Maailma rallitippude käekäigust
Moderators: Jaanus , KAIKUL , Strike , jagr , Erki
tommi
I järgu kommentaator
Posts: 997 Joined: 08 Aug 2003, 08:09
Location: Hummuli
Post
by tommi » 24 Oct 2003, 10:47
Aa selge nüüd sain aru huvitav miks ma ise selle peale ei tulnd a juu hommikune uni veel peal
Kristo
---
Posts: 3475 Joined: 15 Jan 2003, 12:16
Location: Everywhere
Contact:
Post
by Kristo » 24 Oct 2003, 10:48
xaus wrote: s1600 autod on N-rühma masinatest oluliselt kergemad ja tehnoloogiliselt arenenumad. Pole ime, et nad N masinatele ära teevad. Vähemalt asfaldil...
Uued N-id on juba ka päris müstilised. 2003 variant Subaru Imprezal isegi WRC-laadne stardisüsteem peal.
Kasuta ikka turvavööd ka!
mait
V järgu kommentaator
Posts: 54 Joined: 21 Apr 2003, 23:40
Post
by mait » 24 Oct 2003, 10:50
ülekanded,kaal+veerevkaal ja asvalt räegivad n kahjuks
tommi
I järgu kommentaator
Posts: 997 Joined: 08 Aug 2003, 08:09
Location: Hummuli
Post
by tommi » 24 Oct 2003, 10:50
Ei mingeid aegu kusagilt ei tule
Strike
Moderaator
Posts: 5916 Joined: 06 Jun 2003, 11:58
Meeldimisi saanud: 2
Post
by Strike » 24 Oct 2003, 10:50
1600 peabki kiirem olema asfaldil kui 4wd N rühma pillid.
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Strike
Moderaator
Posts: 5916 Joined: 06 Jun 2003, 11:58
Meeldimisi saanud: 2
Post
by Strike » 24 Oct 2003, 10:51
Sainz SS3 läbi.
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
tommi
I järgu kommentaator
Posts: 997 Joined: 08 Aug 2003, 08:09
Location: Hummuli
Post
by tommi » 24 Oct 2003, 10:51
palju need N rühma masinate hinnad võivad ka olla... suurusjärk odavam vist siiski
Strike
Moderaator
Posts: 5916 Joined: 06 Jun 2003, 11:58
Meeldimisi saanud: 2
Post
by Strike » 24 Oct 2003, 10:51
WRN sealt saab hetkel ainult aegu WRC on jälle täitsa kinni kiilunud.
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
KuriUss
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1484 Joined: 07 Mar 2003, 18:29
Location: Sibulaküla
Contact:
Post
by KuriUss » 24 Oct 2003, 10:51
Carlos wrote:
Uued N-id on juba ka päris müstilised. 2003 variant Subaru Imprezal isegi WRC-laadne stardisüsteem peal.
Vabanda võhiklust, aga mis see stardisüsteem olemuslikult on?
Last edited by
KuriUss on 24 Oct 2003, 10:52, edited 1 time in total.
Jaanus
Moderaator
Posts: 5671 Joined: 15 Jan 2003, 11:54
Location: seal kus ralli
Contact:
Post
by Jaanus » 24 Oct 2003, 10:52
Carlos wrote: Uued N-id on juba ka päris müstilised. 2003 variant Subaru Imprezal isegi WRC-laadne stardisüsteem peal.
Jah, aga N-rühm seab juba iseenesest arengule piirangud peale, teatud osad peavad ühtima tänavasõidu masinaga. Samas A6 klassis võib igasuguseid tehnilisi lahendeid kasutada, olgugi, et FIA üritab autode arengut piirata, aga tegelikult ei õnnestu see eriti. Need uued s1600 mudelid kasutavad juba üsna palju WRC tehnoloogiat...
