WRC hooaeg 2019

Maailma rallitippude käekäigust

Moderators: Jaanus, KAIKUL, Strike, Erki, jagr

Post Reply
Dubber
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1342
Joined: Fri Jan 30, 2009 11:07 am
Location: Pärnu

Re: WRC hooaeg 2019

Post by Dubber »

-huviline2- wrote:Kindlasti on. Ainult, et kas ei tule välja või siis antakse käsk, et prioriteedid peavad paigas olema.
Minagi mõtlesin, et lepingutega ja kokkulepetega pannakse ikkagi paika, kes mida teeb. Eelkõige lähevad kõik sõitjad võitma või siis "võitma".
Tehtud! Ott ja Martin on WRC meistrid!
Silk
Rallifoorum 24/7
Posts: 2649
Joined: Tue Jan 20, 2015 7:08 pm
Location: Kaugatoma pole kaugel

Re: WRC hooaeg 2019

Post by Silk »

Miks räägitakse et Lappi hakkab citroeni minema? Citroeni huvides on aru saadav, Lappil on potensiaali, aga kas Lappi on juba tasemel et ei suuda Oti varjust välja tulla ja oleks nõ "oma tiimi" vaja. Ma ei usu. Lappil on suurepärane auto isumise all, budget on suurem kui citroenil ja võimalused tiitli võitlusesse areneda on olemas. Lisaks on Toyotas soome toetus taga, kodune tunne, ei näe põhjust miks Lappi peaks tiimi vahetama. Latvalaga teine lugu ja usun et ta võib ennem tiimist lahkuda.
Vahula
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1199
Joined: Wed Dec 17, 2014 6:35 pm

Re: WRC hooaeg 2019

Post by Vahula »

Ma väga loodan et Toyota jätkab samade meestega. Natuke veel ja oleks selline tiim koos et kui Ott oma ei võta siis kaks meeskonna kaaslast oleksid kohe tema järel kõrgemat kohta noolimas.
snakeplissken
Rallifoorum 24/7
Posts: 7031
Joined: Thu Jul 18, 2013 1:04 pm
Location: Tartu/Lõuna - Eesti

Re: WRC hooaeg 2019

Post by snakeplissken »

Silk wrote:Miks räägitakse et Lappi hakkab citroeni minema? Citroeni huvides on aru saadav, Lappil on potensiaali, aga kas Lappi on juba tasemel et ei suuda Oti varjust välja tulla ja oleks nõ "oma tiimi" vaja. Ma ei usu. Lappil on suurepärane auto isumise all, budget on suurem kui citroenil ja võimalused tiitli võitlusesse areneda on olemas. Lisaks on Toyotas soome toetus taga, kodune tunne, ei näe põhjust miks Lappi peaks tiimi vahetama. Latvalaga teine lugu ja usun et ta võib ennem tiimist lahkuda.
Sest Citroen pakub lepingut, ega ta ise ilmselt ennast pakkuma sinna ei läinud.
Mart_
Rallifoorum 24/7
Posts: 2128
Joined: Thu Oct 07, 2010 1:58 pm

Re: WRC hooaeg 2019

Post by Mart_ »

snakeplissken wrote:
Silk wrote:Miks räägitakse et Lappi hakkab citroeni minema? Citroeni huvides on aru saadav, Lappil on potensiaali, aga kas Lappi on juba tasemel et ei suuda Oti varjust välja tulla ja oleks nõ "oma tiimi" vaja. Ma ei usu. Lappil on suurepärane auto isumise all, budget on suurem kui citroenil ja võimalused tiitli võitlusesse areneda on olemas. Lisaks on Toyotas soome toetus taga, kodune tunne, ei näe põhjust miks Lappi peaks tiimi vahetama. Latvalaga teine lugu ja usun et ta võib ennem tiimist lahkuda.
Sest Citroen pakub lepingut, ega ta ise ilmselt ennast pakkuma sinna ei läinud.
Pigem on asi sedapidi jah. Järgmisele aastale vaadates oleks Tänak - Lappi väga kõva combo. Lappi on minu silmis hetkel ainuke vend, kes võiks nö. suurele kolmikule kandadele astuda. Seda näitab ka juba jooksva aasta tabeliseis. Lisaks tundub Esapekka selline Oti ja Neuville'i tüüpi vend, kellel on vajadusel piisavalt mune, et hullu ajada. Ülejäänud pundist on ikka tulnud kommentaare, et ei julgenud vajutada, hoidsin tagasi jne.

