WRC09 kirjutas:ma arvan et nad nigunii soidavad koik samas tiimis
Tanak, Ostberg ja Henning lihtsalt igal uhel oma sponsorid nagu oli ka see hooaeg
Lihtsalt huvist - kes/mis meie ekipaaži sponsoreerib, et nad Fordi koha said?
Või meie ekipaaž ei toogi kaasavara (ehk ma ei tea selle 5a. lepingu tagamaid, keegi võiks valgustada) ?
WRC09 kirjutas:ma arvan et nad nigunii soidavad koik samas tiimis
Tanak, Ostberg ja Henning lihtsalt igal uhel oma sponsorid nagu oli ka see hooaeg
Lihtsalt huvist - kes/mis meie ekipaaži sponsoreerib, et nad Fordi koha said?
Või meie ekipaaž ei toogi kaasavara (ehk ma ei tea selle 5a. lepingu tagamaid, keegi võiks valgustada) ?
Tagamaid ei tea ja vaevalt selliseid tegelasi siin ka ringi liigub, kes teaks. Üpris tõenäoliselt on Tänaku taga ikka Eesti omad sponsorid, eesotsas Krossi ja Märtiniga, lihtsalt aastatega tõuseb M-Spordi osakaal tema aitamisel ja järgmine aasta eeldaks juba 100%'st M-Spordi toetust ja Fordi tehasetiimi, millega investeering ennast ära tasub ühele poolele finantsiliselt ja teisele tulemuslikult.
Ega Fordil jäägi muud üle, kui Latvalal peaks tõesti VW'ga leping juba olema ja Solberg pole ka enam kiiremate killast. Kes teab võibolla saame järgmine aasta näha Fordi põhitiimis mõlemat noort, nii Otti kui Madsi.
VW-l on Ogier ja teise sõitja pigem otsivad oma ridadest (ala Hänninen, Mikkelsen, mõni kolmas noor). Eks Latvala VW kuuldusi liikus paari kuu eest mingil sommide (?) saidil, kui Tänaku tehaselepingu jutud liikuma hakkasid
mrali kirjutas:VW-l on Ogier ja teise sõitja pigem otsivad oma ridadest (ala Hänninen, Mikkelsen, mõni kolmas noor). Eks Latvala VW kuuldusi liikus paari kuu eest mingil sommide (?) saidil, kui Tänaku tehaselepingu jutud liikuma hakkasid
Sommide saidist ei tea ma midagi, ma kasutan alati lihtsalt loogikat. Ma tõesti muidu loodan et sul on õigus. Sest paar Ogier-Latvala volkaris tapaks igasuguse põnevuse. Kahjuks sakslaste töömetoodika on teistsugune ja nad ei jäta midagi kahe silma vahele, nad ei lepi vähemaga kui kiireima autoga ja parimate sõitjatega oma rivistuses. Kas VW läheb riski peale ja võtab teisele sõitjakohale kellegi, kes pole mitu aastat WRC'ga sõitnud? Kui Citroenis on Loeb-Hirvonen ja kui midagi ei muutuks siis Fordis Latvala-Solberg ja Minis Sordo- Meeke. Julgen sügavalt kahelda. Kõik on neil juba paigas, va võibolla see kolmas noor piloot ainult mitte.
Fordil pole midagi vastu pakkuda volkari miljonite vastu. Jouhki on Latvalasse samuti investeerinud suured summad, ta paneks Latvala kasvõi Moskvitšiga sõitma kui see talle rohkem raha sisse tooks. Sel ajal kui Fordi jätkamine oli küsimärgi all, annaks leida lolli kes VW pakkumisele ei ütleb. Ja isegi kui Fordi jätkamine oleks 10'ks järgmiseks aastaks kindel, siis ma pakun et kõik sõitjad peale Loebi võtaks VW pakkumise vastu.
muhk kirjutas:täna siis peaks olema see päev, mil tõmmatakse kattevari kõikide nende meeskondade nimekirjadelt, kes tänavu tahavad koguda meeskondlike punkte?
Ainult tehasemeeskonnad peavad tänaseks oma plaanidest teada andma. Teised meeskonnad võivad end üles anda ka hiljemalt 5'ks ralliks.
muhk kirjutas:täna siis peaks olema see päev, mil tõmmatakse kattevari kõikide nende meeskondade nimekirjadelt, kes tänavu tahavad koguda meeskondlike punkte?
Ainult tehasemeeskonnad peavad tänaseks oma plaanidest teada andma. Teised meeskonnad võivad end üles anda ka hiljemalt 5'ks ralliks.
aga kas taolisi Fordi B-tiime ja Citroeni juuniormeeskondi loetakse ka tehasemeeskondadeks?
muhk kirjutas:täna siis peaks olema see päev, mil tõmmatakse kattevari kõikide nende meeskondade nimekirjadelt, kes tänavu tahavad koguda meeskondlike punkte?
Ainult tehasemeeskonnad peavad tänaseks oma plaanidest teada andma. Teised meeskonnad võivad end üles anda ka hiljemalt 5'ks ralliks.
aga kas taolisi Fordi B-tiime ja Citroeni juuniormeeskondi loetakse ka tehasemeeskondadeks?
Ei loeta. Nendel on aega enne Monte stardilisti sulgemist ennast kirja panna, juhul kui tahavad Montes tehasepunktide peale sõita.
Hmmm. Ei ole ühestki spekulatsioonist veel papa Wilsoni silmarõõmu leidnud. Kui Fordi B tiimis Tänak, Östberg ja Solberg sõidavad, siis mis vaesest Mathew'st saab?
mcwax kirjutas:Hmmm. Ei ole ühestki spekulatsioonist veel papa Wilsoni silmarõõmu leidnud. Kui Fordi B tiimis Tänak, Östberg ja Solberg sõidavad, siis mis vaesest Mathew'st saab?
Pisi Wilson pidi hakkama IRC sarjas sõitma. Selline kuulukas oli vahepeal liikvel
>
0
Man and machine against mother nature!!! "I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Siin oli tänaku sponsoritest ja rahadest põguselt juttu. On kuulda olnud seda juttu, et DMACK pidi Otti toetama hakkama. Ja siis ilmselt Ott sõidab terve hooaja DMACKi rehvidega. Võimalik et seal tiimis on veel teinegi sõitja ja meeskond moodustataksegi DMACKi nimeline.
mcwax kirjutas:Hmmm. Ei ole ühestki spekulatsioonist veel papa Wilsoni silmarõõmu leidnud. Kui Fordi B tiimis Tänak, Östberg ja Solberg sõidavad, siis mis vaesest Mathew'st saab?
Pisi Wilson pidi hakkama IRC sarjas sõitma. Selline kuulukas oli vahepeal liikvel
See ei olnud kuulujutt. Noor Wilson ise tõi selle välja kui ühe võimaluse. Esmane eesmärk pidi olema WRC aga kui raha ei jätku, siis IRC.
Ma ei saa aru miks neid tiime veel saladuses peab hoidma?Selge on see, et diilid on tehtud ja kui ford jätkab ja põhitiim on teada, mida siis enam salatseda? B-tiimid toovad ka punkte oma tiimile, järelikult peakisd ikka täna veel avalikuse ette B tiimi nimed tulema? Et siis mida annab see venitamine ja saladuse all hoidmine? Rohkem vahtu ajakirjanduses ja kogu moos!