WRC hooaeg 2020

Maailma rallitippude käekäigust

Moderators: Jaanus, KAIKUL, Strike, Erki, jagr

Post Reply
Mistral
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1081
Joined: Sun Jan 22, 2006 10:42 am
Location: Tallinn

Re: WRC hooaeg 2020

Post by Mistral »

ME-3 wrote:Poola ralli võiks tagasi tulla!
Väga oodatud ralli
Rallimehed sünnivad ja surevad katkise kummi pärast
MadMax
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 739
Joined: Sat Jul 04, 2015 7:23 am

Re: WRC hooaeg 2020

Post by MadMax »

Ruutu wrote:
MadMax wrote:Mis te reaalselt arvate, et Aava ja Co ei ürita midagi? Loomulikult minnakse ennast pakkuma aga siis juba nö uue kohana kalendris. See on lihtsalt elu võimalus, millest ei saa mööda minna.
Aava ja Co on ju öelnud, et tahavad etappi 2021 või 2022, sest siis ollakse valmis. 2020 pidi suur teeehitus uute katsete näol käima minema, uusi pelatavatamisalasid juurde tehtama jne. Seega peaks ilmselt päris palju asju muutma või plaane ära jätma.
Need teed, mis seal valmis pidid saama, on RE jaoks ning nendest nagunii suurt kasu ei oleks. WRC jaoks peavad nad kolima lisaks veel Haanja ja Valga teede peale. Ja kui tuleb võimalus, siis küll nad kasutavad teid, mida juba varem kohalikel rallidel on varem "testitud".
peetern
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Posts: 108
Joined: Sun Jan 27, 2019 10:26 am

Re: WRC hooaeg 2020

Post by peetern »

Kui nüüd sinimustvalged prillid eest ära võtta, siis isiklikult sooviks mõnda asfaldirallit lisaks. Korsika ja Kataloonia kalendrist lahkumisega jääb juba väga nigelaks see kõva katte osakaal: Monte Carlo (mixed), Saksamaa (viimast aastat) ja Jaapan.
Dubber
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1342
Joined: Fri Jan 30, 2009 11:07 am
Location: Pärnu

Re: WRC hooaeg 2020

Post by Dubber »

peetern wrote:Kui nüüd sinimustvalged prillid eest ära võtta, siis isiklikult sooviks mõnda asfaldirallit lisaks. Korsika ja Kataloonia kalendrist lahkumisega jääb juba väga nigelaks see kõva katte osakaal: Monte Carlo (mixed), Saksamaa (viimast aastat) ja Jaapan.
Mul oli ka selline mõte, aga kui juba Kataloonia (olekski olnud asfalt) ei suutnud/tahtnud 5 kuuga asja ette võtta, siis tegelikult nagu ei näegi kedagi, kes seda siis suudaks/tahaks.

Horvaatia, mis mõni aeg tagasi oli isegi jutuks liitumisel WRC karusselliga.
Poola, kus on kevadel täiesti asfaldi rallid toimumas.
Belgias samuti, mitu rallit (Ypres, kus Neu alati koha,l küll juunis)
Iirimaa, samuti kevadel asfaldi ralli.
Prantsusmaal - võiks ju õrritada citroeni ...

Korra käis mõte ka USA (neil pappi sitaks) - saaks USA staaridega rinda pista 8)
Aga ega sealgi kalendrid paigas.
Tehtud! Ott ja Martin on WRC meistrid!
-huviline2-
Rallifoorum 24/7
Posts: 3574
Joined: Mon Feb 13, 2006 5:08 pm

Re: WRC hooaeg 2020

Post by -huviline2- »

