89. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2021 DAY 2

Maailma rallitippude käekäigust

Moderators: Jaanus, KAIKUL, Strike, Erki, jagr

CTR
Rallifoorum 24/7
Posts: 5072
Joined: Wed Jan 21, 2015 7:26 pm

Re: 89. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2021 DAY 2

Post by CTR »

Neuville kaardilugeja sai 400 euri trahvi lahti kiivri eest. eks Ogierile tuleb sama karistus.
kiilakass
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1902
Joined: Sun Oct 02, 2005 8:26 am
Location: Good Morning
Contact:

Re: 89. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2021 DAY 2

Post by kiilakass »

pelmeen10 wrote: Sat Jan 23, 2021 1:18 pm homme ei ole restart enam lubatud, seega Montega kõik

Miks? Tavaliselt ju sai ?
Loeb is God, Ogier His Right Hand but Tänak is His Right Foot.
-huviline2-
Rallifoorum 24/7
Posts: 3574
Joined: Mon Feb 13, 2006 5:08 pm

Re: 89. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2021 DAY 2

Post by -huviline2- »

Ei, Montes ei saa teisel päeval katkestades, pole kunagi saanud. Vanasti ei olnud esimesel päeval katkestades ka enam võimalik startida, sessuhtes asi on leebem viimastel aastatel. Ainukene ralli kalendris sellise klausliga.
aix
Rallifoorum 24/7
Posts: 4810
Joined: Mon Feb 10, 2003 10:47 pm
Location: Tallinn
Contact:

Re: 89. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2021 DAY 2

Post by aix »

CTR wrote: Sat Jan 23, 2021 1:07 pm kindlasti ei olnud see Hyundai, kes seda tegi. korraldaja/FIA otsus
Oleks Ogieril olnud nii, siis tema oleks saanud jätkata... :wink:
Kolin
Rallifoorum 24/7
Posts: 19355
Joined: Sun Feb 23, 2003 12:43 pm
Location: Seal kus lõpeb asfalt

Re: 89. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2021 DAY 2

Post by Kolin »

Ma ei mõista misk Tänak katkestama pidi. Auto oli ju korras. See on aru saamatu. Kui see oleks FIA ostsus siis oleks see avalik.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
CTR
Rallifoorum 24/7
Posts: 5072
Joined: Wed Jan 21, 2015 7:26 pm

Re: 89. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2021 DAY 2

Post by CTR »

Kolin wrote: Sat Jan 23, 2021 2:45 pm Ma ei mõista misk Tänak katkestama pidi. Auto oli ju korras. See on aru saamatu. Kui see oleks FIA ostsus siis oleks see avalik.
Autol peab all olema 4 veerevat ratast KOOS rehviga. Tegelt ei oleks tohtinud niimoodi liikluses sõita.

34.1.5 On a road section that is a public road and at the start of a stage, a competition car may only be driven on four freely rotating wheels and tyres. Any car not complying with this article will be considered as retired as per WRC Art.5
kiilakass
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1902
Joined: Sun Oct 02, 2005 8:26 am
Location: Good Morning
Contact:

Re: 89. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2021 DAY 2

Post by kiilakass »

Edaspidi tuleb siis ujumisrõngas koos vahuga kaasa võtta. Siis kannatab ülesõidu servisini ära sõita ja ei kaalu ka liiga palju :D
Loeb is God, Ogier His Right Hand but Tänak is His Right Foot.
schalke
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1134
Joined: Wed Jul 27, 2005 10:35 am
Location: Tallinn- Ida Virumaa

Re: 89. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2021 DAY 2

Post by schalke »

Talverallil võiks kaaluda suusa alla panemist- siis muidugi see veeremise nõue saab rikutud :)
F-1 ennustusvõistluse võitja 2006; DTM ennustusvõistluse võitja 2011
Olts
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1082
Joined: Tue Mar 25, 2003 1:20 pm
Location: seal kus parimad ralliteed

Re: 89. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2021 DAY 2

Post by Olts »

Aga miks need rehvid veljelt maha tulevad? Michelinid nii naljalt ei visanud maha
rattaga on kah hea sõita
valmacher
Rallifoorum 24/7
Posts: 4404
Joined: Tue Oct 04, 2005 4:31 pm

Re: 89. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2021 DAY 2

Post by valmacher »

Uued rehvid, Monte olud, 80km ülesõit ja ainult üks varuratas. Ebaõnnest asi kaugel.
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Lithium
Rallifoorum 24/7
Posts: 5165
Joined: Thu Feb 11, 2010 1:05 pm
Location: Tallinn

Re: 89. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2021 DAY 2

Post by Lithium »

kiilakass wrote: Sat Jan 23, 2021 3:54 pm Edaspidi tuleb siis ujumisrõngas koos vahuga kaasa võtta. Siis kannatab ülesõidu servisini ära sõita ja ei kaalu ka liiga palju :D
Makrot rehvi hoopiski. :D
Söörlöne!
kasutajatunnus
algaja kommentaator
algaja kommentaator
Posts: 19
Joined: Wed Jun 08, 2011 2:15 pm

Re: 89. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2021 DAY 2

Post by kasutajatunnus »

Kas tänasel esimesel katsel oli Otil rehv katki juba enne momenti?
Kuna mõlemad purunemised olid vasakul poolel siis ehk seotud puhtalt sellega..
Vabandan kui eksin
markol
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Posts: 283
Joined: Fri Aug 26, 2011 2:37 pm
Location: Tartu

Re: 89. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2021 DAY 2

Post by markol »

Kas see mitu varu kassa võetakse on sõitja otsus või võib tiimijuht ka korralduse anda? Tavaliselt on Otil pigem kaks kaasas kui olud kehvad.
Pärtel
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Posts: 395
Joined: Thu Aug 21, 2014 11:37 pm

Re: 89. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2021 DAY 2

Post by Pärtel »

TV6-s lõppes just päeva kokkuvõte ja Märt Elbre kommenteeris. Ikka päris konarlik. Palju otsis sõnu ja info oli kaootiline - kui poleks tervet päeva otseülekandes jälginud, poleks midagi aru saanud, mis toimub. Sõitjate intervjuudest tõlkis ära ühe lause ja tavaliselt mitte kõige olulisema vaid selle, mis viimasena öeldi ja kõige rohkem meelde jäi. Aga ehk ta harjub.

