WRC4 & WRC Evolved
Moderaatorid: Sparco, Jaanus, Strike, Erki, Sport, Heix, Krusa
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1902
- Liitunud: 02 Okt 2005, 08:26
- Asukoht: Good Morning
- Kontakt:
eelmine wrc hooaeg ma sõitsin ühe testralli rooliga kaasa nii ,et rool oli pülvede peale ja pedaalid põrandal aga vahepeal pedaalid libisesid alt ära ja siis oli paanika ja hakkasin rooli peal olevaid nuppe vajutama et edasi sõita aga igatahes on rooliga sõita jõle pull eriti kui rools hakkab mõnedes kurvides vastu ka nag hakkab värisema kiilub kinni jne
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1685
- Liitunud: 18 Juul 2004, 16:55
- Asukoht: Roobuka
Eile oli ka meil esimene treening. Vaatasime videoid ja pilte Argentiina maastikust ning radadest.
Ausalt õeldes tuli selline MustMasendus peale, sest rajad on keerulised ja jälle tuleb 0-st pihta hakkata.
Tuleb tunnistada, et see "Fun" on kohe päris väsitav.
Mitteametliku ennustusvooru võitis Heix. Palju õnne!
Ausalt õeldes tuli selline MustMasendus peale, sest rajad on keerulised ja jälle tuleb 0-st pihta hakkata.
Tuleb tunnistada, et see "Fun" on kohe päris väsitav.

Mitteametliku ennustusvooru võitis Heix. Palju õnne!

-
- II järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 344
- Liitunud: 25 Okt 2006, 22:18
- Asukoht: Vanalinn
Minu vabatreeningute ajad 
Argetina
Peugeot 1600 Super
ss1 1.59.36
ss2 2.19.32
ss3 2.00.94
Parandamisruumi on palju
Citroën WRC ss2-e aeg: 2.13.20 ja Centralis 9-s koht
:D:D
Edu treeningutel!

Argetina
Peugeot 1600 Super
ss1 1.59.36
ss2 2.19.32
ss3 2.00.94
Parandamisruumi on palju
Citroën WRC ss2-e aeg: 2.13.20 ja Centralis 9-s koht

Edu treeningutel!
Viimati muutis Sander Gryn, 27 Okt 2006, 19:10, muudetud 1 kord kokku.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1902
- Liitunud: 02 Okt 2005, 08:26
- Asukoht: Good Morning
- Kontakt:
aga nüüd tasub seda viimast postitust vist parandada see ralli ei kõlba kohe kuhugi või lihtsalt on rooliga kergem mängida aga mulle see kohe üldse ei istu et rooliga vennad tulevad järsult peale ja pikapeale võib see ainult neile kasuks tulla ja rooli jaoks millega ise sõita pole kohe raha ka võtta kui ps3 mõtted peas mõlguvad
-
- II järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 344
- Liitunud: 25 Okt 2006, 22:18
- Asukoht: Vanalinn
Rooliga ei ole kerge sõita, asi on lihtsalt käpas, kogemustest läbi aastate, mingite Gran Turismode, ja Colinitega.
WRC-d sain proovida alles eelmine nädal esimest korda, isegi single player´it pole vaadanud. Aru saadav, et imelik kui tyyp tuleb lambist ja nii, aga mis sa teed, mina ntx ei oska puldiga vabshee mängida, ja minuarust peakski ju AUTO mänge mängima rooliga, sest ma pole veel kedagi autot puldiga juhtimas näinud, kui siis 1:16 skaalal ainult

WRC-d sain proovida alles eelmine nädal esimest korda, isegi single player´it pole vaadanud. Aru saadav, et imelik kui tyyp tuleb lambist ja nii, aga mis sa teed, mina ntx ei oska puldiga vabshee mängida, ja minuarust peakski ju AUTO mänge mängima rooliga, sest ma pole veel kedagi autot puldiga juhtimas näinud, kui siis 1:16 skaalal ainult


-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3057
- Liitunud: 19 Juul 2005, 21:29
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Sinu CMR2 ajad on siiani Codemasters lehel üleval. Paistab, et tegu on tõesti juba vana kalaga. Kummaline, et sa siia foorumisse varem ei ole jõudnud, aga eks kõik teed toovad lõpuks ikka siiaSander Gryn kirjutas:asi on lihtsalt käpas, kogemustest läbi aastate, mingite Gran Turismode, ja Colinitega.
WRC-d sain proovida alles eelmine nädal esimest korda, isegi single player´it pole vaadanud. Aru saadav, et imelik kui tyyp tuleb lambist ja nii

Ajad on sul tugevad midagi pole öelda.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3057
- Liitunud: 19 Juul 2005, 21:29
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
RFCO JWRC 2006
Acropolis Rally kokkuvõte.
Juba teist aastat on RFC JWRC masinad Kreeka kuivadel ja tolmustel kruusa teedel. Acropolis Rally toimub sel aastal u.200km põhja pool Ateenast, kus palju vaatamis väärtusi pole, aga peale võistlust on piisavalt aega tutvumaks Akropoli, arheoloogia mälestiste ja ääretult kaunite saarekestega mis übritsevad Ateenat.
Möödunud aasta JWRC Akropolise ralli võitja Tom sel aastal kahjuks stardis ei ole, selle eest on valmis tõestama sama ja rohkemgi möödunud aasta kolmas Strike ja neljas Kambu. Strike kommentaar enne rallit: “Ei taha see Kreeka kuidagi istuda Renaultile ning mulle see JWRC üldse”. Huvitav millele kunagi RFLoeb hüüdnime kandnud vanameister vihjab ehk same vastused hiljem?
Hooaja üldliider Ignise esisõitja Burns kukkus Egiptuses jalgrattalt nii õnnetult, et peab vähemalt ühe ralli kõrvalt vaatama. Ardc ja Kiilakass on saanud meeskonnalt käsu tuua koju terved autod ja võimalikult suur punktisumma mis paneb nad vägagi pingelisse ja raskesse seisu. Kõik see teeb meele rõõmsaks konkuentidele kes üritavad iga hinna eest liidrile ja Ignise meeskonnale lähemale saada.
Peale mõningast mõõnaperioodi Fordis on meeskond leidnud uue hingamise läbi uustulnukate Milor ja Siilikuusk. Mehed plaanivad meeskondliku tiitlit mille võitmine ei saa kerge olema. Muidugi jätkuvad kõige suuremad kuulujutud, skandaalid just Fordi meeskonna ümber millest jõuame veel ülevaatlikult rääkida.
