Hooaeg 2015
Moderaatorid: Jaanus, Erki, RudiTurbo, mrali, nimh, Frank
Re: Hooaeg 2015
Enne kui Alonso rooli istub võiks selguda ikkagi kas õnnetuse põhjustas auto tehniline rike või oli Alonsol endal terviserike. Siin kohal meenub kui 12 aastat tagasi päästis Märtin kõrvalistmel istudes enda ja ühe ralli maailmameistri elu. Kõik me teame mis hiljem juhtus. Loodame et Alonsoga lood sedasi pole.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Re: Hooaeg 2015
See Alonso juhtum on ikka segane ja McLareni hämamine ka paras - on liikvel juba ka kuulukad, et Alonso sai hübriidajamilt 600 W (või ikka V) elektrilöögi, mis ka mõningaid veresooni lõhkas. Juttude järgi Hondal hübriidajamil ka vaid kolmekordne kaitseahel (teistel tootjatel viiekordne). Müstikat küll...
-
- Moderaator
- Reactions: 1
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Re: Hooaeg 2015
Selge on see, et mingi jama on. Muidu ei hämaks McLaren sedasi. Neil ei püsinud ju masin testidel koos üldse.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Re: Hooaeg 2015
Täna kl 18 Saksamaa aja järgi Marusja/Manori pressikas kavas.
Sotši etapi kohta niipalju, et seal suvel toimuma pidanud Red Bull Air Race viidi Horvaatiasse üle ja kuluaarides olla peetud või pidamas ka alternatiivi otsimise kõnelusi F1-le, kui kogu see Ukraina jama edasi käib...
Sotši etapi kohta niipalju, et seal suvel toimuma pidanud Red Bull Air Race viidi Horvaatiasse üle ja kuluaarides olla peetud või pidamas ka alternatiivi otsimise kõnelusi F1-le, kui kogu see Ukraina jama edasi käib...
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Re: Hooaeg 2015
Melborne'is saavad Marusja/Manorid istumise alla Stevens ja Merhi. Viimasele F1 debüüt. Diil on praegu aga vaid üheks etapiks.
Re: Hooaeg 2015
Sauberiga pole veel kõik päris selge. Kohtuotsusega peab Giedo van der Garde sõita saama.
Re: Hooaeg 2015
Mis siis saab Nasrist või Ericssonist? Neil on ju ka kehtivad lepingud. Ja Nasril ning Ericssonil on täielik õigus omakorda kohtusse pöörduda.raulito kirjutas:Sauberiga pole veel kõik päris selge. Kohtuotsusega peab Giedo van der Garde sõita saama.
Sauber siit igatahes puhtalt väljunud ei ole. Kolme meest korraga sõitma ei saa panna. Nii et kellelegi tuleb kopsakas kompensatsioon maksta.
-
- Moderaator
- Reactions: 1
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Re: Hooaeg 2015
Kuidas Sauber üldse sellisesse olukorda sattus?
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Re: Hooaeg 2015
Mulle justkui meenus eelmisest aastast et Ericssoni ja Nasri sponsorrahadega ostetigi van der Garde ja Sutili lepingud üles selleks aastaks.jens kirjutas:Mis siis saab Nasrist või Ericssonist? Neil on ju ka kehtivad lepingud. Ja Nasril ning Ericssonil on täielik õigus omakorda kohtusse pöörduda.raulito kirjutas:Sauberiga pole veel kõik päris selge. Kohtuotsusega peab Giedo van der Garde sõita saama.
Sauber siit igatahes puhtalt väljunud ei ole. Kolme meest korraga sõitma ei saa panna. Nii et kellelegi tuleb kopsakas kompensatsioon maksta.
Võistlusnumbritest niipalju et Stevens sõitis hooaja viimasel etapil numbriga 46.Uueks hooajaks on aga valitud hoopis 28 Nende reedeste testisõitjate numbritega oli üldse üks puder ja kapsad. Nii mitmegi numbriga osalesid reedestel testidel mitu meestühe numbriga. See pole nüüd selle sarja olulisim mure aga kui see juba välja mõelde et F1 sarjas nö eluaegsed võistlusnumbrid siis võiks ka reedesed testisõtjad neid tulevikus ka kasutada.
