WRC Evolved
Moderaatorid: Sparco, Jaanus, Strike, Erki, Sport, Heix, Krusa
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1968
- Liitunud: 31 Okt 2004, 12:29
- Asukoht: Tartu
No nii nagu karta oli, sai asi tõeks. Hiljemalt neljapäeva õhtuks saadan Strikele scriinid ära. Kui ma ausalt ütlen siis trenni tehes sain veel kiiremini. Nii, et Strike, Krusa ja teised- kõvasti trenni tehes on kõik võimalik. Kahju, et sel rallil aga "happy end" minu jaoks puudub.
Diagnoos- Rallisõltlane
Usu mind sa ei taha, et ma nii palju trenni hakkan tegema kui sinaBurns kirjutas:No nii nagu karta oli, sai asi tõeks. Hiljemalt neljapäeva õhtuks saadan Strikele scriinid ära. Kui ma ausalt ütlen siis trenni tehes sain veel kiiremini. Nii, et Strike, Krusa ja teised- kõvasti trenni tehes on kõik võimalik. Kahju, et sel rallil aga "happy end" minu jaoks puudub.

Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1968
- Liitunud: 31 Okt 2004, 12:29
- Asukoht: Tartu
No tee prooviStrike kirjutas:Usu mind sa ei taha, et ma nii palju trenni hakkan tegema kui sinaBurns kirjutas:No nii nagu karta oli, sai asi tõeks. Hiljemalt neljapäeva õhtuks saadan Strikele scriinid ära. Kui ma ausalt ütlen siis trenni tehes sain veel kiiremini. Nii, et Strike, Krusa ja teised- kõvasti trenni tehes on kõik võimalik. Kahju, et sel rallil aga "happy end" minu jaoks puudub.



Diagnoos- Rallisõltlane
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 4810
- Liitunud: 10 Veebr 2003, 22:47
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Hullusid aegasid panete siin. Alguses oli kahju, et ei jõudnud aegasid üles panna, aga nüüd vaatan, et ega suurt mõtet poleks olnud ka. Vähese treenitusega ei oleks hetkel vaadates küll loota paremat, kui kohta esireas (tagantpoolt). Mina küll ei usu, et Burns luiskab. Kui ta kõvasti trenni tegi võib selliseid aegu sõita küll. Niipalju kui mina olen läbi töristanud Sardiiniat siis SS 2 aeg on kuskil 7 - 8 sekki kehvem. Aga ma kordan, see on minu aeg ja vähese treenitusega, niiet Burnsi ajas pole midagi imelikku. Kui aga üldsus nõuab skriinist pilti siis see on reeglite kohane ja õige. Ausalt öelda tahaks näha ka oma silmaga kui kaugele võib treenimisega jõuda. Igaljuhul palju õnne Burnsile ja edu teistele tema kinni püüdmisel. Ise olen rajal äkki isegi juba järgmisel osavõistlusel (Śkodal ei jätku pappi kõikidest võistlustest osa võtta ja endal ka kõik rahad otsas)
Selles ma ei kahtlegi, et see oleks võimalik sõita, sest õige seadega ja õige kiirusega saab igalt katselt veel sekundeid maha. Lihtsalt ralli ja trennitempo vahe on ikka ala u põhade vahe u 0,5-2 sek per katse. Vähemalt mul.Burns kirjutas:No tee prooviStrike kirjutas:Usu mind sa ei taha, et ma nii palju trenni hakkan tegema kui sinaBurns kirjutas:No nii nagu karta oli, sai asi tõeks. Hiljemalt neljapäeva õhtuks saadan Strikele scriinid ära. Kui ma ausalt ütlen siis trenni tehes sain veel kiiremini. Nii, et Strike, Krusa ja teised- kõvasti trenni tehes on kõik võimalik. Kahju, et sel rallil aga "happy end" minu jaoks puudub.![]()
![]()
Kasvõi Sardiiniat ja vaata kas on või ei ole võimalik selliseid aegu sõitu.
Väga harva kui ralli sees sõidan uue põhja.
Ja trenni selles mõttes, et oled sa kindel, et tahad mulle võite loovutada ?:)
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Uus-Meremaa ralli kokkuvõtte kirjutamisel avaldas soovi Burns.
Seega saame temalt lugeda varsti huvitavat kokkuvõtet U-M rallil toimunu kohta.