MadMax wrote:
Ruutu wrote:
MadMax wrote:Mis te reaalselt arvate, et Aava ja Co ei ürita midagi? Loomulikult minnakse ennast pakkuma aga siis juba nö uue kohana kalendris. See on lihtsalt elu võimalus, millest ei saa mööda minna.
Aava ja Co on ju öelnud, et tahavad etappi 2021 või 2022, sest siis ollakse valmis. 2020 pidi suur teeehitus uute katsete näol käima minema, uusi pelatavatamisalasid juurde tehtama jne. Seega peaks ilmselt päris palju asju muutma või plaane ära jätma.
Need teed, mis seal valmis pidid saama, on RE jaoks ning nendest nagunii suurt kasu ei oleks. WRC jaoks peavad nad kolima lisaks veel Haanja ja Valga teede peale. Ja kui tuleb võimalus, siis küll nad kasutavad teid, mida juba varem kohalikel rallidel on varem "testitud".
Ja nii jõuamegi sinnani, et viie kuuga ei korralda WRC etappi ka parima tahtmise juures. Kust need sponsorid võtta, kõik muu...no ei mängi välja ajaliselt. Soome 2020 on näiteks juba praegu paigas...
busse
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Posts: 456
Joined: Fri Oct 02, 2009 8:07 am
Location: Aruküla
Contact:

Re: WRC hooaeg 2020

Post by busse »

Nagu Urmo Aavagi rääkinud, et lõpetad ühe RE tegemise, loed tulud/kulud kokku, tömbad korra hinge ja läheb juba uue kokkupanemiseks lahti. See näitab seda, et tipptasemel asja tegemine tahab aega saada, mitte tehakse ära.

Kui huumorit teha, siis Rapla ralli on maikuus ;)
Sala
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Posts: 481
Joined: Wed Jul 12, 2017 2:33 pm

Re: WRC hooaeg 2020

Post by Sala »

peetern wrote:Kui nüüd sinimustvalged prillid eest ära võtta, siis isiklikult sooviks mõnda asfaldirallit lisaks. Korsika ja Kataloonia kalendrist lahkumisega jääb juba väga nigelaks see kõva katte osakaal: Monte Carlo (mixed), Saksamaa (viimast aastat) ja Jaapan.
No kui arvestada, et lõuna eestit aina asfaldeeritakse (moodsalt öeldes muudetakse tolmuvabaks) siis ilmselt tulevikus saabkki asfaldiralli olema :lol:
StP
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 974
Joined: Fri May 28, 2010 10:27 am

Re: WRC hooaeg 2020

Post by StP »

Dubber wrote:
peetern wrote:Kui nüüd sinimustvalged prillid eest ära võtta, siis isiklikult sooviks mõnda asfaldirallit lisaks. Korsika ja Kataloonia kalendrist lahkumisega jääb juba väga nigelaks see kõva katte osakaal: Monte Carlo (mixed), Saksamaa (viimast aastat) ja Jaapan.
Mul oli ka selline mõte, aga kui juba Kataloonia (olekski olnud asfalt) ei suutnud/tahtnud 5 kuuga asja ette võtta, siis tegelikult nagu ei näegi kedagi, kes seda siis suudaks/tahaks.

Horvaatia, mis mõni aeg tagasi oli isegi jutuks liitumisel WRC karusselliga.
Poola, kus on kevadel täiesti asfaldi rallid toimumas.
Belgias samuti, mitu rallit (Ypres, kus Neu alati koha,l küll juunis)
Iirimaa, samuti kevadel asfaldi ralli.
Prantsusmaal - võiks ju õrritada citroeni ...

Korra käis mõte ka USA (neil pappi sitaks) - saaks USA staaridega rinda pista 8)
Aga ega sealgi kalendrid paigas.
Barum Rally Tšehhis. Vot see oleks väärt etapp. Väga lahedad asfaldi katsed tunduvad olevat seal!
Kolin
Rallifoorum 24/7
Posts: 19357
Joined: Sun Feb 23, 2003 12:43 pm
Location: Seal kus lõpeb asfalt

Re: WRC hooaeg 2020

Post by Kolin »

ME-3 wrote:Poola ralli võiks tagasi tulla!
Selline variant oleks super
peetern wrote:Kui nüüd sinimustvalged prillid eest ära võtta, siis isiklikult sooviks mõnda asfaldirallit lisaks. Korsika ja Kataloonia kalendrist lahkumisega jääb juba väga nigelaks see kõva katte osakaal: Monte Carlo (mixed), Saksamaa (viimast aastat) ja Jaapan.
Itaalia võiks tagasi kolida oma ralli San-Remosse. See oli ka omalajal suht hea asfaldi ralli
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Olts
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1082
Joined: Tue Mar 25, 2003 1:20 pm
Location: seal kus parimad ralliteed

