Kõigepealt tuleb need võimalused ikkagi luua ja alles siis nende vahel valima hakata. Peale ühte poodiumit ei tule ükski japs veel Tänakut kullapottidega enda juurde meelitama. Samas loota ju ikka võib kui see rahulikuma une toob
Re: Toyota WRC
Kas sa lähed tööle sinna kus sa töötad tasuta ja pead tuttavate käest raha küsima, et tööle sõita või lähed sinna kus makstakse tipp palka..hmm, raske valik.
Re: Toyota WRC
Sobib pigem Oti arutelu alla, aga okei. See valik on ilmselge ja sellele ju keegi ei oponeerigi. Pigem mõtles johunn ikka seda, et hetkel on kohatu rääkida valikutest, milleni reaalselt on veel jupp maad minna. Kõigil on võimalus spekuleerida, ega see keelatud ei ole. Momendil aga kruvitakse ootused jälle peale ühte õnnestumist liiga kõrgele. Olen suhteliselt kindel, et 1/2 neist ülistajatest tambiks Oti järgmise ebaõnnestumise korral jälle maa alla. Alles hiljuti oli siin arutelu, mida peaks Ott tegema, et üldse koht M-Spordis säilitada. Eks isegi loodad rohkem, samas peab aru andma, et ei saa pilvedesse tõusta. Teoorias lihtne, praktikas... Teisest küljest vaadates, siis kõik on Oti enda kätest. Järelejäänud rallidel on ta kõigil võimeline kiire olema. Samas on hetkel suur küsimärk uue Fiesta võimekus mustal kattel. On jäänud mulje, et kui rada nõuab nikerdamist, siis jääb see masin veidi hätta. Eks aeg annab selgust.KidrA kirjutas:Kas sa lähed tööle sinna kus sa töötad tasuta ja pead tuttavate käest raha küsima, et tööle sõita või lähed sinna kus makstakse tipp palka..hmm, raske valik.
Tööturul liikumise teemal olen selles leeris, kes arvab, et Ott ei liigu M-Spordist kuhugi. Mugavustsoonist on keeruline välja astuda. Tiim on tuttav, auto on tuttav, Markko pikk koostöö Fordiga jne. Seda on Ott isegi väitunud minuteada. Ega värskesse tiimi minek eeldaks ka pikka kannatust ja tõenäoliselt tulemustes väikest tagasiminekut. Seda näitab hetkel ilmekalt Neuville tegutsemine Hyundais. Masin peaks ju olema põhimõtteliselt temale ehitatud, aga mingit wow efekti ei ole veel 1,5a jooksul olnud. Pigem selline Ameerika mägi, üles-alla.
Champions aren't made in the gyms. Champions are made from something they have deep inside them -a desire, a dream, a vision.
-
- III järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 255
- Liitunud: 24 Sept 2014, 10:59
Re: Toyota WRC
Spekulatsioonid on toredad. Nende põhjal saab Mäkinen ehk väga huvitavat autot arendama hakata:
http://www.maxrally.com/2015/07/09/back-to-the-future
http://www.maxrally.com/2015/07/09/back-to-the-future
Re: Toyota WRC
Üldiselt nende asjadega on nii, et kui sõitjad saavad kusagilt parema pakkumise, on nad kohe läinud. Muidugi tuleb tänulik olla võimaluste eest, aga karjäär läheb edasi - seda ei saa seisma jätta. Räikkönen võis ka tänulik olla, et Peter Sauber talle kui väga rohelisele sõitjale 2001 võimaluse andis, aga aasta hiljem oli ta McLarenis.Timur_P kirjutas:Ma arvan, et kui Ott wrc sarjas jätkab, siis ta püsib M-Spordis. Ta on viimasel jajal nii palju kiitnud MW-d teise vimaluse eest, et vaevalt ta suudab MW-le ära õelda kui talle pakutakse aotot sõitmiseks. Ka olen ma kindel, et Mikkelsen püsib VW-s.