Endal kahjuks hetkel ei jätku aega kokkuvõtteid kirjutada, sest ringraja hooaeg on natuke rohkem kui kuu pärast algamas ja tööd ka veel vaja teha.
Seega saame temalt lugeda varsti huvitavat kokkuvõtet U-M rallil toimunu kohta.
Endal kahjuks hetkel ei jätku aega kokkuvõtteid kirjutada, sest ringraja hooaeg on natuke rohkem kui kuu pärast algamas ja tööd ka veel vaja teha.
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1968
- Liitunud: 31 Okt 2004, 12:29
- Asukoht: Tartu
Ei tea kui huvitav see tuleb aga õhtuks üritan valmis kirjutada. Ärge siis väga karmid mu vastu olgeStrike kirjutas:Uus-Meremaa ralli kokkuvõtte kirjutamisel avaldas soovi Burns.
Seega saame temalt lugeda varsti huvitavat kokkuvõtet U-M rallil toimunu kohta.
Endal kahjuks hetkel ei jätku aega kokkuvõtteid kirjutada, sest ringraja hooaeg on natuke rohkem kui kuu pärast algamas ja tööd ka veel vaja teha.


Diagnoos- Rallisõltlane
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3057
- Liitunud: 19 Juul 2005, 21:29
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
OhoooBurns kirjutas:Ei tea kui huvitav see tuleb aga õhtuks üritan valmis kirjutada. Ärge siis väga karmid mu vastu olgeStrike kirjutas:Uus-Meremaa ralli kokkuvõtte kirjutamisel avaldas soovi Burns.
Seega saame temalt lugeda varsti huvitavat kokkuvõtet U-M rallil toimunu kohta.
Endal kahjuks hetkel ei jätku aega kokkuvõtteid kirjutada, sest ringraja hooaeg on natuke rohkem kui kuu pärast algamas ja tööd ka veel vaja teha.![]()




-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1968
- Liitunud: 31 Okt 2004, 12:29
- Asukoht: Tartu
No jah see veel talutav aga ärge siis karmimaks mingeKrusa kirjutas:OhoooBurns kirjutas:Ei tea kui huvitav see tuleb aga õhtuks üritan valmis kirjutada. Ärge siis väga karmid mu vastu olgeStrike kirjutas:Uus-Meremaa ralli kokkuvõtte kirjutamisel avaldas soovi Burns.
Seega saame temalt lugeda varsti huvitavat kokkuvõtet U-M rallil toimunu kohta.
Endal kahjuks hetkel ei jätku aega kokkuvõtteid kirjutada, sest ringraja hooaeg on natuke rohkem kui kuu pärast algamas ja tööd ka veel vaja teha.![]()
eks siis ootame põnevusega. Ega me karmid ei olegi vaid murrame kohe käed ära
![]()
![]()


Diagnoos- Rallisõltlane
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1968
- Liitunud: 31 Okt 2004, 12:29
- Asukoht: Tartu
WRC:Evoved Rallifoorum Challenge hooaeg jätkus UUs-Meremaa kiiretel ja kohati väga libedatel teedel. Eelmisel hooajal oli seal võidutsenud Ants Kints Fordil, kes selleks hooajaks oli istumise alla saanud erameeskonna Skoda.
Enne rallit toimus ka testikatse, kus kõige kiiremat aega näitas Mitsubishi piloot QJU2, mis tuli paljudele konkurentidele üllatusena. QJU2 ise arvas aga katse lõpus, et ega paljud konkurendid testikatsel oma tõelist kiirust näidanud vaid üritasid rohem ralliks õiget seadet leida.
Paljud konkurendid olid Uus-Meremaal kõvasti testi kilomeetreid läbinud ja kõik ühe eesmärgi nimel- peatada Strike võitude seeria. Krusa aga kurtis enne starti, et teste on isegi vast liiga palju olnud ja õige tunnetus on kadunud, millest tuli ka Shakedowni halb aeg.
Burns sõnas enne rallit, et on leidnud sobiva seade ralliks aga temaga kartis, et jälle kord suudab Strike tast kiirem olla.
Muidugi ihkas oma esimest poodiumi kohta ka Girlpower, kes oli oma kiirusega varasematel rallidel üllatanud paljusid konkurente.
