Ma ennist jätsin rõhutamata, et minu arust pole FIA pakkumised midagi piinlikku. Vastupidi - haldusorgani poolt püüti vähemasti kaasa mõelda ning lahendust leida tobedate olukorrale. (Ja ei - FIA EI SAANUD karistust tühistada)
Mis puudutab “õiget aega” mootorivahetuseks, siis eeldusel, et see jääb aasta mootorinormi piiresse, saab seda karistuseta teha enne tehnilist komisjoni. Sama hästi võiks siis seda kodus teha. Aga - on teada, et aeg-ajalt tehakse vahetult enne rajagatutvumise algust selline väike privaat “teste” ja seejärel koju auto enam ei jõua. See võiks olla olukord kus mootor vahetatakse service pargis enne tehnilist. Muud ei oska välja mõelda. Samas ma ei ole kursis selle aasta testimisreeglitega ega tea kas praegu see privaattest on lubatud…
Üks mis on selge - kui Toyota vahetas mootorit ja karistust ei saanud, siis oli kõik reeglite piires.