Rallihooaeg 2011

räägi eesti autorallist

Moderaatorid: Jaanus, KAIKUL, Sparco

Vasta
TechArt20
algaja kommentaator
algaja kommentaator
Postitusi: 1
Liitunud: 21 Nov 2010, 21:52
Asukoht: Paide

Postitus Postitas TechArt20 »

Natuke siis Georgi uue auto (PX08 AXC) ajaloost:

2008 aasta saavutas Hirvonen selle sama autoga Prantsusmaa rallil Tour de Corse 2. koha. Saksamaa rallil 4. ja Kataloonias 3. koht.

2009 aasta
Hirvonen Portugalis 2. koht
Latvala Sardiinjas 1. koht (!)
Holowczyc Poolas 6. koht
Mattias Therman sõitis sellega Soome rallil

2010.
Mattias Therman Rootsi ralli
M. Wilson Mehhiko; Jordaania; Türgi (7.koht); Uus Meremaa (6. koht); Portugal (6.); Bulgaaria (9.); Soome (6.); Saksamaa (6.); Jaapan; Prantsusmaa (8.); Hispaania (6.) ja viimane Inglismaal 6. koht

Autot siis kasutatud ametlikel andmedel 20. ralli mm.võistlusel
Märtinfänn
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1864
Liitunud: 02 Jaan 2005, 16:32
Asukoht: Elva

Postitus Postitas Märtinfänn »

Peaks tugev auto olema,Holowczyc sõitis Poolas sellega mahapöördes ruutmeetri suuruse asfalti tüki tee küljest lahti ja ei teinud teist nägugi. :D

http://www.youtube.com/watch?v=cCRPux9e9vA 05:28
kristjanmust
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Postitusi: 470
Liitunud: 06 Juul 2008, 11:09

Postitus Postitas kristjanmust »

Aga mis saab vanast autost? Müüakse maha või jäetakse alles?
allar9944
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2443
Liitunud: 19 Jaan 2010, 22:02
Asukoht: Saaremaa

Postitus Postitas allar9944 »

Pigem vanadest.
Räägiti, et lähevad müüki, aga pole midagi lähemalt kuulda olnud.
piibu007
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Postitusi: 497
Liitunud: 21 Mai 2009, 18:44
Asukoht: Saaremaa

Postitus Postitas piibu007 »

autosport.ee 2011 aasta kalendri projektis on veel sees sellised võistlused:
02.07.2011 Rapla, 06.08.2011 Paide, 22.10.2011 Hiiumaa rahvuslikud rallid ehk E-Cup-id.
Kiiver
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1009
Liitunud: 15 Juul 2003, 07:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kiiver »

Sellest teemast saab lähemalt lugeda siit:
http://www.ruudulipp.ee/tulekul-on-uus- ... isari.html
Axxept
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Postitusi: 148
Liitunud: 27 Okt 2004, 02:40
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Axxept »

Sisuliselt hea uudis, aga kas E-rühma arvestuses on siis ainult üks klass?
RALLI ART Pilt
HONDA RACING Pilt
Kiiver
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1009
Liitunud: 15 Juul 2003, 07:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kiiver »

Axxept kirjutas:Sisuliselt hea uudis, aga kas E-rühma arvestuses on siis ainult üks klass?
Üldjuhend peaks tulema hiljemalt järgmine nädal.
Lithium
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5165
Liitunud: 11 Veebr 2010, 13:05
Asukoht: Tallinn
Has thanked: 1
Meeldimisi saanud: 2

Postitus Postitas Lithium »

Voilaaa, Hiiumaale paugutama ! (H)
jax
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Postitusi: 438
Liitunud: 23 Aug 2004, 01:02

Postitus Postitas jax »

Ei mina saa aru selle asja mõttest. Ka A- ja N-klassi autod saavad startida. Kuhu jääb sis E-Cup !? R3-med tulevad ja lüpsavad E-rühma mehi ikkagi 5 minutiga. Olgu ükskord võimalus ka E-mehel võimalus absoluutvõit võtta.
Lithium
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5165
Liitunud: 11 Veebr 2010, 13:05
Asukoht: Tallinn
Has thanked: 1
Meeldimisi saanud: 2

Postitus Postitas Lithium »

Päris õige jutt jah. Tehku siis EAN-Cup :D
schalke
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1134
Liitunud: 27 Juul 2005, 10:35
Asukoht: Tallinn- Ida Virumaa

Postitus Postitas schalke »