Rallile startis 18 ekipaazi ja nii mõnedki võistlejad soovisid selle ralliga oma üldkohta tabelis parandada.
SS1 TE AKAU NORTH
Tegu on tehnilise ja kiire katsega , kus pisemgi eksimus suurel kiirusel võib valusalt kätte maksta. Katse esimene pool on just keeruline, kus riskides on võimalik palju aega võita.
Esimesena startis katsele punktide järgi liidri positsioonil olev Strike. Mehel oli enne rallit kindel plaan ka sellelt rallilt maksimum võtta ja oma liidri positsiooni kindlustada. Finshisse jõudes andis aeg aga alles seitsmenda koha ja liidrile kaotust 2,84 sekundit. Teisena läks rajale sinist Subarut taltsutav Burns, kes suutis katsel teise aja välja sõita, kaotades liidrile 0,74 sekundit. Katse kiireim oli aga kardetult Krusa, kes oli pärast testikatset kurtnud küll õige sõidurütmi puudumist aga ilmselt leidis ta selle taas alates sellest katsest. Esikuuikusse mahtusid veel Andro, Kambu, Girlpower ja Kait, kes kõik mahtusid vähem, kui sekundi sisse. Esimesel katse järel midagi ennustada oli väga raske, kuna näiteks 12-ndal kohal olev Vidrik kaotas liidritele 6,68 sekundit ja kaotus lähimale punktikohale 2,38 sekundit tähendas seda, et võimalus on veel kõigil.
SS2 PARAHI
Tegemist on samuti suht kiire katsega ja seda just katse teine pool. Kuna ilmaennustus oli lubanud ka katsealguseks vihma, pidid sõitjad eriti hoolikalt oma rehvivaliku tegema.
Katsele esimesena startinud Strike sõitis välja teise aja kaotades võitjale 1,26 sekundit ning selle ajaga tõusis ta ka 4-ndaks. Katse võitis Burns, kes oli enne katset lubanud riskida, kuna vihma olid ka Subaru ilmatargad ennustanud. Ühtlasi tõusis Burns ka ralliliidriks. Kolmanda aja sõitis välja Krusa, kes pidi küll liidrikoha loovutama aga katse lõpus sõnas mees, et vahed on veel väga väikesed ja ilma võitluseta ta alla ei anna. Head kiirust näitas ka Girlpower, kelle katse neljas aeg tähendas üldkokkuvõttes kolmandat kohta. Girlpoweri kommentaar pärast katset:"Katse oli väga libe aga suutsime vigu vältida ja eesmärk on oma kohta säilitada ja üritada Strike selja taga hoida." Neid kahte lahutas kõigest 0,04 sekundit.
Katsel tabas ebaõnn Androt, kes sõitis katse keskel vastu posti. Ilmselt lõi see mehe rütmi sassi, sest katse lõpus suutis ta veel auotoga teelt välja võssa sõita. Katsel eksis ka Kiilakass, kes sõitis suurel kiirusel teelt välja, lõhkudes käigukasti. Ehmatuse elas üle ka Aix, kes pidi hoo maha võtma, et mitte otsa sõita teelt välja sõitnud ja keset teed jäänud Subarule. Spinnist ei pääsenud Vidrik aga mees tunnistas, et pingutas lihtsalt natuke üle.
SS3 WAIPU GORGE
Tegu on NZ kõige aeglasema katsega aga samas ei saa katset kergelt võtta ja keskendumine peab olema 110%. Palju on 90 kraadi kurve, sillale pöördeid ja väga tehnilisi raja lõike.
Katsel suutsi kõige kiiremat aega näidata Strike,kes edestas Burnsi kõigest 0,06 sekundiga. See aeg tõstis ta aga kolmandale kohale Girlpowerist mööda. Kolmanda aja sõitis välja Krusa, kaotades Strikele 0,64 sekundit. 5-6 kohale võitlesid Sparco ja Kait, kelle vahe oli selle katse lõpuks 0,4 sekundit. 7-9 kohale võitlesid Jockercom, Kambu ja Reiman, mahtudes vähem, kui sekundi sisse. Kõvasti heitlesid omavahel Aix ja Tom, kelle vahe oli pea olematu, 0,1 sekundit.
Katsel eksis taas kord Andro, keerates katse lõpus auto kaks korda üle katuse. Õnneks pääses meeskond vigastusteta ja suudeti katse lõpetada.