Hetkel peksuposi rollis olev Peugeot meeskond on otsinud paaniliselt meeskonna päästjat ja peaks mainima, et ainsa välismaise sõitjaga tiimi pimeda koridori lõpus on üks suur valgusekiir. Enne starti jõuti veel kohtunikega kokkuleppele, et alates Acropolise rallist sõidab Peugeot 206 roolis noor, aga palju lubav Sander Gryn. Kahjuks keeldub meeskond täpsematest kommentaaridest, aga garanteerivad, et see saab olema kõva löök allapoole vööd kõigile.
Start on antud esimesele kiiruskatsele Amfissa mis on ralli pikim. Rajale sööstab kihlveokontorite poolt võitjaks kuulutatud Krusa. Katse aeg ei ole just kiita mis on paremuselt seitsmes, kaotust katse võitjale +00:02,38: “Kõik algas nagu ikka käte värinal ja huulte närimisega. Kui juba rajal, siis asi stabiliseerub, aga enne kolmandat splitti kiires vasak4 kurvis kaotasime auto üle kontrolli mis lõppes u.1sekkise kaotusega. Veel paar teelt kõrvale vajumist ja ega siin rohkem polegi vaja. Kõik kes minu peale raha panid – Sorry.”
Renault värvides sõitev QJU2 suutis avakatsel sõita 12 aja kaotus liidrile +00:11,14 mis ei ole just see mida Renault oodati: “Sõitsime kiires kurvis rahva sekka ja saime kohtunikelt karistada. Sealt ka suur kaotus. Võttis vanduma ja kaalume sisse anda protesti kohtunike vastu keda ennast polnud kohal, küll aga Fordi purjus fännid”.
Protesti pole kohtunike vastu siiani sisse antud. PS. Protesti esitamine on ka JWRC sarjas tasuline!
Katse teise aja sõitis välja Suzuki Swift piloot Riho, kaotust liidrile +00:01,26: “Sai suht vindise peaga sõidetud, otse tütre sünnipäevalauast tulin. Midagi head sellest küll oodata ei ole”. Peale sellist sõnavõttu kutsuti Riho raja kõrvale ja pandi suu ette alkomeeter mis näitas 0,18% see annab reeglite kohaselt õiguse jätkata, aga see rajale pääsemine oli üle noatera.
Ignise meeskonna piloodid on tõesti suure pinge all, Ardc 13-nes ja Kiilakass 10-nes. Ardc:“Tulime töristama, aga sisimas on ikka tahtmine endast maksimum anda ja nii leidsimegi ennast enne veetakistust kivi otsas”.
Oma karjääri esimese katsevõidu võttis uus Fordi pilot Milor. Mehe pilgust võis välja lugeda, et see on alles algus.
Ralli lühima Drosohor katse start on antud. Kohutava kolina ja pasunate saatel jõuab kaste lõppu Renault piloot oOtt. Mees astus autost välja ja istus maha pead käte vahel hoides. Kaotus liidrile peale kahte katset oli juba masendav +01:11,26 mis hetkel kindel 18 koht.
Kollastes värvides Swift tiimi pilot Zerocold vaevles alates treeningutest “Startrek sündroom”-i all mis ei lasknud keskenduda ja tempokat sõitu näidata. Teiselt katsel 16-s aeg ei olnud piisav, et hoida ka üldtabelis 16 kohta vaid pidi koha võrra taanduma ja tegema ruumi kiiremale Fordi piloodile Siilikuusele. Siilikuusk tuli teiselt katselt 14-da ajaga, kaotust ültabelis liidrile +00:36,62: “Õnnetused ei käi mitte kivisi ja kände mööda,vaid kõik kännud ja kivid auto nr.21 pihta...tundub,et peab hulluarsti juurde minema. Krt küll, kõik ajad üle 3 mindi”.
Peugeot rooli keerav Andro sõitis välja 12-da aja mis andis üldtabelis õiguse koha võrra tõusta 14-ks, kaotust liidrile +00:27,26. Andro oli kommetaaridega raevukas ja viskas paar sõna üle ukse: “Siiani on läinud kõik väga tuksi, kas spinn või täiega puusse”.
Fordi pesamuna Adi007 on ralli algusest saati olnud tõsine ja äärmiselt keskendunud, nii nagu kogu Fordi meeskond. Teise katse lõpus ilmus ekraanile kuues aeg mis tõstis Adi üldtabelis 14-lt kohalt 9-ks, kaotust liidrile +00:15,00: Kui nüüd miski tegur peaks mind segama, siis… Rütm on hea ja auto supper!” Järgnes väga kurja kuulutav pilk.
Sekund-sekundisse sõitsid Sander Gryn ja Krusa kus jäi siiski peale kogenum Fiat-i pilot. Katse võit tuli Krusale mis tõstis mehe üldtabelis kolmandaks, kaotust liidrile +00:00,74.
Peugeoti salarelv Sander Gryn oli katse teine ja nüüd ka üldtabelis teine, kaotus liidrile olematu +00:00,04. Mees on kommetaaridega kitsi, aga mõni sõna siiski tilgub: “Arvan, et pole paha esimeses võistluse kohta”.
Ford on Kreekas väljas viimse kui mehe-naisega ja tulemus kohe näha. Peale teist katset jätkab liidrina oma teist rallit sõitev Milor: “Auto on väga hea, kuid ise tegime pisikesi apsakaid. Tundub, et meil kaardilugejaga koostöö sujub, sest just võistlustel parandame isiklike rekordeid”.
Kolmas Elatia katse algas kohe nukrate sündmustega kui Swifti rooli tüüriv Zerocold ei saanud aega kirja, põhjus ikka sama “Startrek sündroom”. Siit tuli mehele reeglite kohane kiireim aeg+20sekki.
Järgmine ebaõnnesõdur oli Heix kes jõudis katse lõppu 14-na, Fordidest kehveima ajaga, mis kukutas Heixi üldtabelis 7-ks, kaotust liidrile +00:13,38: “Kohe esimeses kurvis jäi auto külgees libisema ning kaldusime vastu piiret ning järsku avastasime ennast koguni piirde tagant. Viga said pidurid ja vedrustus. Mäest alla sõites ei võtnud enam pidur piisavalt ning sõitsime võssa. Seega ajakadu u.10 sekundit.”