Kuigi ise ei ole sõitja, tekkis endal sama mõte. Tuleb mõni kiirem N või lausa WRC trenni tegema ja E-rühma meestel jääb üldvõit ning halvemal juhul ka meediatähelepanu saamata.
p.s. eelmainitud võimsamad autod meeldivad samuti väga.
F-1 ennustusvõistluse võitja 2006; DTM ennustusvõistluse võitja 2011
skahar
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2325
Liitunud: 21 Veebr 2003, 21:05
Asukoht: Mägi-Eesti
Meeldimisi saanud: 2

Postitus Postitas skahar »

"Odavuse" kohapealt:

E-Cup 40-50km katseid = 200 EUR so. 4,5EUR/SS km
EMV 100-110km katseid=290/300EUR so. ca 2,9EUR/ SS km kohta

Ööbimine jms. kulud on igal ühel individuaalne, kes telgis, kes tärnidega majades ja võibolla on isegi soodsam ööbida, kui hakata tuisu-tormiga Hiiumaalt öösel Missosse/Narva tagasi sõitma...
AutoralliSuurSõber
huviline
algaja kommentaator
algaja kommentaator
Postitusi: 22
Liitunud: 27 Jaan 2005, 08:39

Postitus Postitas huviline »

skahar, kahjuks või õnneks ei koosne võidusõidu eelarve ainult osavõtumaksu kuludest per km...

kui nüüd mõelda ja kõik kulud kokku lüüa, mis sellist sarja sõites kaasnevad versus emv, siis vahe on vähemalt 50% E-cup kasuks.
-huviline2-
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 3574
Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08

Postitus Postitas -huviline2- »

skahar (kes sõidab E-rühma) on eelarve teemadega keskmisest paremini kursis ma arvan.
Nimi
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 522
Liitunud: 22 Dets 2008, 12:56
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Nimi »

Julgen väita, et skahar pole ainuke siin, kes sõidab e-rühmas ja oskab elementaarseid korrutus-jagamis-liitmis-lahutus tehteid teha.

Isiklikult usun, et on selliseid sõitjaid, kes arvestavad ka teisi kulusid peale osavõtumaks per km. Näiteks rehvid, kütus, töölt ära oldud aeg + sada muud kulu, mida siin loetlema hakata oleks suht mõttetu.

Eks aeg näitab, kas asi hakkab toimima või ei. Niikaua, kui leidub eestvedajaid siis küll iga asi hakkab toimima. Kui seda muidugi vägisi ei üritata ära killida.
-huviline2-
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 3574
Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08

Postitus Postitas -huviline2- »

Seda ma ei väitnudki , minu postile eelnenud postile oli suunatud.
skahar
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2325
Liitunud: 21 Veebr 2003, 21:05
Asukoht: Mägi-Eesti
Meeldimisi saanud: 2

Postitus Postitas skahar »

Ei ole mõtet isiklikuks minna;)

Minu konkreetne näide oli mõeldud just nimelt ainult stardimaksu SUHTELISEST võrdsustamisest katse kilomeetrile, point selles, et stardimaksu nr. on küll väiksem aga samas saad sa VEEL vähem sõita, kui seda sportrallis EMV-del.

Kui ma suudan oma rahakotiga vaid ühel kahel etapil osaleda, siis valin ma selleks LE-d ja seal majutusele ja muule seesugusele raha ei kulu, aga ma saan sama raha eest palju rohkem sõita (vähemalt teoreetiliselt:)

Muud midagi ma ei mõelnud, ööbimise jutt tuli hr. Toomi väitele, et see hoiab palju kokku kui ralli 1 päev on (toonitan, et see on suhteline ja individuaalne, aga loomulikult mingi kulu ta on)

Samas on see tõesti positiivne, et tööinimesed ei pea reedet vabaks kauplema vms.

Mina olen väga vähe etappe sõitnud (minu juttu puhta kullana ei ole vaja võtta), aga arvamust võib ju ikka avaldada sellegi poolest.
AutoralliSuurSõber
Kiiver
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1009
Liitunud: 15 Juul 2003, 07:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kiiver »

schalke kirjutas:Kuigi ise ei ole sõitja, tekkis endal sama mõte. Tuleb mõni kiirem N või lausa WRC trenni tegema ja E-rühma meestel jääb üldvõit ning halvemal juhul ka meediatähelepanu saamata.
p.s. eelmainitud võimsamad autod meeldivad samuti väga.
Rääkides Martiniga mainis ta seda, et A ja N on sellel rallil nö täiteklassidena. Kes saavad legaalse võimaluse trenni teha. Ma usun, et siin on asju ikka mõeldud. Äkki väljaspool arvestust või nii. Ma olen sama meelt, et võitja võiks olla ikka E-rühma meeskond.
KLX
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Postitusi: 75
Liitunud: 25 Mär 2004, 21:44

Postitus Postitas KLX »

Minule tundub E-CUP idee väga hea ja korralikult läbi mõeldud!
Vasta