Õhus lendamine mõjub ajaliselt kahjulikult ja lõhub ka autot. Seal, kus teised panevad hullu, tuleb Lugeja rahulikult, kindlalt, kuid samas väga kiirelt. Meenub aeg, kui Grönu veel sõitis, siis olukord oli selline, et kui Loeb katse võitis, siis ikka korraliku eduga. Kui aga Grönu katse võitis, siis mõne sekundiga ja tulemuseks lömmis auto, millel kas esi- või tagapamper lõhki või üldse puudu. Pigem lõhub üks Fordi sommist oma auto ära. Aga eks elame ja näeme, see ralli on ka ainuke, kus sommidel võimalus veel särada - varsti asfaldietapid tulemas ja siis näeme, kes on mitmekülgsem sõitjaMärtinfänn kirjutas:Loeb ei saa kõige parema tahtmise juures ka sommidele vastu.Seal,kus Lugeja künka peal ei saanud ratastki maast lahti,seal olid Bosse ja Hirvonen totaalselt airborn.
Soome ralli 2008 osalejate nimekiri
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
Eks sommidest võib tõesti aru saada, nad ju senimaani olnud edukaim rallirahvas jne. Kuid laiamise all ma ei mõelnud suvaliste rallijoodikute laiamist, vaid ikka tuntud rallitegelaste ütlusi. Seal ikka suur vahe sees. Ühesõnaga olnud ka tegelt kogu elu ikka mõne soomlasest sõitja pooldaja, kuid peale enda mehe tekkimist MM-sarja sai hakatud asju vähe teise pilguga nägema ja ega tegelikult sommid väga ei tolereeri seda, et keegi teine neist kiirem on, eriti veel nende koduhoovis. Kuna ralli on senimaani olnud suht piiratud maade esindajate pärusmaa, siis on ka sommid väga edukad olnud, üks põhjus kindlasti nende väga heades teedes - kes Soomes vaatamas käinud, see saab aru. Kuid üha enam on hakanud noori ja kiireid sõitjaid tulema nt. Norrast, Poolast, Tšehhist, Austraaliast ja muudest nn. mittetraditsionaalsetest maadest. Novikov on järgmine mees, kes uue rallimaa korralikult kaardile toob.kajakas1 kirjutas:See soomlaste laiamine on nüüd ka selline teema, et noh... mõelge nüüd peaga. Soomlased sõidavad omas kodus aasta kõige atraktiivsemal rallil ja asjatundliku kodupubliku ees, kus ka meedia asja väga kõvasti kajastab.
Eestlased pole selle laiamise koha pealt nüüd küll õiged mehed kommenteerima. Mõne aasta tagused rõvedad koomas jõmmide hordid soomest veel liigagi hästi meeles mul.
Pole aga kunagi kuulnud, et Markko, Urmo või ka näiteks Loeb väga suure suuga hoopleksid. Küll aga tuleb meelde, kui ühel aastal Paasonen suure suuga hooples, et kuidas ta ikka läheb algusest peale "täysillä" panema - tulemuseks ühel katsel kaks katust ja see Focus küll väga autot ei meenutanud enam
-
- Hooaja Rallivõlur
- Reactions: 0
- Postitusi: 1034
- Liitunud: 10 Juun 2004, 10:53
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
Ei ole päris üheselt nii, et õhus olles aega kaotad kui auto on hästi tasakaalus. Oleneb trampliinile mineku kiirusest e rajalõigust enne seda, trajektoorist jm. Bosse ja Märtini kuulsas duellis panid mõlemad karme hüppeid. Ei usu, et nad lihtsalt segast panid. Tagumise otsa mehed tulid vaikselt üle künka.cali kirjutas:Õhus lendamine mõjub ajaliselt kahjulikult ja lõhub ka autot. Seal, kus teised panevad hullu, tuleb Lugeja rahulikult, kindlalt, kuid samas väga kiirelt. Meenub aeg, kui Grönu veel sõitis, siis olukord oli selline, et kui Loeb katse võitis, siis ikka korraliku eduga. Kui aga Grönu katse võitis, siis mõne sekundiga ja tulemuseks lömmis auto, millel kas esi- või tagapamper lõhki või üldse puudu. Pigem lõhub üks Fordi sommist oma auto ära. Aga eks elame ja näeme, see ralli on ka ainuke, kus sommidel võimalus veel särada - varsti asfaldietapid tulemas ja siis näeme, kes on mitmekülgsem sõitjaMärtinfänn kirjutas:Loeb ei saa kõige parema tahtmise juures ka sommidele vastu.Seal,kus Lugeja künka peal ei saanud ratastki maast lahti,seal olid Bosse ja Hirvonen totaalselt airborn.