Otseülekannete kommentaatorid on head - jutt jookseb, palju saab teada, meeleolukas ka ning annab pildile palju juurde. Enne Montet oldi Margus Muraka suhtes skeptilised. Minu meelest asjata.

Postimehe ralliraadio on väga-väga hea. Kuulasin sealt neid katseid, mida TV3 Sport ei näidanud, lisaks veel ühte, kui oli samal ajal roolis. Põhimõtteliselt pilti polegi vaja, kui neid kuulata. Hea, et Postimees ikka pingutab, kuigi teleõigustest jäid ilma.

Üldiselt TV3 saab praegu asjata puid alla. Küll selle eest, et kõiki katseid ei näita (aga viimati näitas K2 ja K12 Monza rallilt ka 13 katset 16-st; enne Rally Estoniat oli üldse suurem osa katseid ainult WRC plussi eetris), küll selle eest, et TV6 näitab ainult ülikondades mehi (aga kuidagi moodi peab ju tasuline kanal ka ära elatuma) ning küll selle eest, et TV6 näitab suurem osa ajast reklaami (mis on täiesti vale). Jah, eelmise aasta viimastel rallidel nägi ilma rahata rohkem, aga ega need WRC+, TV3 Sport või Go3 nüüd kallid küll pole.
StP
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 974
Joined: Fri May 28, 2010 10:27 am

Re: 89. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2021 DAY 2

Post by StP »

Kui Ott ja Martin peaksid veel mingil rallil 11kuu ja 7 päeva jooksul kolmel rattal hooldusesse sõitma, järgneb disklaff ühele etapile.
Image
StP
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 974
Joined: Fri May 28, 2010 10:27 am

Re: 89. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2021 DAY 2

Post by StP »

Eelmisel hooajal Ungari etapil Solku samuti sõitis tagasi hooldusesse kolmel rattal, ei võtnud FIA kuulda ei Sainteloc teami protesti ega teinud ise ka midagi...
CTR
Rallifoorum 24/7
Posts: 5072
Joined: Wed Jan 21, 2015 7:26 pm

Re: 89. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2021 DAY 2

Post by CTR »

ja lahtise kiivriga sõitmine maksab ainult 400 eurot.. :D

Muidu küll jälgivad reccel igat ületatud kmh ja muud sada asja.. Aga nüüd, kui oli juba katse lõpus teada, et 1 varu ja 2 puncturit, siis oleks pidanud peale katset korraldaja/kohtunikud ütlema neile, et sorri mehed, teie ralliga on kõik ja edasi ei tohi sõita.
snakeplissken
Rallifoorum 24/7
Posts: 7031
Joined: Thu Jul 18, 2013 1:04 pm
Location: Tartu/Lõuna - Eesti

Re: 89. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2021 DAY 2

Post by snakeplissken »

CTR wrote: Sun Jan 24, 2021 4:30 pm ja lahtise kiivriga sõitmine maksab ainult 400 eurot.. :D

Muidu küll jälgivad reccel igat ületatud kmh ja muud sada asja.. Aga nüüd, kui oli juba katse lõpus teada, et 1 varu ja 2 puncturit, siis oleks pidanud peale katset korraldaja/kohtunikud ütlema neile, et sorri mehed, teie ralliga on kõik ja edasi ei tohi sõita.
Vahetasid ära ju kohe kui nägid armatuuril hoiatust. Katse lõpus oli see alla pandud rehv täiesti korralik, lihtsalt torkeauguga. Liiga pikk ülesõit, aga tappis selle rehvi.
Silk
Rallifoorum 24/7
Posts: 2649
Joined: Tue Jan 20, 2015 7:08 pm
Location: Kaugatoma pole kaugel

Re: 89. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2021 DAY 2

Post by Silk »

CTR wrote: Sun Jan 24, 2021 4:30 pm ja lahtise kiivriga sõitmine maksab ainult 400 eurot.. :D

Muidu küll jälgivad reccel igat ületatud kmh ja muud sada asja.. Aga nüüd, kui oli juba katse lõpus teada, et 1 varu ja 2 puncturit, siis oleks pidanud peale katset korraldaja/kohtunikud ütlema neile, et sorri mehed, teie ralliga on kõik ja edasi ei tohi sõita.
See on tõesti ajuvaba, et kui kiivril on rihm lahti siis saad 400 e trahvi aga kui sõidad kolme rehvi ja ühe veljega saad tingimisi karistada. Samas ei saa ogieri võibolla nii rangelt karistada kuna kohtunik pole saanud fikseerida et see rihm lahti oli.
Polkovniku lesk
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 525
Joined: Tue Jan 12, 2016 2:08 pm

Re: 89. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2021 DAY 2

Post by Polkovniku lesk »

Vähe on vast selles, et ühel puhul vigastad ainult oma keha ja teisel puhul oled tavaliikluses kolme rattaga mürsk st oled ohuks ka teistele liiklejatele.
Post Reply