SS3 tõi traagikat ka Renaulti meeskonda kui Strike kohe peale starti mäest alla minnes täis gaasiga vastu puud sõitis ja teises splitis riivas kalju nukki mis kandis teelt välja. Katse lõpetas ralliguru 11-da ajaga, üldtabelis kaks kohta alla ja liidrile kaotust +00:08,32.
Ühe õbaõnn on teise kaotus, Strike-i puterdamisest võitsid kõige rohkem Riho ja Kait. Riho sõitis välja SS3 teise aja mis tõstis Swifti mehe kaks astet üles kolmandakas, kaotust liidrile +00:02,24.
Fiati pilot Kait laekus kolmanda katse lõppu neljanda ajaga. Sel hooajal tagasihoidlikult esinenud Kait on Acropolise ralli kolmanda katse järel tõusnud kaks kohta viiendaks, kaotust liidrile +00:07,82.
Esimeselt positsioonilt on tõugatud senine liider Milor kes läbis kolmanda katse 10-da ajaga ja üldtabelis kukus neljandaks, kaotust liidrile +00:06,04: “Kohe alguses pikas ja otsustavas kurvis jäi meile mahajääja ette. Ta tuli kuskilt võpsikust välja, mille peale me ehmatasime ja pidurdasime liiga vara. Rütm läks käest, lõikasime sisekurvi ja vaevu pääsesime spinnist. Paraku oli lohisemise teekond nii pikk ja aega nõudev, et enam konkurentsi ei jõudnud”.
Katse kiireim oli taas Krusa mis tõstis ta kolmandalt kohalt esimeseks. Vahe jällitajatega on pea olematu. Esimesed kuus pilooti on 8.32 sekundi sees ja siin võib veel juhtuda mida iganes, nii nagu eelnevad kolm katset on näidanud.
Aeg on masinad hooldusesse viia ja enne järgmist ringi keha kinnitada.
Mehaanikute vahel liigub kipsis käega Burns kes tunneb tõelist muret meeskonna kaaslaste pärast. Suzuki eesmärk võtta individuaalne ja meeskondlik tiitel hakkab tuhmuma. Kiilakassi masin on puuhobuseks sõidetud, vedrustust lihtsalt pole enam. Mees väidab, et mured on kimbutanud juba Mehhikost saati.
Acropolise ralli teise ringi starti on jõudnud Peugeot pilot Vidrik kes on jätnud hooaja jooksul neli etappi vahele ja senini kõrgeim saavutus pärineb Sardiiniast kus tuldi 9-ks. Kreekasse tuldi püüdma rohkemat. Amfissa teistkordsel läbimisel tuli Vidrik 12-ks ja koondtabelis 11-nes, kaotust liidrile +00:34,18: “Kuni lõpus oleva S kurvini oli kõik väga kena kui eksisime täiel kiirusel ja väike riivamine viis teelt. Oleks saanud raudselt oma sõidu kiirema aja sellel katsel(oleks olnud meie esimene nii kõrge saavutus "OLEKS")”.
Hooaja kiireima meeskonna Ignise noorpilot Kiilakass pidi siiski tehnikale alla vanduma ja neljandal katsel rajalt kõrvale astuma.
Ignise teine pilot Ardc sõitis välja 11-da aja ja üldtabelis ollakse stabiilselt 14-nes, kaotust liidrile +00:46,58: “Otsustasime nõksa hoogu vähendada ja riskida vähem, sest teel püsides saab kiiremini edasi. Kahju meeskonna kaaslasest. Siia lähevad nüüd küll väga väärtuslikud meeskonna punktid”.
Fiat-i rooli tüüriv Kait ei suutnud katsel oodatud kiirust näidata ja laekus finishisse 13-da ajaga kukkudes üldtabelis 9-ks, kaotust +00:20,84: “Panin sellises kohas pambusse kus varem kordagi pole pannud. Selle kohta võib öelda, et kuldsed käed väärivad kuldset kella”.
Väga kiiresti liikuv Peugeot uustulnuk Sander Gryn ei saanud masinat õigeks ajaks SS4 starti, tuleb süüdistada ainult tehnikuid/mehaanikuid kes ei jõudnud oma tööga õigeks ajaks valmis. Siit tuleb noorele “lõvipoisile” katse kiireim aeg +20sekundit mis kukutab ta teiselt kohalt kaheksandaks, kaotust üldtabelis +00:20,46.
Sama saatus tabab ka oOtti kes oma kohta sellest ei paranda ega kaota.
Sander-i ja Kait-i ebaõnnest lõikas kasu suur hulk piloote alustades QJU2 kes oli SS4 neljas tõustes üldtabelis kaks kohta üles 7-ks: “Tuli endale üllatusena, kuna pole saanud masinat nii kiiresti veel liikuma. Suured tänud selle eest Strike-le kes enne rallit paar sõna kaasa ytles ja toetas”. Heix tõusis koha võrra 6-ks: “Üritasime parandada eelnevalt tehtud vigu ja sõitsime piiripeal.Viimases splitis lajatasime vastu aiaposte ning taas spinn.”
Erry katse kaheksas aeg tõstis mehe kaks kohta paremaks 5-ks ja Strike-i katse üheksas aeg liigutas vanameistri kaks kohta üles 4-ks mis on peale vahepealset SS3 katasrtoofi hea kergendus.
Ka eelmisel hooajal Suzuki meeskonda kuulunud ilusa sõidujoonega vanakoolimees Kambu on Amfissa1 katse kolmas mis liigutab ta üldtabelis ühe koha üles 12-ks, kaotust liidrile +00:37,24 kaardilugeja kommentaar: “Eeelmise hooaja neljandat kohta vist ei õnnestu vist korrata. Sõidame küll viimase vindi peal, aga eelnevate katsetega oleme liiga palju käest andnud. Veel tahaks kõigile meelde tuletada, et tibusid loetakse, siis kui ruudulipp on langenud”.
Katse võitis napilt 0,12sekkiga Krusa ees Milor kellele on see juba teine katse võit.
Seis peale SS4: esimesed kolm pilooti Krusa, Milor ja Riho on 7,82. Neid jällitab pea kolme sekkise vahega Strike. Järgmine löögirühm Erry, Heix, QJU2, Sander Gryn, Kait ja Adi007 on kuuekesi seitsme sekundi sees.