Kui kõik oleks sellise Loebi jutuga "ok, we still have to push", siis oleks ikka väga igav. Bosse emotsionaalseid komme oli väga mõnus kuulata peale katseid. Ei usu, et keegi praegustest sommidest väga kiitleja on ka. Meedia paneb oma juurde nagu ikka.
Kas sellist WRC'd me tahtsimegi?
Märtini enda kommentaar oli, et kuna auto streikis ja ajalist kaotust ei saanud lubada, siis pani sõna otseses mõttes lihtsalt hullu. Meeles paar kaadrit, kus kurvist välja tulles auto tagumik kraavi korralikult mõõtis. Aga üldiselt mõistlik kiirus hüppesse minnes on kokkuvõttes parem, kui lennata hullusti + neid auto lõhkumisi hüppe pealt on terve hunnik ette näidata lähiminevikust.
Kui mäletad veel Raidamit, siis peaksid tuttav olema tõelise "taksojuhi" stiiliga, kuid kellale alati meeldis see sõit, Remmak ja Aus hetkel midagi sinnapoole Eestist näitena tuua.
Tee mis tahad, kuid mulle endale istub selline puhta trajektooriga sõit, sest on silmale ilusam nt. Loeb ja Sainz vs. siis emotsioonid hullu panemisest nt. Galli, McRae ja Latvala.
Kui mäletad veel Raidamit, siis peaksid tuttav olema tõelise "taksojuhi" stiiliga, kuid kellale alati meeldis see sõit, Remmak ja Aus hetkel midagi sinnapoole Eestist näitena tuua.
Tee mis tahad, kuid mulle endale istub selline puhta trajektooriga sõit, sest on silmale ilusam nt. Loeb ja Sainz vs. siis emotsioonid hullu panemisest nt. Galli, McRae ja Latvala.
Hirvoneni kolumn MTV3 veebis (ei ole pressiteade!)
Nyt vuorossa on kesälomasta nauttiminen ennen Neste Oil rallin testejä. Jyväskylässä nähdään taatusti huikea taistelu minun ja Jari-Matin välillä. Me molemmat haluamme voittaa nimenomaan kotikisan ja kummallakin riittää siihen vauhti. Täytyy vain muistaa pitää maltti matkassa, ettei eräs ranskalaismestari kerää pottia.
Kuulostaa ehkä isottelulta, mutta minun ja Jari-Matin epäonnistuminen lienee Loebin ainoa mahdollisuus voittaa Jyväskylässä. Uskon, että Loeb tietää sen itsekin
Mikko Hirvonen
Nyt vuorossa on kesälomasta nauttiminen ennen Neste Oil rallin testejä. Jyväskylässä nähdään taatusti huikea taistelu minun ja Jari-Matin välillä. Me molemmat haluamme voittaa nimenomaan kotikisan ja kummallakin riittää siihen vauhti. Täytyy vain muistaa pitää maltti matkassa, ettei eräs ranskalaismestari kerää pottia.
Kuulostaa ehkä isottelulta, mutta minun ja Jari-Matin epäonnistuminen lienee Loebin ainoa mahdollisuus voittaa Jyväskylässä. Uskon, että Loeb tietää sen itsekin
Mikko Hirvonen
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Hästi soome keelt ei mõika, kas keegi viitsiks jutu eestisse panna?cali kirjutas:Hirvoneni kolumn MTV3 veebis (ei ole pressiteade!)
Nyt vuorossa on kesälomasta nauttiminen ennen Neste Oil rallin testejä. Jyväskylässä nähdään taatusti huikea taistelu minun ja Jari-Matin välillä. Me molemmat haluamme voittaa nimenomaan kotikisan ja kummallakin riittää siihen vauhti. Täytyy vain muistaa pitää maltti matkassa, ettei eräs ranskalaismestari kerää pottia.