Re: WRC hooaeg 2020

Post by Olts »

ME-3 wrote:Poola ralli võiks tagasi tulla!
See oli tõesti lahe
rattaga on kah hea sõita
Pints
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 771
Joined: Tue Jun 15, 2010 7:41 pm
Location: Harju

Re: WRC hooaeg 2020

Post by Pints »

Olts wrote:
ME-3 wrote:Poola ralli võiks tagasi tulla!
See oli tõesti lahe
Äkki Urmo meeskonnale antakse õigused et Poola MM etapp korraldada. :lol:
Kolin
Rallifoorum 24/7
Posts: 19357
Joined: Sun Feb 23, 2003 12:43 pm
Location: Seal kus lõpeb asfalt

Re: WRC hooaeg 2020

Post by Kolin »

Küll on ikka fantaasia lend sul Pints Äkki Urmo saab korraldada kogu MM sarja ah.
Võtaks vähe tuure maha. See tsiili koht jääb kalendris täitmata. Sõidetakse lihtsalt 13 etappi ja kogu lugu.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Janarr
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 677
Joined: Mon Mar 18, 2013 9:10 pm

Re: WRC hooaeg 2020

Post by Janarr »

Kolin wrote:Küll on ikka fantaasia lend sul Pints Äkki Urmo saab korraldada kogu MM sarja ah.
Võtaks vähe tuure maha. See tsiili koht jääb kalendris täitmata. Sõidetakse lihtsalt 13 etappi ja kogu lugu.
Iga inimene kellel katus omal kohal on sai aru, et tegemist oli sarkasmiga, aga sa vist ''14 etappi'' saamata, et alati turtsuma kukud.
„See on pea, mitte jalg, mis on tööriistaks iga võidusõitja eduni. Vähesed mõistavad seda” (Peter Sauber)
StP
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 974
Joined: Fri May 28, 2010 10:27 am

Re: WRC hooaeg 2020

Post by StP »

Tihedam foorumi külastaja juba teab, et Kolinil puudub igasugune sarkasmi- ja naljassoon :D
Fordimees
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Posts: 79
Joined: Sat Jan 27, 2018 11:51 am

Re: WRC hooaeg 2020

Post by Fordimees »

ElvisP wrote:
GC wrote:Nüüd on küsimus, kas peab paika "fordimehe" versioon, et Toyota mehkeldas Ogier-ga juba varem ja see võis olla ka üks Oti lahkumise põhjuseid!?
Väga raske on uskuda, et kõik toimus pärast Oti otsust ühineda Hyundai-ga!
Iseasi on muidugi, kuidas tiimide sees see info liigub.
Igatahes tundub mulle, et Toyota/Tommi ei hävinud küll millegagi... 6x maailmameister, soomlane ja üks stabiilne "paugutaja" meekonnas, igale maitsele midagi!
Kuigi üks meeskond lahkus sarjast, tundub tulevat põnev hooaeg, tõestamist on kõigil!
See, et Toyota mehkeldas Ogieriga juba enne Oti lahkumisotsust on ikka väga sügavalt pastakast välja imetud vandenõuteooria, mis ei allu mingile loogikale.
Antud foorumis minu poolt esitatud faktid on olnud kõik tõesed. Sai siin foorumis juba Saksa ralli ajal vihjatud, et OT on Hyundaiga lepingu sõlmimisele lähedal. Mille peale samuti laekus erinevatelt kasutajatel, et tegu on BSga ja sõnavahuga. Ogier oli TMRga augustis kontaktis. Kes usub, kes mitte. Ei pea olema Katrin Lust, et aru saada, miks TMR viivitas lepingu sõlmimisega.
Kolin
Rallifoorum 24/7
Posts: 19357
Joined: Sun Feb 23, 2003 12:43 pm
Location: Seal kus lõpeb asfalt

Re: WRC hooaeg 2020

Post by Kolin »

StP wrote:Tihedam foorumi külastaja juba teab, et Kolinil puudub igasugune sarkasmi- ja naljassoon :D
Jummel tänatud keegigi sai aru. :D :D :D
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
tfr
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 649
Joined: Sat Apr 29, 2017 8:53 pm

Re: WRC hooaeg 2020

Post by tfr »

Lärri
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1084
Joined: Wed Jan 11, 2012 8:00 pm

Re: WRC hooaeg 2020

Post by Lärri »

Nii kurb kui see ka ei ole, on kahe ja poole tootjaga MM-sari tegelikkuses farss. Tähtusetu ja marginaliseeruv. Mingit lahendust, julgen seda ennustada, ei too ka hübriididega mängimine.