Nn.punktikohtade pärast jätkub lahing Droshori teisel läbimisel kus Renault pilot QJU2 sõitis välja mitte paha kuuenda aja, aga vaatamata sellele on mees sunnitud tabeliredelil kaks kohta alla poole astuma 9-ks, kaotus liidrile +00:23,48: “Kõik kulges juba rahuldavalt, oleks saanud paremini, aga ju siis peab veel vaeva nägema”..
QJU2 ebastabiilsusest sai suurima võidu Kait kes tõusis katse viienda ajaga üldtabelis 8-ks.
Erry kaheksas aeg ei olnud piisav, et hoida viiendat kohta ja langes 7-s kaotust liidrile +00:22,00
Sander Gryn sõitis Droshori uue põhja aja 02:46,62 edestades katse teise aja välja sõitnud Krusa pea kahe sekundiga. Peugeot sõitja Sander Gryn tõusis sellega kolm kohta kõrgemale 5-ks. Mida uustulnuk veel suudab näeme kohe algaval viimasel kuuendal katsel.
Katse parim aeg +20sekundiga pidid leppima oOtt ja Zerocold kes ei jõudnud tehnilistel põhjustel taas starti. Nende positsiooni üldtabelis ei muutnud, Zerocold 16-s kaotust liidrile +01:51,68 ja oOtt 17-s kaotust liidrile +02:21,40
Acropolise ralli Elatia teisele läbimisele stardib esimesena Zerocold kes ei suuda tagant tulijate tempot hoida ja jääb jalgu Fordi piloodile Adi007-le kes soovib ennast veel viimase katsega esimese seitsme hulka sõita. Zerocold juba lootis, et see õuduste ralli lõppeks kui tundis tagant väikest müksu, peeglitest ei olnud tolmu tõttu midagi näha ja jätkati samas rütmis mis ajas marru keevaverelise noore Fordi piloodi. Katse lõppu jõudes hüppas Adi autost välja, tormas ees sõitnud Swifti juurde ja karjus: “ZEROCOLD ÄRA ENAM KUNAGI NII TEE! No nii närvi ajab kui kiirematele teed ei anta. Seepeale sõitsime kohe posti ja sinna läks mu mootor ja oligi korras!” Vaatamata Adi007 pingutustele protokolliti katselt 16-s aeg ja lõppajaks 12-s koht, kaotust liidrile +00:58,56.
Zerocold ei saanud aru mis ta valesti tegi ning kehitas asja peale õlgu. 17-s aeg tuli katselt ja ralli üldaervestuses 16-s kaotades liidrile +02:24,60. See pani mehe näo naratama kuna tegu oli Zerocoldi siiani parima saavutusega.
oOtt sai kolmandat korda +20sekki katsele mitte jõudmise eest mis pani kohtunikud mõttesse. Reeglite kohaselt saaks sellise esinemise eest anda rallilt 0p, aga viimasest protokollist loeme välja, et oOtt saab siiski ralli üldtabeli 17-da koha ja hooaja arvestusse läheb kirja 1p.
Kreeka ralli Fordi meeskonna aeglaseim pilot Siilikuusk sõitis Elantia1 katse kiiremini kui see esimesel läbimisel välja kukkus, kahjuks jäi mees siiski üldtabelis samale 15-e kohale.
8-st -13-da kohani käis viimasel katsel tõeline lahing. Ardc suutis viimasel katsel Andro-st pea 9sekki kiirem olla ja see tõi Ardcile 13-da koha. Andro pidi leppima 14-da kohaga. Fännidele autogramme jagav Ardc: “Endal ralli katastroof, nagu ennist kunagi sai ka öeldud. Tiimi poolt pandud koormusele ei pidanud kahjuks vastu ja paaris pikas kiires kurvis oli ebaõnnestumisi. Üldiselt oleme õnnelikud, et see ralli läbi.”
Tänu Adi ja Zerocoldi pusimisele tõusis Kambu koha võrra üles 11-ks ja Vidrik 10-ks. Ikka veel autos istuv ja mõtisklev Vidrik: “Ss6 lasime pika kurvi liiga pikaks ja kaldusime sisekurvi seal täielik peatumine ja uuesti kiirendamine. Ühesõnaga oleme väga pettunud, et nii läks. See on siiani meie parim võimlaus olnud punkte võtta, aga midagi ei ole teha. Oleksid tabelis ei maksa, lähme noruspäi otse Argentiina psühiaatrite jutule äkki on midagi kasu.”
QJU2 ja Kaiti vaheline heitlus lõppes Renault peale jäämisega. Renault oli Fiatist pea 5sekundit kiirem mis andis QJU2-le üldtabelis 8-da koha: “Läks nagu läks. Kui finishi lipp langes, ootasime veel kuidas meeskonna kaaslane lõpetab? Tegelikul oli Renault hea nädalavahetus.”
Kait pidi leppima 9-da kohaga.: “Viimasel ajal on tõesti tavaks saanud, et läks see ralli ka aia taha. Mis parata, tuleb lihtsalt rohkem treenida, et võistlusel närv vastu peaks, süüdistada saab ainult iseennast. Mul on häbi Krusa ees, et ei ole suutnud sel hooajal olla vääriline meeskonnakaaslane, kuid sellegipoolest ma ütlen, et mind on veel vara maha kanda”.
Vaatamata Erry pingutustele ei saanud ta jagu meeskonna kaaslasest Heix-st ja viis Kreekast koju 7-da koha ja hooaja arvestuses 2p.
Heix tegi viimasel katselt äärmiselt kiiret sõitu ja võttis katsevõidu, aga sellest ei piisanud, et jagu saada uuest Peugeot piloodist Sander Gryn-st. Heixile ja Fordile tulid Kreekast väärtuslikud 3p:“Et siis jah, ei olnud just kõige parem ralli minujaoks. SS6-Andsime endast kõik ja oh üllatust, tuli katsevõitki.”
Kui Sander Gryn-I tehniline osakond oleks suutnud SS4 paremini esineda, siis oleks tulnud siit Peugeot hooaja parim tulemus, aga karjääri esimeselt rallilt viies koht on väga hea. Kommentaarist oli aru saada, et mees oli ärevusest joovastunud: “Tõin tõesti mõned punktid PEUGEOT´ile. Järgmine kord üritame selgemalt sõita”.