Kuulostaa ehkä isottelulta, mutta minun ja Jari-Matin epäonnistuminen lienee Loebin ainoa mahdollisuus voittaa Jyväskylässä. Uskon, että Loeb tietää sen itsekin
Mikko Hirvonen
Aga jah, kui isiklikku arvamust tahetakse, siis ütlen niipalju - selgelt ebasümpaatseim sõitja kogu MM-i peale istub Fordis numbriga 3. Eks tehke omad järeldused.
-
- Moderaator
- Reactions: 1
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Loebi ongi vist ainult Soome ralli võit puudu. Ülejäänud kõik olemas juba. Toome võrdluse Sakamaa rallist. Saksamaal pole senini keegi suutnud Loebi võita. kuid mees alati suht optimistlik olnud. Teks umbes selline, et " Sõidan nii nagu suudan kuid meeletuid riske võtma ei hakka. Parem ikka teise või kolmanda koha punktid kui esimest kohta enam ei püüa ja punktid koju tuu kui üldse ilma jääda". See selline soliidne tekst. Aga alati on ta selle ralli võitnud. Mitte nii, et oh kus ma lähen ja nüüd panen. Keegi ei saa haisulegi. Minu arust näitab see nõrkust ja hirmu kaotuse ees. Tegelikult näitab taset just tark ja tasakaaluks sõit. Mitte nii, et kaheksa katse võitu ja siis number ja ämber ning tabelis suur null. Hooajalõpus on meister see kellel rohke tabelis punkte on. Seega ei ole igal ralli vaja totaalselt segast panna.
Aga mis puudutab Soomlaste teksti siis on see mõistetav. Nii Hirvonen ja Latvala pole kumbki suutnud seda rallit võita. Ning nüüd kus Bosse enam ei sõida on see nende suur võimalus saada oma auhinnakappi selle prestisse ralli võidukarikas. Siiamaani oli neli ja teistel kogu aeg Bosse jalus Mina ei näe küll nende jutus midagi imelikku. Eks see selline psühhaloogiline rünnak ole ennam võistlust. Üldiselt ju rallirahvas selline sõbralik pere.
Aga see puhtalt minu arvamus mis ei pea ja ei pruugi teiste arvamustega ühtima.
Aga mis puudutab Soomlaste teksti siis on see mõistetav. Nii Hirvonen ja Latvala pole kumbki suutnud seda rallit võita. Ning nüüd kus Bosse enam ei sõida on see nende suur võimalus saada oma auhinnakappi selle prestisse ralli võidukarikas. Siiamaani oli neli ja teistel kogu aeg Bosse jalus Mina ei näe küll nende jutus midagi imelikku. Eks see selline psühhaloogiline rünnak ole ennam võistlust. Üldiselt ju rallirahvas selline sõbralik pere.
Aga see puhtalt minu arvamus mis ei pea ja ei pruugi teiste arvamustega ühtima.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Su point on arusaadav, ei hakka rohkem vaidlema, sest see võib vääga pikaks minna. Ütleme nii, et ise ka sporti teinud ja päris kõrgel tasemel, nii et tean, milliste mõtetega kuhugile midagi tegema minnakse.Karmen kirjutas:Vahet pole, tiimi pressiteade või ajakirjandusse visatud jutt. Nende tekst on suht etteantud ja ei oleks mõeldav, kui tipptiimi sõitja järsku meedias enne võistlust halama kukuks, et ei oska sõita.
Räägib, et nüüd ees suvepuhkus enne NORF teste. Jyväskyläs tuleb kindlasti meeletu võitlus Latvalaga. Me mõlemad tahame võita koduse võistluse ja meil on ka kiirust, et seda teha. Tuleb lihtsalt mõistlikult sõita, et üks teatud prantslane kogu asja ise kinni ei paneks.mrali kirjutas:Hästi soome keelt ei mõika, kas keegi viitsiks jutu eestisse panna?cali kirjutas:Hirvoneni kolumn MTV3 veebis (ei ole pressiteade!)
Nyt vuorossa on kesälomasta nauttiminen ennen Neste Oil rallin testejä. Jyväskylässä nähdään taatusti huikea taistelu minun ja Jari-Matin välillä. Me molemmat haluamme voittaa nimenomaan kotikisan ja kummallakin riittää siihen vauhti. Täytyy vain muistaa pitää maltti matkassa, ettei eräs ranskalaismestari kerää pottia.