Mida MM-sari tegelikkuses vajab, on madalam finantslävend ja seeläbi tihedam konkurents, Hübriidide asemel võiks 2021 võtta kuninglikuks klassiks R5 ja meil oleks parv kärbseid korraga tapetud: hulk tootjaid (VW, Citroen, M-Sport/Ford, Hyundai, Peugeot, Škoda), hulk tehasesõitjate kohti ja võimalus konkurentsivõimeliselt kaasa lüüa piiramatul arvul erasõitjatel. Kõik tiitlid saaks hoopis teise sisulise väärtuse. Ja ma garanteerin, et ka publikuhuvi sellest pigem kasvaks kui kahaneks - mida rohkem sõitjaid/riike esindatud, seda parem ju.
KidrA
Rallifoorum 24/7
Posts: 2225
Joined: Sun Nov 27, 2005 3:22 pm

Re: WRC hooaeg 2020

Post by KidrA »

Ma arvan FIA punane joon on praegusest kriisi tunnetamisest veel kaugel, et R5 peale üle minna. Kunagi FIA onukesed rahumeeli vaatasid aastaid kuidas Citroen põhimõtteliselt üksi sõitis. Mina oleks juba tol ajal R5 peale üle läinud, minu punane joon oli ületatud, vaatasin ainult ralli tulemusi.


See on balanssi küsimus. Kas silmapaistvad ja põnevad masinad nagu praegu ja nõrk konkurents või igavamad masinad ja põnevamad rallid ja tugevam konkurents. Hetkel ma sooviks samuti juba seda teist varianti. Kui Tänak ei sõidaks siis pole kindel, kas sellist sarja üldse vaatakski. Kui Ogier peaks lahkuma ja jäävad Tänak ja Neuville kahekesi, hetkel vähemalt ei näe, et keegi oleks nende "klubiga" liitumas, siis läheb seis järsult kõvasti halvemaks. Enamus ralli fänne on samuti sellise 2-3 meeskonnaga ära harjutatud, et nad ei oskagi paremat tahta ja isegi ei suuda näha, et mis võiks olla. Ma arvan, et ralli kuninglik klass ei tohiks olla üksikute valitute pärusmaa. Ralli DNA peaks olema see, et kohalikud spetsialistid ja niisama kõvad vennad saaksid ennast samuti proovile panna maailma parimate vastu. Praegu on selleks R5 klass ja isegi seal oskas FIA kõik pekki keerata oma pro klassiga.
Kolin
Rallifoorum 24/7
Posts: 19357
Joined: Sun Feb 23, 2003 12:43 pm
Location: Seal kus lõpeb asfalt

Re: WRC hooaeg 2020

Post by Kolin »

Lärri wrote:Nii kurb kui see ka ei ole, on kahe ja poole tootjaga MM-sari tegelikkuses farss. Tähtusetu ja marginaliseeruv. Mingit lahendust, julgen seda ennustada, ei too ka hübriididega mängimine.

Mida MM-sari tegelikkuses vajab, on madalam finantslävend ja seeläbi tihedam konkurents, Hübriidide asemel võiks 2021 võtta kuninglikuks klassiks R5 ja meil oleks parv kärbseid korraga tapetud: hulk tootjaid (VW, Citroen, M-Sport/Ford, Hyundai, Peugeot, Škoda), hulk tehasesõitjate kohti ja võimalus konkurentsivõimeliselt kaasa lüüa piiramatul arvul erasõitjatel. Kõik tiitlid saaks hoopis teise sisulise väärtuse. Ja ma garanteerin, et ka publikuhuvi sellest pigem kasvaks kui kahaneks - mida rohkem sõitjaid/riike esindatud, seda parem ju.
See oleks väga hea lahendus. Sari muutuks kordades odavamaks. ning kuna kiirused on maas siis ka kordades ohutumaks.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Post Reply