Esimese päeva TOP 8 nägi välja siis selline:
1. Burns
2. Krusa
3. Strike
4. Girlpower
5. Sparco
6. Kait
7. Jockercom
8. Kambu
SS4 Te Akau North 1
Teisele päevale starditi pööratud järjestuses. Esimesena startis Vidrik, kes suutis välja sõita 14-nda aja kaotades liidrile 7,4. Selle ajaga suutis ta mööduda Erryst, kes kukkus nüüd viimasele kohale. Head kiirust näitas ka Kiilakass oma 13-nda ajaga, kerkides 15-ndale kohale. Ka Aix suutis oma edu Tomi eest pisut kasvatada katse 9-nda ajaga. Ka Andro ebaõnn jätkus, kes ei saanud mööda katkestanud Skodast ja katse lõpus sõitis maha maja juures olevad värava postid. Loodame, et pererahvas on tõsised rallifännid ja saavad aru, et motospordis võib kõike ette tulla.
4-ndat aega näitas Girlpower, kaotades katse võitjale 1,98 sekundiga aga suutis säilitada oma neljanda koha.
Tõsine heitlus käis aga poodiumikohtadele Burnsi, Krusa ja Strike vahel. Sellel katsel suutis võitjana väljuda edestades Strike ja Burnsi vastavalt 0,14 ja 1,12 sekundiga. Krusa sõnas pärast katset , et üritab ka kahel järgneval katsel rünnata ja Burnsist mööduda.
SS5 PARAHI 1
Sellel katsel suutis tagapool olijatest oma kohta parandada Adi007 möödudes Kiilakassist ja tõustes 15-ndaks. Esikaheksas kaotas Sparco oma viienda koha ja kukkus koguni seitsmendaks. Sparco lausus katse lõpus, et olid korra eksinud ja teelt välja sõitnud ning sealt ka see kaotus.
5-ndale kohale kerkis Jockercom, kes sai katsel igati tubli 4-nda aja.
Finishis oootasid aga kõik pingsalt esimest kolme meest. Esimesena tuli Strike, kes sõnas, et oli endast katsel kõik andnud ja jääb ainult oodata, millega Krusa ja Burns vastavad. Teisena tuli Krusa ja kaotades Strikele 0,68 sekundit. Jäi veel oodata, millega vastab Burns. Juba tuligi Burns marulise kiirusega finishisse ja tabloole märgiti aeg , mis oli kehvem nii Krusast kui Strikest. Kõik jäi viimase katse otsustada.
SS6 WAIPU GORGE 1
Sellel katsel suutsid pea kõik tagapool olijad omi kohti säilitada. Kiilakass suutis Adi007-st mööduda ja tõusta 15-ndaks. Samuti kukkus Reiman 10-ndaks, loovutades koha pidevalt ebaõnne käes vaevlevale Androle.
Katsel eksis Heix, kes sõitis vast kivi, lõhkudes vedrustuse ja velje. Uus-Meremaallastele suutis meelehärmi valmistada Jockercom (Andro juba kord sai sellega hakkama), kes sõitis oma autoga läbi aja, õnneks erilist aja kadu polnud.
Jäi veel oodata esimest kolme.Esimesena tormas finishisse Strike. Mees oli maruvihane ja kommentaari oli algul üpris raske saada. Vähe rahunenud sõnas mees, et oli katsel kõvasti riskinud aga kaduma läksid väärtuslikud sekundid. Arusaadav, millest see viha, kui esikoht olnuks täiesti reaalne. Teisena tuli Krusa- ka tema oli eksinud, kuna teele olid langenud kivid mis sõidurütmi korra sassi lõid. Õnneks suudeti neist õnnelikult mööda saada aga sekundeid olla kaduma läinud. Aga Strikest oli ta 0,68 sekundit kiirem olnud ja teine koht oli kindel. Juba tuiskaski sinine Subaru katse lõppu. Selge oli see, et Burns oli suutnud katse võita aga kas sellest piisas võiduks. Aeg 02:05,30 tähendas seda, et ta oli Krusast 0,42 sekundit kiirem olnud. Ja juba hõiskaski Krusa, sest Burnsi oli temast lahutama jäänud kõigest 0,14 sekundit.