Kuulostaa ehkä isottelulta, mutta minun ja Jari-Matin epäonnistuminen lienee Loebin ainoa mahdollisuus voittaa Jyväskylässä. Uskon, että Loeb tietää sen itsekin
Mikko Hirvonen
Aga jah, kui isiklikku arvamust tahetakse, siis ütlen niipalju - selgelt ebasümpaatseim sõitja kogu MM-i peale istub Fordis numbriga 3. Eks tehke omad järeldused.
Võib näida küll natuke suurustamisena, kuid minu või JML ebaõnnestumine on ainuke variant, kuidas Loeb võiks võita. Usun, et Loeb teab seda ka isegi.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Nohh, Timo Jouhki pudin Irvepoisi pushimiseks on üks WRC tänase seisu põhjustajaid!alk kirjutas:Hirvose teksti tagumine osa on küll Loebile solvav...
irw ei tea,kas mees on veidi solvunud,et pea kõik spetsialistid peavad teda mitte eriti säravaks sõitjaks noh niiöelda keskpäraseks sõitjaks väga hea auto roolis...
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1864
- Liitunud: 02 Jaan 2005, 16:32
- Asukoht: Elva
Seni olen ennustustes pidevalt Loebi esimeseks pakkunud, kuna ta on igal pool selge favoriit ja saavutab ka võidu kui mingeid äpardusi ei juhtu. AGA Soome ralli on kalendris on ainus erand siin reas ning ausalt öeldes on mul väga suur dilemma, kellele võitu pakkuda. Nüüd kus Grönut enam pole, on Loebil parem võimalus kui eales varem. Samas Hirvosel on tugev 2. koht eelmisest aastast all. Ja Jari-Matti on kah erinevatel rallidel head kiirust näidanud, koduradadel saab ta ilmselt veelgi paremas hoos olla. No kohe tõesti ei tea... Keegi pakkus Solbergi etteotsa. Ausalt öeldes mulle sellesse Subarusse eriti usku pole...
Mulle sümpatiseerib kah Loeb. Pärast teiste legendide lahkumist on ta jäänud ainsaks n-ö tipptaseme realiseerijaks ning on rallimaailma suureks eeskujuks nii professionaalse suhtumise kui sõiduga. See oleks WRC-le kõva löök, kui ta lahkuks - kaoks ära tippklassi n-ö mõõdupuu (et kui lähedal või kaugel keegi tipule on). Leian, et ta väärib tiitlit enam kui keegi teine, hoolimata sellest, et tal on võidetud neid juba küll. See on minu jaoks kerge müstika, kuidas Hirvonen MMi juhib, kuigi on pidevalt aeglasem olnud (ja pole ta tegelikult eksimustest kah puhas, mida on nt Sebile ette heidetud tänavu).
Ja mis puudutab kommentaare, siis ausalt öeldes need mind eriti ei paelu - huvi pakub ikka võistlus ise ja muu selle juurde käiv, mis tulemustele mõju avaldab.
Mulle sümpatiseerib kah Loeb. Pärast teiste legendide lahkumist on ta jäänud ainsaks n-ö tipptaseme realiseerijaks ning on rallimaailma suureks eeskujuks nii professionaalse suhtumise kui sõiduga. See oleks WRC-le kõva löök, kui ta lahkuks - kaoks ära tippklassi n-ö mõõdupuu (et kui lähedal või kaugel keegi tipule on). Leian, et ta väärib tiitlit enam kui keegi teine, hoolimata sellest, et tal on võidetud neid juba küll. See on minu jaoks kerge müstika, kuidas Hirvonen MMi juhib, kuigi on pidevalt aeglasem olnud (ja pole ta tegelikult eksimustest kah puhas, mida on nt Sebile ette heidetud tänavu).
Ja mis puudutab kommentaare, siis ausalt öeldes need mind eriti ei paelu - huvi pakub ikka võistlus ise ja muu selle juurde käiv, mis tulemustele mõju avaldab.
Eks see ralli kütab igal pool kirgi! Võidab ju kokkuvõttes see, kes kiiremini ja paremini sõidab! Minu jaoks vahet pole kes võidab, olgu see Loeb, Hirvonen või keegi kolmas hoopis! Kuigi väga head meelt valmistaks Solbergi või Aava võit! See küll vist unistuseks jääb aga vaatame seda siis kui ruuduline lipp on langenud! Võimalused on ju kõigil enam vähem ühesugused!