SS6 finishisse jõudis viienda ajaga Strike kes kirus Renault, aga neljas koht üldarvestuses annab märku sellest, et ei ole sini-kollane aeglane ühti. Mees oli juba hotellis asju pakkimas kuid telefonitsi sai siiski paar kommentaari: “Tänud Renault meeskonnale mulle võimaluse eest sõita kaasa mõned rallid nende värvides. Hetkel kaalun väga tõsiselt lõpetamist, sest see mis toimus Kreeka teedel võrdus nii meeskonna kui ka minu enda jaoks katastroofiga. Trennides ei sattunud never sellistesse kohtadese kus nüüd sai käidud. Loodan, et meeskond mõistab mind ning kui soov ikkagi lahkuda, siis ka seda aktsepteeritakse. Loodan, et see hetke masendus ja viha enda sõidu vastu läheb üle ja saan veel siiski vb mõnel rallil Renaultile punkte tuua. Trenni ikka teen arvan ja aitan kui midagi oskan aidata.”
Riho hakkas peale kassiahasstust alles hoogu üles saama ja läbi see ralli oligi. Katselt teine aeg ja üldtabelist tugevad punktid mis Swiftile väga meelt mööda.
Fordi meeskonna uus leid Milor sõitis viimaselt katselt tagasihoidliku 7-da koha ja jäi üldtabelis napilt 0,60sekkiga Riho ette. Oma teiselt rallilt taas poodiumi koht on tõeliselt hea saavutus. Pressikonverentsil higist nõretav Milor: “SS6-es andis tunda, et mootor väsib ja vaikselt lootsime, et peainseneril ikka õigus polnud. Kogu meeskond tantsib juba rõõmsalt tantsu ning on üli-õnnelik, et me lõpuni vastu pidasime. Tänud ka meeskonnakaaslastele, kes meid toetasid ja rasketel hetkedel julgustasid!"
Kaugelt on kosta Fiati omapärast mootori müra, kas Krusa toob sellega individuaalses ja meeskondlikus tabelis väärtuslikud 10p või tuleb leppida millegi muuga? Veel viimane väga kaval vasak2 üles kurv ja 200m ning ongi finish. Tabloo näitab katse neljandat aega ja ralli esikolmik on selgunud. 1.Krusa 2.Milor 3.Riho
RFCO,
Krusa

Juba teist aastat on RFC JWRC masinad Kreeka kuivadel ja tolmustel kruusa teedel. Acropolis Rally toimub sel aastal u.200km põhja pool Ateenast, kus palju vaatamis väärtusi pole, aga peale võistlust on piisavalt aega tutvumaks Akropoli, arheoloogia mälestiste ja ääretult kaunite saarekestega mis übritsevad Ateenat.
Möödunud aasta JWRC Akropolise ralli võitja Tom sel aastal kahjuks stardis ei ole, selle eest on valmis tõestama sama ja rohkemgi möödunud aasta kolmas Strike ja neljas Kambu. Strike kommentaar enne rallit: “Ei taha see Kreeka kuidagi istuda Renaultile ning mulle see JWRC üldse”. Huvitav millele kunagi RFLoeb hüüdnime kandnud vanameister vihjab ehk same vastused hiljem?
Hooaja üldliider Ignise esisõitja Burns kukkus Egiptuses jalgrattalt nii õnnetult, et peab vähemalt ühe ralli kõrvalt vaatama. Ardc ja Kiilakass on saanud meeskonnalt käsu tuua koju terved autod ja võimalikult suur punktisumma mis paneb nad vägagi pingelisse ja raskesse seisu. Kõik see teeb meele rõõmsaks konkuentidele kes üritavad iga hinna eest liidrile ja Ignise meeskonnale lähemale saada.
Peale mõningast mõõnaperioodi Fordis on meeskond leidnud uue hingamise läbi uustulnukate Milor ja Siilikuusk. Mehed plaanivad meeskondliku tiitlit mille võitmine ei saa kerge olema. Muidugi jätkuvad kõige suuremad kuulujutud, skandaalid just Fordi meeskonna ümber millest jõuame veel ülevaatlikult rääkida.
Hetkel peksuposi rollis olev Peugeot meeskond on otsinud paaniliselt meeskonna päästjat ja peaks mainima, et ainsa välismaise sõitjaga tiimi pimeda koridori lõpus on üks suur valgusekiir. Enne starti jõuti veel kohtunikega kokkuleppele, et alates Acropolise rallist sõidab Peugeot 206 roolis noor, aga palju lubav Sander Gryn. Kahjuks keeldub meeskond täpsematest kommentaaridest, aga garanteerivad, et see saab olema kõva löök allapoole vööd kõigile.
Start on antud esimesele kiiruskatsele Amfissa mis on ralli pikim. Rajale sööstab kihlveokontorite poolt võitjaks kuulutatud Krusa. Katse aeg ei ole just kiita mis on paremuselt seitsmes, kaotust katse võitjale +00:02,38: “Kõik algas nagu ikka käte värinal ja huulte närimisega. Kui juba rajal, siis asi stabiliseerub, aga enne kolmandat splitti kiires vasak4 kurvis kaotasime auto üle kontrolli mis lõppes u.1sekkise kaotusega. Veel paar teelt kõrvale vajumist ja ega siin rohkem polegi vaja. Kõik kes minu peale raha panid – Sorry.”
Renault värvides sõitev QJU2 suutis avakatsel sõita 12 aja kaotus liidrile +00:11,14 mis ei ole just see mida Renault oodati: “Sõitsime kiires kurvis rahva sekka ja saime kohtunikelt karistada. Sealt ka suur kaotus. Võttis vanduma ja kaalume sisse anda protesti kohtunike vastu keda ennast polnud kohal, küll aga Fordi purjus fännid”.
Protesti pole kohtunike vastu siiani sisse antud. PS. Protesti esitamine on ka JWRC sarjas tasuline!
Katse teise aja sõitis välja Suzuki Swift piloot Riho, kaotust liidrile +00:01,26: “Sai suht vindise peaga sõidetud, otse tütre sünnipäevalauast tulin. Midagi head sellest küll oodata ei ole”. Peale sellist sõnavõttu kutsuti Riho raja kõrvale ja pandi suu ette alkomeeter mis näitas 0,18% see annab reeglite kohaselt õiguse jätkata, aga see rajale pääsemine oli üle noatera.