Krusa kommenteeris pärast võidujoovastusi, et ralli oli olnud raske ja et tema õnneks eksisid viimasel katsel ka konkurendid. Muidugi oli Burns pettunud aga oli õnnelik taas kord poodiumile tõustes.
Ralli TOP8 oli lõpuks siis selline:
1. Krusa
2. Burns
3. Strike
4. Girlpower
5. Jockercom
6. Kait
7. Sparco
8. Kambu
Poodiumile jõudsid siis:1. Krusa(Ford)2.Burns(Subaru)3.Strike(Ford)
Katsevõidud jagunesid võrdselt kolme sõitja vahel- Krusa, Burns, Strike saavutasid igaüks 2 katsevõitu.
RFC rallistaari auhinna annaksin ma (ma arvan, et kõik on samameelt) Krusale, kuna talle see oli esimene kõige magusam võit ning samas suutis ka otsustavalt katsetel rünnata ja lõpus oma kohta hoida. Õnnitlen esimese võidu puhul.
Edu kõigile Sardiinias
Burns
Enne rallit toimus ka testikatse, kus kõige kiiremat aega näitas Mitsubishi piloot QJU2, mis tuli paljudele konkurentidele üllatusena. QJU2 ise arvas aga katse lõpus, et ega paljud konkurendid testikatsel oma tõelist kiirust näidanud vaid üritasid rohem ralliks õiget seadet leida.
Paljud konkurendid olid Uus-Meremaal kõvasti testi kilomeetreid läbinud ja kõik ühe eesmärgi nimel- peatada Strike võitude seeria. Krusa aga kurtis enne starti, et teste on isegi vast liiga palju olnud ja õige tunnetus on kadunud, millest tuli ka Shakedowni halb aeg.
Burns sõnas enne rallit, et on leidnud sobiva seade ralliks aga temaga kartis, et jälle kord suudab Strike tast kiirem olla.
Muidugi ihkas oma esimest poodiumi kohta ka Girlpower, kes oli oma kiirusega varasematel rallidel üllatanud paljusid konkurente.
Rallile startis 18 ekipaazi ja nii mõnedki võistlejad soovisid selle ralliga oma üldkohta tabelis parandada.
SS1 TE AKAU NORTH
Tegu on tehnilise ja kiire katsega , kus pisemgi eksimus suurel kiirusel võib valusalt kätte maksta. Katse esimene pool on just keeruline, kus riskides on võimalik palju aega võita.
Esimesena startis katsele punktide järgi liidri positsioonil olev Strike. Mehel oli enne rallit kindel plaan ka sellelt rallilt maksimum võtta ja oma liidri positsiooni kindlustada. Finshisse jõudes andis aeg aga alles seitsmenda koha ja liidrile kaotust 2,84 sekundit. Teisena läks rajale sinist Subarut taltsutav Burns, kes suutis katsel teise aja välja sõita, kaotades liidrile 0,74 sekundit. Katse kiireim oli aga kardetult Krusa, kes oli pärast testikatset kurtnud küll õige sõidurütmi puudumist aga ilmselt leidis ta selle taas alates sellest katsest. Esikuuikusse mahtusid veel Andro, Kambu, Girlpower ja Kait, kes kõik mahtusid vähem, kui sekundi sisse. Esimesel katse järel midagi ennustada oli väga raske, kuna näiteks 12-ndal kohal olev Vidrik kaotas liidritele 6,68 sekundit ja kaotus lähimale punktikohale 2,38 sekundit tähendas seda, et võimalus on veel kõigil.
SS2 PARAHI
Tegemist on samuti suht kiire katsega ja seda just katse teine pool. Kuna ilmaennustus oli lubanud ka katsealguseks vihma, pidid sõitjad eriti hoolikalt oma rehvivaliku tegema.
Katsele esimesena startinud Strike sõitis välja teise aja kaotades võitjale 1,26 sekundit ning selle ajaga tõusis ta ka 4-ndaks. Katse võitis Burns, kes oli enne katset lubanud riskida, kuna vihma olid ka Subaru ilmatargad ennustanud. Ühtlasi tõusis Burns ka ralliliidriks. Kolmanda aja sõitis välja Krusa, kes pidi küll liidrikoha loovutama aga katse lõpus sõnas mees, et vahed on veel väga väikesed ja ilma võitluseta ta alla ei anna. Head kiirust näitas ka Girlpower, kelle katse neljas aeg tähendas üldkokkuvõttes kolmandat kohta. Girlpoweri kommentaar pärast katset:"Katse oli väga libe aga suutsime vigu vältida ja eesmärk on oma kohta säilitada ja üritada Strike selja taga hoida." Neid kahte lahutas kõigest 0,04 sekundit.