Olts
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1082 Joined: 25 Mar 2003, 13:20
Location: seal kus parimad ralliteed
Post
by Olts » 24 Oct 2003, 10:52
alex wrote: tommi wrote: Aga miks peaks esivedulised nelivedulistest kiiremad olema?
hm... on ju sidrunid millalgi esiveolistena lausa vertse lüpsnud....
Asi oli siis, kui need sitikad olid väga kerged.Hiljem nende kaalu tõsteti ja asi muutus jälle "normaalseks" st WRCd lüpsid neid esiveduseid.
Rando
Rallifoorum 24/7
Posts: 2112 Joined: 04 Aug 2003, 11:16
Location: Tartu
Contact:
Post
by Rando » 24 Oct 2003, 10:53
Markko kaotab Sainzile...
tommi
I järgu kommentaator
Posts: 997 Joined: 08 Aug 2003, 08:09
Location: Hummuli
Post
by tommi » 24 Oct 2003, 10:54
Loeb sõidab hästi
Jaanus
Moderaator
Posts: 5671 Joined: 15 Jan 2003, 11:54
Location: seal kus ralli
Contact:
Post
by Jaanus » 24 Oct 2003, 10:54
Burns kaotas Sainzile 10 sekki, Solbu kaotas Sainzile 4 sekki.
Colinil on probleeme...
tommi
I järgu kommentaator
Posts: 997 Joined: 08 Aug 2003, 08:09
Location: Hummuli
Post
by tommi » 24 Oct 2003, 10:56
Colinil probleemid
Kristo
---
Posts: 3475 Joined: 15 Jan 2003, 12:16
Location: Everywhere
Contact:
Post
by Kristo » 24 Oct 2003, 10:56
KuriUss wrote: Carlos wrote:
Uued N-id on juba ka päris müstilised. 2003 variant Subaru Imprezal isegi WRC-laadne stardisüsteem peal.
Vabanda võhiklust, aga mis see stardisüsteem olemuslikult on?
Põhimõtteliselt midagi sellist, et mees vajutab nuppu, siis hakkab auto paukuma ja mürtsuma ja hoiab pöördeid mingil optimaalsel kõrgusel (et võimalikult vähe rattad kohapeal tühja käiks) kuni stardihetkeni. Kui tuled kustuvad, laseb nupu lahti ja auto lendab kui kuul stardijoonelt minema. Eesti WRC-del seda pole. Aga E.O.S-il oli sarnane süsteem Märtini, Kuchari, Kuistila ja vist Linnerudi autodel. Kõrvalt on seda vaadata tõsiselt huvitav.
Kasuta ikka turvavööd ka!
Strike
Moderaator
Posts: 5916 Joined: 06 Jun 2003, 11:58
Meeldimisi saanud: 2
Post
by Strike » 24 Oct 2003, 10:56
Solberg 4,2, Burns 10,1 seki kaotust Sainzile SS3 lõpus. Markko esimses splitis +2 Sainzile, aga Loeb võitis Sainzi 2 sekiga splittides viimati.
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
tommi
I järgu kommentaator
Posts: 997 Joined: 08 Aug 2003, 08:09
Location: Hummuli
Post
by tommi » 24 Oct 2003, 10:57
Stardisüsteem nagu F1-l siis umbes
KuriUss
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1484 Joined: 07 Mar 2003, 18:29
Location: Sibulaküla
Contact:
Post
by KuriUss » 24 Oct 2003, 10:58
Colinil on pigem vigane split.
Kristo
---
Posts: 3475 Joined: 15 Jan 2003, 12:16
Location: Everywhere
Contact:
Post
by Kristo » 24 Oct 2003, 10:58
tommi wrote: palju need N rühma masinate hinnad võivad ka olla... suurusjärk odavam vist siiski
Uued Subaru umbes 2,3-2,5 Eesti raha. S1600 autod on soovitatavalt 100000 EURi, aga tegelikkuses jääb uute mudelite hind 3 miljoni Eesti raha juurde.
Kasuta ikka turvavööd ka!