JML-i kahjuks enam usku ei ole. Oma peas olin üsnagi kindel, et kui Toyots vähegi Otile sobib, siis Jari laguneb mentaalselt. Mõneti tagant järgi targutamine, aga tõenäosus selleks stsenaariumiks oli ju väga suur. Kui ta suudab panna ennast rollimängija olukorda, oleks ta tõenäoliselt parim kolmas sõitja sarjas ja seega tiimile väga kasulik.

Ühesõnaga - kui Toyota suudab Lappi endale hoida ja Latvala ajuvärgi korda saada, siis järgmise aasta meeskondliku tiitli väljavaated on päris magusad. Noh, ka see aasta on ju veel väga head šansud.
Champions aren't made in the gyms. Champions are made from something they have deep inside them -a desire, a dream, a vision.
Ruutu
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 874
Joined: Mon Aug 18, 2008 7:22 am
Location: Tartu

Re: WRC hooaeg 2019

Post by Ruutu »

Kuulda on, et Latvala jääb kindlalt Toyotasse. Seda toetas ka Mäkineni väljaütlemine, et loodab tulevikus Latvalaga maailmameistriks tulla. Samuti Toyoda pettumus pärast Saksamaad. Lappiga on keerulisem. Võib-olla proovib Toyota ikka Ogieri või mis vähem tõenäolisem, Neuvillei saada. Eks belglane saab aru, et Toyotal on raha autot arendada ja juba praegu on üha keerulisem neile vastu saada. Mis siis järgmisest aastast rääkida, kui Toyota võiks olla ka vastupidav.

Seega võib ka tema ta Toyotata kaaluda, sellepärast on hetkel Lappi saatus lahtine. Ise ta ilmselt jätkaks Toyotas, aga tundub, et praeguse seisuga ei ole talle lepingut pakutud. Aga see võib muuutuda, kui Toyota Ogieri või Neuvillei ei saa. Aga need on hetkel vaid spekulatsioonid.
KidrA
Rallifoorum 24/7
Posts: 2225
Joined: Sun Nov 27, 2005 3:22 pm

Re: WRC hooaeg 2019

Post by KidrA »

Kui Toyotas oleks Tänak, Latvala ja üks kahest Ogier või Neuville. Tuleks tagasi VW ajad. See tapaks spordi. Jaapanlased on teise mõtlemisega. Nad soovivad konkurentsi, mitte domineerimist. Kindlasti ei soovi nad oma meeskonda hetkel Ogieri või Neuville. Nad pigem sooviks rohkem häid sõitjaid teistesse tiimidesse ja rohkem meeskondi kellega võistelda.
kiilakass
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1902
Joined: Sun Oct 02, 2005 8:26 am
Location: Good Morning
Contact:

Re: WRC hooaeg 2019

Post by kiilakass »

KidrA wrote:Kui Toyotas oleks Tänak, Latvala ja üks kahest Ogier või Neuville. Tuleks tagasi VW ajad. See tapaks spordi. Jaapanlased on teise mõtlemisega. Nad soovivad konkurentsi, mitte domineerimist. Kindlasti ei soovi nad oma meeskonda hetkel Ogieri või Neuville. Nad pigem sooviks rohkem häid sõitjaid teistesse tiimidesse ja rohkem meeskondi kellega võistelda.

Pikas perspektiivis oleks see ainuõige.
Loeb is God, Ogier His Right Hand but Tänak is His Right Foot.
Mati
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 651
Joined: Thu Nov 17, 2016 8:37 am

Re: WRC hooaeg 2019

Post by Mati »

Mart_ wrote:
JML-i kahjuks enam usku ei ole.
JML-l tundub olevat Hirvoneni "igavese teise" needus. Sära-crash-tehniline jooksevad järjest nagu isa poeg ja pühavaim.

Olgu need liikumised kuidas on, aga Neuville, Ott ja Ogier peaks olema erinevates tiimides, et säiliks mingi võistlusmoment ja pinge. Ilmselt nii ka jääb, sest need mehed peaks olema ühed kallimad hetkel turul. Vaevalt, et mõni tiim (välja arvatud Toyota ja Hunday) omale kahte tippu lubada jõuab.
Silk
Rallifoorum 24/7
Posts: 2649
Joined: Tue Jan 20, 2015 7:08 pm
Location: Kaugatoma pole kaugel

Re: WRC hooaeg 2019

Post by Silk »

Mind huvitab veel aga ka hyndaide seis. Ma usun et ei Sordo ega Paddon pole huvitatud jätkama nii nagu see aasta. Kui Mikkelsenil on leping ja Neuvill hyndai star siis üks neist peaks/võiks lahkuda. Oleneb Ogierist võiks koputada Citroeni/Fordi uksele.
Mati
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 651
Joined: Thu Nov 17, 2016 8:37 am

Re: WRC hooaeg 2019

Post by Mati »