Katsel tabas ebaõnn Androt, kes sõitis katse keskel vastu posti. Ilmselt lõi see mehe rütmi sassi, sest katse lõpus suutis ta veel auotoga teelt välja võssa sõita. Katsel eksis ka Kiilakass, kes sõitis suurel kiirusel teelt välja, lõhkudes käigukasti. Ehmatuse elas üle ka Aix, kes pidi hoo maha võtma, et mitte otsa sõita teelt välja sõitnud ja keset teed jäänud Subarule. Spinnist ei pääsenud Vidrik aga mees tunnistas, et pingutas lihtsalt natuke üle.
SS3 WAIPU GORGE
Tegu on NZ kõige aeglasema katsega aga samas ei saa katset kergelt võtta ja keskendumine peab olema 110%. Palju on 90 kraadi kurve, sillale pöördeid ja väga tehnilisi raja lõike.
Katsel suutsi kõige kiiremat aega näidata Strike,kes edestas Burnsi kõigest 0,06 sekundiga. See aeg tõstis ta aga kolmandale kohale Girlpowerist mööda. Kolmanda aja sõitis välja Krusa, kaotades Strikele 0,64 sekundit. 5-6 kohale võitlesid Sparco ja Kait, kelle vahe oli selle katse lõpuks 0,4 sekundit. 7-9 kohale võitlesid Jockercom, Kambu ja Reiman, mahtudes vähem, kui sekundi sisse. Kõvasti heitlesid omavahel Aix ja Tom, kelle vahe oli pea olematu, 0,1 sekundit.
Katsel eksis taas kord Andro, keerates katse lõpus auto kaks korda üle katuse. Õnneks pääses meeskond vigastusteta ja suudeti katse lõpetada.
Esimese päeva TOP 8 nägi välja siis selline:
1. Burns
2. Krusa
3. Strike
4. Girlpower
5. Sparco
6. Kait
7. Jockercom
8. Kambu
SS4 Te Akau North 1
Teisele päevale starditi pööratud järjestuses. Esimesena startis Vidrik, kes suutis välja sõita 14-nda aja kaotades liidrile 7,4. Selle ajaga suutis ta mööduda Erryst, kes kukkus nüüd viimasele kohale. Head kiirust näitas ka Kiilakass oma 13-nda ajaga, kerkides 15-ndale kohale. Ka Aix suutis oma edu Tomi eest pisut kasvatada katse 9-nda ajaga. Ka Andro ebaõnn jätkus, kes ei saanud mööda katkestanud Skodast ja katse lõpus sõitis maha maja juures olevad värava postid. Loodame, et pererahvas on tõsised rallifännid ja saavad aru, et motospordis võib kõike ette tulla.
4-ndat aega näitas Girlpower, kaotades katse võitjale 1,98 sekundiga aga suutis säilitada oma neljanda koha.
Tõsine heitlus käis aga poodiumikohtadele Burnsi, Krusa ja Strike vahel. Sellel katsel suutis võitjana väljuda edestades Strike ja Burnsi vastavalt 0,14 ja 1,12 sekundiga. Krusa sõnas pärast katset , et üritab ka kahel järgneval katsel rünnata ja Burnsist mööduda.
SS5 PARAHI 1
Sellel katsel suutis tagapool olijatest oma kohta parandada Adi007 möödudes Kiilakassist ja tõustes 15-ndaks. Esikaheksas kaotas Sparco oma viienda koha ja kukkus koguni seitsmendaks. Sparco lausus katse lõpus, et olid korra eksinud ja teelt välja sõitnud ning sealt ka see kaotus.
5-ndale kohale kerkis Jockercom, kes sai katsel igati tubli 4-nda aja.
Finishis oootasid aga kõik pingsalt esimest kolme meest. Esimesena tuli Strike, kes sõnas, et oli endast katsel kõik andnud ja jääb ainult oodata, millega Krusa ja Burns vastavad. Teisena tuli Krusa ja kaotades Strikele 0,68 sekundit. Jäi veel oodata, millega vastab Burns. Juba tuligi Burns marulise kiirusega finishisse ja tabloole märgiti aeg , mis oli kehvem nii Krusast kui Strikest. Kõik jäi viimase katse otsustada.