Merhi stardinumber on 98.
Re: Hooaeg 2015
Minu mäletamist mööda ei olud van der Gardel piisavalt raha kaasa tuua. Toetajad küll lubasid raha aga seda ei tulnud. Nasr ja Ericsson on mõlemad toonud kaasa hulga sponsorite raha. Nasri toetaja Banco de Brasili järgi on muutunud selleks aastaks ka masina värv. Seega Sauber ei saa endale lubada Nasrist ja Ericssonist ilma jäämist.
Re: Hooaeg 2015
Üldiselt on Sauber paraja portsu otsas. Ükskõik mis lahenduse korral on korralik kahju. Nasri peasponsori järgi on põhimõtteliselt ka auto värvilahendus paigas. Ericssoni sponsorite kohta ei tea öelda. van Garde eemalejäämise korral võib meeskond varadest ilma jääda.
Re: Hooaeg 2015
Ega neil vist midagi muud üle ei jää kui van Garde leping väljaosta. Kust nad selle jaoks raha leiavad on iseküsimus.
van Gardel on muidugi üks tõsine probleem, tal pole superlitsentsi, mida on vaja, et F1 auto rooli pääseda. Tal on küll 2013 aastast vajalikud sidukilomeetrid olemas, aga loa välja andmiseks läheb tavaliselt paar nädalat. van Garde loodab küll erandkorras loa kiiremini kätte saada, aga selleks peaks vist tiim mingi taotluse tegema. Küsimus on, kui huvitatud on Sauber, et van Garde vimalikult kiiresti litsensi kätte saaks?
van Gardel on muidugi üks tõsine probleem, tal pole superlitsentsi, mida on vaja, et F1 auto rooli pääseda. Tal on küll 2013 aastast vajalikud sidukilomeetrid olemas, aga loa välja andmiseks läheb tavaliselt paar nädalat. van Garde loodab küll erandkorras loa kiiremini kätte saada, aga selleks peaks vist tiim mingi taotluse tegema. Küsimus on, kui huvitatud on Sauber, et van Garde vimalikult kiiresti litsensi kätte saaks?
Re: Hooaeg 2015
Sauber on just nii palju huvitatud, kui suur on võimalik kahju, kui superlitsentsi ei taotleta. S.t v d G võib uuesti kohtusse pöörduda ja veel täiendavaid nõudmisi esitada, kuna tingimusi rikuti.Timur_P kirjutas:Ega neil vist midagi muud üle ei jää kui van Garde leping väljaosta. Kust nad selle jaoks raha leiavad on iseküsimus.
van Gardel on muidugi üks tõsine probleem, tal pole superlitsentsi, mida on vaja, et F1 auto rooli pääseda. Tal on küll 2013 aastast vajalikud sidukilomeetrid olemas, aga loa välja andmiseks läheb tavaliselt paar nädalat. van Garde loodab küll erandkorras loa kiiremini kätte saada, aga selleks peaks vist tiim mingi taotluse tegema. Küsimus on, kui huvitatud on Sauber, et van Garde vimalikult kiiresti litsensi kätte saaks?
Kui vaadata Sauberi värvilahendust, siis on see üsnagi Rootsi lipu sarnane - sinikollane. Ei tea, palju siin Ericssoni mõju on, aga tähelepanek siiski.raulito kirjutas:Üldiselt on Sauber paraja portsu otsas. Ükskõik mis lahenduse korral on korralik kahju. Nasri peasponsori järgi on põhimõtteliselt ka auto värvilahendus paigas. Ericssoni sponsorite kohta ei tea öelda. van Garde eemalejäämise korral võib meeskond varadest ilma jääda.