Ignise meeskonna piloodid on tõesti suure pinge all, Ardc 13-nes ja Kiilakass 10-nes. Ardc:“Tulime töristama, aga sisimas on ikka tahtmine endast maksimum anda ja nii leidsimegi ennast enne veetakistust kivi otsas”.
Oma karjääri esimese katsevõidu võttis uus Fordi pilot Milor. Mehe pilgust võis välja lugeda, et see on alles algus.
Ralli lühima Drosohor katse start on antud. Kohutava kolina ja pasunate saatel jõuab kaste lõppu Renault piloot oOtt. Mees astus autost välja ja istus maha pead käte vahel hoides. Kaotus liidrile peale kahte katset oli juba masendav +01:11,26 mis hetkel kindel 18 koht.
Kollastes värvides Swift tiimi pilot Zerocold vaevles alates treeningutest “Startrek sündroom”-i all mis ei lasknud keskenduda ja tempokat sõitu näidata. Teiselt katsel 16-s aeg ei olnud piisav, et hoida ka üldtabelis 16 kohta vaid pidi koha võrra taanduma ja tegema ruumi kiiremale Fordi piloodile Siilikuusele. Siilikuusk tuli teiselt katselt 14-da ajaga, kaotust ültabelis liidrile +00:36,62: “Õnnetused ei käi mitte kivisi ja kände mööda,vaid kõik kännud ja kivid auto nr.21 pihta...tundub,et peab hulluarsti juurde minema. Krt küll, kõik ajad üle 3 mindi”.
Peugeot rooli keerav Andro sõitis välja 12-da aja mis andis üldtabelis õiguse koha võrra tõusta 14-ks, kaotust liidrile +00:27,26. Andro oli kommetaaridega raevukas ja viskas paar sõna üle ukse: “Siiani on läinud kõik väga tuksi, kas spinn või täiega puusse”.
Fordi pesamuna Adi007 on ralli algusest saati olnud tõsine ja äärmiselt keskendunud, nii nagu kogu Fordi meeskond. Teise katse lõpus ilmus ekraanile kuues aeg mis tõstis Adi üldtabelis 14-lt kohalt 9-ks, kaotust liidrile +00:15,00: Kui nüüd miski tegur peaks mind segama, siis… Rütm on hea ja auto supper!” Järgnes väga kurja kuulutav pilk.
Sekund-sekundisse sõitsid Sander Gryn ja Krusa kus jäi siiski peale kogenum Fiat-i pilot. Katse võit tuli Krusale mis tõstis mehe üldtabelis kolmandaks, kaotust liidrile +00:00,74.
Peugeoti salarelv Sander Gryn oli katse teine ja nüüd ka üldtabelis teine, kaotus liidrile olematu +00:00,04. Mees on kommetaaridega kitsi, aga mõni sõna siiski tilgub: “Arvan, et pole paha esimeses võistluse kohta”.
Ford on Kreekas väljas viimse kui mehe-naisega ja tulemus kohe näha. Peale teist katset jätkab liidrina oma teist rallit sõitev Milor: “Auto on väga hea, kuid ise tegime pisikesi apsakaid. Tundub, et meil kaardilugejaga koostöö sujub, sest just võistlustel parandame isiklike rekordeid”.
Kolmas Elatia katse algas kohe nukrate sündmustega kui Swifti rooli tüüriv Zerocold ei saanud aega kirja, põhjus ikka sama “Startrek sündroom”. Siit tuli mehele reeglite kohane kiireim aeg+20sekki.
Järgmine ebaõnnesõdur oli Heix kes jõudis katse lõppu 14-na, Fordidest kehveima ajaga, mis kukutas Heixi üldtabelis 7-ks, kaotust liidrile +00:13,38: “Kohe esimeses kurvis jäi auto külgees libisema ning kaldusime vastu piiret ning järsku avastasime ennast koguni piirde tagant. Viga said pidurid ja vedrustus. Mäest alla sõites ei võtnud enam pidur piisavalt ning sõitsime võssa. Seega ajakadu u.10 sekundit.”
SS3 tõi traagikat ka Renaulti meeskonda kui Strike kohe peale starti mäest alla minnes täis gaasiga vastu puud sõitis ja teises splitis riivas kalju nukki mis kandis teelt välja. Katse lõpetas ralliguru 11-da ajaga, üldtabelis kaks kohta alla ja liidrile kaotust +00:08,32.
Ühe õbaõnn on teise kaotus, Strike-i puterdamisest võitsid kõige rohkem Riho ja Kait. Riho sõitis välja SS3 teise aja mis tõstis Swifti mehe kaks astet üles kolmandakas, kaotust liidrile +00:02,24.
Fiati pilot Kait laekus kolmanda katse lõppu neljanda ajaga. Sel hooajal tagasihoidlikult esinenud Kait on Acropolise ralli kolmanda katse järel tõusnud kaks kohta viiendaks, kaotust liidrile +00:07,82.
Esimeselt positsioonilt on tõugatud senine liider Milor kes läbis kolmanda katse 10-da ajaga ja üldtabelis kukus neljandaks, kaotust liidrile +00:06,04: “Kohe alguses pikas ja otsustavas kurvis jäi meile mahajääja ette. Ta tuli kuskilt võpsikust välja, mille peale me ehmatasime ja pidurdasime liiga vara. Rütm läks käest, lõikasime sisekurvi ja vaevu pääsesime spinnist. Paraku oli lohisemise teekond nii pikk ja aega nõudev, et enam konkurentsi ei jõudnud”.
Katse kiireim oli taas Krusa mis tõstis ta kolmandalt kohalt esimeseks. Vahe jällitajatega on pea olematu. Esimesed kuus pilooti on 8.32 sekundi sees ja siin võib veel juhtuda mida iganes, nii nagu eelnevad kolm katset on näidanud.
Aeg on masinad hooldusesse viia ja enne järgmist ringi keha kinnitada.
Mehaanikute vahel liigub kipsis käega Burns kes tunneb tõelist muret meeskonna kaaslaste pärast. Suzuki eesmärk võtta individuaalne ja meeskondlik tiitel hakkab tuhmuma. Kiilakassi masin on puuhobuseks sõidetud, vedrustust lihtsalt pole enam. Mees väidab, et mured on kimbutanud juba Mehhikost saati.