Re: Toyota WRC
Diskussioon on varane küll. Kas Tänak saab Toyotalt pakkumise 2016. aasta jooksul või mitte, näitab aeg, ja näis, kuidas Ott selle ajani esineb.Mart_ kirjutas:Sobib pigem Oti arutelu alla, aga okei. See valik on ilmselge ja sellele ju keegi ei oponeerigi. Pigem mõtles johunn ikka seda, et hetkel on kohatu rääkida valikutest, milleni reaalselt on veel jupp maad minna. Kõigil on võimalus spekuleerida, ega see keelatud ei ole. Momendil aga kruvitakse ootused jälle peale ühte õnnestumist liiga kõrgele. Olen suhteliselt kindel, et 1/2 neist ülistajatest tambiks Oti järgmise ebaõnnestumise korral jälle maa alla. Alles hiljuti oli siin arutelu, mida peaks Ott tegema, et üldse koht M-Spordis säilitada. Eks isegi loodad rohkem, samas peab aru andma, et ei saa pilvedesse tõusta. Teoorias lihtne, praktikas... Teisest küljest vaadates, siis kõik on Oti enda kätest. Järelejäänud rallidel on ta kõigil võimeline kiire olema. Samas on hetkel suur küsimärk uue Fiesta võimekus mustal kattel. On jäänud mulje, et kui rada nõuab nikerdamist, siis jääb see masin veidi hätta. Eks aeg annab selgust.KidrA kirjutas:Kas sa lähed tööle sinna kus sa töötad tasuta ja pead tuttavate käest raha küsima, et tööle sõita või lähed sinna kus makstakse tipp palka..hmm, raske valik.
Tööturul liikumise teemal olen selles leeris, kes arvab, et Ott ei liigu M-Spordist kuhugi. Mugavustsoonist on keeruline välja astuda. Tiim on tuttav, auto on tuttav, Markko pikk koostöö Fordiga jne. Seda on Ott isegi väitunud minuteada. Ega värskesse tiimi minek eeldaks ka pikka kannatust ja tõenäoliselt tulemustes väikest tagasiminekut. Seda näitab hetkel ilmekalt Neuville tegutsemine Hyundais. Masin peaks ju olema põhimõtteliselt temale ehitatud, aga mingit wow efekti ei ole veel 1,5a jooksul olnud. Pigem selline Ameerika mägi, üles-alla.
Minu arust ei ole antud mõttevahetus siin Tänaku-keskne, vaid üldine. Kui sõitja saab parema pakkumise, siis ta lahkub. Eratiimist tehasetiimi. Selliseid näiteid on kõikvõimalikud sarjad täis, et sportlased nii teevad. Vahel minnakse lausa täiesti tahaotsa tiimi (Alonso McLarenisse), lootes, et projekt töötab, kuigi hetkel on seis kehva. Aga noh, ootused on suured! Neuville, ma arvan, et ei kahetse oma otsust Hyundaisse siirduda. Ok, Hyundai pole just VW-ga võrdne, aga seda pole ka M-Sport. Ja pikas perspektiivis on Hyundail ikka rohkem eeldusi, isegi kui see ei realiseeru.
Isegi Mikkelsen võib VW-st Toyotasse lahkuda. Ok, see tunduks nüüd veidi müstilisem, sest VW on ikkagi ju parim tiim erinevalt M-Sport Fordist ja miks peaks Mikkelsen seda tegema?! Aga sama asi kehtib siin - teda võib ära tüüdata Ogieri järel sõitmine ning sõitja tahab karjääris riski võtta, lootes, et konkurent on parem, ning Ogier õnnestub seal alistada! Võib-olla ei õnnestu, aga proovida tuleb. Kaua sa ikka ühteviisi punnid.
Meenutame, mis juhtus 2013, kui VW liitus. Nad said omale kohe Ogieri ja Latvala. Uus tundmatu (kui head nad ikka on?!) võistkond, aga tippsõitjad olid kohal. Ogier eelistas VW-d Ford/M-Sportile ning Loebi kõrval Citroenis jätkata ei tahtnud. Ja Latvala lasi sellesama Wilsoni juurest jalga hoolimata sellest, et Wilson oli temasse alati uskunud ning kümneid võimalusi andnud (Tänaku paralleel?). Aga näe, uus rikas tehasetiim liitub, kes teeb parema pakkumise, ja läinud nad olid.
Re: Toyota WRC
Nõustun Sinu poolt väljatooduga, aga kas mitte Neuville ei avaldanud mingi aeg meelt, et masin ei ole arenenud nii nagu ta lootis? Võin ka eksida, aga justkui oleks kuulnud.
Eks see tiimivahetus ole konkreetses persoonas kinni. Inimtüübid on erinevad - mõnele meeldib mugavustsoonis tiksuda, mõni on püsimatu. Mõni tahab ise rohkem otsustada ja mõnel meeldib olla nö, team player. Tahaks loota, et Ott ühel hetkel tänutundest M-Sporti sõitma ei jää. See ikkagi äri ja nagu Tõstamaa vanasõna ütleb, siis ükski heategu ei jää karistamata
Eks see tiimivahetus ole konkreetses persoonas kinni. Inimtüübid on erinevad - mõnele meeldib mugavustsoonis tiksuda, mõni on püsimatu. Mõni tahab ise rohkem otsustada ja mõnel meeldib olla nö, team player. Tahaks loota, et Ott ühel hetkel tänutundest M-Sporti sõitma ei jää. See ikkagi äri ja nagu Tõstamaa vanasõna ütleb, siis ükski heategu ei jää karistamata
Champions aren't made in the gyms. Champions are made from something they have deep inside them -a desire, a dream, a vision.