Silk wrote:Mind huvitab veel aga ka hyndaide seis. Ma usun et ei Sordo ega Paddon pole huvitatud jätkama nii nagu see aasta. Kui Mikkelsenil on leping ja Neuvill hyndai star siis üks neist peaks/võiks lahkuda. Oleneb Ogierist võiks koputada Citroeni/Fordi uksele.
Millegi pärast arvan, et Mikkelsen liigub M-Sporti, Sordo Citroeni. Pole eriti tõenäoline vangerdus aga millegi pärast on selline tunne.
Jaanus
Moderaator
Moderaator
Posts: 5671
Joined: Wed Jan 15, 2003 11:54 am
Location: seal kus ralli
Contact:

Re: WRC hooaeg 2019

Post by Jaanus »

https://www.autosport.com/wrc/news/1381 ... d-from-wrc

Autosport understands the Tour of Corisca was the prime candidate, but speculation has now suggested the French island event could remain next season, possibly at the expense of Rally Germany.

Jaapani etapp on kindel ja ilmselt ka Tšiili. Korsika asemel võib välja langeda hoopis Saksamaa.

https://www.autosport.com/wrc/news/1381 ... be-my-last

Ogieril kolm valikut. Citroen, M-sport ja lõpetamine. Kui tuleb uus leping, siis on see tema viimane.
KidrA
Rallifoorum 24/7
Posts: 2225
Joined: Sun Nov 27, 2005 3:22 pm

Re: WRC hooaeg 2019

Post by KidrA »

See oleks küll patt, kui Saksamaa kaoks. Tegemist on ainulaadse ja omapärase ralliga, mida on iga hooaeg põnev jälgida olnud. Sama ei saa öelda Prantsusmaa Korsika etapi kohta, igavad pikad katsed koos teisekordse sama igava kordusläbimisega. Ei aitähh.
Aga FIA on prantslasi täis, eks nad ikka eelista oma Citroene, Micheline ja et oleks põhimõtteliselt 2 etappi prantslastel Monako ja Korsika. Kui mõelda FIA peale siis peab alati olema valmis halvimaks.
Kolin
Rallifoorum 24/7
Posts: 19355
Joined: Sun Feb 23, 2003 12:43 pm
Location: Seal kus lõpeb asfalt

Re: WRC hooaeg 2019

Post by Kolin »

kusjuures Korsikal on kavas ainult 12 katset.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
snakeplissken
Rallifoorum 24/7
Posts: 7031
Joined: Thu Jul 18, 2013 1:04 pm
Location: Tartu/Lõuna - Eesti

Re: WRC hooaeg 2019

Post by snakeplissken »

Katsekilomeetreid samapalju nagu tavalisel rallil
Olarir
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Posts: 343
Joined: Wed Feb 04, 2015 10:18 pm

Re: WRC hooaeg 2019

Post by Olarir »

Mati wrote:
Mart_ wrote:
JML-i kahjuks enam usku ei ole.
JML-l tundub olevat Hirvoneni "igavese teise" needus. Sära-crash-tehniline jooksevad järjest nagu isa poeg ja pühavaim.

Olgu need liikumised kuidas on, aga Neuville, Ott ja Ogier peaks olema erinevates tiimides, et säiliks mingi võistlusmoment ja pinge. Ilmselt nii ka jääb, sest need mehed peaks olema ühed kallimad hetkel turul. Vaevalt, et mõni tiim (välja arvatud Toyota ja Hunday) omale kahte tippu lubada jõuab.
Ma ei ütleks isegi, et igavene teine. Jari ei saa mentaalselt hakkama kui tiimis nr 2-3 on. Oli ju see nii vw aegadel ja ka nyyd. Vahepeal esimene yoyota aasta oli ju mehel uus hingamine ja tuli ka tulemust aga pärast seda kui Ott yarisega kohe nii hästi sinapeale sai algas ka uuesti Jari allakäik. Ta ju ise arvas ka, et Ottil votab ikka oluliselt kauem.autoga harjumine aega.

Jarile.oleks parim ststenaarium minu silmis see kui Ogier näiteks citroeni meelitataks ja Jari kas saaks toyotast lennukit või midagi ja ta mspordis maanduks. Seal oleks ehk esisõitja rollis ja saaks paremini hakkama.
pelmeen10
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 744
Joined: Sat Nov 12, 2011 5:53 pm

Re: WRC hooaeg 2019

Post by pelmeen10 »

Olarir wrote:
Mati wrote:
Mart_ wrote:
JML-i kahjuks enam usku ei ole.
JML-l tundub olevat Hirvoneni "igavese teise" needus. Sära-crash-tehniline jooksevad järjest nagu isa poeg ja pühavaim.