Acropolise ralli teise ringi starti on jõudnud Peugeot pilot Vidrik kes on jätnud hooaja jooksul neli etappi vahele ja senini kõrgeim saavutus pärineb Sardiiniast kus tuldi 9-ks. Kreekasse tuldi püüdma rohkemat. Amfissa teistkordsel läbimisel tuli Vidrik 12-ks ja koondtabelis 11-nes, kaotust liidrile +00:34,18: “Kuni lõpus oleva S kurvini oli kõik väga kena kui eksisime täiel kiirusel ja väike riivamine viis teelt. Oleks saanud raudselt oma sõidu kiirema aja sellel katsel(oleks olnud meie esimene nii kõrge saavutus "OLEKS")”.
Hooaja kiireima meeskonna Ignise noorpilot Kiilakass pidi siiski tehnikale alla vanduma ja neljandal katsel rajalt kõrvale astuma.
Ignise teine pilot Ardc sõitis välja 11-da aja ja üldtabelis ollakse stabiilselt 14-nes, kaotust liidrile +00:46,58: “Otsustasime nõksa hoogu vähendada ja riskida vähem, sest teel püsides saab kiiremini edasi. Kahju meeskonna kaaslasest. Siia lähevad nüüd küll väga väärtuslikud meeskonna punktid”.
Fiat-i rooli tüüriv Kait ei suutnud katsel oodatud kiirust näidata ja laekus finishisse 13-da ajaga kukkudes üldtabelis 9-ks, kaotust +00:20,84: “Panin sellises kohas pambusse kus varem kordagi pole pannud. Selle kohta võib öelda, et kuldsed käed väärivad kuldset kella”.
Väga kiiresti liikuv Peugeot uustulnuk Sander Gryn ei saanud masinat õigeks ajaks SS4 starti, tuleb süüdistada ainult tehnikuid/mehaanikuid kes ei jõudnud oma tööga õigeks ajaks valmis. Siit tuleb noorele “lõvipoisile” katse kiireim aeg +20sekundit mis kukutab ta teiselt kohalt kaheksandaks, kaotust üldtabelis +00:20,46.
Sama saatus tabab ka oOtti kes oma kohta sellest ei paranda ega kaota.
Sander-i ja Kait-i ebaõnnest lõikas kasu suur hulk piloote alustades QJU2 kes oli SS4 neljas tõustes üldtabelis kaks kohta üles 7-ks: “Tuli endale üllatusena, kuna pole saanud masinat nii kiiresti veel liikuma. Suured tänud selle eest Strike-le kes enne rallit paar sõna kaasa ytles ja toetas”. Heix tõusis koha võrra 6-ks: “Üritasime parandada eelnevalt tehtud vigu ja sõitsime piiripeal.Viimases splitis lajatasime vastu aiaposte ning taas spinn.”
Erry katse kaheksas aeg tõstis mehe kaks kohta paremaks 5-ks ja Strike-i katse üheksas aeg liigutas vanameistri kaks kohta üles 4-ks mis on peale vahepealset SS3 katasrtoofi hea kergendus.
Ka eelmisel hooajal Suzuki meeskonda kuulunud ilusa sõidujoonega vanakoolimees Kambu on Amfissa1 katse kolmas mis liigutab ta üldtabelis ühe koha üles 12-ks, kaotust liidrile +00:37,24 kaardilugeja kommentaar: “Eeelmise hooaja neljandat kohta vist ei õnnestu vist korrata. Sõidame küll viimase vindi peal, aga eelnevate katsetega oleme liiga palju käest andnud. Veel tahaks kõigile meelde tuletada, et tibusid loetakse, siis kui ruudulipp on langenud”.
Katse võitis napilt 0,12sekkiga Krusa ees Milor kellele on see juba teine katse võit.
Seis peale SS4: esimesed kolm pilooti Krusa, Milor ja Riho on 7,82. Neid jällitab pea kolme sekkise vahega Strike. Järgmine löögirühm Erry, Heix, QJU2, Sander Gryn, Kait ja Adi007 on kuuekesi seitsme sekundi sees.
Nn.punktikohtade pärast jätkub lahing Droshori teisel läbimisel kus Renault pilot QJU2 sõitis välja mitte paha kuuenda aja, aga vaatamata sellele on mees sunnitud tabeliredelil kaks kohta alla poole astuma 9-ks, kaotus liidrile +00:23,48: “Kõik kulges juba rahuldavalt, oleks saanud paremini, aga ju siis peab veel vaeva nägema”..
QJU2 ebastabiilsusest sai suurima võidu Kait kes tõusis katse viienda ajaga üldtabelis 8-ks.
Erry kaheksas aeg ei olnud piisav, et hoida viiendat kohta ja langes 7-s kaotust liidrile +00:22,00
Sander Gryn sõitis Droshori uue põhja aja 02:46,62 edestades katse teise aja välja sõitnud Krusa pea kahe sekundiga. Peugeot sõitja Sander Gryn tõusis sellega kolm kohta kõrgemale 5-ks. Mida uustulnuk veel suudab näeme kohe algaval viimasel kuuendal katsel.
Katse parim aeg +20sekundiga pidid leppima oOtt ja Zerocold kes ei jõudnud tehnilistel põhjustel taas starti. Nende positsiooni üldtabelis ei muutnud, Zerocold 16-s kaotust liidrile +01:51,68 ja oOtt 17-s kaotust liidrile +02:21,40
Acropolise ralli Elatia teisele läbimisele stardib esimesena Zerocold kes ei suuda tagant tulijate tempot hoida ja jääb jalgu Fordi piloodile Adi007-le kes soovib ennast veel viimase katsega esimese seitsme hulka sõita. Zerocold juba lootis, et see õuduste ralli lõppeks kui tundis tagant väikest müksu, peeglitest ei olnud tolmu tõttu midagi näha ja jätkati samas rütmis mis ajas marru keevaverelise noore Fordi piloodi. Katse lõppu jõudes hüppas Adi autost välja, tormas ees sõitnud Swifti juurde ja karjus: “ZEROCOLD ÄRA ENAM KUNAGI NII TEE! No nii närvi ajab kui kiirematele teed ei anta. Seepeale sõitsime kohe posti ja sinna läks mu mootor ja oligi korras!” Vaatamata Adi007 pingutustele protokolliti katselt 16-s aeg ja lõppajaks 12-s koht, kaotust liidrile +00:58,56.