SS6 WAIPU GORGE 1
Sellel katsel suutsid pea kõik tagapool olijad omi kohti säilitada. Kiilakass suutis Adi007-st mööduda ja tõusta 15-ndaks. Samuti kukkus Reiman 10-ndaks, loovutades koha pidevalt ebaõnne käes vaevlevale Androle.
Katsel eksis Heix, kes sõitis vast kivi, lõhkudes vedrustuse ja velje. Uus-Meremaallastele suutis meelehärmi valmistada Jockercom (Andro juba kord sai sellega hakkama), kes sõitis oma autoga läbi aja, õnneks erilist aja kadu polnud.
Jäi veel oodata esimest kolme.Esimesena tormas finishisse Strike. Mees oli maruvihane ja kommentaari oli algul üpris raske saada. Vähe rahunenud sõnas mees, et oli katsel kõvasti riskinud aga kaduma läksid väärtuslikud sekundid. Arusaadav, millest see viha, kui esikoht olnuks täiesti reaalne. Teisena tuli Krusa- ka tema oli eksinud, kuna teele olid langenud kivid mis sõidurütmi korra sassi lõid. Õnneks suudeti neist õnnelikult mööda saada aga sekundeid olla kaduma läinud. Aga Strikest oli ta 0,68 sekundit kiirem olnud ja teine koht oli kindel. Juba tuiskaski sinine Subaru katse lõppu. Selge oli see, et Burns oli suutnud katse võita aga kas sellest piisas võiduks. Aeg 02:05,30 tähendas seda, et ta oli Krusast 0,42 sekundit kiirem olnud. Ja juba hõiskaski Krusa, sest Burnsi oli temast lahutama jäänud kõigest 0,14 sekundit.
Krusa kommenteeris pärast võidujoovastusi, et ralli oli olnud raske ja et tema õnneks eksisid viimasel katsel ka konkurendid. Muidugi oli Burns pettunud aga oli õnnelik taas kord poodiumile tõustes.
Ralli TOP8 oli lõpuks siis selline:
1. Krusa
2. Burns
3. Strike
4. Girlpower
5. Jockercom
6. Kait
7. Sparco
8. Kambu
Poodiumile jõudsid siis:1. Krusa(Ford)2.Burns(Subaru)3.Strike(Ford)
Katsevõidud jagunesid võrdselt kolme sõitja vahel- Krusa, Burns, Strike saavutasid igaüks 2 katsevõitu.
RFC rallistaari auhinna annaksin ma (ma arvan, et kõik on samameelt) Krusale, kuna talle see oli esimene kõige magusam võit ning samas suutis ka otsustavalt katsetel rünnata ja lõpus oma kohta hoida. Õnnitlen esimese võidu puhul.
Edu kõigile Sardiinias
Burns
Viimati muutis Burns, 14 Mär 2006, 19:05, muudetud 1 kord kokku.
Diagnoos- Rallisõltlane
Burnsile tänud, et viitsis kirjutada kokkuvõtte.
Eks ju võiks norida mõningate asjadega, kuid jätan need seekord norimata, sest ega kohe saagi kõike hästi kirja panna ja märgata. Igaljuhul kiidusõnad Burnsile.
Eks ju võiks norida mõningate asjadega, kuid jätan need seekord norimata, sest ega kohe saagi kõike hästi kirja panna ja märgata. Igaljuhul kiidusõnad Burnsile.
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 4810
- Liitunud: 10 Veebr 2003, 22:47
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Ei ole siin midagi norida. Ega me siin kirjanikud pole(välja arvatud Strike ise, aga siin loevad kogemused ). Peaasi, et on hea lugeda. Mina olen jutuga rahul ja eks ka Strikel nats lihtsam - ei pea kiirel ajal nahast välja pugema, et kirjandusjanuseid rahuldada. Väga hea jätkake samas vaimus.Strike kirjutas:Burnsile tänud, et viitsis kirjutada kokkuvõtte.
Eks ju võiks norida mõningate asjadega, kuid jätan need seekord norimata, sest ega kohe saagi kõike hästi kirja panna ja märgata. Igaljuhul kiidusõnad Burnsile.