Re: Toyota WRC
Esmatähtis on, et Otil oleks võimalus üldse jätkata järgmisel hooajal wrc sarjas, hetkel teda seostada teiste tiimidega peale m-sporti on tõesti natuke vara. Sellest järgijäänud hooajast oleks nüüd vaja korralikke tulemusi.
Re: Toyota WRC
Lihtsalt täpsustamiseks, et mu jutt polnud mõeldud johunnile, vaid nendele, kes arvavad, et sõitja valib ütleme mitme või kümnete miljonite eurode asemel tasuta sõitmise. Loogiliselt võttes, M-Sport ongi hüppelauaks tehasemeeskonda. Kui sa sõidad Fordiga kehvasti siis on byebye kogu sarjast, kui sõidad hästi siis tulevad pakkumised teistelt tiimidelt. Loogiline.Mart_ kirjutas:Sobib pigem Oti arutelu alla, aga okei. See valik on ilmselge ja sellele ju keegi ei oponeerigi. Pigem mõtles johunn ikka seda, et hetkel on kohatu rääkida valikutest, milleni reaalselt on veel jupp maad minna.KidrA kirjutas:Kas sa lähed tööle sinna kus sa töötad tasuta ja pead tuttavate käest raha küsima, et tööle sõita või lähed sinna kus makstakse tipp palka..hmm, raske valik.
Tänasel päeval on WRC's selline seis, et ainult üks sõitja valib masina järgi, kus ta sõidab, see on Ogier. Teised lähevad sinna, kus makstakse rohkem.
-
- Reactions: 0
Re: Toyota WRC
Mina nt. ei ütleks, et Hyundai või Toyota (mida veel polegi) kuidagi kindlamad valikud oleks kui M-Sport. Jah, kindlasti rahapakkidega uimaseks loopimises M-Sport neile vastu ei saa, aga Ford on olnud ühel-või-teisel moel nüüd oi-kui-kaua juba WRC's järjest. Samas - igasugused Jaapani/Korea ettevõtmised tulevad ja lähevad - niipea kui kiirelt soovitud tulemust pole, pakitakse asjad jälle mõne aasta järel kokku.
Toyota on ju selles osas eriti teada-tuntud tuulelipp.
Toyota on ju selles osas eriti teada-tuntud tuulelipp.
Re: Toyota WRC
Ma ei ole muidugi ekspert, aga olen lugenud, mida inimesed, kes rallit ka rohujuure tasandil tõsiselt jälgivad, arvavad. Näiteks motorsportforumsis on "uute talentide" teemas Camillile antud üsna kõrge hinnang. Ta pidavat olema vähemalt sama andekas kui Lefebvre kui mitte parem.KidrA kirjutas:Ja need Sunineni ja Camilli valimine Toyota juunioriteks, ma ka aru ei saa. Samas vanuses on minu arust tegijamaid sõitjaid. Kui õigesti mäletan siis neil on Toyotaga 3 aastased lepingud ja viimasel ehk siis 3'l aastal peaks nad saama ka mõned rallid WRC masinaga sõita. Mõlemal on muidugi väga kõva tugi taga, ühel Jouhki miljonid ja teisel prantsusmaa autospordiliit. Seda imelikum, et võeti nö maksupiloodid, mitte parimad, mis turul saada.
Vanusest (Camillil 27 vist?) ei saa lasta end heidutada. Küsimus on kogemuses. Camilli on lihtsalt hiline alustaja, ja ralli mõistes üsna roheline. Ogier oli ka ligi 30, kui WRC-sse jõudis, aga teeb Latvalale ikka pika puuga, kes juba 20selt WRC-s oli. Samuti Loeb oli 30 ligi, kui WRC-s kanda kinnitas.
OK, ma ei tea, mida tulevik toob, aga kindlasti on seal palju nüansse mängus, millesse tuleb süveneda, ja mis pealiskaudsel vaatlusel välja ei tule. Ma saan aru, et M-Sport võtab omale lihtsalt selle järgi sõitjaid, kes maksta jõuavad. Aga Toyotal on tõenäoliselt sügavamad kaalutlused - talent on ka oluline, ning nad jõuavad ise kinni maksta noorteprogrammi.