Ei tea, kas Sordot see asfaldil testimine lumepeal sõitmist ei hakka segama?
Ikka ju kaks nii erinevat pinnast! Aga noh, spetsialist peabki tegelikult ju igal pinnasel ideaalselt hakkama saama! Kuigi minu jaoks tundub see natuke kummaline, sest kõik teised ju testivad ja üritavad lume peal hakkama saada!
AS kirjutas:Ei tea, kas Sordot see asfaldil testimine lumepeal sõitmist ei hakka segama?
Ikka ju kaks nii erinevat pinnast! Aga noh, spetsialist peabki tegelikult ju igal pinnasel ideaalselt hakkama saama! Kuigi minu jaoks tundub see natuke kummaline, sest kõik teised ju testivad ja üritavad lume peal hakkama saada!
Või siis on Sordol vanakuradi endaga kokkuleppe et Norra ralliks suur sula ja asfalt välja!
(sorry, tegelt ma ei tea mis tüüpi tee seal lume all peidus on)
Ma ei mäleta kas siin foorumis on sellest juttu olnud aga kas keegi oskab seletada, miks Citroenil vasakul ees nurgas näitab miski tuli otse maha. On sellel miski eesmärk?
Kiiver kirjutas:Ma ei mäleta kas siin foorumis on sellest juttu olnud aga kas keegi oskab seletada, miks Citroenil vasakul ees nurgas näitab miski tuli otse maha. On sellel miski eesmärk?
Motorsportforums.com foorumis oli juttu sellest: "It's correvitt sensor for measuring distance, speed in different axes etc."
Kiiver kirjutas:Ma ei mäleta kas siin foorumis on sellest juttu olnud aga kas keegi oskab seletada, miks Citroenil vasakul ees nurgas näitab miski tuli otse maha. On sellel miski eesmärk?
It's correvitt sensor for measuring distance, speed in different axes etc.
>
0
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Vähemalt on palju lund ja on libe, ka on see aasta kasutuses laiemad rehvid, mis teevad pidamise kehvemaks, see aga ei sobi sidrunitele, pole ju viimased aastad talverallid just nende lemmikud olnud.
See annab jälle tibake lootust... kuigi tingimused on kõigile samad.