Olgu need liikumised kuidas on, aga Neuville, Ott ja Ogier peaks olema erinevates tiimides, et säiliks mingi võistlusmoment ja pinge. Ilmselt nii ka jääb, sest need mehed peaks olema ühed kallimad hetkel turul. Vaevalt, et mõni tiim (välja arvatud Toyota ja Hunday) omale kahte tippu lubada jõuab.
Ma ei ütleks isegi, et igavene teine. Jari ei saa mentaalselt hakkama kui tiimis nr 2-3 on. Oli ju see nii vw aegadel ja ka nyyd. Vahepeal esimene yoyota aasta oli ju mehel uus hingamine ja tuli ka tulemust aga pärast seda kui Ott yarisega kohe nii hästi sinapeale sai algas ka uuesti Jari allakäik. Ta ju ise arvas ka, et Ottil votab ikka oluliselt kauem.autoga harjumine aega.

Jarile.oleks parim ststenaarium minu silmis see kui Ogier näiteks citroeni meelitataks ja Jari kas saaks toyotast lennukit või midagi ja ta mspordis maanduks. Seal oleks ehk esisõitja rollis ja saaks paremini hakkama.
2017. lõpetas Latvala 4. kohaga.
Mina seda Latvala mentaalset nõrkust ei usu (ei ole küll psühholoog). Siis võiks seda öelda kõigi pilootide kohta, kes kõrgeid ootusi ei täitnud. Teised piloodid on lihtsalt oma kiirust ja tehnilist poolt edasi arendanud, Latvala mitte. Latvala parimad tulemused jäävad Volkswageni aega, nagu ka Mikkelsenil. Veel enne seda, kui Latvala oli Fordis, siis olid konkurendid nõrgemad - Ogier alles arenes ja Loeb parim. Kiirus rallil mis crashiga lõppeb ei oma eriti tähtsust, loeb see mis kiirusega suudad lõpuni tulla. Ja mina Latvalas küll maailmameistrit ei näe.
-huviline2-
Rallifoorum 24/7
Posts: 3574
Joined: Mon Feb 13, 2006 5:08 pm

Re: WRC hooaeg 2019

Post by -huviline2- »

Jah, aga 2017 oli siiski suurepärane hooaeg, kuniks auto tehnilised probleemid nurjasid kõrges mängus olemise. Mees oli ise ka rõõmus ja otseselt sellel ennast mõjutada ei lasknud. Nüüd, kus meeskonnakaaslane jälle parem on, on ainult rist ja viletsus.
-LaVal-
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Posts: 388
Joined: Wed Feb 22, 2017 9:44 am

Re: WRC hooaeg 2019

Post by -LaVal- »

-huviline2- wrote:Jah, aga 2017 oli siiski suurepärane hooaeg, kuniks auto tehnilised probleemid nurjasid kõrges mängus olemise. Mees oli ise ka rõõmus ja otseselt sellel ennast mõjutada ei lasknud. Nüüd, kus meeskonnakaaslane jälle parem on, on ainult rist ja viletsus.
Tegelikult kui arvestada, et Latvala katkestas 2 korda poodiumilt viimasel päeval ja lisaksime need 30 punkti talle juurde ehk kokku 85p, siis oleks ju suht positiivse hooajaga tegu. Palju on ikka ebaõnne olnud. Kasvõi see Mehhiko kivi, mis oli ikka selline süütuke sõidujoonest vast max 10cm seespool. 90% juhtudest oleks halvimal juhul rehv läinud, kui sedagi, aga näed Latvalal vedrustus puru kohe. Tänakuga tõesti Latvala kiirust võrrelda ei maksaks, sest eriti üldse pole olemas mehi, kes hetkel kannataks seda võrdlust välja.

Ma ise arvan, et Latvala peaks lihtsalt sõitma oma sõitu. Hetkel viimastel rallidel tundub, et mees on tänu jamadele liiga ettevaatlik ja alati esimestel katsetel annab oma pool minutit edu ära. Sius mingil hetkel avastab, et Toyota on kuradi hea auto ikkagi ja mingil hetkel paneb järjest TOP 3 aegu, kuni auto ära laguneb
tfr
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 649
Joined: Sat Apr 29, 2017 8:53 pm

Re: WRC hooaeg 2019

Post by tfr »

pelmeen10 wrote:Mina seda Latvala mentaalset nõrkust ei usu (ei ole küll psühholoog).
Selle ütles tänases Delfi intekas ka Jouhki ju otsesõnu välja:
Latvalat veab alt psüühika. Ta loob endale liigseid pingeid ega saa neist vabaks – pingetaluvus on kehv – ja seetõttu tulevad eksimused.
Post Reply