Zerocold ei saanud aru mis ta valesti tegi ning kehitas asja peale õlgu. 17-s aeg tuli katselt ja ralli üldaervestuses 16-s kaotades liidrile +02:24,60. See pani mehe näo naratama kuna tegu oli Zerocoldi siiani parima saavutusega.
oOtt sai kolmandat korda +20sekki katsele mitte jõudmise eest mis pani kohtunikud mõttesse. Reeglite kohaselt saaks sellise esinemise eest anda rallilt 0p, aga viimasest protokollist loeme välja, et oOtt saab siiski ralli üldtabeli 17-da koha ja hooaja arvestusse läheb kirja 1p.
Kreeka ralli Fordi meeskonna aeglaseim pilot Siilikuusk sõitis Elantia1 katse kiiremini kui see esimesel läbimisel välja kukkus, kahjuks jäi mees siiski üldtabelis samale 15-e kohale.
8-st -13-da kohani käis viimasel katsel tõeline lahing. Ardc suutis viimasel katsel Andro-st pea 9sekki kiirem olla ja see tõi Ardcile 13-da koha. Andro pidi leppima 14-da kohaga. Fännidele autogramme jagav Ardc: “Endal ralli katastroof, nagu ennist kunagi sai ka öeldud. Tiimi poolt pandud koormusele ei pidanud kahjuks vastu ja paaris pikas kiires kurvis oli ebaõnnestumisi. Üldiselt oleme õnnelikud, et see ralli läbi.”
Tänu Adi ja Zerocoldi pusimisele tõusis Kambu koha võrra üles 11-ks ja Vidrik 10-ks. Ikka veel autos istuv ja mõtisklev Vidrik: “Ss6 lasime pika kurvi liiga pikaks ja kaldusime sisekurvi seal täielik peatumine ja uuesti kiirendamine. Ühesõnaga oleme väga pettunud, et nii läks. See on siiani meie parim võimlaus olnud punkte võtta, aga midagi ei ole teha. Oleksid tabelis ei maksa, lähme noruspäi otse Argentiina psühiaatrite jutule äkki on midagi kasu.”
QJU2 ja Kaiti vaheline heitlus lõppes Renault peale jäämisega. Renault oli Fiatist pea 5sekundit kiirem mis andis QJU2-le üldtabelis 8-da koha: “Läks nagu läks. Kui finishi lipp langes, ootasime veel kuidas meeskonna kaaslane lõpetab? Tegelikul oli Renault hea nädalavahetus.”
Kait pidi leppima 9-da kohaga.: “Viimasel ajal on tõesti tavaks saanud, et läks see ralli ka aia taha. Mis parata, tuleb lihtsalt rohkem treenida, et võistlusel närv vastu peaks, süüdistada saab ainult iseennast. Mul on häbi Krusa ees, et ei ole suutnud sel hooajal olla vääriline meeskonnakaaslane, kuid sellegipoolest ma ütlen, et mind on veel vara maha kanda”.
Vaatamata Erry pingutustele ei saanud ta jagu meeskonna kaaslasest Heix-st ja viis Kreekast koju 7-da koha ja hooaja arvestuses 2p.
Heix tegi viimasel katselt äärmiselt kiiret sõitu ja võttis katsevõidu, aga sellest ei piisanud, et jagu saada uuest Peugeot piloodist Sander Gryn-st. Heixile ja Fordile tulid Kreekast väärtuslikud 3p:“Et siis jah, ei olnud just kõige parem ralli minujaoks. SS6-Andsime endast kõik ja oh üllatust, tuli katsevõitki.”
Kui Sander Gryn-I tehniline osakond oleks suutnud SS4 paremini esineda, siis oleks tulnud siit Peugeot hooaja parim tulemus, aga karjääri esimeselt rallilt viies koht on väga hea. Kommentaarist oli aru saada, et mees oli ärevusest joovastunud: “Tõin tõesti mõned punktid PEUGEOT´ile. Järgmine kord üritame selgemalt sõita”.
SS6 finishisse jõudis viienda ajaga Strike kes kirus Renault, aga neljas koht üldarvestuses annab märku sellest, et ei ole sini-kollane aeglane ühti. Mees oli juba hotellis asju pakkimas kuid telefonitsi sai siiski paar kommentaari: “Tänud Renault meeskonnale mulle võimaluse eest sõita kaasa mõned rallid nende värvides. Hetkel kaalun väga tõsiselt lõpetamist, sest see mis toimus Kreeka teedel võrdus nii meeskonna kui ka minu enda jaoks katastroofiga. Trennides ei sattunud never sellistesse kohtadese kus nüüd sai käidud. Loodan, et meeskond mõistab mind ning kui soov ikkagi lahkuda, siis ka seda aktsepteeritakse. Loodan, et see hetke masendus ja viha enda sõidu vastu läheb üle ja saan veel siiski vb mõnel rallil Renaultile punkte tuua. Trenni ikka teen arvan ja aitan kui midagi oskan aidata.”
Riho hakkas peale kassiahasstust alles hoogu üles saama ja läbi see ralli oligi. Katselt teine aeg ja üldtabelist tugevad punktid mis Swiftile väga meelt mööda.
Fordi meeskonna uus leid Milor sõitis viimaselt katselt tagasihoidliku 7-da koha ja jäi üldtabelis napilt 0,60sekkiga Riho ette. Oma teiselt rallilt taas poodiumi koht on tõeliselt hea saavutus. Pressikonverentsil higist nõretav Milor: “SS6-es andis tunda, et mootor väsib ja vaikselt lootsime, et peainseneril ikka õigus polnud. Kogu meeskond tantsib juba rõõmsalt tantsu ning on üli-õnnelik, et me lõpuni vastu pidasime. Tänud ka meeskonnakaaslastele, kes meid toetasid ja rasketel hetkedel julgustasid!"
Kaugelt on kosta Fiati omapärast mootori müra, kas Krusa toob sellega individuaalses ja meeskondlikus tabelis väärtuslikud 10p või tuleb leppida millegi muuga? Veel viimane väga kaval vasak2 üles kurv ja 200m ning ongi finish. Tabloo näitab katse neljandat aega ja ralli esikolmik on selgunud. 1.Krusa 2.Milor 3.Riho
RFCO,
Krusa
-
- II järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 344
- Liitunud: 25 Okt 2006, 22:18
- Asukoht: Vanalinn