Re: Hooaeg 2015
Sauberi selle aastane värvilahendus tuleb Nasri toetaja Banco de Brasili järgi.jens kirjutas: Kui vaadata Sauberi värvilahendust, siis on see üsnagi Rootsi lipu sarnane - sinikollane. Ei tea, palju siin Ericssoni mõju on, aga tähelepanek siiski.
http://www.bbamericas.com/
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Re: Hooaeg 2015
Sauber ikka paraja portsu otsas. Tegelikkuses olevat kohta lubatud (ei tea, kuidas need lepingud vormistatud olid) lõppkokkuvõttes viiele mehele 2015. aastaks - lisaks Ericssonile, Nasrile, vd Gardele oli Sutilil 2 a leping ja Bianchi õnnetuse järgselt liikus infot, et ka temale olevat koht lubatud.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11133
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
- Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed
Re: Hooaeg 2015
pane veel naine pulti ja ongi igavene segadus käes
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Re: Hooaeg 2015
Nii saaks juba Sauber jr. tiimi välja panna.mrali kirjutas:Sauber ikka paraja portsu otsas. Tegelikkuses olevat kohta lubatud (ei tea, kuidas need lepingud vormistatud olid) lõppkokkuvõttes viiele mehele 2015. aastaks - lisaks Ericssonile, Nasrile, vd Gardele oli Sutilil 2 a leping ja Bianchi õnnetuse järgselt liikus infot, et ka temale olevat koht lubatud.
"Come on, you can see more than that"
Re: Hooaeg 2015
Huvitav mida van Garde ootas. Sõitjaid pandi Sauberis paika novembris aega oli kohtuuksi kulutada küll ja küll aga ikka tuli selgus majja viimasel tunnil. Või siis on ka mujal maailmas kohtud ülekoormatud?
Re: Hooaeg 2015
Häda on ainult selles, et neil ei taha selle ühe tiimi jaokski raha jätkuda.Frank kirjutas: Nii saaks juba Sauber jr. tiimi välja panna.
Ei tea jah. Praegu saab Sauber pugeda selle taha, et van Gardel ei ole endiselt superlitsentsi. Litsentsi peab taotlema Sauber Hollandi alaliidult ja selle peab kinnitama FIA.raulito kirjutas:Huvitav mida van Garde ootas. Sõitjaid pandi Sauberis paika novembris aega oli kohtuuksi kulutada küll ja küll aga ikka tuli selgus majja viimasel tunnil. Või siis on ka mujal maailmas kohtud ülekoormatud?
Re: Hooaeg 2015
Segane lugu selle Sauberiga. Van der Gardet vabakatel igatahes rajal ei olnud. Järgnevad mingid sanktsioonid? Arusaamatu, mitu osalejat meil üldse tuleb siis, kuna Manor ei pääsenud rajale...
Igal juhul vabakad läbi ja lisaks sellele, et stardirivi hõredaks jäämas, on klassivahed ka meeletud. Taaskord.
Mercedes pikalt ees. Seejärel Ferrari ja Williams n-ö "best of the rest" klassis on ka tublid. Toro Rosso omal tasemel on ka hea - vaatame, mida need rookie'd siis suudavad. Red Bull on natuke kahtlane - tundub, et nende hiilgeajad on praeguseks möödas. Veel eelmisel aastal oli neil tegelikult väga hea šassii, aga mootor vedas alt. Nüüdseks on Newey ka kõrvale tõmbunud.
Ja McLaren-Honda. Hehe. Vilets kui end tagasihoidlikult väljendada. Umbes seal, kus Lotus-Renault aasta tagasi oli. Viimane ja vaevalt liigub. Alonso võib päris rahul olla, et avaetapist eemale jääb. Kuigi ei tea, kui entusiastlikult ta üldse selle hooaja suhtes enam meelestatud on...
Igal juhul vabakad läbi ja lisaks sellele, et stardirivi hõredaks jäämas, on klassivahed ka meeletud. Taaskord.
Mercedes pikalt ees. Seejärel Ferrari ja Williams n-ö "best of the rest" klassis on ka tublid. Toro Rosso omal tasemel on ka hea - vaatame, mida need rookie'd siis suudavad. Red Bull on natuke kahtlane - tundub, et nende hiilgeajad on praeguseks möödas. Veel eelmisel aastal oli neil tegelikult väga hea šassii, aga mootor vedas alt. Nüüdseks on Newey ka kõrvale tõmbunud.
Ja McLaren-Honda. Hehe. Vilets kui end tagasihoidlikult väljendada. Umbes seal, kus Lotus-Renault aasta tagasi oli. Viimane ja vaevalt liigub. Alonso võib päris rahul olla, et avaetapist eemale jääb. Kuigi ei tea, kui entusiastlikult ta üldse selle hooaja suhtes enam meelestatud on...